Hercai 5. Bölüm 2. Fragmanı

18 521
430
 
YORUMLAR
ملاك ملاك
ملاك ملاك - 3 gün önce
حلو
Manzura Awezowa
Manzura Awezowa - 5 gün önce
Galiba ilerdeki bölümler istanbulda devam edecek Final olmasın sezon olabilir 🙁
Melek Yağmur
Melek Yağmur - 5 gün önce
FİNAL OLMASIN
Sibel Ogurlu
Sibel Ogurlu - 6 gün önce
Yaaa ben neden 5.bölümü izleyemiyorum, neden youtubede yok😥😥😥😥😥😥
AVLU NEW
AVLU NEW - 3 gün önce
Atv nin internet sitesinde var
Ahmet Avci
Ahmet Avci - 6 gün önce
Olmasının güzel bir dizi
Gizem Sunman
Gizem Sunman - 6 gün önce
Nasılda sırt sırda dayanmışlar.Yerim sizi
İsmail Yildirim
İsmail Yildirim - 6 gün önce
Ne kadat agliyonuz amina koyim
Emrah Turkal
Emrah Turkal - 6 gün önce
Ya abi bu filim final olmasın 😞
Hatice Hatice Dursun
Hatice Hatice Dursun - 6 gün önce
aslan ailenden kactin pehhhhh xjjdjd neyse memleketimi seviyorum bu arada ailen cok uzuldu
deniz ts
deniz ts - 6 gün önce
Neden yüklediğiniz videoları kendi ülkemizde kullanıma sunmuyorsunuz 😤
SÃÎD MÃMMĔĐÕF ÕYÛN ĐÊLÎSÎ
son 1-saat
Elnur Mahmudov
Elnur Mahmudov - 6 gün önce
20:00 heyacanla gözləyənlər,gızləri saatda qalanlar,bütün hefteni Reyyan,Miran deye sayıklayanlar...çooook az kaldı
Enes Erel
Enes Erel - 6 gün önce
oyunculuklarini hic begenmedim ama filmin temmasi guzel
Gunay Bayramova
Gunay Bayramova - 6 gün önce
Zaman gecmiyo😒
mayble ek
mayble ek - 6 gün önce
sonunda bee! akşamı sabırsızlıkla bekliyorum
Ayse Bozdağ
Ayse Bozdağ - 6 gün önce
Cok guzel bir film ailecek izliyoruz
Nur
Nur - 6 gün önce
Sonunda geldi cuma günü 🤗😍
Rüqaye Orucov
Rüqaye Orucov - 6 gün önce
Çox gözel 👍
Osman Cetinkaya
Osman Cetinkaya - 6 gün önce
Hercai bu gün merakla bekliyorum
Elka M
Elka M - 6 gün önce
Miranla 💕Reyyan barişsin...
Birce ...Final olmasin ...🥺
N.I.E.I I-ova
N.I.E.I I-ova - 6 gün önce
Miran kizi evde yalniz nasil birakib ofise gider?🤔
yaren can
yaren can - 6 gün önce
Bunlarda abartıyor bütün aşiret dizlerinde güneydoğuyu kötü gösteriyorlar ben güneydoğunun başkenti diyarbakırlıyım orda doğdum orda büyüdüm ama böyle şeyler yok yeter abartmayın 😠😠😠
kardelen mertoglu
kardelen mertoglu - 6 gün önce
Ay cok heyecanlııı
N.I.E.I I-ova
N.I.E.I I-ova - 6 gün önce
Bu gun Hercayi gunu axsam cabuk gel
Yağmur Akdaş
Yağmur Akdaş - 7 gün önce
Sen anlat HERCAİ
Ben anlatınca tokat atıyorlar
Turgut Sarikose
Turgut Sarikose - 7 gün önce
İnsan Bu Dizinin Sonuda, Sen Anlat Karadeniz Gibi Boka Sarmaz 🤙
Hacer Çam
Hacer Çam - 7 gün önce
Neolur her pazar tekrar yayınlansın
Hacer Çam
Hacer Çam - 7 gün önce
Yaaaa yarın ızleyemeyecem nolur atv pazar ları tekrar yayınlayın lutfennn
Berat Yılmaz
Berat Yılmaz - 7 gün önce
Bu dizi de Sen Anlat Karadeniz gibi olacak hızlı başlayıp sürekli tekrarlayıp çabuk sönecek
ELİF OKTEM
ELİF OKTEM - 7 gün önce
bu filmde mahvollacak görün 😂
Esma Özkan
Esma Özkan - 7 gün önce
Yarını sabırsızlıkla bekliyorum hatta uyuamıyorum
kardelen mertoglu
kardelen mertoglu - 7 gün önce
Miran inşallah Reyyanı ezdirmez
Hülya Pala
Hülya Pala - 7 gün önce
Son 1 gün🤗
Miran Aslanbey
Miran Aslanbey - 7 gün önce
Yarenden nefret edenler
Fatma nur Akbulut
Fatma nur Akbulut - 7 gün önce
Hala cuma olmadı mı ya o kadar bekledim
Gizli Kız
Gizli Kız - 7 gün önce
Reyha nın sesine aşık oldum
beytullah kartal
beytullah kartal - 7 gün önce
hı hı
hydra
hydra - 7 gün önce
1 gün kaldı bilmem kaçıncı izleyişim aynı fragmanı 😍
-Yeonjun -
-Yeonjun - - 7 gün önce
Öncelikle şimdiden özür dilerim, alakalı olmayan bir konuyla konuşacağım. Bts' in yarın çıkacak olan comeback şarkısı "Boy With Luv" şarkısını, en kısa sürede 100 milyon olan şarkı yapmak istiyoruz. Başta armyler olmak üzere stream kasalım lütfen.
