Doğum Videosu: Hoşgeldin Mercan!

28 859
214
 
YORUMLAR
Buse sxjswjxjsnw
Buse sxjswjxjsnw - Aylar önce
+bu benimmi gerçekten?
-he valla siz doğurdunuz
Hzsbxbshzhzhs
Bibigul Ozgen
Bibigul Ozgen - Aylar önce
Videolarin huzur veriyor resmen👍🏻Allah uzun omirler versin size🙏
Bibigul Ozgen
Bibigul Ozgen - Aylar önce
Videolarin huzur veriyor resmen👍🏻Allah uzun omirler versin size🙏
DELİ OYUNCU MUAMMER
DELİ OYUNCU MUAMMER - Aylar önce
HAYIRLI OLSUN ALLAH ANALI BABALI BUYUTSUN
ilknur dikkaya
ilknur dikkaya - 2 aylar önce
İnsan bu videoyu ağlamadan izleyemiyor nasıl güzelsiniz hepiniz💜
Hatice Ertan
Hatice Ertan - 2 aylar önce
çok tatlı bir bebeğiniz olmuş maşallah ,nazar değmesin 😊
Duygu Demir
Duygu Demir - 2 aylar önce
Babaya çok benziyor. Allah analı babalı büyütsün :)
Zehra Gafurova
Zehra Gafurova - 2 aylar önce
Çok tatli yaaaa alahhim bu ne şirin bişeyimiş yaa
Mine Nur Aydın
Mine Nur Aydın - 2 aylar önce
Allah analı babalı büyütsün uzun bi ömrü olsun inşallah
Esra esra
Esra esra - 2 aylar önce
Sezgi abi hangi burç
tazakatar tazakatar
tazakatar tazakatar - 2 aylar önce
Çok güzel bir anne oldun. Kaçıncı izleyişim her seferinde ağlıyorum.
Fəridə Gözəlli
Fəridə Gözəlli - 2 aylar önce
Kilo almak coook yakismis sana❤❤❤
Dilek Köprücü
Dilek Köprücü - 2 aylar önce
💞
Aslıhan YILMAZ
Aslıhan YILMAZ - 2 aylar önce
Annelik çok yakışmış, sevgiyle sağlıkla büyüsün inşallah.
miray mısırlı
miray mısırlı - 2 aylar önce
Gôrkem abla sen en son favori ayakkabılarım videosu çekiyodun ne ara evlwndin de doğurdun. Allah analı babalı büyütsün inşallahh
Ayşegül Karadavut
Ayşegül Karadavut - 2 aylar önce
Çok tebrik ederim 😇 Allah hayırlı ömür versin
2. Şarkının adını bilen var mı acaba
CANSU DENIZ
CANSU DENIZ - 2 aylar önce
Bende gebeyim😢 coooooook duygulandim😢 amma cooooook gozel MASALLAH ve tatli bebis😍😍😋😋😋😋
Esin Seçer
Esin Seçer - 2 aylar önce
Maşallallah analı babalı büyütsün 👏👏👏👏❤
zm zm
zm zm - 2 aylar önce
Galiba 10 saniye itibari video butene kadar aglafim cok duygusal ya cok güzen ben nisanliyim ve hayal ettigim seyleri bukadar güzel bir karede görünce insan tutamiyor mus mutlu olun her zaman en jötü gününüz böyle olsun
Şeyma AVAN
Şeyma AVAN - 2 aylar önce
Merhaba benim adımda Mercan çok şaşırdım . 😍
FATİH SULTAN MEHMET HAN HAZRETLERİ.
