4N1K Yeni Başlangıçlar 2. Bölüm 1. Fragmanı

8 611
176
 
YORUMLAR
877.976.211 görüntülenme
877.976.211 görüntülenme - 4 saatler önce
Birazcık Entrika lazım yanii
"İlk Aşk"i biraz özlettirdi.
Miss Bella
Miss Bella - 9 gün önce
Bu diziyi tek parçasi nerdeye yaaaa.... 😭😭😭
Zəhra Əliyeva
Zəhra Əliyeva - Aylar önce
Tam versiyasin nerden izliye bilirim?
Zehra Abbasova
Zehra Abbasova - Aylar önce
Youtubeda vermiyorlarmi
Pırıltılı Hayatlar
Pırıltılı Hayatlar - Aylar önce
Ya ama ne kadar saçma ya TV de yayınlansın
Kamilə Əsgərova
Kamilə Əsgərova - Aylar önce
Allah ben bulamadım tam bölümünü siz nasıl buldunuz
Black_Rose 81
Black_Rose 81 - Aylar önce
Foxplayden
aynur a
aynur a - Aylar önce
bilge Olkun
bilge Olkun - Aylar önce
0:26
Mirac Emin
Mirac Emin - Aylar önce
Yanlız #teamBarış çıların yorumları #tramali cilere göre daha çok tutmuş yaşasın BYFC
yasemin kurt
yasemin kurt - Aylar önce
ne zmn yani hangi gün
Alina Qasanova
Alina Qasanova - Aylar önce
2 bolum ciktimi?
1905 Galatasaray
1905 Galatasaray - Aylar önce
MelahetMelahet MelahetMelahet
Bölümleri lütfen paylaşın
Fatma Tanrikulu
Fatma Tanrikulu - Aylar önce
"Sen adamsın ama kardan adam" Oğuz askim harikasin djdjdjd
vurgun TV
vurgun TV - Aylar önce
Bi halt varmış gibi fox play a gelmis
nina blink
nina blink - Aylar önce
Bence ilk ask daha guzeldi yha. Hem diger yardimci karakterler gitmis tadi tuzu kacmis
Duru Duran
Duru Duran - Aylar önce
Süperdi.yalniz nasil cikipta ayrilirlarrrrr.iste bunu kabullenmek zor.Alicim madem sevmiyorsun ne diye kizin sirtini ortuyorsun?
fun fannrv
fun fannrv - Aylar önce
#teamali ciyim ve az önce 2.bölümü izleidm neredeyse aglayacktim. Fragman sonunda ilişki mi?diyor ya çok mutlu olmuştum ama diziyi izleyince bütün ümidim gitti. Herhalde artık #alyap olmucak 😢 çünkü yaprak ve Ali, dostlugumuz duygularimizdan daha ağır bastı diyor. Hiç mi ümit yok. Eğer #yapbar olursa sadece alinin sahnelerini izlerim. :(
Nazar
Nazar - Aylar önce
+fun fannrv Aynen galiba ben sizin yerinizde olsaydım bende ağlayacak gibi olurdum. :/
fun fannrv
fun fannrv - Aylar önce
+Nazar sizide anlıyorum ama ali hemen vazgeçti aşkından
Nazar
Nazar - Aylar önce
Sizin bu yaşadığınızı biz kitapta ve filmde yaşadık anlıyoruz sizi ama biraz bizde sevinelim. :(
Aylin Aylin
Aylin Aylin - Aylar önce
İkl aşk daha güzeldi ,burda Barışı arka plana atmişlar
Деми Деми
Деми Деми - Aylar önce
Sondaki sahne ne yaa 🤨🤨..??#teambariş +1
Beatrice Alexandria
Beatrice Alexandria - Aylar önce
Rus hayranlarından merhaba ☺️
Agit DAG
Agit DAG - Aylar önce
4 n 1k nın 2. Bölümünün fuulunu nerden izleyebilirim
göksunur Uyulmaz
göksunur Uyulmaz - Aylar önce
Cuma ve çıkmadı
Berra'nın Dünyası
Berra'nın Dünyası - Aylar önce
Saat kaçta?
