Kadın 30. Bölüm 1. Tanıtımı

5 790
280
 
YORUMLAR
Gulya Semedova
Gulya Semedova - Aylar önce
Yaa bu kadinin33 bolumu neden yoookkk bak isyaaan ediyorum bolumu bulamiyorum lutfen yardimci olun
Bilinmeyen Kanal
Bilinmeyen Kanal - 4 aylar önce
bence bu film finale yaklaşıyor
Oyun Totemi
Oyun Totemi - 4 aylar önce
Bu bölümün son sahnesi Bahar Sarpı öğrensin ama Arifle sevgili olsunlar
Nurdan Kararecepoğlu
Nurdan Kararecepoğlu - 4 aylar önce
ANCA JULIDE HANIM GELIR ZATEN
RG KIZ
RG KIZ - 4 aylar önce
Oh Oh canımada deysin noldu Pırıl
hani öğrenmiyecekti bahar Sarpın yaşadığını öğrenmeye az kaldı ama biz öğrenmesini beklemek yerine burda horon teperiz daha iyi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Denise Alieh
Denise Alieh - 4 aylar önce
Türkiyenin en güzel dizisi birincisi ,diyerler güzel ba$liyor sonra abuk subuk oluyorlar hep ayni hikaye döner ayni plak gibi uzatmak için.Hepinize kolay gelsin,bin kere ellerinize saglik ve hakiki hayatan.Sarpi uzatmayin Bahari bulmak için,hepiniz süper oyuncusunuz tebrikler.Beiruttan sevgiler .
Şule Eyibil
Şule Eyibil - 4 aylar önce
şükür bari enver öğrendi ya
Hava Araç
Hava Araç - 4 aylar önce
baharın ögrenenecegine cok sewindim
safir v
safir v - 4 aylar önce
Dizi'yi fragmanlardan izleyin. Zaten bütün bölüm hiç bir bok olmuyor.
Agbal 69
Agbal 69 - 4 aylar önce
K
KA
KAD
KADI
KADIN
Berra UYSAL
Berra UYSAL - 4 aylar önce
Ay kıyamam Baharım. Jülide eğer Sarpla ilgili Baharın bilmediği her şeyi anlatırsan vallaha gözüme çok fena girersin
wego
wego - 4 aylar önce
Dizinin ismi bile prim izlemeden dislike atıyorum kusuruma bakmayin kankicanlar
avçil Huriye
avçil Huriye - 4 aylar önce
Sarp o kadar karizma ki doğacak oğlumun adını sarp koyacam inşallah 🙏
Re Ra
Re Ra - 4 aylar önce
oyrenirse dizide heyecan kalmaz
merve zengin
merve zengin - 4 aylar önce
bir fragman dahaaa istiyoruuzz💞
Mustafa Yuksell
Mustafa Yuksell - 4 aylar önce
yeter artık bahar arif olsun eğer bahar sarp a dönerse arif büyük yıkım yaşar düşünemiyorum senaristler saçmalamasın bence doruk ve nisan babalarına cephe alacak arifi seçecekler rüya gerçekleşmeli
azer aliyev
azer aliyev - 4 aylar önce
Ayyýyyy sabrszlıkla bekliyorum
Kerem Oyunda
Kerem Oyunda - 4 aylar önce
Oha
gül gül
gül gül - 4 aylar önce
Diziden sogumaya basladım uzattıkca uzattılar
Xayala 07
Xayala 07 - 4 aylar önce
30 bolu ne zaman??????????????? sali kecdi bolum yok!!!!
Eda Calisir
Eda Calisir - 4 aylar önce
Levent hakli şirin şizofrenik hasta. Enver ne alaka hatice araya giren maydanoz
İzzet Akçay
İzzet Akçay - 4 aylar önce
Bahar Arifle evlenmeden öğrenmez. Yoksa dram eksik kalır.
