NO VIDEO :o(

Fazilet Hanım ve Kızları 47. Bölüm Fragman

9 419
423
 
YORUMLAR
Rabia Rashid
Rabia Rashid - 2 aylar önce
No fragman of episode 48, any idea when it will release???
Günay Nuriyeva
Günay Nuriyeva - 2 aylar önce
Yaaa fraqma acaba ne zaman cikcak 48ciksin artik yaaa
Abc Def
Abc Def - 2 aylar önce
nerede 48 in fragmani
SUDE NUR Dogan
SUDE NUR Dogan - 2 aylar önce
yeni fragman çıksın ya lütfen çok merak ediyorum nolacağıni
Seher'le DIY
Seher'le DIY - 2 aylar önce
Final yapım lütfen devam ettikçe kötüleşiyor.
Cemil Memmedov
Cemil Memmedov - 2 aylar önce
Çok güzel bir kino
Tugba Onturk
Tugba Onturk - 2 aylar önce
Sinan bi dur daaa
Johnny Vahabov
Johnny Vahabov - 2 aylar önce
Fazilet Hala (Fazo) çok komik birisi
Hikmet Hetemov
Hikmet Hetemov - 2 aylar önce
Ne sinan hazani ya sinanin yapdiklarindan sonra hazan onu yeniden severmi saniyorsunuz kusura bakmayin ama zorla güzellik olmaz ben yagiz hazan diyorum
Vaiosina Ainuu
Vaiosina Ainuu - 2 aylar önce
english subtitles for episode 47 please..i really like watching this serious
RAŞA GH
RAŞA GH - 2 aylar önce
Sinan bunları haketmiyor neden böyle oldu 😢😢
Kamil Ersoy
Kamil Ersoy - 2 aylar önce
Sinan basrolden cikandanberi yagizi on pilana cikardigniz icin reytinqdusuyor sinan olmali hami onu desdekliyor
Metin Sahin
Metin Sahin - 2 aylar önce
Toparlan Fazilethanım reytingler iyice düştü nolur final olmasın
Filiz Booday
Filiz Booday - 2 aylar önce
Adi serefsizler, ihanetinizin bedelini ödeyeceksiniz! #SiNAN ❤️
C Agcebediniskaya
C Agcebediniskaya - 2 aylar önce
En sevdiyim ikili!!!!!!!
Irem Gokturk
Irem Gokturk - 2 aylar önce
Ece 'nin bebeği anne karnında pisliğini yemedi mi 1 sene oldu halen doğmadı 🤣🤣🤣
Nisanur Güneş
Nisanur Güneş - 2 aylar önce
Ece iyi yapmış giderek belki yasin pişman olur.
hn gn
hn gn - 2 aylar önce
Sadece fragman takip ediyorum.Bu hafta da bol bol Sinan var izlemeye gerek yok yani.
Elif
Elif - 2 aylar önce
Trend olmak harika da videonun başlangıcında sinsi Sinan'ın resmi olmasa ...
Sertaç K
Sertaç K - 2 aylar önce
47 Fragman Bomba geliyor !!!!
Murad Xudaverdiyev
Murad Xudaverdiyev - 2 aylar önce
Bu dize artik bana heyecean vermiyot o yuzden izlemiyorum
Murad Xudaverdiyev
Murad Xudaverdiyev - 2 aylar önce
Bu dize artik bana heyecean vermiyot o yuzden izlemiyorum
Murad Xudaverdiyev
Murad Xudaverdiyev - 2 aylar önce
Bu dize artik bana heyecean vermiyot o yuzden izlemiyorum
Selen kah.
Selen kah. - 2 aylar önce
Ulan 40 bolum sinan hazan askini izledik. Yagiz hazana bi kac bolum bile ayrilmadi ergenler hala yagiz diye cirlayip ruyalarda bunlari evlendirip cocuk fln yaptiriyor. Yeminle gerizekalisiniz
ann marie
ann marie - 2 aylar önce
Yorumsuz hazan yagizi seviyor mi seviyor al iste kim gercek ergen hazsin askiymis hic olmayan aski izlediniz 😂😂😂😂
Saiq Abdurehmanov
Saiq Abdurehmanov - 2 aylar önce
Nədən qorxurki fazilet
Rmys Zngn
Rmys Zngn - 2 aylar önce
Çok mu şey istedik sadece ve sadece #yağhaz istedik!!
