Soramazsın: Çift Cinsiyetli I 23. Bölüm

18 215
1 331
 
YORUMLAR
nino29ist
nino29ist - 49 dakika önce
Sunucu Afro Turk mu yoksa erzurumlumu cözemedim!
Bulent Pacaci
Bulent Pacaci - 6 saatler önce
Ayette var hunsa diye kimse hakaret etmesin allah yar ve yardımcısı olsun ama medeni cesaretinden dolayı kutlarim
etme kulum bulursun inleye inleye ölürsün
Şimdi ileride önce menapoza girip sonra andropozami girecek.biz birisiyle başa çıkamazken allah kolaylık versin
etme kulum bulursun inleye inleye ölürsün
Jamie lee curtis te aynı sorun vardi sonra ameliyatla kadınlığı secti
karayel 58
karayel 58 - 8 saatler önce
Allah şifa versin. Lütfen ötekileştirmeyelim. Rabbim dert vermiş.
Ozan Cebir
Ozan Cebir - 9 saatler önce
Hassiktir
Kanal hariç yorumlarıma yanıt verenin amk 0000
insanoglu dünyadaki en aşagılık yaratıkdır
Alime Gürer
Alime Gürer - 10 saatler önce
Çift cinayetli diye geldim amk
loonasorbit
loonasorbit - 14 saatler önce
evet biseksüelim diye her önüme gelenle yatıyorum sevişiyorum değil mi orospu çocu
Melikhan Çobanoğlu
Melikhan Çobanoğlu - 16 saatler önce
uyuşturucu baronu sorguluyor sanki ciddiyete bak
Ali Yılmaz
Ali Yılmaz - 16 saatler önce
Bu adam kendinden bihaber. Hermafroditler ne çocuk yapabilirler ne de doğurabilirler. Cinsel organları sadece biçimsel olarak vardır, işlevi yoktur.
Meltem  Kara
Meltem Kara - 17 saatler önce
Allah şifa versin dediği gibi bu bir hastalıktır ve bununla yaşamayı öğrendiği için kendisini tebrik ediyorum.👏
Ceng Student
Ceng Student - 17 saatler önce
Ya arkadaşım sen kendine neden sürekli hasta diyorsun ben sinir oldum neren hasta pardon? Hem sağ elini hem sol elini kullanabiliyorsun diye hasta mı oluyorsun ? Sonradan mı kaptın bunu Allah seni böyle yaratmış senin hormonların vücut yapın böyle olabilir ama bu senin hasta olduğun anlamına gelmez !
Z. K
Z. K - 18 saatler önce
Soramazsın diyip sonuna kadar sormak:))
REDLOST
REDLOST - 21 saatler önce
olum lan beimde ablamın sesi karışıyordu şimdi ergenliğe girdim sesim borozan
Kul Adam
Kul Adam - Gün önce
Kardeşim Allahu Teala şifa versin. Zaten şifası varmış ama sen ameliyat olmuyorsun dinen bu hastalığını düzeltmen lazım yoksa günaha girebilirsin. Bir an önce rahmini aldırıp erkek gibi yaşamaya devam etmen lazım. ileride de evlenip çocuk sahibi olabilirsin. Bir kanser hastası düşün tedavi olup iyileşme durumu var ama tedavi olmayıp ölüyor bu kişi dinen günaha girer seninde durumun böyle. Bir an önce tedavi olup yeni kişiliğine alışıp iyi bir insan olarak yaşaman lazım
a b
a b - Gün önce
Çok olgun bir insansınız. Tebrik ediyorum. Umarım insanlar sizi anlar.
