Sizden Gelen İnanılmaz Tanışma Taktiklerini Yorumluyoruz | YÜRÜYEDUR #2

573
7
 
YORUMLAR
Tuğba BAĞUÇ
Tuğba BAĞUÇ - Aylar önce
Bu meltemi sevmeyen kesinlikle kıskanç kenafir insanlardır
Beyza Bolat
Beyza Bolat - Aylar önce
Meltem ❣️❣️❣️
Tuğçe Adalı
Tuğçe Adalı - 2 aylar önce
Meltemle akraba olmak istiyorum ben ya nereye basvuru yapiyoruz 😂
SEVDA COŞKUN
SEVDA COŞKUN - 2 aylar önce
Meltem herrr videoda oll çok iyisin ya
Sena Yuksel
Sena Yuksel - 2 aylar önce
Çok kalp annecimmmmnn
The Darkside
The Darkside - 2 aylar önce
11:43 - 11:48 😂😂😂
Kübra
Kübra - 2 aylar önce
Meltem niye gratis gibi
Ipek Sönmez
Ipek Sönmez - 3 aylar önce
Bu kıza bir benmi bayılıyorum ahaha kendimi izliyor gibiyim 😂😂
yok böyle eğlence
yok böyle eğlence - 3 aylar önce
Umut okurken neden öküz gibi bakıyon meltem
Esra Avcı
Esra Avcı - 3 aylar önce
Eylem Gratis gibi olmuş
pony sütü lilili
pony sütü lilili - 3 aylar önce
7:10 tiramisu ne alaka umut 🤣🤣🤣
Uğur Kılıç
Uğur Kılıç - 3 aylar önce
meltem yeter cinsel çağrışımlı espriler hdashdhahdas
Sultan Aysu
Sultan Aysu - 3 aylar önce
Bazen araç bazen eylem
Başak
Başak - 3 aylar önce
11.46 Umutun tepkisi harika yaa😂
Ertuouroul Salioglu
Ertuouroul Salioglu - 3 aylar önce
Abi bu kıza hastayım ya aynı ben seni seviyorum kız 😍
Büşra SunShiner Sone
Büşra SunShiner Sone - 3 aylar önce
Umutun her guldugunde kizarmasi daha sonra o kizarikligin gecmesi ve tekrar kizarmasi
İrem Bağlıcak
İrem Bağlıcak - 3 aylar önce
Bu ikiliyeee ba yıl dım . 💪💪
Sema Ünal
Sema Ünal - 3 aylar önce
Meltem çok eğlenceli ya her zaman olmalı ❤
Ceren
Ceren - 3 aylar önce
9:54 Hiç bu kadar paranoyakca düşünmemiştim teşekkürler artık düşünücem dujsskskdkskd
zıngıl bınbıl
zıngıl bınbıl - 3 aylar önce
Ya Ben herşeye inandimda bu videodaki kızın kendine yürüme hikayelerine bi türlü inanamıyorum.kim niye buna yürüyo nasi bi yokluk bu
Muzur Kız
Muzur Kız - 3 aylar önce
yeme challenge cekin allah askına bu neyaaa
elif beyza
elif beyza - 3 aylar önce
Meltem'in tepkileri kalp ben amk
hacer Kıtay
hacer Kıtay - 3 aylar önce
Cook tatlısınız yaaaa bi haller❤❤❤
hacer Kıtay
hacer Kıtay - 3 aylar önce
Sizleri seviyorum oncelikle bi videoda elktrik olcak .ve bi kaseye yazcaksınız kağıtlara işte atıyorum sevgilin varmı??? Varsa kim ??? Veya başka sorular sorcaksınız söylemezse elektriki bascaksıniz sıra sıra yapın bi haller ekibi olarak by by
Büşra Azar
Büşra Azar - 3 aylar önce
İlk okuduğunuz mesajın sahibi arkadaş olayı yanlış anlamış ya onu geçtim yorumlarda hoş değildi Türkiye gibi bir ortamda olmaz dediğiniz abazalık yobazlık mı yani bir zahmet o kadar da olmasın yani🤦 Şu sıkıştırıp tek bir soru sorucam sevgilin var mı taktiği komik ve tatlıymış 😂 en azından videonun amacını anlayıp mesaj atan arkadaşlar da var şükür 😂😂
Erkut Gökergil
Erkut Gökergil - 3 aylar önce
Meltem berenin linkini atar misin cnm :D:D
LordsMobile TR
LordsMobile TR - 3 aylar önce
Kızmayın ama çok yakisiyosunuz🙈
Iki izmirli iki bekar olarak iki kafa dengi olarak acaba
Birbirinizle birlikte olur musunuz?? 😄💎💎👫
Burak Şahinkaya
Burak Şahinkaya - 3 aylar önce
Melteme çok gülüyorum ya dnjdnxnd
Ceren Coşkun
Ceren Coşkun - 3 aylar önce
Meltem ve Umut uyumu der susarım samimiyet resmen 🙏
tugba arslan
tugba arslan - 3 aylar önce
Meltem her videoda olmalı ölücem bu kızaaa
fatih aslan
fatih aslan - 3 aylar önce
Ülkenin hali vahim bu nasil bi saçma yürüme taktikleridir .