Class9090
Class9090 - 2 aylar önce
OMG😱😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Vusal Atamov
Vusal Atamov - 2 aylar önce
Amannn
Komal Shabbir
Komal Shabbir - 2 aylar önce
#yaghaz 😍😍 ...love from pakistan 🇵🇰 .....😘😘😘😘😘😘😘
arzu kurt
arzu kurt - 2 aylar önce
Dizinin amk dunuz senaristler midesizliği normalleştiremezsiniz oisliklee
ava ipek
ava ipek - 2 aylar önce
Bomba bölüm geliyor 😮😮😮
kübra vader
kübra vader - 2 aylar önce
Fazilet son yirmi yıldır falan kızlarına ne yaptığını düşünüyor galiba
nur duyğu
nur duyğu - 2 aylar önce
Sinan 💜
nur duyğu
nur duyğu - 2 aylar önce
Saçmalık ötesi 🤦‍♂️
zebapabu :
zebapabu : - 2 aylar önce
Dizi 50 bolumde final yapiyomus zaten 😏
jmmda wmdajt
jmmda wmdajt - 2 aylar önce
Diqqetimi çeken birşey oldu oda Ömrümle babasınin gözlernin ayni olmasi
xoxan cehennem
xoxan cehennem - 2 aylar önce
Yine super bir bolum bizi bekliyor..
irem
irem - 2 aylar önce
0.36 da sinanın saçı çok güzell
nesrin metin
nesrin metin - 2 aylar önce
Keske sende gitsen hazan
Nigar Samedova
Nigar Samedova - 2 aylar önce
HAZSIN YA
CILDIRCAM YAA
Tunzala Saxmamedova
Tunzala Saxmamedova - 2 aylar önce
En nefret etdiyim şey tüm dizilerde insanlarin gerçeyi sevdiklerine soyliyememesi...kotu her şeyi soyluyor car car,iyi mal gibi bakiyo...ne bu yaaa...
Beyza beyza
Beyza beyza - 2 aylar önce
SIZIN YAPCAGINIZ DIZININ AMK LAN HAZAN VE YAGIZDAN BASKA SEY IZLEMIYORUZ NEREDEYSE
Erkay Bularkieva
Erkay Bularkieva - 2 aylar önce
Yaaa artık cok sıkmay bașladı çok uzadı beeee
SÜLEYMAN MAMEDOĞLU
SÜLEYMAN MAMEDOĞLU - 2 aylar önce
YAĞHAZ 💖 💖
Nurlan Cavadov
Nurlan Cavadov - 2 aylar önce
yeni bölum tez gəlsin
Bkate dodi
Bkate dodi - 2 aylar önce
If Hazan died i will not see anymore this serial and everything related with it .If Kerime want to kill Yagiz i dont want Hazan to protect him and died .If only injured im ok no problem but not died
Bkate dodi
Bkate dodi - 2 aylar önce
Marlen i hope to not i dont think that Hazan will be died . If she died i will be very angry and sad .I do not think she will be died only injured . The worst case in this serial is Hazan deth
Marlen
Marlen - 2 aylar önce
i'm afraid that this will be the end. she is going to protect him and she is going to dye. and that will be the end of the series. she will sacrifice herself for the one she loves. i'm really scared. what do you think it is going to happen?
Replay Tuşu U
Replay Tuşu U - 2 aylar önce
Her ne olursa olsun kimse abisiyle eski sevgilisinin beraberliğini kaldıramaz ve bu adiliktir bunu dizi de destekleyen insanlar gerçek hayatta da desteklerler herhalde.
Nesrin Melikova
Nesrin Melikova - 2 aylar önce
Axirda Hazanla Yagiz birleshe bilmeden hansisa biri olecek gorersiz:)))))
Nigar Samedova
Nigar Samedova - 2 aylar önce
NERDEN BILIYORSUN ONLAR BAS ROLDE OLMAZ OYLE BENCE
Umut Soylu
Umut Soylu - 2 aylar önce
Benim de en sevdigim ikili😂💞
Umut Soylu
Umut Soylu - 2 aylar önce
Yaghaz😍😍😍
Rky Trk
Rky Trk - 2 aylar önce
Sinan bok
Alex
Alex - 2 aylar önce
Finall..Cok yakinda
oblomov1903
oblomov1903 - 2 aylar önce
reytingler giderek düşüyor benden söylemesi.
