TOLGSHOW yeni sezonuyla yakında FOX'ta başlıyor!

1 671
10
 
YORUMLAR
Sema Selcuk
Sema Selcuk - 9 aylar önce
Sabırsızlıkla bekliyoruz.
İron Man
İron Man - 9 aylar önce
İlk sezon Alina Boz lu bunu yayınlanmadı hâlâ 😂😂
hayat mucizesi
hayat mucizesi - 9 aylar önce
Sarp var yes bee
hayat mucizesi
hayat mucizesi - 9 aylar önce
Başlasin lutfffeeennn
Ömer Ünal
Ömer Ünal - 9 aylar önce
Özletiyosun reis
Arda DOĞRUL
Arda DOĞRUL - 9 aylar önce
Nihayet başladı
Trickut
Trickut - 9 aylar önce
Hayko Cepkin gelsin diyenler
butterfly tired
butterfly tired - 9 aylar önce
yaaaaa gözlerime inanamıyorum şu an nolur başla bi an önce
Ayşe Adem
Ayşe Adem - 9 aylar önce
Özlediiiikkk 😍😍😍😍😍
Gulu Gul
Gulu Gul - 9 aylar önce
Oh bee başlasın artık yüzümüz gülsün ❤️
4ZØÑK YENER
4ZØÑK YENER - 9 aylar önce
Gel buyuk ustat gel
4ZØÑK YENER
4ZØÑK YENER - 9 aylar önce
Bu cumartesi mi
Muhammet Mustafa Köse
Muhammet Mustafa Köse - 9 aylar önce
Başlasın artık Tolgshow'suz televizyon izlemiyor çekilmiyor
Tikla Bakalım
Tikla Bakalım - 9 aylar önce
Bundan iyi haber olamazdı çokkk teşekkürler 🤩🤩
Piyanci Sanat
Piyanci Sanat - 9 aylar önce
Ezgi Mola gelsin +1
Hüsamettin Kurt
Hüsamettin Kurt - 9 aylar önce
Sabırsızlıkla bekliyorum...
batı avrupa
batı avrupa - 9 aylar önce
Reyting leri kötü olduğu için ara vermişler fatih altaylinin yazısında okumuştum
kerven agajanov
kerven agajanov - 9 aylar önce
Finally, the show is back. I am looking forward to it😘
Zeynep Doğan
Zeynep Doğan - 9 aylar önce
Tanıtımı tv de gördüğümde mutluluktan koltuktan fırladım
joker smart
joker smart - 9 aylar önce
Bütün bölümleri ezberlemiştik tam zamanında geldiniz
SAFA Baştan
SAFA Baştan - 9 aylar önce
işte bu
Nisa Çetinler
Nisa Çetinler - 9 aylar önce
Sevindim
Suzan Farajli
Suzan Farajli - 9 aylar önce
Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!! Çox sevindiiiiiim😃😃😃😃
Michael Boerefyn
Michael Boerefyn - 9 aylar önce
Nefesimi tuttum ve bekliyorumm!! :)
Ideal Ideal
Ideal Ideal - 9 aylar önce
Merakla bekliyorum
MambaRebellion
MambaRebellion - 9 aylar önce
BİTSİN BU HASRET GEL OLMASIN AYRI GAYRI SEVDİĞUM
Cem Özalp
Cem Özalp - 9 aylar önce
Hele şükür Tolga reis bu insanlar kaliteyi hak ediyor
oylesine geziyom
oylesine geziyom - 9 aylar önce
Allah'ım cidden mi 😍😍🙆🏻‍♂️🙆🏻‍♂️
Samet Ercan
Samet Ercan - 9 aylar önce
Çok Şükür ya Sonunda ağaç oldum bekleye bekleye 😁
Evren
Evren - 9 aylar önce
Tam olarak tarih ne zaman belli oluyor?
