Meleklerin Nasıl Öldüğünü Öğrenince Hemen Ağlamaya Başlayacaksınız

17 231
1 041
 
YORUMLAR
Nihat Nihat
Nihat Nihat - 13 saatler önce
Ya Bâkî Entel Bâkî
Emir Kaan Molla
Emir Kaan Molla - 6 gün önce
Yarra yedim amk
ÜMID CEFEROV
ÜMID CEFEROV - 9 gün önce
ALLAH Hepinizin canını sağ etsin
zeynep köse
zeynep köse - 14 gün önce
buyumek istemiyorum cunku olmek istemiyorum
skyresWT
skyresWT - 15 gün önce
Video 0:30 da başlıyor iyi seyirler
Yalnız meleklerin nasi öldüğünü anlatmadin
Nurten Özer
Nurten Özer - 15 gün önce
2:00 2 numara yazıyor ama üç numara diyor fark eden???
ÇILGIN :D
ÇILGIN :D - 17 gün önce
abi 2:46 sonrasında 2 kere insan diyon
Oyun Medya
Oyun Medya - 18 gün önce
@iyifikir ağlayacaksın dediğin bir kıssas yok. Tamam güzel bilgiler ama başlıkla uyuşmuyor. Sana dislike
Oyun Medya
Oyun Medya - 18 gün önce
turkısh asmr
turkısh asmr - 20 gün önce
hı çok ağladım bune ya
ismayıl kelbiyev
ismayıl kelbiyev - 22 gün önce
Allah
EGE ALİ ÇAMLI
EGE ALİ ÇAMLI - 23 gün önce
😥😥😥 ne kadar üzücü bir olay
block ManGO
block ManGO - 23 gün önce
Abicim sen nesin allahin kulumu yoksa melek şeytan ulan nesin la sen akilli ol allah seni 1 sozle gebertir la tvbe tvbe ulan *ALLAH* dan başka kimse bilemez.
TÜRKİYE’M M
TÜRKİYE’M M - 23 gün önce
ALLAH BİLİR
Ayşegül Bayır
Ayşegül Bayır - 23 gün önce
Adam öğretmenlerin bir derse anlattığı 4 meleği 2dakikada anlattı
Gülsüm Tekin
Gülsüm Tekin - 24 gün önce
1k beğenmemeyi yaptım içimde kaldı
zlz!os!elslks!s?s Bozkurt
zlz!os!elslks!s?s Bozkurt - 25 gün önce
Azrail in şekli öyle olamaz salak misiniz onların çok güzel kanatları vardır öyle değil Azrail melek
Ali Osman
Ali Osman - 26 gün önce
ne kadar saçma bir video kardesım kanat nedir yaa neden insanlara empoze ediyorsun insanlara bu tür şeyleri kaçtane melek gördünde kanat takıyorsun meleklere diyecekki şimdi o resimler misal verme kardeşim oyle misal
cars 3 filmi arabalar 3 oyuncakları
bu adamın kac hesabı var :)
Eldar Azimov
Eldar Azimov - 26 gün önce
Hic aglamadim ben bu videoya bakarken
Elif Başara
Elif Başara - 28 gün önce
Allah
Allahım
Bu dünyadaki
En
Güçlü
En
Büyük
En
Güzel
Affeden
Bağışlayan
Yerleri
Gökleri
Melekleri
Yaratatan
Kişi kim biliyormusun.?
Öğrenmek içi ilk kelimeye bakman yeterli♥♡ bu yorumu kim beğenirse kıyamette cennete giden kişi olur aminnnnnnn......+1♥♡♥♡♥☆
Elif Başara
Elif Başara - 28 gün önce
Helal olsun
Elif Başara
Elif Başara - 28 gün önce
Allah tır♡♡♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
Elif Başara
Elif Başara - 28 gün önce
Allah için ve vatan için canımı vermeye hazırım ben tek 1kişiden korkarım oda (c.c!
Sosyal Türk
Sosyal Türk - 29 gün önce
Cebrail
Azrail
Mikail
İsrafil
Baş harfleri camiyi oluşturuyor!
B B
B B - Aylar önce
Başlıkla ne alakası var !asla takip etmem seni
d u
d u - Aylar önce
Şeytan ölüyormu?
