Çiğ Köftelerin İçindeki Çeyrek Altını Kim Bulacak? - Yiyerek Ara!

21 863
1 579
 
YORUMLAR
Meryem Altınbaş
Meryem Altınbaş - 5 gün önce
Kemalle şeyma evlimiymiş oha ben hiç inanmadım bu arada
Yigit ÇAVUŞOĞLU
Yigit ÇAVUŞOĞLU - 5 gün önce
Arkadaşlar peki ya aldığınızda maydonoz düştü farketmediniz çünkü oldu ben gördüm
Zeynep krmlr
Zeynep krmlr - 5 gün önce
Eşin mi 😱
OĞULCAN Allahverdi
OĞULCAN Allahverdi - 5 gün önce
Bu sefer canım çeker diye çiğköfte alıp geldim anxhsnzb
ÖĞRETMEN MASASI
ÖĞRETMEN MASASI - 5 gün önce
:) Bugün çiğ köfte yedim.
Enes Bayrakdar
Enes Bayrakdar - 5 gün önce
06:51 de Kemal kıl payı kaçırdı maydanozluyu yavaşlatır belli oluyo👌
M.Yakup Altınok
M.Yakup Altınok - 5 gün önce
6:51 dikkat ederseniz maydonoz orda
Anil Medya
Anil Medya - 5 gün önce
Oooo kemal ne oliyor yeni sevgilin kutlu olsunMAHŞALAH
Yiğit Ertürk
Yiğit Ertürk - 5 gün önce
Melih abiii
Aras Aslan
Aras Aslan - 5 gün önce
Merhaba
Lütfullah Yüksel
Lütfullah Yüksel - 5 gün önce
YAPYAP100 Yazınca 100 tl indirim oluyor
Leo Asln
Leo Asln - 5 gün önce
Şuan dünyanın en bilgilendirici videosunu izledim (!)
Tuğba Cureoglu
Tuğba Cureoglu - 5 gün önce
Melih olmayınca tantana yok , tantana yoksa eğlence yok. Yetiş melihhh😂
Cenk King
Cenk King - 5 gün önce
1 dk de en pahlı siparişi kim sipariş edicek gelsin +1 leyin görsünler
Юля Беликова
Юля Беликова - 5 gün önce
Seyma kemalin eşimi??
Muro Brawl Stars
Muro Brawl Stars - 5 gün önce
Firat cakallik yapiyor. Diger oyundan baya bi cigkofte yememis. Sifirdan basliyalim diyip onundekileri yemiyor 😡😠😤
BRAWLER QlX
BRAWLER QlX - 5 gün önce
Nasil eşin ???
enes ibo
enes ibo - 5 gün önce
Melih abk de olsun videolarda
Çağan Gündoğdu
Çağan Gündoğdu - 5 gün önce
Melih abi nerdeee
çelik çivi pamuk
çelik çivi pamuk - 5 gün önce
619.yorum
Samet AYGÜN
Samet AYGÜN - 5 gün önce
Ayn
mustafa tr
mustafa tr - 5 gün önce
Kemalle seyma sevgilimi
ÖMER PRO TV DEMİR 2
ÖMER PRO TV DEMİR 2 - 5 gün önce
Çok iyi yaaaa
Besira Gün
Besira Gün - 5 gün önce
ŞEYMA VE KEMAL SEVGİLİMİİİ
ROBLOX aliz6556 Hakan
ROBLOX aliz6556 Hakan - 5 gün önce
Kıyafetleriniz baya güzel yakışmış size 😀😀
Faruk Gunes
Faruk Gunes - 5 gün önce
Melih başkan yok tad yok
ze beyaz
ze beyaz - 6 gün önce
Canim.ne cekti bea, ileriki günlerde yapmam lazim😍 afiyetler olmustur😎👍
RELAX TV
RELAX TV - 6 gün önce
Melihsiz tadi yok valla😐
Eyüp Ekinci
Eyüp Ekinci - 6 gün önce
Bu kıza her videoda aşık oluyorum ya MaşAllah 🧿
LaleNur Şahin
LaleNur Şahin - 6 gün önce
Moderetörlük sadece melihe yakışır
Nehir DAĞ
Nehir DAĞ - 6 gün önce
seyma kemal in eşimi ohaaaaaa
Berkay Bal
Berkay Bal - 6 gün önce
Arkadaşlar yarın askere gidiyorum beğenin hatıra kalsın
Clash Royaleci
Clash Royaleci - 6 gün önce
Abi kız çok güzell
Kral Oyuncu
Kral Oyuncu - 6 gün önce
Toplu badiye başlayın beyler
Twich Packs
Twich Packs - 7 gün önce
Kulağım ve gözüm Melih abimi arıyor nerede acaba ? Bilmiyorum bilen bilgilendirsin.