Lara Bal
Lara Bal - 2 aylar önce
Sinan harbi mal Yağız parasıyla var olmadı ama öz olmayan sen olsan bi hiç olurdun kuçük sinan ama yağız gitse bile Türkiyenin kalbi gerekirse #Mehhaz diye atar sen de bi köşede ağlayan zavallı sinancık olursun jdjsjxsjjd
Gunka Badalova
Gunka Badalova - 2 aylar önce
Ya bir aciqlama olmiyacak hep kelime kelime yaqiz onun kim olduqnun bir kelimesin duyamiyo Hazada susuyo seviyorsa her sei annatmasi lazim da bu mesele aciklanmadi suruyo nereye kadar Sinan pisixopad bir sey yaparsa o zaman vay be deyib izliyeriz
Elif Kuçi
Elif Kuçi - 2 aylar önce
Gıttıkçe sacmalıyorlar bitsınn artık
Nigar Samedova
Nigar Samedova - 2 aylar önce
NERDEN BILIYORSUN?
resmiya abdulsalamova
resmiya abdulsalamova - 2 aylar önce
Hazgaz❤❤ sinan 😤😤😠😠
Akif Akif
Akif Akif - 2 aylar önce
diziyi yalnizca fragmandan izleyenler
Nigar Samedova
Nigar Samedova - 2 aylar önce
SEN
martha solomon
martha solomon - 2 aylar önce
#10 trending
şerife erdogan
şerife erdogan - 2 aylar önce
Mert geldi film heyecenlandı
Nigar Samedova
Nigar Samedova - 2 aylar önce
KUDRET ,MERT DIYIL
pıtış pıtış tv
pıtış pıtış tv - 2 aylar önce
Dizinin adını keşke yağızla hazanın aşkı koysaydınız
pıtış pıtış tv
pıtış pıtış tv - 2 aylar önce
Hiç heyecan yok yaaaaa offf hep Hazanla Yağız , Hazanla Yağız bıktık artık bunlardan
Nigar Samedova
Nigar Samedova - 2 aylar önce
evet katiliyorum
Алия Бейсекеева
Какой же все таки Синан гнусный,всю жизнь Ягыз за ним по пятам ходил,заботился о нем
Kezban Demir
Kezban Demir - 2 aylar önce
Fhvk 3sezonu istiyoruz
Vuqar Eliyev
Vuqar Eliyev - 2 aylar önce
Sinan Kerimenin oğlu eminim
Alisha Kim
Alisha Kim - 2 aylar önce
Синан подстригся😅
Sultan Eraslan
Sultan Eraslan - 2 aylar önce
Trend Videolar listesinde 10 numara izlenme 1 milyon olmuş ama reytingler nasıl düşüyor. Reyting sırasında 7 ve 8 ci anlamadım bu nasıl bir şey 😕😕😕
Fehime Dikel
Fehime Dikel - 2 aylar önce
Ohaaaaa
Almina ve Şeker ‘İn Dünyası
TREND VİDEOLAR LİSTESİNDE #10 NUMARA
Şans Meleyi
Şans Meleyi - 2 aylar önce
💕💕💕
Musa Gültekin
Musa Gültekin - 2 aylar önce
trendlerde 10. sıradayız ohaaa
Rana Su
Rana Su - 2 aylar önce
Artık *YAĞHAZ* ♾♥️ istiyoruz
Nurcan Mutlular
Nurcan Mutlular - 2 aylar önce
Yağhaz istiyoruzzzzz yönetmen duy sesimizi soğutmayın insanı diziden
Tita G
Tita G - 2 aylar önce
En español, por favor !!
Aydeniy Zeynalova
Aydeniy Zeynalova - 2 aylar önce
Terbiyesizler. Belke bu filmin senaristi qardasina ihanet etmiski bu exlaqsizlari musbet qehreman kibi teqdim Edit. Tfuuu
Tofik Axundov
Tofik Axundov - 2 aylar önce
Aynen hic heyecanlandirmadi .kecen bolumde izlemedim zaten cook apartdilar yaa ...