Nalan egricayir
Nalan egricayir - 4 aylar önce
Sarp in Annesi çıkarı olmadan birşey yapmaz kötü kadın hayata para olarak bakmış hep evladını önemsemeyen kadın Ailesini mi düşünür
murat merhaba
murat merhaba - 4 aylar önce
sezon finaline bekleyinn
Bilbo Baggins
Bilbo Baggins - 4 aylar önce
Haziranın 2. Haftası Sezon Finali Orda Ogrenecek Herseyi Bos Yapmayin ...
Emir Arslan
Emir Arslan - 4 aylar önce
Severek izlediğimiz dizi sıkmaya başladı. 30 bölüm oldu hala sarpı goremedı kadın. Amacınız ne Arka sokaklar gıbı 480 bolum de mı beklenen sahne gelicek.
DERSLERE HAZIRLIK
DERSLERE HAZIRLIK - 4 aylar önce
Sinav yüz sl.4,5,6,7,8.SINlistIF YAZİLİ SİNAVLAR. FEN, SOSYAL, TÜRKÇE, MATEMATİK, DİNKÜLTÜRŪ.
https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFcEt9lipeRPPWuTZfN5TDRc
https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFciWcrsCnQIkjcVM47vfDnY
https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFcLBeTTzyFU5lY-nBSPGKE4
https://www.youtube.com/playlist?=PL0F4WKvRigFfHixywrzQt50eY-HK6c5vT
https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFeNt5ALM7Whs1j9-g2r8Hte
elif saygın
elif saygın - 4 aylar önce
Şimdi Arif te varya biz sarp gerçekleri öğrensinmi istiyoruz yoksa öğrenmesinmi😐😯
Ece Kıroğlu
Ece Kıroğlu - 4 aylar önce
Merhaba Bahar
Burak Başkaya
Burak Başkaya - 4 aylar önce
Kanalıma bakarmisnix
Serafet Abdullayeva
Serafet Abdullayeva - 4 aylar önce
dizinin butun oyunculari Sarpin yasadogini bildi,Bir Bahardan basqa.Canimizi sikmayin artik.Uzat,uzat nereye kadar
eylül can
eylül can - 4 aylar önce
vidonun sonu dizinin 30. bölümün son sahnesi artık bıktık ya resmen saçmalık fragmanda merak ediyoruz diziyi izliyoruz merak ediyoruz diğer haftayı bekliyoruz bu ne yaa
Musabugra Cetin
Musabugra Cetin - 4 aylar önce
İlk bölümden beri izlerim ama bi hala sarpin yaşadiğini öğrenemediler
filiz polat
filiz polat - 4 aylar önce
Bahar'la Sarp tam karşılaşıcakken sarp ölür amk hfjvbghfvl
fidan bıçkıcı
fidan bıçkıcı - 4 aylar önce
abi sezon finalinde ogrenecek nie zorluyosnz aski memnuyu izlerken keyifle ses cikarmiyodunz simdi nei bu kadar sorun yaptiniz???😤😤
glumeks
glumeks - 4 aylar önce
Artık karşılaşsınlar amkk
Dilay Özdemir
Dilay Özdemir - 4 aylar önce
şirinden gıcık kapıyorum
Nazlican Baybas
Nazlican Baybas - 4 aylar önce
Ohaaa vwwwwuuuuuuuu superrr ciksin artik bi an onceee
DERYA ATAŞ
DERYA ATAŞ - 4 aylar önce
Ya bahar arifle olmaz insallah çunku gerceklwr yavaş-yavaş ortaya cikiyor
Samet Devran
Samet Devran - 4 aylar önce
Farklı isimler seneryolar hep aynı
Doğan Uslu
Doğan Uslu - 4 aylar önce
hassiktir:)
TD
TD - 4 aylar önce
Uf yaaaaa yine öğtenemiyecek sanki....