Allah Sağlıklı Mutlu Uzun Ömürler Versin Darısı Bizlere İnşallah :)
queen B
queen B - 2 aylar önce
Maşallah Allahım analı babalı büyütsün. Hayatında hep mutlu olsun inşallah 🎉
Nursima Akarçay
Nursima Akarçay - 2 aylar önce
Allah analı babalı büyütsün nazarlardan saklasın
Burcu Kilmac
Burcu Kilmac - 2 aylar önce
Cok özel Anne olmak benimde oglum var cok duygulandim mutlu ve huzurlu büyüsün 🤗
fidan bıçkıcı
fidan bıçkıcı - 2 aylar önce
lutfen video gelsin artik sosyal medyam yok takip edemiyorum ama videolari ozledim 😑😑😑
şevval'in dünyası
şevval'in dünyası - 2 aylar önce
Maşallah görkem abla
Hatice ve slime
Hatice ve slime - 2 aylar önce
Herkes ağladı bende ağladım allah analı babalı büyütsün insallah
Айтадж Зульфугарлы
Ay bu benim mi gercekten?-bilmiyorum valla siz dogurdunuz )))))
Furkan Utso
Furkan Utso - 2 aylar önce
Ellehımmmmmmm maşallah sübhanallah
MeLzÜm Ko
MeLzÜm Ko - 2 aylar önce
Çok tatlı
dilara bakan
dilara bakan - 2 aylar önce
Yaaa sen daha çok gençsin ama maşallah Allah naz deydirmesin
Zeynep hatun Kara
Zeynep hatun Kara - 2 aylar önce
Allah bağışlasın çokkkkkkkk güzel
Songül Mersin
Songül Mersin - 2 aylar önce
Doğuma giricem tekrar motivasyon olsun diye izliyorum çok iyi ifade etmişsiniz ve gerçekten çok özel ve çok güzel bir duygu saatler kaldı inşallah 🙏🏻😍
Berra Bozkurt
Berra Bozkurt - 2 aylar önce
Sonda bebişi ellemeye korkuyorlar yaaa çok tatlış bir manzara
Hatice Kahraman
Hatice Kahraman - 2 aylar önce
Maşallaah 💗
gmail Ss
gmail Ss - 2 aylar önce
GÖRKEMMMM ODA VİDEOSU İSTYRZ SENDEN BEBEDEK ODASI
Nisanur Ilbay
Nisanur Ilbay - 2 aylar önce
Hediye verir gibi doktor al bakalım deyip bebeği vermesi
boş biri
boş biri - 2 aylar önce
"bu benim mi gerçekten" hajaahahah çok masum ve çok tatlı bir soru
sude army
sude army - 2 aylar önce
Maşallah ya çok tatli ♡♡
bikinisinde astronomi
bikinisinde astronomi - 2 aylar önce
Oy kurban olurum onu verene maşallah
Buse H.
Buse H. - 2 aylar önce
🍯❣️
zehra Nur
zehra Nur - 2 aylar önce
Amaa çok tatlı maşallah umarım ki hayatinin her alaninda başarılı olur.🌸
Hilal Uçgun
Hilal Uçgun - 2 aylar önce
Yaaa o kadar güzel kii... Allah nazarlardan sakınsın. Göz yaşları içinde izledim Görkem ne kadar güzelsiniz Maşallah 😍❤️
Doğa B
Doğa B - 2 aylar önce
Butun videoyu gozlerim dolu dolu izledim Allahim sizi mutlu etsin 🧚🏻‍♂️🙏
Şükrü Güneş
Şükrü Güneş - 2 aylar önce
Maşallah Allah analı babalı büyütsün
melss aaa
melss aaa - 2 aylar önce
Mercan çok tatlı maşallah T_T
Aysegul Tasdemir
Aysegul Tasdemir - 2 aylar önce
Maşallah nazarlar değmesin ❤❤❤
Öykü karayel
Öykü karayel - 2 aylar önce
Ayyy çok güzel bi aile tablosu ben bile duygulandım görkitooom Allah hepinizi uzun ömür ve birliktelik versiin💘💘
Yağmur Tetik
Yağmur Tetik - 2 aylar önce
Uzun zamandir takip etmiuyordum hamile olduğunu bile bilmiyordum şok oldum çok sevindim allahim anali babali buyutsun❤❤❤❤❤❤❤❤
sheisinvogue -
sheisinvogue - - 2 aylar önce
Bu videoyu izleyince ağlıycağımı biliyordum o yüzden bayadır erteliyordum
Seni uzun süredir kendini videolara açtığınca tanıyorum görkem abla,mutluluğu en çok hak eden insanlardan birisin.Maşallah kuzuş mercana ve ailenize.birlikteliğiniz be huzurunuz hiç bozulmasın inşalllah.Allah analı babalı büyütsün 💕💕💕💕💕💕💕
Varsıty Channel
Varsıty Channel - 2 aylar önce
ABİİ O DEĞİLDE KADIN DOĞUM YAPMIŞ HALA TAŞ GİBİ BİZİMKİLER DOĞUM YAPSA KEZBAN NİNEYE DÖNÜYORLAR KOGKFDLŞGFDG
Özlem Büyüker
Özlem Büyüker - 2 aylar önce
:''') kızımın doğumu gözümün önüne geldi, senle birlikte ben de ağladım.. aynı o da böyle kocaman uzaylı gözleriyle bakıyordu dünyaya.. çok zeki bir çocuk olacak her halinden belli.. ben de Mercan koymak istemiştim hatta adını ama benden başka kimse istememişti o adı. Bu yüzden isminin bu olmasına da çok sevindim.. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin.
