Kaya Giray - Yarınım Yok (Official Video)

186 111
7 192
 
YORUMLAR
Kaya Giray
Kaya Giray - 10 gün önce
Destekleriniz için çok teşekkürler canlar
Türk Paylaşım
Türk Paylaşım - 2 gün önce
trvideos.net/EHjgwX9X_JM-video.html ÇOK EĞLENCELİ BİR VİDEO YAPMİŞLAR (LİNKTE) BEĞEN SONUNA KADAR İZLE YORUM YAP ARKADAŞLARIN İLE PAYLAŞ
MUSA oyundelisi
MUSA oyundelisi - 3 gün önce
Ne demek abi cansın
emre yıldırım
emre yıldırım - 3 gün önce
499 yorum
HEROYUN BURADA
HEROYUN BURADA - 7 gün önce
Nn
Sahnur Nağızadə
Sahnur Nağızadə - 7 gün önce
abeeeeyy
Seymen Çakır
Seymen Çakır - 36 saniye önce
Gerektiği ilgiyi görmeyen şarkı 😢
Mahmut Merts
Mahmut Merts - 4 dakika önce
Şarkının Kısaca özeti : DÜNYANIN SONU GELİYO AMA HALA ANLAMIYOSUNUZ
Bangtan edits
Bangtan edits - 4 dakika önce
Müq olmul
Gülüzar Raim
Gülüzar Raim - 7 dakika önce
Yarının yok mu abi
Minanur Yetim
Minanur Yetim - 9 dakika önce
Ya 3. Dünya savaşımı bu yaa
Aras Öz
Aras Öz - 11 dakika önce
https://youtu.be/xuU17qh-DEk
Kaya Giray Geçen sene Enes Baturla çektigi rap yaptık videosunun 11’55. saniyesinde arapça nın şarkıda ne kadar güzel olacagını söyleyip kendi kurdugu şarkıyı gerçekleştirmiş Helal olsun on numara 5 yıldız Başarılarının devamı 💪🏿💪🏿👋🏻💯💯👍🏻
Reasey YT
Reasey YT - 13 dakika önce
Yarınım yok ama geriye dönemem bu yoldan asla efsane olmuş be abi :)
hamza yakıcı
hamza yakıcı - 13 dakika önce
Abi daha sık şarkı yap
Efe Yuxel
Efe Yuxel - 16 dakika önce
Kaya abi çok güzel şarkı olmuş
Berkay Güley
Berkay Güley - 17 dakika önce
YIL2030 bütün yorumlar : oha moruQ gerçek oldu :D
GAMER ÇOCUK
GAMER ÇOCUK - 21 dakika önce
Benimde kanalıma obone olrmusunuz bu arda şarkıMükoo
Sametcan Akın
Sametcan Akın - 31 dakika önce
Adamsın
bay atakandroo legends
bay atakandroo legends - 36 dakika önce
Eeeeeeéeeeeeeeə
Volkan A
Volkan A - 38 dakika önce
Bi insan geleceği bu kadar net bir şekilde anlatabilir mi
Muazzez Çelik
Muazzez Çelik - 38 dakika önce
kaya abi sonunda bir şarkı çıkardın ama şarkı acayip bağımlılık yaptı harbiden şarkı işinde profesyonelsin şarkı effffffffsane😃
JadoLive - Van Dijk
JadoLive - Van Dijk - 41 dakika önce
Devamını getirin Yarınım yok
Huseyin zeytinci
Huseyin zeytinci - 41 dakika önce
Mükemmmeellllll
Sercan Arıcı
Sercan Arıcı - 42 dakika önce
ABİ SESİN ÇOK GÜZEL
sezen şimşek
sezen şimşek - 46 dakika önce
Şarkı mükemmel iyi ⬜♥️
Eren Boun
Eren Boun - 49 dakika önce
Klip efsane.
Yusuf Berdibek
Yusuf Berdibek - 50 dakika önce
Bu zamana kadarki en güzel şarkını buldun kaya giray
THİS İS AngelofDeaD GM
THİS İS AngelofDeaD GM - 50 dakika önce
Gaya gardaşım o nası bi tip ti cin girniş zannettim hoca çağırıyordum
Batuhan Özkan
Batuhan Özkan - 55 dakika önce
Çok güzel olmuş
moon light
moon light - 55 dakika önce
dislike atanlar ne yaşıyor çok merak ediyorum
Orhan Aşçı
Orhan Aşçı - 57 dakika önce
şarkıyı çok begenmiştim taki enes baturun sahnesini görene kadar bu adam olunca hiç bir şeyi ciddiye alamıyorom
Bünyamin Kaya
Bünyamin Kaya - Saatler önce
Abi kamera arkası video gelsinn ❤
Mehmet Keleş
Mehmet Keleş - Saatler önce
Artık Vlogger Olma Zamanı Geldiğini Düşünmüyor musun? - Bu Kanal Enes Batur'un Kanalından Sadece 2 Yıl Sonra Açıldı_ERR203
Harry Styles
Harry Styles - Saatler önce
Yarınım yok dolunay çok
ღRøSe ChAnღ
ღRøSe ChAnღ - Saatler önce
Sadece şarkı ve klipten ibaret değil, içinde çok şey geçiyor..
Ali Veli
Ali Veli - Saatler önce
ben izleyip like atmissam eger 20 M degil 70 M uzeri kesin. Basarilar guzel olmus emeginize saglik.
