ERDOĞAN’A AÇTI AĞZINI YUMDU GÖZÜNÜ

115 203
15 872
 
YORUMLAR
Serkan Danışman
Serkan Danışman - 7 saatler önce
Recep tayip erdoğanı beğenmeyen bi kuşkusu olan bu ülkeyi bırakıp siktirsin gitsin bak ablamız oturum almaya çalışıyomuş o niye içerde bu niye orda bunlar boş konuşmalar selahattin demirtaş bir pkk lıdır o yüzden dolayı içerde yatıyor bide fetö diyo bugün 15 temmuz bugün darbe olduğunda kaç kişi öldü biliyomusun bu ülkesi için haberi bile yok amk bu ülkeyi atatürk kurtarmadı atatürk ve askerlerimiz kurtardı bu ülke atatürkünmüş falan filan boş muhabbet yapmayın HEDEF2023
R.T.E
Hülya Salihoglu
Hülya Salihoglu - 19 saatler önce
👍👍👍👍👍
ritalin
ritalin - Gün önce
bu kadina noldu bilen var mi
Baris Yilmaz
Baris Yilmaz - Gün önce
Orosbu la bu garı
Ahmet Can
Ahmet Can - Gün önce
Sen kimsin böyle şeyler söylüyon
BOSS METİN2
BOSS METİN2 - Gün önce
Konuş aq konuş HERŞEY ÇOK GÜZEL OLDU
Emre Simsek
Emre Simsek - 2 gün önce
Allahım bu günleri gördük şükür ....millet uyandı....kazmayı vurdu millet yıkım başladı...bana da biri mikrofon uzatsın verecem ayarı
Uğur
Uğur - 2 gün önce
senin ben allahına kurban olayım
Hamza Aras Aras
Hamza Aras Aras - 2 gün önce
Reçel çayır Ersoğan
Bebekler Kedi
Bebekler Kedi - 3 gün önce
Türksen fransada ne işin var biçız
irem helvacıoglu fan
irem helvacıoglu fan - 4 gün önce
CHP görüyorsa bu ablamızı lütfen milletvekili yapın rte'yi 7 dakikada bitirdi helal olsun.
irem helvacıoglu fan
irem helvacıoglu fan - 4 gün önce
Sanki üstümden bir yük kalktı KONUŞ VE KONUŞ ADAMSINN
Bahtiyar Mahsum
Bahtiyar Mahsum - 4 gün önce
HELAL OLSUN SANA
Enes tasci
Enes tasci - 4 gün önce
Fetocu kadın
Hshsvvs Vsvsvsvhs
Hshsvvs Vsvsvsvhs - 5 gün önce
Ağladım seni dinledikçe be .bu konuşmayı baştaki yavsaklar inşallah dinler.buda onlara kapak olur.helaalllll
Hshsvvs Vsvsvsvhs
Hshsvvs Vsvsvsvhs - 5 gün önce
Seni doğuran ananın elini ayağını öperim. Helal olsun senin gibi insanlara yurru be arkandayız.susma sustukça sıra sana gelecek
Nergiz Beyge
Nergiz Beyge - 5 gün önce
memleketin bu tarz insanlara çok ihtiyacı var
cem yiğit
cem yiğit - 6 gün önce
Tekrar tekrar izliyorum . Helal olsun be kadın . İçimin yağları eridi 👏👏
Die Wahrheit tut weh Du kannst Sie nicht ertragen
https://youtu.be/gYmb6gC5tJI
Kenan Bozkurt
Kenan Bozkurt - 6 gün önce
Bu kadını bulum s*kimcem
F Cmnt
F Cmnt - 7 gün önce
secimleri simdi ekrem kazandi, simdi domates alabiliyormusun orospu kari.. namussuz kari...
Muhammet İslamoglu
Muhammet İslamoglu - 7 gün önce
Birde diyorlardı ülkede özgür irade yok olmasaydı bu orospu bu lafları diyemezdi buna emin olun konuşmadan anladığım tek şey önceden günde 10 15 sikicim çıkar köşeyi dönerdim şimdi 1 dene anca çıkıyor o yüzden tayini ak.. diyor tek çıkardığım bu
Dede Korkut
Dede Korkut - 9 gün önce
Patetese 2 lira zam gelince kriz dediniz
Bu ülke neler yaşadı gençler
Siz ayna başında makyaj yapın
Boş verin bunları
okay can
okay can - 9 gün önce
icimin yağları eridi artık Erdogan düşünsün
Şinadi Bekiroğlu
Şinadi Bekiroğlu - 10 gün önce
8 aydan beri iktidar ,işi gücü bırakmış ,memleket batmış ,ekonomi yan yatmış , umurlarında değil. Varsa yoksa saltanatı korumak.