Ayça Ok
Ayça Ok - 2 aylar önce
Yeni video isteriz🙋‍♀️🙋‍♀️ bol bol mercanlı videolar gelir inşallah en kısa zamanda
Saadet Yaşar
Saadet Yaşar - 2 aylar önce
Çok çok güzel bir video olmuş.Bu videoyla içimi sevgiyle güzel insanlarla doldurdunuz.Birlikte çok güzel günleriniz olsun.
gamze gamze
gamze gamze - 2 aylar önce
Yanakları inşallah sezgi abininkilere benzer Gülunve tombik tombik olsun 💗💗
Esma Pişgin
Esma Pişgin - 2 aylar önce
Yaaa ağladım acaba kendi doğumumda ne yaparım😭😭
Deniz Tansoy
Deniz Tansoy - 2 aylar önce
Mü-kem-mel
cici kızz
cici kızz - 2 aylar önce
oyyy maşallah allah analı babalı büyütsün çok şirinn
Beyaz Papatya
Beyaz Papatya - 2 aylar önce
Görkem oda turunun altında bir yorum bıraktım okursan vs yardımcı olursan sevinirim💜💜💜💜💗
Freudian Factor
Freudian Factor - 2 aylar önce
hg mercan knk
Nergiz Meric
Nergiz Meric - 2 aylar önce
Supersin
BEYAZZ MELEKK
BEYAZZ MELEKK - 2 aylar önce
Ya Görkem abla başından ağladım ağlattın yaa ♡♡♡♡♡
Mehmet Emir Sarcan
Mehmet Emir Sarcan - 2 aylar önce
Allah analı babalı büyütsün inşallah
Cennet Kartal
Cennet Kartal - 2 aylar önce
Görkem abla! Mercan ile aynı gün doğmuşuz..
Sudenur Şahin
Sudenur Şahin - 2 aylar önce
Allah analı babalı büyütsün geçmiş olsun 1000000000000000000 kere maşallah
Betül Bektaş
Betül Bektaş - 2 aylar önce
Bekledigom videoydu cok sevimlisiniz 😍😍
damla c
damla c - 2 aylar önce
Görkem ablanın annesinin evlenmemen için dua ettim evet dediği video aklıma geliyor kaaç sene öncesi şimdi ise anne olmuşsun güzel ablam Allah analı babalı büyütsün sizi seviyorum💜
Ahmed Ensar
Ahmed Ensar - 2 aylar önce
Heee bende diyom bu ablayi. Nerden taniyom ben taki p ediyorum sizi
Ahmed Ensar
Ahmed Ensar - 2 aylar önce
Maşallah maşallah nesil birliği anlatılmaz yasan bu r allahım sizeguzel tatlı bir yuva nasip bitsin film gibi çok tali yaaaa
SedA Jara
SedA Jara - 2 aylar önce
Hosgldin mercan
Tuba Karakus
Tuba Karakus - 2 aylar önce
agladim lannn...
Azime Demir
Azime Demir - 2 aylar önce
Çok güzel bir bebek maşallah. Allah ona omru boyunca mutlu huzurlu saygıkli bir yaşam versin. amin
Gülsüm Aybay
Gülsüm Aybay - 2 aylar önce
Sağlıkla huzurla analı babalı büyütmeyi nasib etsin ALLAH ♡
gsgsg GSGS
gsgsg GSGS - 2 aylar önce
şuan çok şaşırdım maşşalah görkem abla allah analı babalı büyütsünn
MyNameisDamla
MyNameisDamla - 2 aylar önce
Allahıııım özellikle son sahnede tam bi kurabiye ❤ umarım mutlu mutlu kocaman ailenizle büyütürsünüz Mercan kuzuyu 😍
Aybuke Gun
Aybuke Gun - 2 aylar önce
inanilmaz guzel bir video olmus. Allah anali babali buyutsun. Tebrik ediyorum sizi
Mina Özer
Mina Özer - 2 aylar önce
Maşallah, Allah analı babalı büyütsün❤️😊
khaliun baatar
khaliun baatar - 2 aylar önce
😍😍😍
lhl ,
lhl , - 2 aylar önce
kocası amma kilo almış
Tural Orucov
Tural Orucov - 2 aylar önce
Gorkem tebtik ediyorum canim. Allah anali babali buyutsun insallah , saglam buyusun insallah amin.