Melek Yılmaz
Melek Yılmaz - Saatler önce
Enes hariç her şey güzel
murad oyun kanali 2
murad oyun kanali 2 - Saatler önce
O.Insanlara uzuluyom
Mehmet yasir Özmen
Mehmet yasir Özmen - Saatler önce
Abi Enes Batur o şeye iyi niyetlemi vuruyo
Salih Gökay
Salih Gökay - Saatler önce
dünya savaşını anımsattı :(
bahar kutlu
bahar kutlu - Saatler önce
ilahi mi bu dgfggfhdd
reşit akdil
reşit akdil - Saatler önce
ÇOK GÜZEL
ardarose gul
ardarose gul - Saatler önce
sadece türkçe olsaydı çok güzel olurdu abi bence
xzq Oyunda
xzq Oyunda - 2 saatler önce
Abi şarkın o kadar güzelki azına salık
Melek Yılmaz
Melek Yılmaz - Saatler önce
Güzel ki *
Melek Yılmaz
Melek Yılmaz - Saatler önce
Ağzına*
Melek Yılmaz
Melek Yılmaz - Saatler önce
Sağlık*
Minecraft Dünyası 1907
Minecraft Dünyası 1907 - 2 saatler önce
1.5 hızında dinleyin rep gibi
Muhammet Emin Kıyı
Muhammet Emin Kıyı - 2 saatler önce
çookkk iyi
RS Müzik
RS Müzik - 2 saatler önce
Yarınım yok ama dönemem bu yoldan asla !
çikolata hastası
çikolata hastası - 2 saatler önce
beğenmeyenler diğer kıskanç youtuber'lar ve telefonu ters tutanlar
Emir Söğüt
Emir Söğüt - 2 saatler önce
Bu Adam Unutulmamalı!!!!!
Türk Paylaşım
Türk Paylaşım - 2 saatler önce
trvideos.net/EHjgwX9X_JM-video.html LİNKTEKİ VİDEOYU MUTLAKA İZLE VE ARKADAŞIN İLE PAYLAŞ...
hasan gençay
hasan gençay - 2 saatler önce
abi yarın yeni şarkı çıkar
meryem tali
meryem tali - 2 saatler önce
Efsane olmuş aşırı beyendim👍👍👍
Kaan Tanriverdi
Kaan Tanriverdi - 2 saatler önce
7 bin dislike Gelecegimizi Dusunmeyen İnsanlar!
Türk Paylaşım
Türk Paylaşım - 2 saatler önce
trvideos.net/EHjgwX9X_JM-video.html LİNKTEKİ VİDEOYU MUTLAKA İZLE VE ARKADAŞIN İLE PAYLAŞ...
Esos1993
Esos1993 - 3 saatler önce
Bayildiiimmmm 😘
Hapşuu Arkadaş
Hapşuu Arkadaş - 3 saatler önce
Ey müminler namazınızı kılın bu hayat geçicidir ahiret hayatı hem kalıcı hem de daha hayırlıdır.bugünün işini yarına bırakmayın
Msp Naz
Msp Naz - 3 saatler önce
Yaa abi özlettin :)
Bilal Akif Uğur
Bilal Akif Uğur - 3 saatler önce
Burda anlatılmak istenen avustralya yangını ve dünya mızın geleceği doğayı kirletmeyelim!!☀️🌟
Türk Paylaşım
Türk Paylaşım - 2 saatler önce
trvideos.net/EHjgwX9X_JM-video.html LİNKTEKİ VİDEOYU MUTLAKA İZLE VE ARKADAŞIN İLE PAYLAŞ...
ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
?????
1:04 ?
? ? ??
Abdurrahman Yüce
Abdurrahman Yüce - 3 saatler önce
Arapça olarak nasıl öğrendiniz kaya abi
Gacha Eymen Yt Delis
Gacha Eymen Yt Delis - 3 saatler önce
1:10 ENES BATUR BEEEEE
ŞARKI ÇOK GÜZEL
Türk Paylaşım
Türk Paylaşım - 2 saatler önce
trvideos.net/EHjgwX9X_JM-video.html LİNKTEKİ VİDEOYU MUTLAKA İZLE VE ARKADAŞIN İLE PAYLAŞ...
Free-Fire Kenan
Free-Fire Kenan - 4 saatler önce
Habbini bi ruhek (ruhunda sakla beni)
Gattini bi elbek (kalbinle ört beni)
Deffini bi hubbek (sevgine göm beni)
Ene valla bi hubbek (valla seviyorum seni)
Ayşegül Bacak
Ayşegül Bacak - 4 saatler önce
Enes batur da var :)
Deniz Kara
Deniz Kara - 4 saatler önce
sizi bir sır vereyim mi? https://www.youtube.com/watch?v=SpUcfEWfdQY&t=12s
Öykü Aldırmaz
Öykü Aldırmaz - 4 saatler önce
Vay Enes batur'a baksen
Oğuzhan Çiçek
Oğuzhan Çiçek - 4 saatler önce
Sarki guzelde klibe enes batur olmamis ciddiyet kaciyor youtube diss parcasi gibi geliyor insanin gozune
emre player
emre player - 4 saatler önce
Yarın im okul keşke benim de yarınım olmasaydı
Türk Paylaşım
Türk Paylaşım - 4 saatler önce
trvideos.net/EHjgwX9X_JM-video.html LİNKTEKİ VİDEOYU MUTLAKA İZLE VE ARKADAŞIN İLE PAYLAŞ...
Sonraki