Kezban Demir
Kezban Demir - 2 aylar önce
3sezon lutfen 😀😀
DERSLERE HAZIRLIK
DERSLERE HAZIRLIK - 2 aylar önce
Yazilidsn yuz sl.Sinav yüz sl.4,5,6,7,8.SINIF YAZİLİ SİNAVLAR. FEN, SOSYAL, TÜRKÇE, MATEMATİK, DİNKÜLTÜRŪ.
https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFcEt9lipeRPPWuTZfN5TDRc
https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFciWcrsCnQIkjcVM47vfDnY
https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFcLBeTTzyFU5lY-nBSPGKE4
https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFfHixywrzQt50eY-HK6c5vT
https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFeNt5ALM7Whs1j9-g2r8Hte
Umid Hemid canim ekizlerim Huseynov
Ece Yasine gitmisdir mutlaka🤔🤔🤔
Lapis Lazuli
Lapis Lazuli - 2 aylar önce
Sinan looks clean with the new hair cut. In the fragman we have around six scenes with Fazilet, one with the three mousketeers. Can't they show a little except about Ece for example. Anyway the last scene of episode 47 is likely to be the one with our favourite three:YAgHAzSin. Ya saber!!!!
Dinara Omorova
Dinara Omorova - 2 aylar önce
Sinanin opustuklerini gosterdigi sahne son sahne olacaktir😀daha iki hafta beklemis olacagiz artik, hep boyle zaten
Yasemin Karakaya
Yasemin Karakaya - 2 aylar önce
Sinan yağız la hazan a ne gösterdi acaba ya?
Star Magazin
Star Magazin - 2 aylar önce
abone olurmusun 😍
Y&H Amour
Y&H Amour - 2 aylar önce
Trend videolar listesinde 10 numarayız. Final olsun diyenlere kapak 👊
masal123 masal
masal123 masal - 2 aylar önce
Yağhaz 3.sezon lütfen
Yulieth Borjas
Yulieth Borjas - 2 aylar önce
x fa bajen el capítulo 47 completo x fa
rima hadjibalaeva
rima hadjibalaeva - 2 aylar önce
Birinji bulumde fikir verdinizse Fazilet Hazana diyordu qursun o baban diye ,benje babalari ölmedi zenqin bir qadin için onlari terk etti ,Kutretnen bir birini qeçmishden taniyorlar bana ele qelirki bir kaç bulume kalmaz babasi çikar ortaya.
Ka Nur
Ka Nur - 2 aylar önce
Küdret Faziletin oğludu, 15 yaşında doğurub, bu da faziletin sirri...😂
dwra1995
dwra1995 - 2 aylar önce
Gerçekten biz artık #YağHaz istiyoruz!!!!!!!!
masmavi masmavi
masmavi masmavi - 2 aylar önce
Sinan tam karizma yaaa
Cavidan Ibrahimli
Cavidan Ibrahimli - 2 aylar önce
Ya bu ne ya bi fraqman kotu oldu diye iki yıllık efsane dizini hemen kotulediz ayıp diyilmi ya bence bu dizi her hali ile çox guzel
Begüm Öneriyor
Begüm Öneriyor - 2 aylar önce
Bölüm sonunu fragmana koymalari😂😂
Ya bir #Yağhaz ci olarak Sinanin saçları bile son sahneden çok beğendim o ne yaw
Begüm Öneriyor
Begüm Öneriyor - 2 aylar önce
Defne aytas 😊😍😍😂
Defne aytas
Defne aytas - 2 aylar önce
sorma sorma!!!!!aşık oldum♡♡♡
Believe Reiss
Believe Reiss - 2 aylar önce
Hangi gün çıkıyor bu dizi??
dwra1995
dwra1995 - 2 aylar önce
Adrian and Marinette TR Her cumartesi 😊
Jdjdushs Bhdjsjsnzjs
Jdjdushs Bhdjsjsnzjs - 2 aylar önce
Bu dizinin bitmesini hic istemiyorumm 3sezon gelsin
esra özakdağ jjs
esra özakdağ jjs - 2 aylar önce
Sinanın hazan ve yağıza izlettiği video ne acaba?sizce ne olabilir🤔
:D :D
:D :D - 2 aylar önce
sineği kapak fotosunda birkan sokullu zannetim sümme haşa
Niskalpp
Niskalpp - 2 aylar önce
Yuh lan böyle vasat bir fragman bile 1milyon izlenmiş
Süleyman Kenanoglu
Süleyman Kenanoglu - 2 aylar önce
51. Bölüm kesin final
Buse Elif Bakan
Buse Elif Bakan - 2 aylar önce
Sinan iyice orospu çocuğuna döndü
metanet seferova
metanet seferova - 2 aylar önce
Yorumuma demek istemişdim
Sonraki