Tuğba BAŞ
Tuğba BAŞ - 2 aylar önce
Ay ağladım❣ resmen anı yaşadım❤
Kübra Çelik
Kübra Çelik - 2 aylar önce
Yaaaa😍💘💕🧡💛💜💜😍 kendimi bildiğim için izleyememiştim ama en sonunda dayanamadım ve saat 04:37 nasıl ağladım belli değil. Sabah gözlerimin şişini gören uykudan sanıcak ama ben dicem ki “mercankuuuşş”🐣💛💚
Busenur Likoz
Busenur Likoz - 2 aylar önce
Ya kiyamam ne kadar da tatli masallah 😙😙
Ece Emrem
Ece Emrem - 2 aylar önce
İnanılmaz duygulandım! Allah güzel yazılar yazsın Mercan'a... Babişkoya mı benziyoruz sankı biraz? :)
Nur Ateş
Nur Ateş - 2 aylar önce
Ah be Görkem çok ağladım izlerken nerden nereye sadece sen değil biz bile görkemin bebegı mi diyoruz bebişinle kocişinle ailenle kocaaa bi ömrün olsun ♥️
Deniz Savut
Deniz Savut - 2 aylar önce
ya allah analı babalı büyütsün maşallah çok tatlı izlerken mutluluktan ağladım HOŞGELDİN MERCAN
Naz Dundar
Naz Dundar - 2 aylar önce
Hayırlı,uzun ömürleri olsun İnşallah ❤ tebrikler Allah analı babalı büyütsün İnşallah ❤❤😍
Aslı Akdoğan
Aslı Akdoğan - 2 aylar önce
YouTube da yeni içerik üretmeye başladım, destek olmak isterseniz kanalıma beklerim 🌸😊
Pınar Çetin
Pınar Çetin - 2 aylar önce
Masallah Allah bagislasin
Zerrin Gönlüaçık
Zerrin Gönlüaçık - 2 aylar önce
Yen’i Doğum yapmış biri olarak ağlıya ağlıya izledim. Sağlıkla büyüsünler. Çok sevindim canımm. Öpüyorum çok.
dilek yavuz
dilek yavuz - 2 aylar önce
gözlerim dolu dolu oldu cok guzel bi ömrü olsun nice sağlıklı birlikte yıllarınız olsun❤️
Aslı Ceren
Aslı Ceren - 2 aylar önce
Yaaaaa Görkitoo 😭😭 çok duygulandım yaaa ne kadar güzelsiniz ❤️ sağlıkla bir ömür boyu mutlu olun inşallah 💕
Bibigul Ozgen
Bibigul Ozgen - 2 aylar önce
Allah saglikli sevgi ile buyumeye nasip etsin insaAllah🙏🙏🙏
Hazal Gürgen
Hazal Gürgen - 2 aylar önce
Aglattin 😢 Masallah
Kevser
Kevser - 2 aylar önce
Hep beraber ağladık..
Yaren Sirer
Yaren Sirer - 2 aylar önce
Maşallah❤️
Kediyim
Kediyim - 2 aylar önce
Ay yicem maşallah allah nazarlardan saklasın analı babalı büyütsün😊💞
melike nur
melike nur - 2 aylar önce
Ağlarım diye erteledim ama çok güzelsiniz çok. Hep mutlu olun emi 😍😍
Nurgül Yaka
Nurgül Yaka - 2 aylar önce
Görkem ,seninle birlikte duygulandım. Ağladım. Çok sevindim senin adına. Başka ne diyebilirim ki. Sana ve ailene çok çok mutluluklar diliyorum. 😍😍😍
iyilik kazansın
iyilik kazansın - 2 aylar önce
YouTube aleminin en asil kadınısın. Hep mutlu ol. Hep gül. Ailenle mutlu günlerin olsun🌼🌼
Sonraki