Melike Koç
Melike Koç - Gün önce
çok tuhaf açıkçası cinsiyetim belli değil diyor doğuştan erkeğim diyor biraz da homofobik söylem enteresan biri :D
Sadece Yaoi
Sadece Yaoi - Gün önce
Arkadaş sanırım biseksüelliği bir gün erkekle yatarken diğer gün kadınlarla yatmak sanıyor.
nicho hel
nicho hel - Gün önce
Ne kadar guzel bi kiz ya Olaya tamamen uzak kaldim izlemekten Hayretlerdeyim 🤔 Moruk kisa kesme video bitmesin
Mehtap Çivi
Mehtap Çivi - Gün önce
benim merakım tamamen sunucunun neden bu kadar sert olması? konuşan bir robot gibi. (kabalık yapmak için söylemiyorum, gerçekten bana yansıyan bu). Neden? Neden böyle bir duruş sergilemesi seçildi? Bu arada program cidden efsane
coni sins
coni sins - Gün önce
Bu ne amq
Mustafa
Mustafa - Gün önce
Majör Depresyon hastası getirin getirebilirseniz tabi
kkh kkh
kkh kkh - Gün önce
spiker çok korkutucu ,idam cellatı gibi :)
Heyheyhey heyheyheyhey
Heyheyhey heyheyheyhey - Gün önce
Homofobik birini bulmaya gerek yok yapacaksanıx bunu alın direk
Özlem Pamuk
Özlem Pamuk - Gün önce
Agzini gere gere konusuyolarmis. Arkadasim istedigi gibi konuşur herkes. Sen bile bunu diyorsan vay halimize. Biseksüellere de sapkin dedi teallem
noyan
noyan - 2 gün önce
Soru soranın da bakışları mimikleri ayrı bir psikopat
Plüton _
Plüton _ - 2 gün önce
ne güzel demiş ya "kadınlık bu değil, kadınlık makyaj yapmak değil, kadınlık ay demek değil"
Emre Esen
Emre Esen - 2 gün önce
Abi soruya bak çocuğun olsa çocuk nerden çıkar 😂😂 Vajinam yok diyor nerden çıkacak götten mi çıkarsın mk.
pepelek trafo
pepelek trafo - 2 gün önce
sunucu çok tatlı
Lale Abbasova
Lale Abbasova - 2 gün önce
Allah uzag elesin Allah komey olsun
Lale Ipek
Lale Ipek - 2 gün önce
Ya ne kadar suratsiz bir sunucu karsidakini dinlemiyo gibi
Semanur Poyraz
Semanur Poyraz - 2 gün önce
Vay be! Adam çiftcinsiyetli ama tek cinsiyetlilerin sahip olduğu cinsel sapkın düşüncelere sahip değil. Helal olsun!
Dengesiz Adam
Dengesiz Adam - 2 gün önce
*2 cinse karşı ilgim olabiliyor kısmı çok şaşırttı beni Yani şaşırtan kısmı dönemsel olması Ayrıca hiç cinsel ilişkiye girmemiş olması da şaşırttı Son olarak tebrik ederim kendisini...*
Gülaye Çoban
Gülaye Çoban - 2 gün önce
Arkadaşın kendisini hasta olarak görmesi çok yanlış. Bu bi yaradılış ilk önce onu kabul etmesi lazım. Diğer insanlardan farklı olarak yaratılmış olması onu hasta yapmaz.
Erdi Sürücüsoy
Erdi Sürücüsoy - 6 saatler önce
Buna yaradılış olarak bakamazsın, normalin ötesinde olmaması gereken bir durum olduğu için tıbben hastalık olarak kabul edilir yoksa down sendromuna ya da mutasyonlara da hastalık dememen gerek.
Türk
Türk - 2 gün önce
git aldir rahmini kurtul birader niye bukadar uzatiyorsun.
birgarip mersinli
birgarip mersinli - 2 gün önce
Asgari ücretli bi ev babasını getirin bide millet vekilini getirin
Ömer Faruk
Ömer Faruk - 2 gün önce
Bu dinde var. Fıkıhta geçiyor. Hünsa diye geçer. Kuduri diye kitap var. Kaynak olarak kullanılabilir.
Vanexis
Vanexis - 3 gün önce
maalesef çok sığ, bilinçsiz, kendi durumundan ve diğer insanlardan habersiz birini görüyoruz. çok üzüldüm onun adına ama çift cinsiyetli olduğu için değil bu kadar cahil olduğu için.
Yagizhan bedir
Yagizhan bedir - 3 gün önce
Böyle şeyleri normalleştirerek toplumun zihnini kariştirmak ve toplumun ahlakini bozmak hiç doğru birşey değil. Lut kavimi büyük bir ibretlik hadisedir.