*Şarkıyı birden fazla izlemek istiyorsanız*
-Şarkıyı dinleyin
-Sonra geçmişinizden silin
-Herhangi bir videoyu baştan sona izleyin
-Sonra şarkıyı yeniden dinleyebilirsiniz
-Önemli olan reklamlarıyla izlemek ve baştan sona ilerletmeden izlemek
Yapanlara şimdiden teşekkürler, kötü yorumlar şikayet edilecektir
Azix YUSUPOV
Azix YUSUPOV - 7 gün önce
Şu yaren kendi eliyle kendini yakacak ya tambir mallll
Kimsesizin Teki
Kimsesizin Teki - 7 gün önce
Lan bu Azize karısı 27 yıl nasıl beklemiş 1 gün kaldı geberiyorum ya nxisjdi
burak burak
burak burak - 7 gün önce
Yaren 😍
Hafiye Hamitoglu
Hafiye Hamitoglu - 7 gün önce
0
VİOLİN VS PİANO
VİOLİN VS PİANO - 7 gün önce
Eger bu dizi biterse, ben kanalimda isyan ederim
ARABACI - Sefer Göksoy
ARABACI - Sefer Göksoy - 7 gün önce
kanalıma desteklerinizi bekliyorum arkadaşlar lütfen desteklerinizi eksik etmeyin
Şengül Uzer
Şengül Uzer - 7 gün önce
Of mirana Reyyan nasıl sarıldı ben orada bittimmm
merve Polat
merve Polat - 7 gün önce
Hayır arkadaşlar 12. Bölüm de sezon finali olacak. 20 Eylül de de tekrar başlayacak.
Бенгюл Шенол
Бенгюл Шенол - 7 gün önce
Ücüncü fragman gelsin diyenler!!!
Aysel Bagirova
Aysel Bagirova - 7 gün önce
Son 1 gun
Aysen Manafli
Aysen Manafli - 7 gün önce
Nasl sarldi yaa reyyan Mirana
Hasret Sarı
Hasret Sarı - 7 gün önce
Anam reyyanin sağı solu düşman kız napsin
bir izleyici
bir izleyici - 7 gün önce
Bu diziyi izleyen ve beğenen herkesi Murat Soner'in "Hercai dünya rekoru kırdı." videosuna davet ediyorum.
Ferhad Emen
Ferhad Emen - 7 gün önce
Bu saçma diziye artık bir son verin . Memleketimi tanıyamaz oldum
Ali Kemik
Ali Kemik - 7 gün önce
Millet gerizekalı abi
Melis Ballıoğlu
Melis Ballıoğlu - 7 gün önce
0:29 hani ağlamayacağına yemin etmişti bu:D?
Shahlu Bebykhan
Shahlu Bebykhan - 7 gün önce
Waiting for full episode subtitle english
Ece Melis Akbulut
Ece Melis Akbulut - 7 gün önce
Bir saniye bir saniye reyyanla miran rolmü deyiştiniz?
KÖNÜL EZİZBEYOVA
KÖNÜL EZİZBEYOVA - 7 gün önce
ohhh be rahatladim ama yine sabrsizla bekliyoruzz
Gunay Bagirli
Gunay Bagirli - 7 gün önce
3. Fraqmanı bekliyoruz!!!
Nicat Kerimlirrşr
Nicat Kerimlirrşr - 7 gün önce
Cumani sabirsizlikla gözdüyürem miranla reyyan bundan sonra başlıyo sarilma sahne super😍
Ayse Cetin
Ayse Cetin - 7 gün önce
sınava gırecekler pubg la hercaı sorusu sorulsa full cekerler dşkfsdfjd
hakan yucedag
hakan yucedag - 7 gün önce
Gerizekalı mısınız bunu neden izliyorsunuz moronlarrrrrrr
GİZEM TEKİNE
GİZEM TEKİNE - 7 gün önce
Gençlik size bir haberim var ............😂😂😂. Yarın cumaaaaaaaa❤️🥰
Kubra Koptas
Kubra Koptas - 8 gün önce
Allahınızı severseniz şu çocuğun saçına bi çözüm bulun.😂
Mert Aydin
Mert Aydin - 8 gün önce
Şuan mineeeeeeeeeee cumayi getirrrrrrrrr
Ayşe Ceren Saymaz
Ayşe Ceren Saymaz - 8 gün önce
Geliyor gelmekte olan
Busenur 321
Busenur 321 - 8 gün önce
Sonunda 2.fragman 🙏😍😂
katafalk12
katafalk12 - 8 gün önce
Midyatlıyım ve Midyat'ta yaşıyorum. Böyle sikik dizi görmedim.