Osmanlı Torunu
Osmanlı Torunu - Aylar önce
Şeytan melek değil ki zaten
Batuhan & Dayısı
Batuhan & Dayısı - Aylar önce
C ebrail
A zrail
M ikail
İ srafil
Hepsinin baş harflerini birleştir CAMİ oluyor
Kaan Aslan
Kaan Aslan - Aylar önce
Azrail kendini öldürecek deniyor ama intihar günah değilmidir
Serpil Bastem
Serpil Bastem - Aylar önce
Yaaaa!!!!komiksiniz.....nasılda herşeyi biliyor gibi kesin konuşuyorsunuz...
Salih S. Demir
Salih S. Demir - Aylar önce
görseller rezalet
Gülnar Yəhyayeva
Gülnar Yəhyayeva - Aylar önce
Sen nerden biliyorsun?
Gülnar Yəhyayeva
Gülnar Yəhyayeva - Aylar önce
Azrailin (ə.s.)- ın arkasında neden haç var?
Deli Deli Küpeli
Deli Deli Küpeli - Aylar önce
Merak ediyorum da Bu kanalın Video sunu açınca Direk olarak Süreyi ilk baştan dinlemeden videnun Yarısına getiren ben miyim asıl konuya O zaman giriyo Çünkü Ondan önce aynı Şeyleri söyleyip deli ediyo
Serdar Oyun
Serdar Oyun - Aylar önce
ben ala madim ve biliyordum
Kendim Ben
Kendim Ben - Aylar önce
Ben daha izlemeden hemen ağlamaya başladım izleyip öğrenince bi daha aglayacam
damn simulation
damn simulation - Aylar önce
1:57 de basliyo like atin ki onde olsun
Erkan Ari
Erkan Ari - Aylar önce
masal bunlarin hepsi
Cemal balın
Cemal balın - Aylar önce
Azrail kötü değildir. hiç bir melek kötü değildir sadece şeytan dışında ama o iblis nasıl melek olur ki. Azrail sadece can alır kötülere kötü iyilere ise iyi gözükür. EY YÜCE RABBİM ! Sen nasıl güzel birşeysin
Aygul Tagiyeva
Aygul Tagiyeva - Aylar önce
1 Allah azze ve celle derseniz daha iyi olur.2,azrail seytan ismidir azrail demek dogru deyil onun adi ölum meleyi.
Volkan yaman
Volkan yaman - Aylar önce
jerkeze sesleniyorum bu dünyada en güzel kisiler 1. allah. 2. peygamberlerimiz. 3 meleklerimiz
samet türkoğlu
samet türkoğlu - Aylar önce
Azralin gerçek ismi Melekül mevft, cebrailin ise cibrildir!
Gökalp Noyan ERTAN
Gökalp Noyan ERTAN - Aylar önce
Kardeşim güzel anlatmışssın da o zenci ne laka :D onu anlayamadım :D
Perihan Berlajolli
Perihan Berlajolli - Aylar önce
Et
Ufuk Tunç
Ufuk Tunç - Aylar önce
Türk video seyret hemen beğeni yap üye ol diyorsonuz yabancı video seyret hiç bir beğeni veya yap demiyor yapacaksanız adam gibi yapın
Berfin Tok
Berfin Tok - Aylar önce
Sen nereden biliyorsun
erdal erf.
erdal erf. - Aylar önce
Allah ım seni çok seviyoruzzzzzz bize yardım et cennete gönder rabimmmmm amin
Hakan Hacılar
Hakan Hacılar - Aylar önce
Yahu bu ortadoğu masallarına nasıl inanıyorsunuz? Azraile sorular sorma ,tüm var ettiklerini öldürme egosu.... ilker arap bedevisinin zihninden çıkma zırvalıklar... ayı yarması boynuzlu uçan beygiri 😂 buna inanınan dingiller kuranın (evrensel) yuzde 19 u elçiye ayrıcalık cinsel hukiki maddi
Feyza Sancaktaroğlu
Feyza Sancaktaroğlu - Aylar önce
Elhamdülillah müslimanım
fire lord
fire lord - Aylar önce
ölmüş bi melekten alınmış bu bilgiler
Vusale Babay2eva
Vusale Babay2eva - Aylar önce
Melekler hic olmuyor ki!!