Humm Bahh
Humm Bahh - 3 aylar önce
Abi siz hangi hayatı yasiyorsunuz yemjn ederim sizi turist ömer gibi izliyorum
Samet SK
Samet SK - 3 aylar önce
11.48 cıldırdımmmm laksdjasjdkasjkdjkasdjk
habibe ayvazoglu
habibe ayvazoglu - 3 aylar önce
Bi uyanıyorsun böbrek yok!!! Umut un kafası 👍😎 tam benim kafa
SANAL EKSEN !
SANAL EKSEN ! - 3 aylar önce
Meltem cehalet+1 lnsanlik0
ramazan Erol
ramazan Erol - 3 aylar önce
Ya nasıl bu kanalın abonesi çogalmıyor siz nerelerdesiniz neleri kaçırıyosunuz bu insanlara anlam veremiyorum yediniz ömrümü Türk milleti 😀
Melike Özdemir
Melike Özdemir - 3 aylar önce
Siz ikili harikasiniz 😁😍
Işıl Irmak
Işıl Irmak - 3 aylar önce
Yaaa meltem var ya kralllll çok tatlı lan. 👌
vns vns
vns vns - 3 aylar önce
Kahkaha attim bayılıyorum bu kıza ya 😁😁
Türk Esir Olmaz
Türk Esir Olmaz - 3 aylar önce
Yarın çok ağır bir tedaviye başlayacağım. Tedavi sürecince butün değerlerim bozulacakmış ve görme yetimi kaybedebilirmişim. Bu yüzden çok gergin ve stresliydim. Ama ne zaman sizin videolarınızı izlesem stres üzüntü hiçbirşey kalmıyor. İyiki varsınız Bi Haller ailesi 💕💕
Türk Esir Olmaz
Türk Esir Olmaz - 3 aylar önce
Teşekkürler sağolun@Beyaz Zenci
Beyaz Zenci
Beyaz Zenci - 3 aylar önce
Tamam, kendine iyi bak görüşürüz cnm
Türk Esir Olmaz
Türk Esir Olmaz - 3 aylar önce
Ameliyat olmadım. Tedaviye başladım. @Beyaz Zenci
Beyaz Zenci
Beyaz Zenci - 3 aylar önce
Ameliyat nasıl gecti
Türk Esir Olmaz
Türk Esir Olmaz - 3 aylar önce
?? @Beyaz Zenci
Türk Esir Olmaz
Türk Esir Olmaz - 3 aylar önce
Umut yine kızarmışsın. Sebebi ışıklardan dolayı mı yoksa utandığın için mi 😁😁 Yine çok eğlenceli bir video olmuş. İzlerken çok güldüm. Bir sonraki videoyu sabırsızlıkla bekliyorum 😊😊
Ezgi Cyln
Ezgi Cyln - 3 aylar önce
Sarı şapkan olayım tak beni melteeeğm xqpzxkdmd
Tolga Yıldız
Tolga Yıldız - 3 aylar önce
süper ikili umut ve meltem'in videolarını izlerken çok keyif alıyorum :)
tugay altıntaş
tugay altıntaş - 3 aylar önce
Meltem çok tatlı yaa
Pand icorn
Pand icorn - 3 aylar önce
Umut ile Meltem’in bu kadar yakışıyor olması peki😍🥰
buket taskın
buket taskın - 3 aylar önce
İçerikler artık hep aynı, sıktı
Mislina Yılmaz
Mislina Yılmaz - 3 aylar önce
Meltem abla günlük gülme dozumu senin sayende alıyorum resmen 😂
Aslı Demir
Aslı Demir - 3 aylar önce
İkisini şipliyorum 😂😂😂
Eylül Irem Gül
Eylül Irem Gül - 3 aylar önce
Kafelerde kadınlar erkek tuvaletine girmiyor yani peçete birakmaya bile girmezken temizlemesi , kapattiktan sonra olur o da kapi kapalidir mekanin biri girmez 🙄
Ceylan Önalan
Ceylan Önalan - 3 aylar önce
bu format çok tatlı oldu :) Meltem ve Umut birlikte alıp götürüyorlar :)
Omer Albayrak
Omer Albayrak - 3 aylar önce
3:40 ahahahah ulan ne güldüm efsane
M. Engin
M. Engin - 3 aylar önce
O TEN BEN TEN Mİ TEN TEN Mİ BEN HİÇ ÖYLE BİR TEN OLAMADIM :)
Derya
Derya - 3 aylar önce