ÇETİNDAĞ PRODUCTİON
ÇETİNDAĞ PRODUCTİON - 7 gün önce
Bu kız madikrafta hoş grldi çok güzel samimi kız
Civan Arslan
Civan Arslan - 7 gün önce
Melih nerde
Muhammed Emin Şahin
Muhammed Emin Şahin - 7 gün önce
Bu format , kitleme yarışmasında olması çok daha güzel olur abi. Ayrı bir heycan olur çok yer tam pes edecekken acaba bi tane daha yesem ödül çıkarmı diye merak duyar ve video uzar bence çok güzel bir içerik olur. Beğenin Görsünler +1
Elnare Ehmedli
Elnare Ehmedli - 7 gün önce
Melihsiz takim olmuyo.yeri gorunuyor
emirtelestrat
emirtelestrat - 7 gün önce
Kemalin üstündeki kot ceketin linkini atabilecek varmı
Ebru Çetin
Ebru Çetin - 7 gün önce
KEMAL EVLİ Mİ LAN??
Nermin Sucu
Nermin Sucu - 7 gün önce
Melih abisiz olmaz bu videolar
HAKAN4356 TR
HAKAN4356 TR - 7 gün önce
Videolar çok kısa olmaya başladı
Filim Stüdyosu
Filim Stüdyosu - 7 gün önce
Melih abi nerdesin seni ozledik bana katilanlar +1 nolur melih abi gor bizi
Ismail Ayer
Ismail Ayer - 7 gün önce
Hayat okulu gelsin özledik (; +1
Mine Kara
Mine Kara - 7 gün önce
Canım çekti
Saruhan Şenol
Saruhan Şenol - 7 gün önce
Melih abi yine yok🤔
Cizreleeleştiremediklerimizdenmısınız ?
Şeyma da şeyma hee
oyuncular yenilmez
oyuncular yenilmez - 7 gün önce
Bizim canımız çekiyo
mustafa poyraz ünal
mustafa poyraz ünal - 7 gün önce
Melih abiyi istiyenler +1
ARAS TUTUM
ARAS TUTUM - 7 gün önce
Bunlar evlimi kemalle
Se As
Se As - 7 gün önce
Melih abi nerde...?
😐😐😐
Gunal Jalilova
Gunal Jalilova - 7 gün önce
Melihsiz anlamsiz
Fatih Bayazit
Fatih Bayazit - 7 gün önce
Şeyma ve kemal evli mi ?
Furkan Şuşan
Furkan Şuşan - 7 gün önce
Fırat abi çiğköfte yemeye gelmiş bildiğin 😂😂
Tugra Akbas
Tugra Akbas - 7 gün önce
Baklava içindeki altını kim bulcak gelsin
Nilüfer
Nilüfer - 7 gün önce
İşleri güçleri boğaz 😬
Slymn Production
Slymn Production - 7 gün önce
melıh abı nerelerde ya
Büşra Bayraktar
Büşra Bayraktar - 7 gün önce
Melih abi nerde
Candeniz Seyhan
Candeniz Seyhan - 7 gün önce
Melih abi nerede abi??
Sonraki