Aysenur Karatas
Aysenur Karatas - 11 gün önce
Abla sen olsana bu ülkeyi sen kurtar 😭😅
şevval yılmaz
şevval yılmaz - 12 gün önce
Söylediği birçok şeyde haklı ama Selehattin Demirtaş konusuna kesinlikle katılmıyorum. HDPli milletvekilleri teröristler için saygı duruşu yapıyorlar. YPG sizi tükürüğünde boğar diyorlar bu yüzden hapiste yatmaları sonuna kadar haktır.
Sayka Planeta
Sayka Planeta - 12 gün önce
valla bende yanabanci ama istanbul cok değişmesini istiyorum
Sayka Planeta
Sayka Planeta - 12 gün önce
helal olsun
Ömer Bahadir
Ömer Bahadir - 13 gün önce
Korkacaklar olm erdoğani kimse sikemes, erdoğan yanliş birşey mi yapti amk. Ülkeyi sevmiyosan siktir git amk ülkeden. Ne var vatandaşda. Bu kadın kafayi yemiş arkadakilerde tam alevi amk.
KORAY 26
KORAY 26 - 13 gün önce
Yürü be Ablam helal sana👍👍👏👏👏👏
Neziha Sert
Neziha Sert - 14 gün önce
Helal olsun
Nazmi Arlı
Nazmi Arlı - 14 gün önce
Zaten chpliler fetocudur
Melik AY
Melik AY - 9 gün önce
Fetöcü kim gördük sayın yarrak kafalı, imralıya chp adam gönderdi dimi, teroristi trt ye chp çıkardı dimi sayın amın oğlu. niye görmüyorsunuz bunları
Nazmi Arlı
Nazmi Arlı - 13 gün önce
Sensin piç
Carl SAGAN
Carl SAGAN - 13 gün önce
Sen de piçsin
Nazmi Arlı
Nazmi Arlı - 14 gün önce
Allah belanı versin kadın
zehra acar
zehra acar - 14 gün önce
Allah iyilerle beraber. Ve yine Hak hukuk adalet kazandı. Darısı haksız yere işinden ihraç edilen başta kendi abim ve onun gibi bir sürü garibanlara Rabbim yardım etsin bir an önce görevlerinin başına dönerler.
miyase duru
miyase duru - 15 gün önce
Aynen abla çok doğru söylüyor düşüncelerimizi dile getirmiş helal olsun 👏👏🙏🙏
Ali Gül
Ali Gül - 15 gün önce
Helal olsun aplama konuş tayip duysun bunları
tony ferguson
tony ferguson - 15 gün önce
Helal👏
sivas memo
sivas memo - 15 gün önce
Ekonomi ekonomi diyorsunuz betler pahalı diyorsunuz Bodrum paralı dökmeyi biliyorsunuz
Ömer
Ömer - 15 gün önce
Abowww ablama bak hele ya😂😂😂
yalan dunnya
yalan dunnya - 15 gün önce
sahtekar chp copluk chp
yalan dunnya
yalan dunnya - 15 gün önce
simdi merak ediyorum istanbul simdiki secilen belediye baskani acaba istanbula ne hizmetler yapacak bok yapar hiristiyan kokenli sahizdan bi boo cikmaz insalah istanbulun anasin siker hak eti istanbul hep birlikte bekleyip gorelim chp yi😄
ARAS YILDIZ
ARAS YILDIZ - 16 gün önce
#Terapi #gibi geldin
Pakize Taskiran
Pakize Taskiran - 16 gün önce
Isde cumhuriyet kızı, akp li koyunlar dinlesin
Evren Erkan
Evren Erkan - 16 gün önce
Geçmiş bak geçmiş amu orospu ( bizler son osman torunuyuz ) sıktır git amg orospusu
Evren Erkan
Evren Erkan - 14 gün önce
@ARAS YILDIZ haha sen anca bu kafa fazla yaşaması ( ezan kesen ) yahudi den dost olmaz yav bir git de papaz but yap yahudi
ARAS YILDIZ
ARAS YILDIZ - 16 gün önce
Siktir amk Osmanlı da yaşayan gerçek Osmanlı bile Osmanlı yi seviyordu çok Osmanlı gibi bir yer ariyorsan sıktı Arabistan amk Osmanlı haremde 12 karı yatıp kalkıyordu kendi kardeşini öldüren bir yobaz aile diktatör Osmanlı siz bu kafayla fazla yasayamasini Z
Evren Erkan
Evren Erkan - 16 gün önce
Sıktır git ozaman Yunan adasına amg orospusu
müzehher Karatekin
müzehher Karatekin - 17 gün önce
Helal olsun sanaaa sonuna kadar konustugun her kelimee cok dogruuuu aksini inkar eden gercekten cok yazikkk aciyorum sizeee.
Berat Kaya
Berat Kaya - 17 gün önce
Bağımlılık Yaptı Sizede Yaptımı :)
mevlut gulsoy
mevlut gulsoy - 17 gün önce
Seytannnnnnnnnnnnnnn
Ümmühan Çakan
Ümmühan Çakan - 17 gün önce
İçimizdekini şak şak söylemiş.Helal be
Sonraki