Quality Control, Lil Baby, & DaBaby - "Baby" (Official Music Video)

310 514
15 477
 
YORUMLAR
Carson Banks
Carson Banks - 7 saatler önce
First week of math class
Nobody:
Me 2:18
No Name
No Name - 7 saatler önce
They’re colombian
Nafiys Abdullah
Nafiys Abdullah - 7 saatler önce
A dababy let's gets dis money my nephew coming up next I'm day nigga if ya ain't heard check it out nigga. If you ain't got time for la hky get ya life together LA 828 704
Keanu Pryce
Keanu Pryce - 7 saatler önce
Yea awright blueface hahaha 0:51👍💯👌
Carson Banks
Carson Banks - 7 saatler önce
3rd day of Spanish
No body:
Me 2:16
Danita Spears
Danita Spears - 7 saatler önce
scarface dababy why man
Ultimate Warrior210
Ultimate Warrior210 - 7 saatler önce
the way he mocked him “tAke Out tHe TrAsH”
Lance Smith
Lance Smith - 8 saatler önce
this is just like scarface
Pat Banks
Pat Banks - 8 saatler önce
boss baby
P city
P city - 8 saatler önce
Hard
Julian Galvez
Julian Galvez - 8 saatler önce
0:57 me when my mom yells at me to do my chores
poop bob
poop bob - 8 saatler önce
Nothing but fire
less kiss
less kiss - 9 saatler önce
Dababy is best in game i can smoke more weed during his versus
I’m boutMyHog
I’m boutMyHog - 9 saatler önce
Acting ass niggas...
Jerry Ruiz
Jerry Ruiz - 9 saatler önce
Wanna be scar face
Bree Breezy
Bree Breezy - 9 saatler önce
Don’t nobody make music like Down South ppl’s 💙🤧....my babies4E.
less kiss
less kiss - 9 saatler önce
Dat ass tho 😋
FearlessFace Gaming
FearlessFace Gaming - 9 saatler önce
The end is like scar face
Tyler Riegert
Tyler Riegert - 9 saatler önce
What’s lil baby saying
Yoü Łit
Yoü Łit - 10 saatler önce
Rip off
xxx tention
xxx tention - 10 saatler önce
What a creazy big fan man
Lil K God
Lil K God - 10 saatler önce
this my favorite song now
OG_BUG
OG_BUG - 10 saatler önce
And not 1 word was said
UF_ASAP
UF_ASAP - 10 saatler önce
0:39 I think he talkin bout 69
Body Black
Body Black - 10 saatler önce
💥
Bryan Arteaga
Bryan Arteaga - 10 saatler önce
Great value scareface 😂😂😂😂
Drake Harden
Drake Harden - 10 saatler önce
I hope that one guy who got chopped up was acting
Sway Jayy
Sway Jayy - 10 saatler önce
CAN YALL JUST TAKE A MOMENT AND LISTSN TO THE SONG I POSTEDDS🔥😩. like sub & share
JUSTJROCTV
JUSTJROCTV - 10 saatler önce
When your mom says take out the trash 0:57. And you mock back lmao
Kenny Coleman
Kenny Coleman - 11 saatler önce
This a scene from Scarface when they are in the bathroom
Manny MtZ
Manny MtZ - 11 saatler önce
Scarface 💀👌
Jayden Reyes
Jayden Reyes - 11 saatler önce
Dat ass tho 😋
Abdi
Abdi - 11 saatler önce
the scarface chainsaw location tho!
Omar Gaye
Omar Gaye - 11 saatler önce
I’m here to check the views , who else?
Gold House
Gold House - 11 saatler önce
EAX Beats
EAX Beats - 11 saatler önce
Bars 🔥
Donnie
Donnie - 11 saatler önce
Birdman is the only "Baby" I'm fucking with but Dababy is raw 🔥🔥🔥
Fred Rey
Fred Rey - 11 saatler önce
Lil Baby needs to make his voice a bit clearer can't understand what he says sometimes, flow is decent though
Queen Keke
Queen Keke - 11 saatler önce
Is lil baby talking about da baby or his self plz somebody tell me 😫🤪
Autolycus Axxis
Autolycus Axxis - 11 saatler önce
This song didn't need a video but ok. Still a fire song
T. Won
T. Won - 11 saatler önce
Check out my new music video (Addicted) 😎😎 https://youtu.be/NTkjgL-J_D8
Lil Snipp
Lil Snipp - 11 saatler önce
The Two Babies Made A Song
Nelson feliciano
Nelson feliciano - 11 saatler önce
Alguien en español?...no :'v
Simone Styles
Simone Styles - 11 saatler önce
The Scarface References 😍😍😍
paris lawless
paris lawless - 12 saatler önce
This song is as shitty as a babies diaper
Fvckyourteam
Fvckyourteam - 12 saatler önce
wow, this is so well done. fuck yeah to DAPS mf killed it. bad as fuck
Sulayman Jobarteh
Sulayman Jobarteh - 12 saatler önce
Can y'all stop hating this people are getting paid wtf are you guys getting huh
Lkjuipeesdacv wqassderftgj
Lkjuipeesdacv wqassderftgj - 12 saatler önce
lit af
Raheem Ashley
Raheem Ashley - 12 saatler önce
That was dope, I liked it!
