DOĞAN KABAK | KİM BU ADAM? | #ÖzelDosya

13 477
233
 
YORUMLAR
The Makina
The Makina - 11 gün önce
"saat 19:00 olsun da, videoyu izleyelim be!" diyenler... burada mısınız =D
Attila Khan
Attila Khan - 3 gün önce
@ON ŞEY ' i nedan engelledin Bro' cum ?
emin zengin
emin zengin - 8 gün önce
Kanka ben ikinizi de sürekli olarak izliyorum, ikiniz de ayrı ayrı işinizde çok iyisiniz 👍
Tunay Atabey
Tunay Atabey - 8 gün önce
Sinan abiyle de video gelsin, muhabbeti çok güzel otopark.com
Tunay Atabey
Tunay Atabey - 8 gün önce
Severek izlediğim 2 kanal buluşmuş güzel olmuş
Tunay Atabey
Tunay Atabey - 8 gün önce
Videoya yorum yapın
Muhammed Karadağ
Muhammed Karadağ - 2 saatler önce
👑👑👑
emre Eris
emre Eris - 4 saatler önce
Çok güzel video olmuş ellerinize sağlık sizler gibi oluruz inşallah buğra abi seviliyorsun kalpp
ömer özaltun
ömer özaltun - 12 saatler önce
Yalan ben doğan abiyi takip ediyorum 😄 ama bu kanalı takip etmiyorum 😅
yellow garaj
yellow garaj - 14 saatler önce
Demekki ne diyoruz ; eline tlfonu alıp youtuber olunmuyormuş. Altyapı, bilgi, tecrübe olunca izlettiriyor, beğeniliyor. Samimiyetinizle dolu videoların devamını bekliyoruz. Başarılar..
Ehlikeyf Bey
Ehlikeyf Bey - 21 saatler önce
Mükemmel insanlar mükemmel içerik 👍😊
Taner Parlak
Taner Parlak - Gün önce
Herkesin tarzı farklıdır doğan bu işin mekaniği buğra tarzısın 👍🏻
Buğra Aygül
Buğra Aygül - Gün önce
Sinan koç geliyomu
Halil Erbil Gür
Halil Erbil Gür - Gün önce
inanılmaz bir sohbetti ağzınıza sağlık ..
Bio Famous
Bio Famous - 2 gün önce
Dogan abi senden m4 istiyoruz bitanesin.
FEHİM MUTLU
FEHİM MUTLU - 2 gün önce
Buğra bey uzun zamandır takipçinizim ve doğan beyin dediği illegalliği bırakma konusunda çok haklı bence kusuruma bakmayın günün sözü. Ayrıca size bi takipçiniz olarak nacizene görüşüm şu izlediğim videodan yola çıkarak fikrimi belirtmek isterim demorilize olmuş ve eleştirilere takılan buğra akpınar hissettim bence böle konulardan hıyrılmanız gerekli artık çünkü gördüğüm eğlenceli video yapan eski buğra yok gibi umarım biran önce eski enerjinizi videolara yansır ve bizleride alıştığımız buğra akpınara geri kavuşturursunuz size inanıyorum sizi severek izlediğimi bilin başarılar dilerim
Hakan Er
Hakan Er - 2 gün önce
Siten güzel olmuş. Wordpress olması da ayrıca iyi olmuş..
Resul Biçer
Resul Biçer - 2 gün önce
Alemdeki en kaliteli kanallar sizsiniz reis takma yorumları yaptığınla sen gurur duyuyorsan gerisi boş😂
Yusuf Kaya
Yusuf Kaya - 2 gün önce
Etkileşim lazım brocum 👍👍
Tremeslay
Tremeslay - 2 gün önce
İkinize karşı da ön yargılı bakıyordum. Samimi söylüyorum bunu. Daha sonra izledikçe hem senin hemde Doğan abinin ne kadar bizden biri olduğunu gördüm. "Severek izliyorum". :D
warnom
warnom - 2 gün önce
10:22 İngilizce bilmediğim için.. anlayabiliyorum.. derdimi anlatacak kadar da konuşuyorum.. çok fazla da derdim yok! Bu iyiydi :))
Fatih Kasapoglu
Fatih Kasapoglu - 3 gün önce
Şu 2 adam tam kral gelin ban 10 saat konusun dinlerim o kadar kralsınız
Mertcan Gençsoy
Mertcan Gençsoy - 3 gün önce
Doğan kabakla araba incelemeyi düşündünmü ?