Kaan Freakin
Kaan Freakin - 9 aylar önce
Öleyy
Egemen Berkit
Egemen Berkit - 9 aylar önce
Bu da biticek diye korkuyodum çok şükür
A Pro Gamer
A Pro Gamer - 9 aylar önce
FOXDA OYNAMIYOR MUYDU ZATEN
Rza Chat
Rza Chat - 9 aylar önce
içimden bir ses dediki bi youtubeba gir birde ne göreyim tolgiş geri dönüyormuş :D daha şimdiden eğlendim
Erman Can
Erman Can - 9 aylar önce
fox değil de atv kanal d vs vs de olsa idi keşke
*Feride
*Feride - 9 aylar önce
Heyoo yaşasınnn
Murat Büyüksoy
Murat Büyüksoy - 9 aylar önce
Çok mutluyum
Berke Eyigün
Berke Eyigün - 9 aylar önce
Reyis sen yokken gülmeyi unuttuk
irem Onay
irem Onay - 9 aylar önce
sonunda hasretim dindi
Esra Coşkun
Esra Coşkun - 9 aylar önce
Kalite kokuyor resmen buram buram ✌
Shockwave
Shockwave - 9 aylar önce
Süresi en azından 2 saat olursa iyi olur.
Shehla Saat
Shehla Saat - 9 aylar önce
Hic beklemiyordum 😀 super 👍
Noir Noir
Noir Noir - 9 aylar önce
aldiil en iyi haber
Fikret Ekiz
Fikret Ekiz - 9 aylar önce
Tolga Çevik❤
Emirhan Gül
Emirhan Gül - 9 aylar önce
'yakında' çok uzak şimdi olsun :/
morr
morr - 9 aylar önce
Mükemmel haberrr
Ülker Aziz
Ülker Aziz - 9 aylar önce
Sonunda ya❤
Asif Rustemov
Asif Rustemov - 9 aylar önce
Yes be
Abus Ahaha
Abus Ahaha - 9 aylar önce
Süper çok sevindim eski bölümleri izlemek için girmiştim 😍😍
Söz Dizi
Söz Dizi - 9 aylar önce
Oh be sonunda. Merakla bekliyorum. 😍😊
Tolga DEMİRKOPARAN
Tolga DEMİRKOPARAN - 9 aylar önce
abi işte bu ya
Aysu Memmedli
Aysu Memmedli - 9 aylar önce
Muhteşem bir geri dönüş 😊❤❤
HASAN DOĞRU
HASAN DOĞRU - 9 aylar önce
Videoyu yükleyen arkadaşlar biraz sosyal medya acemisi herhalde bu videonun başlığını geçtim daha önce de yayınlanmamış bölümü izlettirmişlerdi 😙
Ozlem Soyturk
Ozlem Soyturk - 9 aylar önce
Sonundaa 👏💝
Sunal Namazov
Sunal Namazov - 9 aylar önce
Heytt beeee
Pnr. C 6262
Pnr. C 6262 - 9 aylar önce
sonunda yaaa cok ozledik
Cemre Öztürk
Cemre Öztürk - 9 aylar önce
😍😍😍😍
Yiğit Emre Yıldız
Yiğit Emre Yıldız - 9 aylar önce
Başla artıkk sözle savaşçı da bitti seni izleyelim bari tolga abi
Recep Bülbül
Recep Bülbül - 9 aylar önce
Şakaları fragmanda söylememiş olmanız çok daha güzel, tamamını izlerken o sahne geldiği zaman aaa bunu diyecek diyoruz :)
Özlem Gündoğdu
Özlem Gündoğdu - 9 aylar önce
Sezon finali olunca tekrar başlamaz diyordum ama neyseki yeni sezondada başlayacak olmasina çok sevindim 😊😊
Rustem Abbasov
Rustem Abbasov - 9 aylar önce
Kac bolum gitmis
aleyna çelik
aleyna çelik - 9 aylar önce
oh be sonunda❤❤❤
Night
Night - 9 aylar önce
Oley be!