Yiğit Kaan Ataman
Yiğit Kaan Ataman - Aylar önce
E YİNE 404 DİYİP HATA VERİYO SİTEEEE
twice delisi kız
twice delisi kız - Aylar önce
Dakikalar kaldı 😁
Nermin Talibxanli
Nermin Talibxanli - Aylar önce
Azerbaycan saatiyle saat kac? Hszhzj
Stardollcu Kız
Stardollcu Kız - Aylar önce
Saat kaçta?
nehir pekesen
nehir pekesen - Aylar önce
Eee nerde yeni başlangıç ların yeni bölüm ü 😣😣😣😣😡😡😡😡😦😦😦😦😦
nehir pekesen
nehir pekesen - Aylar önce
Sonnn 2 dakikaaa😀
Solmaz Karalar
Solmaz Karalar - Aylar önce
Bişey diycem bugün oynuycakmı saat kaçda oynuycak bide fox pley neden açılmıyo durduruldu diyor
bir TEKELİOĞLU kızı
bir TEKELİOĞLU kızı - Aylar önce
Cok kisi girdigi icin site coktu galiba
Satürn 'ün halkası
Satürn 'ün halkası - Aylar önce
Yav bikere de barışa aşık olsun ama ya! Kitapta Ali' ye aşık film de Ali'ye aşık, dizide de Ali' ye aşık .
#teambaris
Nazrin Quliyeva
Nazrin Quliyeva - Aylar önce
Kaçda çikiyor fox playde?
Elif Turmaz
Elif Turmaz - Aylar önce
Olum baya 4n1k yi değiştirdiniz ya kitaptaki hazzi vermiyorsunuz sanki belki yeni baslangiclar daha iyi gibi ilk aska gore ama bazen gercektende keşke kitap kalsaymis diyorum
AYŞE Çakar
AYŞE Çakar - Aylar önce
Ordan bir merve duydum sanki
AYŞE Çakar
AYŞE Çakar - Aylar önce
Vee bir cuma daha gelir
Kimler cumayı bekliyor.
Melike Özkaya
Melike Özkaya - Aylar önce
Sen adamsın yaa, AMA KARDAN ADAMSIN !!!!
- Oguz
Güldane Allın
Güldane Allın - Aylar önce
0:19 yerim yaaa
RishBala Bas
RishBala Bas - Aylar önce
birşey sorucam bu uygulama ücretli mi
Sokina Alahdal
Sokina Alahdal - Aylar önce
يلي زي الاطرش بالزفه لايك ☺💔✌
Naz Aslan
Naz Aslan - Aylar önce
Ece öldü mü
Barış Arduç ReyhanTs
Barış Arduç ReyhanTs - Aylar önce
Aaa başlamış hatta 1. Bölümü yayınlanmış bile 👏🏻👏🏻👏🏻görmedim yarın bakıcam hemen.. şimdi yatmam lazım Yarın okul varrr malesefffff 😔😭😭😭
Emir KIRAN
Emir KIRAN - Aylar önce
SONUNDA YARIN CUMA YA :D
Hidayet Abbaszade
Hidayet Abbaszade - Aylar önce
Ben çok seviyorum bu diziyi
Kontakt Home
Kontakt Home - Aylar önce
Ilk aşk daha iyiydi be abi. Napdiniz hacı yaa
apo Akgül
apo Akgül - Aylar önce
Merve ve ece ye ne oldu
bts12_jungkook
bts12_jungkook - Aylar önce
YENİDEN Mİ BAŞLIYOR ANLAMADIM sjsjjsjs
Melike Barışık
Melike Barışık - Aylar önce
Ali kuş diyenler
Aydan Eyvazova
Aydan Eyvazova - Aylar önce
Bunu nereden izleye biler iz?
ghkkn gjkkfdzn
ghkkn gjkkfdzn - Aylar önce
😂😂😂😂
ldkdkdjsz kzkzöal
ldkdkdjsz kzkzöal - Aylar önce
Fox play ücretli mi?
dark night
dark night - Aylar önce
Keşke bu kadar kitaptan sapmadan önce bize özel kalsaydı. En azından yeniden kurgulanmış bi duvarın değil de o masum kıtabımızı görmüş olurduk benim düşüncem.