Hasan Aydın
Hasan Aydın - 3 gün önce
The makina'nın camera'sında leke vardı su damlası gibi bütün video gözüm ona takıldı. Bide çok kesik kesik olmuş keşke Bi on dakka daha uzun olsaydı
CÜNEYT AKDI
CÜNEYT AKDI - 3 gün önce
abi biraz daha uzun olsaydı videolar daha iyi olur ve görüntüdede ara sıra bulanık olmuş videoların konusu çok güzel
Attila Khan
Attila Khan - 3 gün önce
Carviser bunu beğenmadı :))
Attila Khan
Attila Khan - 3 gün önce
Yav hem abone olmayı yorum yapmayı unutmayın diyo oluyoruz engelliyo :)
Erhan Agirgol
Erhan Agirgol - 3 gün önce
Doğan'ı 2005 yılından beri tanıyorum. Şans eseri youtube'daki kanalını gördüm adamı tekrar sevdim. Aynı Doğan hiç değişmemiş, Ama normal hayatında daha da komiktir onu söyleyeyim.
Berat Kökyay
Berat Kökyay - 3 gün önce
devam buro böyle videolar gelsin
Ihsan Bolluk
Ihsan Bolluk - 4 gün önce
Sana aboneyim. Ben de sana aboneyim.. Hey brocum Ben de ikinize aboneyim. Burda 1.000.000u beraber görmek ümidiyle. Daha çok güzelleşecek buralar 😉🙋‍♂️😀
Ugur Soylemez
Ugur Soylemez - 4 gün önce
1:42 onu yazan bendim :)))
Hasan ALTUN
Hasan ALTUN - 4 gün önce
Doğan Abi arkanda duran oyuncak Subie’yi hediye eder misin 😁😁
FEVZİ F.N.D Şahin
FEVZİ F.N.D Şahin - 5 gün önce
https://soundcloud.com/themakina
S.A. Brom Müzikleri Videolarda Kullanırsam Telif Yer Miyim ??? :) (:
İbrahim Ergen
İbrahim Ergen - 5 gün önce
Reis yalan yok dogan baskani takipteydim bi suredir seni etmiyodum bu videodan itibaren senide takip etmeye basladim tum videolarinida izliycem begenicem
Yağmur Demir
Yağmur Demir - 5 gün önce
🔥🔥🔥
Orhan Kemal Yurtsal
Orhan Kemal Yurtsal - 5 gün önce
Doğan abi çok güzel açıklama yapıyo ondan kazanıyor kral👌🏽
Volkan Duman
Volkan Duman - 5 gün önce
Şimdide Lamborghini T-shirt'ü abi tüm videolarında T-shirt'lerini izliyorum.
hakan karaçil
hakan karaçil - 5 gün önce
Harun Taştan bekliyoruz Krall
ahmet çalımlı
ahmet çalımlı - 5 gün önce
+1
fth baba
fth baba - 5 gün önce
Aranızda ne oldu ne bitti tam bilmiyoruz, belki de benim düşündüğümün tam tersi oldu ama and’a kazık atan iki insan imajınız halaa silinmedi bende 😋😋
Attila Khan
Attila Khan - 3 gün önce
And Masina Tarzanı olmuş amerika da izledin mi :))
Muhammet Soğancı
Muhammet Soğancı - 5 gün önce
Keyif alarak izledim herşey gönlünce olsun abicim 👍🏼 bu işi yapan sayılı kişilerdensin bende bütün videolarını izledim ama abone degildim 😂 bu dakikadan sonra üstümüze düşeni yaparız 👍🏼
Kayhan Kahraman
Kayhan Kahraman - 6 gün önce
Koray Uzunlu
Koray Uzunlu - 6 gün önce
Mmpower , The makina 💕
Mustafa INALTEKIN
Mustafa INALTEKIN - 6 gün önce
DOĞAN KABAK❤️
THE MAKİNA ❤️
Melih Gürbüz
Melih Gürbüz - 6 gün önce
top gear dergisi migros gibi marketlerde satılabiliyormu
Leo Messi
Leo Messi - 6 gün önce
sektörün kralı halen Otopark'tır benim gözümde
Kamil Baş
Kamil Baş - 6 gün önce
DOĞAN KABAK ADAMDIR
cherkop
cherkop - 6 gün önce
sözlükte buğra akpınar hakkında hep kötü şeyler yazmışlar. Ben de araştırdım youtube'de bu video da tanıdım.
CanHavLee
CanHavLee - 6 gün önce
Dövmelerini nerede yaptırmış :)
mustafa ilvan
mustafa ilvan - 6 gün önce
motor yağı ver shell ultra
El Terapisti
El Terapisti - 6 gün önce
doğan kabak ne kadar dikkatli konuşmaya çalışırken sen neden sürekli bencil konuşup kendini savunmaya çalışıyorsun? itici duruyor Bu "the makina"
Amin Babayev
Amin Babayev - 6 gün önce
Beni ne zaman çağıracaklar acababen youtube için büyük buluşum gerçekten kıymetimi bilin
cüneyt koç
cüneyt koç - 6 gün önce
Kimin dediği onemli degil siz ADAMSINIZ.
Ven Detta
Ven Detta - 7 gün önce
severek izledigim arabalara hevesimi daha da cogaltan arabayi sevdiren kendini bozmayan bir insandir
Yehya MİRZAZADE
Yehya MİRZAZADE - 7 gün önce
Bro illegali brak derken?
Sonraki