Sena Koc
Sena Koc - 4 aylar önce
diziyi o kadar dolduruyosunuz ki diziyi artık fragmandan takip edicem zaten şu fragmanın son kısmı 30. bölümün son sahnesi olacak 4 haftadır aynı numaralar millet de bir şey olacak diye bekliyo ya
Emre Sakınmaz
Emre Sakınmaz - 4 aylar önce
Yine öğrenemeyecek boş boş geçecek bölüm son sahneside annesi gelip bitecek hiçbirşey söylemeyecek
GENERAL OYUNCU
GENERAL OYUNCU - 4 aylar önce
Herhalde bitcek bu dizi sona yaklaşıyor 😭😭😭😭
zambaklar en ıssız yerlerde açar
ARİF!🖤
JİMİN BTS ARMY
JİMİN BTS ARMY - 4 aylar önce
Çok uzattınız ama sizde ya bare yaz tatilinde öğrensin gerçekten offff
Melek Melek
Melek Melek - 4 aylar önce
oha
YavMer Söz - Savaşçı
YavMer Söz - Savaşçı - 4 aylar önce
*Sıkmayın artık ama ya* -_-
A. A
A. A - 4 aylar önce
Bi kaç bölüm daha uzatırlar. Sezon finalinde de sarpla bahar karşılaşır . Yaz tatilinden sonra daha da güzel olacak filim
Dawet û Dilan
Dawet û Dilan - 4 aylar önce
*kanlima abone olanın bende onun kanalına abone olurum*
duygu caliskan
duygu caliskan - 4 aylar önce
heyecan tavan da...
duygu caliskan
duygu caliskan - 4 aylar önce
ohaaa ya
Burak Özcan
Burak Özcan - 4 aylar önce
https://www.youtube.com/channel/UC-ZnAwVt5lW9BXu6c8n0FsA
Reyhan Ganiva
Reyhan Ganiva - 4 aylar önce
🙏🙏💝
BTS Suga
BTS Suga - 4 aylar önce
Sonunda söyleyecek Jülide
korkmaze27 gmail
korkmaze27 gmail - 4 aylar önce
Ay insallah ögrenir 🙏🙏🙏
Nur Tamdemir
Nur Tamdemir - 4 aylar önce
Bence annesi anlatacak yani bu bölüm değil ama illa ki öğrenecek öğrensin her bölüm bu kadına üzülüp ağlıyorum ben ya 😂 hele bi de en çok sarpla pardon alple ( gönüllerin sarpı) mskd yaşadığı eski anılar rüyalar falan onlari gösterdikçe .
Ali Ali
Ali Ali - 4 aylar önce
شو اسم المسلسل ممكن الرد سريع
Şermin Turan
Şermin Turan - 4 aylar önce
Sokun sokun aralara anaları babaları danalari hepsini sokun sezon finaline ne kaldı dimi o zaman öğrenir ya da bi sonraki sezonu bekleriz 🙄
Caner Arabul
Caner Arabul - 4 aylar önce
Bölün sonunda sarpin annesi herşeyi söylicek
Futbol Dünyası
Futbol Dünyası - 4 aylar önce
https://youtu.be/6lzLqs9o6UI
aslı pera
aslı pera - 4 aylar önce
Vay canına
Fatos Duman
Fatos Duman - 4 aylar önce
Sarp
I m Cafer lalek
I m Cafer lalek - 4 aylar önce
BEYLER MEVZU ÇIKICAK :d
Duygu
Duygu - 4 aylar önce
Laiklik Elden GidiYEAH İrtica GeliYEAH - Remix (Uzun versiyon) İZLEMEK İÇİN :
https://www.youtube.com/watch?v=VNX2lVjMi-8
Alperen Çankaya
Alperen Çankaya - 4 aylar önce
Abilerim kardeşlerim kanalıma ziyaret edip abone olursanız beni çok mutlu edersiniz
Yunus Omar
Yunus Omar - 4 aylar önce
