Söz | 63.Bölüm - Fragman 1

27 036
1 444
 
YORUMLAR
Tuncay Kırkuşu
Tuncay Kırkuşu - 8 saatler önce
Fragmanı napalim ya halla halla azimi actırmayın
Tuncay Kırkuşu
Tuncay Kırkuşu - 8 saatler önce
Başlarım ama ya
Tuncay Kırkuşu
Tuncay Kırkuşu - 8 saatler önce
Artık söz un yeni bölümlerini vermiyo ya 63 fragmanı dışında izliyemiuom
Akıncı
Akıncı - 2 gün önce
*#YediKurşun*
*1.Hafız*
*2.Yavuz'un Babası*
*3.Yavuz'un Annnesi*
*4.Fatma*
*5.Bahar*
*6.Kurtdereli*
*7.Timden birisiydi*
FUN GT
FUN GT - 2 gün önce
Iyyyy ımren söz dizisi
mustafa kemal kocaelli
mustafa kemal kocaelli - 2 gün önce
+1
AbdAlmonim Hsein
AbdAlmonim Hsein - 3 gün önce
Tam bölüm niye indirmiyor siniz sıkıldık artık😤
Zeynep Ertürk
Zeynep Ertürk - 3 gün önce
sözü geri istiyoruz
Nafiye Erkiç
Nafiye Erkiç - 4 gün önce
Söz inşallah final olmaz söz diziyi çok seviyorum
HÜSEYİN ÜLKER
HÜSEYİN ÜLKER - 4 gün önce
neden BLU TV İNSANLARIN DERSLERİ VAR VE SADECEYENİ BÖLÜMLERİ İZLEYEBİLİYO LÜTFENN ŞU BLU TV Yİ BOŞVERİN
BUTUN SÖZ OYUNCULARINI SEVİYORUM LÜTFEN
ibrahim halil
ibrahim halil - 4 gün önce
Söz film mi ni YouTube den indiremiyoruz blutv ye yönlendiriyorlar blutv yi istemiyoruz
ESRA Esra
ESRA Esra - 5 gün önce
Lütfen full bölüm paylaşınız
Oguz Sipahi
Oguz Sipahi - 5 gün önce
Tv den izleyebilsem zaten gelip bütün bölümü burdan izlemezdim 1 izleyici kaybettiniz..
süleyman bahattin dağlı
61.bölümden sonra bölümler neden yayınlanmıyor artık
sayko ıki
sayko ıki - 5 gün önce
O kazandığınız kazandırdığımız parayı bi tarafınıza sokun bırakıyorum diziyi benim gibi çok var daha
H G
H G - 5 gün önce
Yazık iyi diziydi. Sizlere ömür artık tv dende izlemem. İnsana hak ettiğinden fazlasını verirsen mutlaka bir tarafı kalkar. Demekki fazlasını vermişiz.
ELLEME M.D
ELLEME M.D - 5 gün önce
Neden indirmiyorsunuz bölümleri lütfen indirin yaaaaa 😣😣😣😣😣
Serhan Güneş
Serhan Güneş - 5 gün önce
Arkadaşlar neden 62 ve 63 bölümler daha yayınlanmadı bilgisi olan varmı
Tuncay Özmen
Tuncay Özmen - 5 gün önce
Ben ciktim
Tuncay Özmen
Tuncay Özmen - 5 gün önce
Berbat bi kanal
Tuncay Özmen
Tuncay Özmen - 5 gün önce
Abone olmayin
ORHAN KASALAK
ORHAN KASALAK - 6 gün önce
YAZIKLAR OLSUN FİZİYİ BLU TV YE SATANLARA
ktk yusuf
ktk yusuf - 6 gün önce
Madem soz artik parali oldu izlemesi blu tv ye gecdi olsun bizde izlemeyiz farkedermi herkezin bir isi var pazartesi gunu o saatde izliyemiyoruz ne farkeder bizde izlemeyiz demek artik sozu de sadece parasi olanlar izliyebilicek helal olsun sizee
Gara Basan
Gara Basan - 6 gün önce
blutv kapatın paylaşin youtubede
Impuls
Impuls - 6 gün önce
*Dıziyi Bu Yöntemle İzleyebilirsiniz İyi Seyirler...*
Link : https://youtu.be/kqAe55wsZR8
MEHMET KIRMIZIKAN
MEHMET KIRMIZIKAN - 6 gün önce
Abi fragnan olarak at
Umit Tiryaki
Umit Tiryaki - 6 gün önce
Neden bölümler yayınlanmıyor ya
ALI ÖZKAN
ALI ÖZKAN - 6 gün önce
Beyler burda yayin yok mu artik ?