Gidip konuşmayan yazmayan ya da çekinen yobaz mı oluyor çok saçmaladın meltem sevdiğimi söylediğim kadar eleştirimi de yapmalıyım objektif olarak ki bu dediğin çok yerlere gidiyor ama şimdi bu sanal klavye ortamın da saçma polemiğe girmicem kendimce sadece çok yanlıştı bunu söylemek istedim
Mlkin tube
Mlkin tube - 3 aylar önce
Espiri yapcam diye kasınca komik olmuyo meltem doğal ol daha komik ✌🏻
gülcan Yilmaz
gülcan Yilmaz - 3 aylar önce
umut sanki biraz kadin gibi gülüyor 😂
Bi Haller
Bi Haller - 3 aylar önce
İlk defa böyle bi yorum alıyorum ahahhaa ilginçmiş
Alperen Özbey
Alperen Özbey - 3 aylar önce
Sana vermeemm :D:D:D 6:14
Aycan Güneş
Aycan Güneş - 3 aylar önce
En sevdiğim ikili❣️
Rey U
Rey U - 3 aylar önce
Bu kanal neden büyümüyor djdmkfkdldjrk
Son şaka videosundan sonra bile büyümedi...
Böyle daha samimi geliyor ama bana ♥️🦵
buray skonova
buray skonova - 3 aylar önce
Bence bu video meltemin güzel konuşmasıyla tatlaniyor
ece azizoglu
ece azizoglu - 3 aylar önce
Memenin açarım 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
sevda deniz
sevda deniz - 3 aylar önce
Çok tatlısıniz 😍
Erva Odabas
Erva Odabas - 3 aylar önce
eğlenceliydi, sizi çok seviyorum
Merve Bildi
Merve Bildi - 3 aylar önce
umut meltemin sapkasini koy sana kafana cok yakisacak suan ki tenine🤩
Serdar Genç
Serdar Genç - 3 aylar önce
abi linç yiyecem ama meltem şu mavi kazakla sarı bere uymuyor Fenerbahçe tribün lideri gibi oluyorsun😁😁
Patavatsiz
Patavatsiz - 3 aylar önce
meltem niye tinerci gibi giyiniyor? yok sa gervinho gibi kafayı açtı da ondan mı bere takıyor?
fastar aptü
fastar aptü - 3 aylar önce
Meltem çokgüzel bi insan 😍😍
Demet Ismail
Demet Ismail - 3 aylar önce
Bu formatın devamını bekliyorum 😂😂 özellikle meltem olunca izlemesi çok zevkli oluyor 😂😂
Sıktı be
Sıktı be - 3 aylar önce
ya be meltem neşe ya
defne ay
defne ay - 3 aylar önce
deniz gelsin artık
Tuba Saatci
Tuba Saatci - 3 aylar önce
Umut'un bu tür videolarda kızarması çok tatlı 😊
Gulinka Astana
Gulinka Astana - 3 aylar önce
Yaa hoslandiysa gitsin, medeni bişekilde tanışsın. Öyle sapitmalara ne gerek var. Bide şu bok karıştırma videonun tadını kaçırdı. Gerçek hikaye olsada anlatmayın. Mide bulandırdı 😏. Öyle çalışan insanlari aşağılamak değil. Sadece hoş değildi.
Zekeriya Kendirli
Zekeriya Kendirli - 3 aylar önce
13:08 Meltem’in gülüşü😂😂
gizem
gizem - 3 aylar önce
umutu izlerken kendimi izliyo gibiyim her boka kizariyoruz off cok sinir bozucu bi tane koyasim geliyo
Hll Darcan
Hll Darcan - 3 aylar önce
Ya hep meltem. Artık deniz gelsin ömer gelsin ne biliyim başkaları gelsin artık 😔
Gulinka Astana
Gulinka Astana - 3 aylar önce
Meltemi sevmeyen zaten hayattan bıkmış, mutlu insanları çekemeyen tipler. Meltem gibi bi arkadaş veya kardeş isterdim 😘👍. Meltem: mememi acarim
Umut: neeee
🤣🤣🤣🤣.
Adam bi şok geçirdi 😁
Muhteşem ikisiliniz👏👍👌😘. Günün yorgunluğu gitti. Yemeğinize sağlık arkadaşlar.