yeni sezona kadar bahar nan Sarp kavusmuyacaaaak
Aydan Kamran
Aydan Kamran - 4 aylar önce
ohhhh supppeeerrrr elaaa🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒
Saklı Kasetler
Saklı Kasetler - 4 aylar önce
YENİ AKIM KANALIMDA ‼️
Taner Kara
Taner Kara - 4 aylar önce
Aq bokumuz çıktı bu filmde ne yavaş gidiyor sıkıcem o senaristleri yeter aq
Video Deposu
Video Deposu - 4 aylar önce
Takip edin beni... abone sayısı 100e ulaşınca çeşitli hediyelerim olacak
ARMY -Jungkook
ARMY -Jungkook - 4 aylar önce
Oha ama ben haftaya kadar bakleyemem😣😣😣😣😢😭😢😭😢😭😢😭😢😢😢😭😢😢😢😢
JackaL CS:GO & More
JackaL CS:GO & More - 4 aylar önce
Herkes aylardır yırtınıyo bunlar televizyonu açıp FOX a girse görücek Sarp ölmemiş :)
şeymanur bölükbaş
şeymanur bölükbaş - 4 aylar önce
Boku bokuna bizi heyecanlandirmayin sezon finaline kadar zaten sarpi gormicek gorurse zaten dizi biter
i.b Cinar
i.b Cinar - 4 aylar önce
Bıktık yemin ederim biktik bu Ne lan ❗cikacaksan çık sarp geç bile kaldın neyden korkuyosan ona buna sorana kadar adam gibi arastir öğren gerçekleri..😤
i.b Cinar
i.b Cinar - 4 aylar önce
Yine soylemez bu kadın ❗yine birşeyler peşinde eminim sarp ve baharın karşılaması sezon finalinde bekle ondan sonra 3 ay 😤😤😤
Kübra Demir
Kübra Demir - 4 aylar önce
Siz beni kalpten mi götürceniz??
Sevgi Seda Oğuzhan
Sevgi Seda Oğuzhan - 4 aylar önce
Kübra Demir Kanalıma destek abone olursaniz çok sevinirim 🙏
Asuman Odabaşıoğlu
Asuman Odabaşıoğlu - 4 aylar önce
Yetti gariii. Hadii. Bee insanları bu kadar yormayın😖😖
happy kitty
happy kitty - 4 aylar önce
0:36 bahar 😂😂 WTF kaynanam gielmiş
Eren CSGO & more
Eren CSGO & more - 4 aylar önce
Dizi düzene girmeye bașladı.
Zarifa Sulieva
Zarifa Sulieva - 4 aylar önce
Sinirlerim bozuldu yaaaa😤😤😤😤😤😠😠😠😠😠
Zarifa Sulieva
Zarifa Sulieva - 4 aylar önce
Yeter ya... Her kez biliyor bi o bilemedi aptal bu sarp..
Yoook Vaaar
Yoook Vaaar - 4 aylar önce
Yeni geldim eve yeni girdim eve youtube 🏡 evimiz gibi oldu her renk den renkli ve farklı güzel insanlar var desteğinizi bekliyoruz 😍 heyecanla
Sevgi Seda Oğuzhan
Sevgi Seda Oğuzhan - 4 aylar önce
Yoook Vaaar Kanalıma destek abone olursaniz çok sevinirim 🙏
nick bieber
nick bieber - 4 aylar önce
Bir de tam öğreniyormuş dizi final yapıyormuş, ne gülerim
arda karabulut
arda karabulut - 4 aylar önce
intro ve intro yapımı için abone olun
arda karabulut
arda karabulut - 4 aylar önce
intro ve intro yapımı için abone olun
Mehmet Çakı
Mehmet Çakı - 4 aylar önce
Sarp ortaya çıkarsa final yapar film. Sarp'ın orataya çıkması üzerinden değilde bir kadının hayat mücadelesi üstünden giderken gayet iyiydi dizi.