Fatma Şen
Fatma Şen - Aylar önce
Kimse Allah,a şirk (karşı) koşmasın !!!!!! 😇😇😇😇
Öykü Gürman
Öykü Gürman - Aylar önce
Allahım seni çok seviyoruz ben sana küçülen küfur ettim için beni afet
Alihaydar Karadağ
Alihaydar Karadağ - Aylar önce
Çok iyi😇
Zaur Razioğlu
Zaur Razioğlu - 2 aylar önce
Allahim mene Cenneti nesib ele Amin
Merakımdan Soruyorum.
Merakımdan Soruyorum. - 2 aylar önce
Civcivlere mümkün mertebe ekmek içi vermeyin. Boğazına yapışır ve ölür.
Ufak ufak atın. tavuklar yer ama civcivler de yer. Keh keh keh..
Hshs Hshsh
Hshs Hshsh - 2 aylar önce
Azrail çokkorkunç ama allah dahada eşedýlüeni keşke ölmekdiye bir şey olmasadiyeler +1 bide benim hayatım pek güzel değil 😣😣😥😭😭😭😢😭😢😭😢😭😦😢😦😦😢😦😦😭😭😦😭😭😭😦😭😭😭😦😦😢😢😢😭😢😭😢😭😭😭😢😭😭😭😭😭😢😭😦🙁☹🙁☹🙁😳😳😡😠😡😠😠😭😭😢😭😭😢😭😭😭😭😭😢💀😢😭😤😢😭😢😭
Fatma BOZKURT
Fatma BOZKURT - 2 aylar önce
Gerçekten alanılıyormumuş
Osmanlı Siyene
Osmanlı Siyene - 2 aylar önce
Hz muhammed efendimizin bildirdiyi 72 fıkranın cehenneme girecekleri
ılgaz kaya
ılgaz kaya - 2 aylar önce
Hey bana bak korkmana gerek yok burası yorumlar burda güvendesin yorumlar kısmının kapısında 1000 tane efsane korumalı askerler var korkma ☺️
Özen Yıldız
Özen Yıldız - 2 aylar önce
Ben videoyu izlemeben hep ağlabım
Yusuf Bayram
Yusuf Bayram - 2 aylar önce
Dragon gamer cami oluya
simsek751
simsek751 - 2 aylar önce
RABBİM imanla ölmemizi nasip eyle ümmeti müslümana içlerinde bizlelerede.
Mehmet Manav
Mehmet Manav - 3 aylar önce
Allah Sizlerden Razı Olsun Videolarınızı Beğenerek Takip Ediyorum
Aviation Channel
Aviation Channel - 3 aylar önce
Video başlamadan önce ağlamaya başlıyorum ! 😢
aliwka genceli
aliwka genceli - 3 aylar önce
peki niye ağlamadım ?
yumuş zeynepnur
yumuş zeynepnur - 3 aylar önce
Töbebe töbebe inanmayın sanki kurandan okuyon
Mert k
Mert k - 3 aylar önce
Azrail ne la götünüzden uydurup yanıltmakla mğkellef kılan kimdir sizi bana kur anı kerimde azrail diye bir melek adının geçtiğini göster dengesiz olmayın islam dini artık gğncellenmeli iyşce sapıttınız
Şule Demiralay
Şule Demiralay - 3 aylar önce
Bilgi nereden
Pubg Krali
Pubg Krali - 4 aylar önce
Siz diyorsunuz ki Cennete gidip araba frlan isteyecem cennette aklımızda çok güzel şeyler gelecek onları dileyeceksiniz ALLAH nasıp ederse
Gözde Evcin
Gözde Evcin - 4 aylar önce
Meleklerin iradesi yok ve isyan edemiyorsa Lucifer nasıl isyan etti hadi bunu açıkla :D O İncil'de öyle diyorsan imanın şartlarından biri Allah'ın KİTAPLARINA inanmaktır :D hadi bakalım :)
nisanur UÇAR
nisanur UÇAR - 4 aylar önce
Allah büyüktür
Arif köksal
Arif köksal - 4 aylar önce
Azrail öldükten sonra ALLAH der ki ; " Ey dünya , Nehirlerin , ağaçların , denizlerin , sarayların , kralların , kralların çocukları , diktatörlerin , diktatörlerin çocukları nerede . Benim çeşitli nimetlerimle yaşayan fakat benden başkasına ibadet edenler nerede , bugün hükümdarlık kimindir ( Mümin 40:16 ) . Başka video dan alıntı yapıp , sonunu anlatmadığın için sana dislike ...