Kahraman Kurt
Kahraman Kurt - 8 gün önce
Dikkat ettiyseniz bu dizide çok tokat atılıyor hemde çok baya baya
Hanov Nazar
Hanov Nazar - 8 gün önce
Reyyan yastık altından kurtulduğuna sevindikte Miran ın kafasına dayanan silah kimin şimdi 😟🥴
Cinare Qurbanova
Cinare Qurbanova - 8 gün önce
MawAllah super bi dizi bak azizenin torunu cikacak bizim reyhan demedi demeyin Azerbaijan dan selamlar bawarilar mia yapim yonetmen tum kadro Uzuomurlu olsun InwAllah Amin
Cinare Qurbanova
Cinare Qurbanova - 8 gün önce
MawAllah 2 fraqman tewekkurler mia yapim bawarilar devam InwAllah
E da
E da - 8 gün önce
2. fragman verince trende girmeleri
Aylun Özkılıç
Aylun Özkılıç - 8 gün önce
Daha fazla olmali bence
Aylun Özkılıç
Aylun Özkılıç - 8 gün önce
Yaa dizinin abonesi az yaa
Kadir Baba
Kadir Baba - 8 gün önce
Arkadaslar ya dizi yayindn kaldırılacak deniliyor bilginiz varmi bu konu hakında
Melike Öztürk
Melike Öztürk - 8 gün önce
3. Fragmanı istesek çok mu olur😂
Ayşe Sena Özcan
Ayşe Sena Özcan - 8 gün önce
Yaren yine ne saçmaladı?
Lola Abdullaeva
Lola Abdullaeva - 8 gün önce
Ярен дура последьная
Adil Adil
Adil Adil - 8 gün önce
Sebirsizlikle gozleyirik cumeni 😍👍
Merve Öztürk
Merve Öztürk - 8 gün önce
Evine girip güle sarılıp uyutuyor miranın evi deil orası 👆 ikincisi mirana sarılırken yerde yastık var korkudan sarılıyor bence içgüdüsel 😍
Özge Dilara Dağ
Özge Dilara Dağ - 8 gün önce
Aşıpım diziye
merve Çankaya
merve Çankaya - 8 gün önce
O neydi beee
efe oyun sericisi
efe oyun sericisi - 8 gün önce
Bakın bu filmi 10+ çocuklara uygun
Zeynep-chan
Zeynep-chan - 8 gün önce
Azada üzülüyorum ya ..
Gulnoza Mamedova
Gulnoza Mamedova - 8 gün önce
Kadın başınla ne edeceksin salak Yaren
Seide Balaxanova
Seide Balaxanova - 8 gün önce
Hercayini beyenenler hadi sayımızı bilelim😊🖒
Kamila Narmetova
Kamila Narmetova - 8 gün önce
Dizi başlamazdan öncede söylemiştim şimdide sõyliyorum bu dizideki reymir aşki dünyayi yerinden oynatdi resman.
Miran💗Reyyan
Burcu Özkul
Burcu Özkul - 8 gün önce
Ya yaren bi dur Allah aşkına ya
Nahid Hesenli
Nahid Hesenli - 8 gün önce
Yaren ortaliqda Rol oynuyur indide yaren Cox kotu qargis etdi reyhana ceza cekmeli eslide odur
gunel mustafayeva
gunel mustafayeva - 8 gün önce
bi cuma gelsee.....
Hatice Öztürk
Hatice Öztürk - 8 gün önce
_ATMAYAYDINIZ_
Tülin DOĞMENÇ
Tülin DOĞMENÇ - 8 gün önce
Fragmani erken verdiler yapimci ve yonetmene cok tesekurler
Priv Me
Priv Me - 8 gün önce
reyyan mirana gönül boğdu ya ondan korkup ona sarıldı keşke hep böyle olsalar
kemal hayat
kemal hayat - 8 gün önce
lan dizide kenan birkan var 😅😅
Sude Savun
Sude Savun - 8 gün önce
Aslanbeyler 27 sene sabretmiş ben iki gün sabredemiyorum
Çigdem Kartal
Çigdem Kartal - 8 gün önce
2019 da Panten kelebek ödülünü bunlar alıcak diyim de
Mehtap Ozturk
Mehtap Ozturk - 8 gün önce
Yareni anlamadım aslında iyi bişe yapmicak mi dolayli yoldan reyyanın intikamini alcak
Havin Atabey
Havin Atabey - 8 gün önce
Tam reyyan mirana sarıldı diye sevindim o sırada miranın kafasına silah dayadılar ....
Masal Delisi
Masal Delisi - 8 gün önce
Trendiz lan.Sabrım taştı hadi gelsene cuma🤯
Ali Abu
Ali Abu - 8 gün önce
Bomba gibi bölüm geliyor. Dizinin konusu ve türü saçma olsa da dizi heyecanlı. Harika yaa. Arka sokaklar kadar uzun olmasın ama biraz uzun sürer inşallah
Sonraki