Lamaj Armystrong
Lamaj Armystrong - 12 saatler önce
DaBaby was torch
pit bikes
pit bikes - 12 saatler önce
Gay
Felix Hernandez
Felix Hernandez - 12 saatler önce
Lil baby went harder than dababy I ain’t gonna lie
Natedog Yt
Natedog Yt - 12 saatler önce
Yo scarface reference
Ethan Byrd
Ethan Byrd - 12 saatler önce
The off brand version of Scarface
Seyi Samuel
Seyi Samuel - 13 saatler önce
Song with Lil Baby in it yall fw it? https://soundcloud.com/yfnero/yfn-ero-feat-lil-baby-doritos
G Stone
G Stone - 13 saatler önce
Scarface scene
Kaitlyn Kendria
Kaitlyn Kendria - 13 saatler önce
DaBaby Had The Best Verse
Fwble _
Fwble _ - 13 saatler önce
When lil baby said §§μ¤§Ω₩·28°7θΩ¤θ>
lover helper
lover helper - 13 saatler önce
Dababy is best in game i can smoke more weed during his versus
Francisco Ramalho
Francisco Ramalho - 13 saatler önce
is it just me or somebody thinks that this is a scarface inspired videoclip ( in the start of the movie they go to an hotel to sell coke )
edit: i forgot to say that the part of the bathroom with a chainsaw is from the movie too )
Erick Serrano
Erick Serrano - 14 saatler önce
IAM a old head 4 kids work with them folks and still like Lil baby & da baby
Prince Thoj
Prince Thoj - 14 saatler önce
Why do lil baby look like he a character from the grinch
Lee Dorsey
Lee Dorsey - 14 saatler önce
Scarface Baby!
Cicely925
Cicely925 - 15 saatler önce
video fire 😩😩
STIFF LITTLE FINGERS
STIFF LITTLE FINGERS - 15 saatler önce
Gay!
James Fortune
James Fortune - 15 saatler önce
Go Subscribe to my Channel for all New Music!
Anime God
Anime God - 15 saatler önce
Lil babys fit is fire
Nasir Weathers
Nasir Weathers - 15 saatler önce
Now we just need stunna x gunna
Chief Scorp
Chief Scorp - 15 saatler önce
If you like this you lame
Reece Schoell
Reece Schoell - 15 saatler önce
Yo this is dope af. Looks like the scene from scarface 🔥🔥
audreyxuan
audreyxuan - 15 saatler önce
Here's the Scarface scene that inspired this for anyone who wants it :)
https://youtu.be/kg7goEASO5E
Dee Brown
Dee Brown - 15 saatler önce
IT ALL MAKES SENSE NOW!! Y'ALL REMEMBER IN DABABY'S MUSIC VIDEO (I DON'T REMEMBER WHICH ONE) WHERE HE WAS CUTTING OLE DUDE UP WITH A CHAINSAW HOLY--IT'S ALL CONNECTED MAN
Shaiikel Smith
Shaiikel Smith - 15 saatler önce
This My Shitt 😂💀‼️
kvl boss
kvl boss - 16 saatler önce
Tony Montana από τα Lidl.
Mike Thompson
Mike Thompson - 16 saatler önce
He said English only.. that's racist 😏
Red Silo
Red Silo - 16 saatler önce
Fuck me I can't understand a fucking word
Secrets Regret
Secrets Regret - 16 saatler önce
I’m baby 👼🏽
Erika Greenberg
Erika Greenberg - 16 saatler önce
this was BANGER!
Angel Lopez
Angel Lopez - 16 saatler önce
Scarface scene !
StickerBomb
StickerBomb - 16 saatler önce
And 0 credit for copying 100% scarface's scene?
pressure mania
pressure mania - 16 saatler önce
Baby acting already
Sonraki