ugur ışık
ugur ışık - 6 gün önce
türkiyenin hali ortada herkez para çalmakla ugraşırken söz dizisinin yetkilileri blu tv ye satmazlarmı inşallah izleyici kitleniz kalmazda kendiniz izlersiniz patlak mısırla
PUBG MOBİL TÜRKİYE
PUBG MOBİL TÜRKİYE - 7 gün önce
Evet söz severler birbirimizi ekleyerek birbirlerimizin kanallarina destek olalim ki beraber buyuyup eylenelim
Metin Çoruh
Metin Çoruh - 7 gün önce
Söz dizisi sizlere ömür.Artık Bordo Berelilerin hikayesi değil.Yavuz timden ayrılmamalı,tim İstanbula gelmemeliydi bence.Derya da Draganı,Samiyi bıraktı her olayda Yavuz'a çöküyor.
Сколько людей Столько и мнений .
Arkadaşlar bölümleri daha artık neden yuklemiyorsunuz,neden??Herkesin imkanı olmuyor televizyondan izlemek,neden bunu bize yapıyorsunuz,nedeeeen?????!
ali zyban
ali zyban - 7 gün önce
62 bölüm neden YouTube'a inmedi
inoxi rouble
inoxi rouble - 7 gün önce
söz 63 bölüm hiç bir yerde yok internetten izleyenler için çok kötü bi durum blu tvye geçmeniz internetten izleyenleri kaybettirecek hem internete para hem blu tvye para canımızı alcaklar utanmasalar .. fragmanınıda blu tvden yayınlayın ozaman youtubeden değil madem böyle bişey yaptınız ..
can gül
can gül - 7 gün önce
youtube iki haftadır bölüm atmiyorsunuz.
izliyeceğimizin bi yer varmi
Fatih Erarslan
Fatih Erarslan - 7 gün önce
Abonelikten çıkın
Furkan Parmak
Furkan Parmak - 7 gün önce
Tam neden izlenmiyor
PUBG Mobile
PUBG Mobile - 7 gün önce
Fon müziğinin ismi nedir bilen var mı?
Ayşegül Bestil
Ayşegül Bestil - 7 gün önce
KARIN ÖLDÜ LAN SENİN KARIN!
ELİN KADININA ŞİİR OKUMAK DA NE İNNESİ??
SEN BAHARIN MEZARINA GİT FATİHA OKU!
YAZIK SİZE YAZIK SENARİST BEY!
Kübra D.
Kübra D. - 7 gün önce
Bolum neden yuklenmiyor
ufak gezinti
ufak gezinti - 7 gün önce
Diziyi artık neden internetten yayınlamıyorsunuz doğru bizim gibiler size değer verip hiç kaçırmadan izleyince bi taraflarınız kalktı İZLEMEYİZ biz de çok da değeriniz kalmadı bu hareketinizden sonra...