Solin Can
Solin Can - Aylar önce
#teamçete olanlar🤚.😄
takma avcılar Youtuber
takma avcılar Youtuber - Aylar önce
Geliyorbe yes
Emine Nur Arabacı
Emine Nur Arabacı - Aylar önce
Ben ce 1.sezon daha iyiydi.sanki
Rukiye Deniz
Rukiye Deniz - Aylar önce
UMUDUMUZU KAYBETMEYELİM#TEAMBARIS#
Ebru Demirci
Ebru Demirci - Aylar önce
Herkes barış demiş bunlar neden inatla ali yapıyor olum
Mehmet Yilmaz
Mehmet Yilmaz - Aylar önce
1) ali annesini elayı öğrendi mi
2) yaprak aliyle tam olarak ne yaşadı
3) eceye araba çarptı (öldü mü) sinan nasıl kendine geldi
4) sinanın annesinin müdürle olan ilişkisi ne alemde
5) alinin annesi ve babasının durumu ne yeniden birlikte oldular mı
Bunların cevaplarını teker teker istiyorum. Bu ne ya sanki öncesi hiç yaşanmamış gibi. Alakasız bi şekilde başladınız sezona. Keserim kendimi valla. Bu arada #yapbar
Murat Celebi
Murat Celebi - Aylar önce
Arkadaşlar bu hangi kanalda oymuyuyor olay storemi TV nerde bizim TV de boyle bir kanal yok acil cevap nolurrrrrrrrr
kader asılsoy
kader asılsoy - Aylar önce
Aliyi sevmiyorum ama barışı çok seviyorum
Memet Duran
Memet Duran - Aylar önce
Aşkımsınız yaaa yerim sizi 😀❤❤❤❤
Zeytinli Poğaça
Zeytinli Poğaça - Aylar önce
KARDAN ADAMSIN VE İLİŞKİ Mİ BÖLÜMÜ AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAAĞ CUMA GEL 1 GÜNE 2 DİZİ SIĞDIRCAM
4n1k & S.A.K hayranı
4n1k & S.A.K hayranı - Aylar önce
GELİYOR GÖNLÜMÜN EFENDİSİ 😍❤️❤️❤️

#TEAMBARIŞ #TEAMOĞUZ #TEAMYAPRAK
tuğçe kaya
tuğçe kaya - Aylar önce
Eceye noldu araba carpmisti
Rehman Hesenov
Rehman Hesenov - Aylar önce
Ali
Bartu Çilek
Bartu Çilek - Aylar önce
Açılmıyo bende 1. bölüm pls yardım
Balaxanim Efendiyeva
Balaxanim Efendiyeva - Aylar önce
Arkadaşlar sizcede geçen sezon iyi degilmiydi ?
Hilal Soylu
Hilal Soylu - Aylar önce
kesinlikle
Balaxanim Efendiyeva
Balaxanim Efendiyeva - Aylar önce
Lütfen biri bişey söylesin😫
Balaxanim Efendiyeva
Balaxanim Efendiyeva - Aylar önce
Yapbar teambariş🤗
Balaxanim Efendiyeva
Balaxanim Efendiyeva - Aylar önce
Ya ben 4n1k 2 ilk aşkın müziklerini bile özledim hadi ama bu ne?
Balaxanim Efendiyeva
Balaxanim Efendiyeva - Aylar önce
Arkadaşlar bide benim anlamadığım Eceye noldu? Yaprak kimi seçdi? Barış artık Yaprağı sevmiyormu? Ya 4n1k 2 ilk aşk daha iyiydi bu ne be 😫
Balaxanim Efendiyeva
Balaxanim Efendiyeva - Aylar önce
Arkadaşlar rəsmən filmin katagorisi eğlence və genclik🧐 romantik komedi aşk yok
Balaxanim Efendiyeva
Balaxanim Efendiyeva - Aylar önce
Foxplayda öyle yazılmışdı
Harley Quinn
Harley Quinn - Aylar önce
Cuma gelsin lan
Barbie mert Beauty
Barbie mert Beauty - Aylar önce
Yey
Nabaa Monther
Nabaa Monther - Aylar önce
شوكت تنزل الحلقة الاولى
ze ze
ze ze - Aylar önce
Yorumlarda televizyonda devam etseydi diyorsunuz ama şöyle birşey var. Televizyona girince bölümler uzuyor da ayrıntılı oluyor bölümler. Mesela Ali'nin annesi babası girdi oralar pek sevilmediği için insanlar televizyondan izlemiyorlardı internete düşünce istediği yeri izliyorlardı. Şimdi fox play 'e geçince bölümler kısaldı ve çok ayrıntıya girilmiyor
Başak T.
Başak T. - Aylar önce
Fox playi nasıl izleyebilirim acil yardım
Balaxanim Efendiyeva
Balaxanim Efendiyeva - Aylar önce
Girin Googleye ve ya her hangi bunu gibi bir internet sitesine yazın foxplay,girin foxplay dizi,zaten hemen karşınıza 4n1k yenı başlangıçlar1 izle çıkacaktır 😊
Zeynep Yaman
Zeynep Yaman - Aylar önce
Saat kaçta çıkıyor??