Tuana Uzar
Tuana Uzar - 4 aylar önce
bokunu çıkardılar
meraklısina gezi
meraklısina gezi - 4 aylar önce
*Güzel kardeşlerim hepinize merhaba,*
*Ben emekli yaşlı bir adamım gezdiğim gördüğüm yerleri ve günlük hayattaki aktivitelerimi paylaşıyorum kanalıma abone olup destek olursanız çok mutlu olurum*
Sevgi Seda Oğuzhan
Sevgi Seda Oğuzhan - 4 aylar önce
heveslisi ne gezi oldum bende bekliyorum
uğurcan cavkaytar
uğurcan cavkaytar - 4 aylar önce
annesinin arkasında Enver baba var ki. annesi paraya tapıyor tabi ki bir şey demiyecek ve dememesi Bahar ın lehine şimdilik. sarp kirli işlerle zengin olmuş belli ki. annesi geçen bölüm ne dedi. bombanın üstünde oturuyormuşuk meğer diye. zaten Bahar Sarp ı istemez ki. eski sarp olsaydı belki.
SARP BAHAR ÇEŞMELİ
SARP BAHAR ÇEŞMELİ - 4 aylar önce
Trende 3 olması şaşırttı beni ama o kadar reytingden sonra normal
Eymen Akıncı
Eymen Akıncı - 4 aylar önce
Soğuttunuz bee yeter artık herşey çıksın ortaya 😒
B G
B G - 4 aylar önce
Bence Sarp ve Bahar beraber olamayacaktır. Sarp çok derin girdi Pırıl'ın babasının işlerine, ondan o kadar kolay kurtulamaz. Sanki başka birşey daha var, Pırıl'ın babasından daha büyük bir olay var. Sarp Bahar'ı da öğrenirse birşey yapamaz, Pırıl ve babası şantaj yaparlar kesin. Belki de öldürürler Sarp'ı, şaşırmam.
Eda Sahin
Eda Sahin - 4 aylar önce
Arifi üzmeyin eğer üzerseniz bosuna izledik demektir 2.sezon izlemeyiz
Aslı Doğan
Aslı Doğan - 4 aylar önce
Hiç gerek yok ya final yaparken karşılaşsın sarp ile bahar. Bahardan başka herkes öğrendi.
Deniz Sağır
Deniz Sağır - 4 aylar önce
Ya arkadaş yorumlara bak. Ne aşka susamış milletiz aq. Dizinin teması AŞK DEĞİL DEEEĞĞĞİİİLL. Bu dizi aşk dizisi değil Baharla arif Baharla sarp aşkı değil tema. Bu dizinin konusu KADIN... KADIN.Her kesimden her seviyeden kadın. Anlayın şunu. Ve ben söyleyim . Ne Bahar Arifle ne sarpla ne yelz musayla nede ceyda biriyle olacak. Herkes çocuğuna sağlığına yada aradığı huzura kavuşacak dizi bitecek sarp kendini denize atacak arif çekip gidecek yeliz musayla mutlu olacak doktor kimseyle evlenmeyip başhekim olacak baharın annesi ve babası asla barışmayacak şirin tımarhanaye yatacak Bahar kocasından çocuklarına kalan servetle yaşamına devam edecek.
Deniz Sağır
Deniz Sağır - 4 aylar önce
Ay daha fazla uzamasa artık ya laçka oldu iyice hee
Madona mamedova
Madona mamedova - 4 aylar önce
🙄
Hayriye Nurlu
Hayriye Nurlu - 4 aylar önce
Şükür Allah'ım şükür! Arif'siz bir fragman. Allah'ım inşaallah bir gün dizide bile olmaz. Sarp🖤Bahar
Sevgi Seda Oğuzhan
Sevgi Seda Oğuzhan - 4 aylar önce
Hayriye Nurlu Kanalıma destek abone olursaniz çok sevinirim 🙏
Sonraki