BİLGİSAYARCIM
BİLGİSAYARCIM - 7 gün önce
millet de blutv ye geçsin diye bekliyordu para verip izleyelim diye 👏havanızı alırsınız 👿
Mahmut Nedim
Mahmut Nedim - 7 gün önce
ben 63. filmi izlicem yautubta yok blue tv neymiş bende yautubeye gerı donmelısınz
Ayaanle Ilyaas mahomed
Ayaanle Ilyaas mahomed - 8 gün önce
وين حلقة كامله لقد تاخرتم كثيرا
Yakup Arayicioglu
Yakup Arayicioglu - 8 gün önce
İzlediğimiz bir dizi vardı onuda paralı yapmışlar zorla bıraktırdılar diziyi helal olsun
Eslemnisa Ceyhan
Eslemnisa Ceyhan - 8 gün önce
Hem diziye uzunn zaman oldu bebek girmiyo bence eylem kaybetmesin🤔😶
Eslemnisa Ceyhan
Eslemnisa Ceyhan - 8 gün önce
BUL TV çekmeyin +1
ÇILGIN OYUNCU
ÇILGIN OYUNCU - 8 gün önce
Yeni bolum basladi cokdan
Necla Ayadenk
Necla Ayadenk - 8 gün önce
Heryere polisle gidyo nerde görülmüş acaba senarist
AZE Eliyev
AZE Eliyev - 8 gün önce
Abi sindi soz stardan yayinlanmayacakmi?
Özge Yüce
Özge Yüce - 8 gün önce
Son 1 ,5 saattt
Umut El
Umut El - 8 gün önce
Efsane❤
Eren Çınar
Eren Çınar - 8 gün önce
Söz Dizi Blu TV İşi Hiç Olmadi
Mehmet Yusuf Akbaş
Mehmet Yusuf Akbaş - 8 gün önce
Bu etme şirini ben ilkokulda okumuştum
Yusuf Demir
Yusuf Demir - 8 gün önce
Sen yadeller dünyasında ne arıyorsun yabancı?
Hangi hasta gönüllüyü kastediyorsun, etme.
Çalma bizi, bizden bizi, gitme o ellere doğru.
Çalınmış başkalarına nazar ediyorsun, etme.
Ey ay, felek harab olmuş, altüst olmuş senin için...
Bizi öyle harab, öyle altüst ediyorsun, etme.
Sen yüz çevirecek olsan, ay kapkara olur gamdan.
Ayın da evini yıkmayı kastediyorsun, etme.
Aşıklarla başa çıkacak gücün yoksa eğer;
Aşka öyleyse ne diye hayret ediyorsun, etme.
Umutcan Polat
Umutcan Polat - 8 gün önce
Allah arka sokaklar ömrü versin
Leyla Yılmaz
Leyla Yılmaz - 8 gün önce
nazlima bir sey olmasin
ercan avcı
ercan avcı - 8 gün önce
EY-FET Max payne 2.
Фируз Алыев
Фируз Алыев - 8 gün önce
soz 93final hesapladim😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
oguz gunes
oguz gunes - 8 gün önce
Blu tv den çıksın. Oldu olacak televizyondada yayınlamayın. sadece blu tv den yayınlayın. Sacmalık
Aga Agaoglu
Aga Agaoglu - 8 gün önce
Allah arka sokaklardaki dizinin omurunu alim soz dizisine versin 😀
sedef Oksar
sedef Oksar - 8 gün önce
En iyi oyuncu ödülünü tolgam almalıydı
Müzik Dünyası
Müzik Dünyası - 8 gün önce
Eylem çocuğunu dusurecek
Okan Yildiz
Okan Yildiz - 9 gün önce
BLue Tv Gecin :D Ama Bizi Kayip Ettiniz Yönetmen :D Oynamıyoruz Artık Sen Kendi Yaz Kendin OynarSin HeaLde :D
AHA42 ARINÇ
AHA42 ARINÇ - 9 gün önce
Baharın müziği yaa
ramazan Akbaş
ramazan Akbaş - 9 gün önce
62 yı izleyemedik sayenizde gofıkler
CEREN ASMR
CEREN ASMR - 9 gün önce
Söz neden pantene altın kelebek 2018 ödüllerine çıkmadı ya??
OSMAN EMRE ÇAY
OSMAN EMRE ÇAY - 9 gün önce
arkadaki müzik ne ya çok iyi
Mesut Selimoğlu
Mesut Selimoğlu - 9 gün önce
maşşallah her kez yaralanıyor son zamanlarda ama daha aksiyonlu oluyor böyle
Crazy Gamer
Crazy Gamer - 9 gün önce
Nazlı ölüyo mu yoksa?