Ceren Gökdağ
Ceren Gökdağ - Aylar önce
😍😍#teamali
Avakin azra
Avakin azra - Aylar önce
4n1k da kimsin
1)Ali
2)Sinan
3)Gökhan
4)Barış
5)Oguz
6)Yaprak
7)Ercument
8)Merve
9)Oya
0)Ercumentin Yanındaki kadın 😅
Bu bolumde olanları yazdım
Balaxanim Efendiyeva
Balaxanim Efendiyeva - Aylar önce
Erkek olsam kesin barışdim 🤗 ama kadınım
Yasemin Kalaycıoğlu
Yasemin Kalaycıoğlu - Aylar önce
İlk bölümde yaprağın barışı gördüğünde mutlu olduğunu hisseden bir ben miyim? Hatta bi ara telefonu çaldığında telefona barış diye koşturdu falan? Hala umutluyum #teambarış
alpereloji
alpereloji - Aylar önce
sister james
sister james - Aylar önce
ya eceye ne olduğğğğğğğğğğ?????
Bir Kullanıcı
Bir Kullanıcı - Aylar önce
+Balaxanim Efendiyeva aynen ya ece öldü mü bilinmiyor merve ye noldu bilinmiyor oğuz sezon finalinde irem le tanışmıştı sonra noldu yine bilinmiyor bu ne ya
Balaxanim Efendiyeva
Balaxanim Efendiyeva - Aylar önce
Bende onu merak ediyorum ya resmen yeni hikaye yazdılar geçen sezonu unuttular inanmiyorum😬
Zehra Ismayilova
Zehra Ismayilova - Aylar önce
😂😂😂😂
Esra Ertürk
Esra Ertürk - Aylar önce
Televizyonda çıkacak mı
Esra Ertürk
Esra Ertürk - Aylar önce
Biz nasıl izleyeceğiz
Nehir 11
Nehir 11 - Aylar önce
Ece 😭😭😭
Boş
Boş - Aylar önce
YA ALLAHIM İYİKİ İZLEYELİM DEDİK! HEPSIBURADAN'DAN GEÇİLMİYOR! >:c
Hava Yilmaz
Hava Yilmaz - Aylar önce
Yaaaa ben eski yapragi ozledimmm❤❤❤
Katilanlar +1
ben ve kuzenim
ben ve kuzenim - Aylar önce
alicim
msp sena
msp sena - Aylar önce
ne teambarışmış aq sonuna kadar teamali
msp sena
msp sena - Aylar önce
+Bir Kullanıcı sen etmesen bile çok fazla eden gördüm ve onlar saygı duymuyorsa emin ol bende saygı duymam
Bir Kullanıcı
Bir Kullanıcı - Aylar önce
İnsanların görüşüne saygı duy biz o çenesi kafasından büyük olokoşonozo laf ediyor muyuz
Høney Būnny
Høney Būnny - Aylar önce
Ya yeter artık barış barış barış! AlYap olarak gidiyor demekki dizi!
Nazar
Nazar - Aylar önce
Lütfen saygı biz size ve "alikuşunuza" -,- laf etmiyorsak sizce bizim "sarıkuşumuza" laf etmeyin.Birde nereden belli fragman #teamali leri kandırmış galiba izleyip göreceğiz.
Vanilya_ Sounds
Vanilya_ Sounds - Aylar önce
Sizi çok seviyoruz ❤️💞✨
Nisa Akgül
Nisa Akgül - Aylar önce
#team ali diyorum birşey demiyorum
Azra Hazan
Azra Hazan - Aylar önce
#Teamali# gamzeli,yakisikli,karizma kahramanimiz
Rumeysa Sadık
Rumeysa Sadık - Aylar önce
Yapbar
Esra Doğan
Esra Doğan - Aylar önce
Waiting forrr friday brocuk😍
Nehir Turan
Nehir Turan - Aylar önce
1. bölümün ilk sahnesiyle son sahnesini anlayan var mı??
Nehir Turan
Nehir Turan - Aylar önce
+Bir Kullanıcı Çok teşekkürler
Bir Kullanıcı
Bir Kullanıcı - Aylar önce
Olay şu: 2029 yılındalar. Yaprak evlenecek ama çok heyecanlı ve odasından çıkmak istemiyor. Sinan ve Gökhan onu çıkmaya ikna edemiyorlar. Sonra Oğuz devreye giriyor. Ona "her yeni başlangıçta sen çeteyi toparlardın, hatırlamıyor musun? " Deyince yaprak üniversite hayatlarını hatırlıyor ve dizi tekrar 2019 dan devam ediyor. Yağrağın ali ya da barıştan hangisiyle evlendiği bilinmiyor
cihan şimşek
cihan şimşek - Aylar önce
Bol cihanlı bir gragman sevdimm
Sonraki