Legendary Gamer
Legendary Gamer - 9 aylar önce
Yaaaaa bayramdan sonra tatilde olucaz inşallah erken verir bölümlerini kaçırmak istemiyorum :(
NDNG Porçay
NDNG Porçay - 9 aylar önce
Aldığım en güzel haberlerden
Mehmet Kiraz
Mehmet Kiraz - 9 aylar önce
şükür
Vusalya Qadirli
Vusalya Qadirli - 9 aylar önce
Cok wukur)
Erkan Salman
Erkan Salman - 9 aylar önce
Nerdeyin ya
Eda Yeşilkaya
Eda Yeşilkaya - 9 aylar önce
Heyecanla bekliyoruzzzz 😁😁😁
İrem çalhan Şevval
İrem çalhan Şevval - 9 aylar önce
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
MertFD
MertFD - 9 aylar önce
S2Ş başlıyor demek
nigar aliyeva
nigar aliyeva - 9 aylar önce
Yüzümü güldüren yegane insan.Hoş gel sefa gel @tolgacevik
ÖMER CAN SEVİNÇ
ÖMER CAN SEVİNÇ - 9 aylar önce
Tolga Bey e o sahne çok küçük daha iyi bir sahneye geçmeniz lazım
SHR BNC
SHR BNC - 9 aylar önce
GÜLMEYİ ÖZLEDİK♥♥♥
LÜTFEN ZAMAN GEÇSİN DE ARTIK BAŞLASIN TOLGSHOW!
Emir
Emir - 9 aylar önce
Allah'ım şükürler olsun. Yazın izleyecek bişey buldum. 👊😀
Ayten Grn
Ayten Grn - 9 aylar önce
Yaa göz nurum başlıyor 😍
Zehra Kopal
Zehra Kopal - 9 aylar önce
heyecanla bekliyoruz :)
nur i.
nur i. - 9 aylar önce
Gecikmis karne hediyesi gibi☺☺
nur i.
nur i. - 9 aylar önce
Oleyyyyyyyyy💃💃💃💃💃💃💃💃💃😃
Mert  Çetin
Mert Çetin - 9 aylar önce
Gözümüz Yollarda Kaldı Be Sonunda
Emil M. Gözəlov
Emil M. Gözəlov - 9 aylar önce
🇦🇿🇦🇿 Azərbaycandan sevgilər ❤ Tolga Çevik
BARIŞ avanoğlu
BARIŞ avanoğlu - 9 aylar önce
Sonunda basladiya
Mosi MOSIM
Mosi MOSIM - 9 aylar önce
Tolqiw sensiz cox darixdiricidi,cabuk gel😉
Sarp Nikılsın
Sarp Nikılsın - 9 aylar önce
Sonunda be
Tuğçe Kılıç
Tuğçe Kılıç - 9 aylar önce
melankolik
melankolik - 9 aylar önce
Özledik be reis 💖💖
AYDIN Muzaffer
AYDIN Muzaffer - 9 aylar önce
Ne ara bitiyor Ne ara başlıyor hiç belli değil vallahi Bu da
kader klck
kader klck - 9 aylar önce
Gelin artık yaaaa
Faiq Bakirzade
Faiq Bakirzade - 9 aylar önce
Oh be sonhbda
Peri Han
Peri Han - 9 aylar önce
Sabırsızlıkla bekleniyorsun Tolga Çevik.... Nihaaaayeeet
Фархад Губадов
Фархад Губадов - 9 aylar önce
Özledik be abi çabuk ol
Emirhan Yurdakul
Emirhan Yurdakul - 9 aylar önce
Yaz ortası mı geliyor acabaa
Bekir Çelik
Bekir Çelik - 9 aylar önce
Özlettiniz kendinizi
ponçikbir prens
ponçikbir prens - 9 aylar önce
Özledim
Semih Eker
Semih Eker - 9 aylar önce
ezgi mola yok mu
Shabnam Mammadova
Shabnam Mammadova - 9 aylar önce
Yaşasııın
A_Lex _
A_Lex _ - 9 aylar önce
NIHAYEETTT!!!!!! GOZUMUZ YOLLARDA KALDIII YAAA!!!! HOSSS GELDIN CANIMM ARKADASIMM❤❤❤❤❤😘😘😘👏👏👏👏
sevgi nil demir
sevgi nil demir - 9 aylar önce
Çok şükür be ❤❤❤❤❤❤❤
Efe Uygun
Efe Uygun - 9 aylar önce
Artiiik baslasiiiin
sami demir
sami demir - 9 aylar önce
HEYECANLA BEKLİYORUZ
Sonraki