Crazy Gamer
Crazy Gamer - 9 gün önce
inş ufaklık ölmez
Crazy Gamer
Crazy Gamer - 9 gün önce
süper
Crazy Gamer
Crazy Gamer - 9 gün önce
çıktığından beri izliyorum
Crazy Gamer
Crazy Gamer - 9 gün önce
YA 63. bölümü izlemek istiyorum
Kübra Eroğlu
Kübra Eroğlu - 9 gün önce
Aç kollarını Bahar Nazlı annesini gönderdi 😢😢
Mehdi necirvan
Mehdi necirvan - 9 gün önce
yazdığım şeyin hepsini okuyun
Mehdi necirvan
Mehdi necirvan - 9 gün önce
yavuza ne olursa olsun yavuz ölmez çünkü baş roldür
Mehdi necirvan
Mehdi necirvan - 9 gün önce
bence blu tv den çıksın söz dizideyken daha güzeldi
samira kocer
samira kocer - 9 gün önce
Duygusallll👌👌👌
Murat Aykut
Murat Aykut - 9 gün önce
https://www.youtube.com/channel/UCxV1EMbEQe-KH8VQzuqjXVg?view_as=subscriber
BELGİN ÇELİK
BELGİN ÇELİK - 9 gün önce
Bence Nazlı da öldü ve Nazlı öldükten sonra dizinin tadı tuzu kalmadı
əliəkbər Hüseyin
əliəkbər Hüseyin - 9 gün önce
ay ben böyle işin
Nahid Əsədov
Nahid Əsədov - 9 gün önce
Her kesin başı belada, pazartesi akşama SÖZ👍👍👍👍
Mavi Yıldız
Mavi Yıldız - 9 gün önce
2.5 milyon abone peki neden blue tv
Safiye Celik
Safiye Celik - 9 gün önce
Gençler toparlanın yönetmene meydan dayağı atmaya gidiyoruz
kenan Memmedov
kenan Memmedov - 9 gün önce
Sozde en sevdiyiniz hasidi menim yavuz bes sizin
Orxan Cabbarli
Orxan Cabbarli - 9 gün önce
Yavuz'u sevenler Like atsın ve Nihat orxan kanalına abone olsun
Sahra Yakut
Sahra Yakut - 9 gün önce
Arkadaşlar artık star tv de vermiyecek mi dizi
Elnur Memmedli
Elnur Memmedli - 9 gün önce
arkadaşlar dikkat etseniz, 1 ci fraqman sonunda YAVUZUN arkasında bi kişi vardır.Bu kişi kimdir? Söylüyorum. Bu KOPUKDUR
Abdullah Demir
Abdullah Demir - 9 gün önce
NAPTINIZ YA SIZ PARAYI SEÇTİNİZ ARTIK FRAGMAN BİLE UMRUMDA OLMUYOR SİZ TAM Bİ ORUSPU PİÇDİNİZ
deniz berkay guzel
deniz berkay guzel - 9 gün önce
Baştaki Tarık mıııııı
Serhat Işık
Serhat Işık - 10 gün önce
dizi youtube dan kalkmadı sadece türk dns den kaldırdılar hotspot vs programlarla youtube dan izleyebilirsiniz.
Emre fortnite bedst
Emre fortnite bedst - 10 gün önce
Tok gysel
Emre fortnite bedst
Emre fortnite bedst - 10 gün önce
Gysel
itsmert Tv
itsmert Tv - 10 gün önce
Artik izlemicen blutv gectinis diye
Ramazan ÖZGEN
Ramazan ÖZGEN - 10 gün önce
😢😢
Şaban Sakarya
Şaban Sakarya - 10 gün önce
Şiir güzel Mevlana etme şiiri
Yep Yeni Videolar
Yep Yeni Videolar - 10 gün önce
Sozun 62 . BOLUM FULL HD BOLUMU KANALIMDA YAYINLANMISTIR
Hayal Alemi
Hayal Alemi - 10 gün önce
Yavuzun okuduğu şiir çok güzel.
safro fırtına
safro fırtına - 10 gün önce
Lan olum tarik olmemis
Sonraki