Elif Yağmur Kayar
Elif Yağmur Kayar - 3 aylar önce
Test çözerken sizi izlemek 💓 yine güldürdünüz😍
Sevilay Kaya
Sevilay Kaya - 3 aylar önce
Meltem BiHaller'e renk katıyorsun harika bir kişiliğin var ♥️
kaan durmuş
kaan durmuş - 3 aylar önce
şu yandaki kız çok itici
Sibel Tüfek kılınç
Sibel Tüfek kılınç - 3 aylar önce
Güzel olmuş video devamı bekleriz😄
Şeyda Özsoy
Şeyda Özsoy - 3 aylar önce
Meltemin ikizi mi var
benmel
benmel - 3 aylar önce
Melteem aylavyuuu
ezgi Kaynak
ezgi Kaynak - 3 aylar önce
meltem ya âlem kadınsın yemin ederim .😚
Aslı Uzun
Aslı Uzun - 3 aylar önce
Allah rızası için deniz gelsin artık
Nesrin Çayırcı
Nesrin Çayırcı - 3 aylar önce
Meltem umut çok tatlısınız
Berna KAPLAN
Berna KAPLAN - 3 aylar önce
Umutcum sana nasıl yürürsek bi şansımız olur ☺️❤️
Asbdb jdjdj
Asbdb jdjdj - 3 aylar önce
Bi ödevin için ses kaydına ihtiyacın olduğunu söylesen falan bana yardımcı olabilirmisin desen whatsapp tan ses kaydı gönderebilir misin o şekilde numarasını alsan
Eylül Özer
Eylül Özer - 3 aylar önce
Instagram bile ses kaydı için güncelleme yaptı bu devir de yürümek zeka işi
NemkaKamilova VEVO
NemkaKamilova VEVO - 3 aylar önce
Umutla Meltemi sadece ben shipliyor olamam dimi???
merve
merve - 3 aylar önce
Instagram story'den geliyorum umut, saçların ıslak görünümlü olmadan taraninca daha bir güzel bence. 😊
eylğl
eylğl - 3 aylar önce
Deniz nerde ya aglicam artik
Havvanur Aydemir
Havvanur Aydemir - 3 aylar önce
Çok tatlısıniz maşallah ❤️meltem çok seviliyorsunuz
keziban gurbet
keziban gurbet - 3 aylar önce
Canım sıkkın oldugunda bu siteye giriş yapma sebebimsiniz canınızı yirim 💜
Shorena Muxamedova
Shorena Muxamedova - 3 aylar önce
Siz sevgili olucaksınız yakında biliyurumm
Dilan Kilicaslan
Dilan Kilicaslan - 3 aylar önce
Eda Uzun
Eda Uzun - 3 aylar önce
Meltem çok tatlı ve de eğlenceli yapıyor videoları lütfen daha çok video çekin meltemlee
Çat Kapı
Çat Kapı - 3 aylar önce
Beğen + yorum + abone olun bi hallere 😁
Gülsün Çetinkaya
Gülsün Çetinkaya - 3 aylar önce
Bi 240 olun artık daha fazla abone hak ediyor bu kanalllllll
ZG
ZG - 3 aylar önce
meltem ve umut size diyorum bak sizden oluuuuuuurrrrrr bi deneyin ;) ;)
Beach Pool
Beach Pool - 2 aylar önce
@A Haj aynen
A Haj
A Haj - 2 aylar önce
Beach Pool begenmedikleri yorumlar da var. ama zaten birbirlerinden hoslandiklari falan yok ki. Sadece baktilar ki millet shipliyor devam ettirmeye karar verdiler.
Beach Pool
Beach Pool - 2 aylar önce
@A Haj bütün yorumları begeniyolar
ZG
ZG - 3 aylar önce
@A Haj 😉😅
A Haj
A Haj - 3 aylar önce
ZG peki yorumu kanalin begenmesi?😉😂
Aleyna Keskin
Aleyna Keskin - 3 aylar önce
Ben sevmiyorum bu videoyu konusunu henuz basindayken vazgecin bence sizi seviyorummm❤❤
Bi Haller
Bi Haller - 3 aylar önce
Sen sevmiyosan tamam 🙄😂
luna lovegood
luna lovegood - 3 aylar önce
Tavşan gibi cevap vermek ? Ya umut ya jxjdjdjdjd
Serxan Qaraxnli
Serxan Qaraxnli - 3 aylar önce
Meltemim hoş gəldin seni gördüyüme çok sevindim🤗😘❤seni çooook seviyorum tatlım❤
Sonraki