İlaydayla Eğelence
İlaydayla Eğelence - 4 aylar önce
Allah herkese uzun ömür versin inşallah amin
La ilahe illallah muhamedun rasulalah 😊😊😊
Uğur pak
Uğur pak - 5 aylar önce
Bak şu anda ağladım geldimi
Beyza Şahin
Beyza Şahin - 5 aylar önce
Öğrendiğimde čok şaşırdïm cinlerin inananları varmış bilen varmı gıdı??
IrempopLike irem
IrempopLike irem - 5 aylar önce
Yine ayni ses
merve yıldız
merve yıldız - 5 aylar önce
Ben ölmekten korkmuyorum ölüp cehenneme gitmekten korkuyorum
selahattin çıra
selahattin çıra - 5 aylar önce
Hemen ağlayacakmıșız izleyince, sen önce ses tonunu değiştir sikik, 5 dk mı aldın boşuna
PRO GAMER
PRO GAMER - 5 aylar önce
ya MELEKLER olmez
Relda
Relda - 6 aylar önce
çalıntı bu be xD ya üstad allah aşkına xD yapma ya...
Anastasia bagnenco
Anastasia bagnenco - 6 aylar önce
Kiramin Katibin de bir melek değil mi?
arap yıldırım
arap yıldırım - 6 aylar önce
melekler ölmez bize din öğretmenimiz dedi
PRO HACKER
PRO HACKER - 6 aylar önce
ALLAH CELE CELA HERŞEYİ YAPABİLİR ALLAHIN KUDRETİİİ
oyun evi
oyun evi - 6 aylar önce
Cebrail melegi
Azrail melegi
Mikail melegu
İsrafil melegi

Hepsini birlestir CAMİ
fırat yıldız
fırat yıldız - 6 aylar önce
alah hayatı görür böyle olucakmış alahım böyle günleri gösterme bize
Carry Batur
Carry Batur - 6 aylar önce
3:42 görseller saçma biraz
arda güler
arda güler - 6 aylar önce
şimdi cennete top oynuyoz her dediğimiz gerçek olcak ya cennete şimdi ben şut vurdum inş gol girer dedim kalecide inş gol girmez dedi nolcak
Wipex
Wipex - 6 aylar önce
azrail korkunçmu gerçekten (nolur cevap verin çok merak ettim)
Said Rekt
Said Rekt - 6 aylar önce
Allah tum insanlara rahmet elesin ALLAHU EKBER
Said Rekt
Said Rekt - 6 aylar önce
Allahu ekber
Mega Drego
Mega Drego - 6 aylar önce
Tüm Melekler güzel kokar ve suratları yoktur melekler güzel varlıklardır
Serap Yıldız
Serap Yıldız - 6 aylar önce
Allahım bilir bunu sen değil
Sadrazam
Sadrazam - 6 aylar önce
cidden inanıyormusunuz bu saçmalıklara
spectra bakugan
spectra bakugan - 6 aylar önce
Melekler ölmez onlar Allah'a ibadet ederler sonsuza kadar
tugba kocyigit
tugba kocyigit - 6 aylar önce
ALLAHIM SEN BIZE AHIRETEDE DUNYADADA IYLIK VER AMIN
Azra Aydin
Azra Aydin - 6 aylar önce
Azrail dedinde benim adım azra
TuranciKomünist
TuranciKomünist - 6 aylar önce
aglamadim?
knk.exe**
knk.exe** - 6 aylar önce
Abi salak mısınız melekler ölümsüzdür
ZAMİQ Rehimzade
ZAMİQ Rehimzade - 6 aylar önce
ölümsüz değiller ben cami ye gittim öyle ayetler var
Merve Kaplan
Merve Kaplan - 6 aylar önce
AĞLAMAYANLAR +1
ali ÖZMEN
ali ÖZMEN - 6 aylar önce
Sen nerden biliyon yani doğru olup olmadığını
Sonraki