F. S.
F. S. - 3 gün önce
Regl ne amk almanmısınız ?! Iyi dedi adet oluyorsun !
Limonla Belinayın Maceraları TV
hamza hamzaoglu kendinin ogludur
Sude Gençyigit
Sude Gençyigit - 3 gün önce
Hastalığınla başa çıkabildiğin için mutlu oldum fakat düşüncelerin çok yanlış
Alicem Dağ
Alicem Dağ - 3 gün önce
Homofobik bir çift cinsiyetli insan vaay be
Laz Ziya
Laz Ziya - 3 gün önce
Ya bu kadın çok saçma sorular soruyor
Çocuk yapsan nerden çıkar ?
göbek deliğinden çıkar aq
Kivanc Hudaykuliyev
Kivanc Hudaykuliyev - 3 gün önce
Sunucu çok ciddi , konuk sıradan , saçma
damla saglam
damla saglam - 3 gün önce
kendi spermini kendi rahmine enjekte ettirse hamile kalamaz mı acaba?
Darkwoman
Darkwoman - Gün önce
"Kendi Gen Havuzunda Yüzemezsin Diye Bir Tabir Var ;) "
derya erdek
derya erdek - 4 gün önce
Bu kadar homofobik, transfobik ve daha nice fobik olmasi da ne bileyim biraz şov gibi, keşke daha başka karakterde biri olsaydı
Smelly Cat
Smelly Cat - 4 gün önce
Hayatımda görüp tanıdığım en boş interseks
Murat Bayram
Murat Bayram - 4 gün önce
Bu programı izleyip 'enteresanmış yahu' diyen arkadaşlara Ursula K. Le Guin in Karanlığın Sol Eli kitabını okumalarını tavsiye ederim
Deniz Uğurlu
Deniz Uğurlu - 4 gün önce
Helal olsun lan sana
Doğa Öçalan
Doğa Öçalan - 4 gün önce
Kendisiyle bu kadar barışık olması müthiş bir şey ama neden eşcinsellikten pis bir şey gibi bahsediyor. O insanlar da onun yaşadığına yakın şeyler yaşıyorlar... üzücü...
Uğur Güner
Uğur Güner - 4 gün önce
Gülmeme challenge olmuş.
Çok fazla gevşek konuşuyor, ahlaki değerle alakası yok bu konulara hiç saygılı konuşmamış berbat bir video ve röportaj olmuş herkes de onaylamış amk kendiyle barışık falan, hastaliksa tedavisini göreceksin moruk. Tedavisi var. Hastayım ben diye hangi deli dolanır ortalıkta? Ya hastalık demeyip saygı duyacaksın kendine, ya da tedavi göreceksin. Hayatının sonuna kadar da değil o tedavi amk. Bu lavuk gevşemiş hoşuna gitmiş bu hali. Gevşek bi durumda gidiyor bu kendini sevmek değil. Bomboş bir lavuk bu psikolog desteğe ihtiyacı var.
engin varol
engin varol - 4 gün önce
Bunun annesi çocukken görmemiş mi çift cinsiyet li olduğunu altını degisti rir Ken
İsimsiz Kullanıcı
İsimsiz Kullanıcı - 4 gün önce
bu videoyu izledikten sonra 31 çekesim geldi
Tuğçe Kaya
Tuğçe Kaya - 4 gün önce
Son cümlelerinde haklıydı. Biseksüelliğin ele ayağa düşmesi konusunda.
BİR yabancii
BİR yabancii - 4 gün önce
Hermofrodit insanlara bayılan sadece ben miyim? Bayılıyorum şu insanlara. Bildiğin fetişim oluştu.
sefa gül
sefa gül - 4 gün önce
ulan ben matematik izliyodum buraya nerden geldim
SEVİYORUM LAN SENİ
SEVİYORUM LAN SENİ - 4 gün önce
1:36 nedense çok güldüm ama dalga geçmek amacıyla değil
Alper Tekin
Alper Tekin - 4 gün önce
Yaşadığı sıkıntıları tahmin ediyorum, ancak bence konuyla ilgili daha çok bilinçlenmesi lazım. Çift cinsiyetli ama homofobik. Kendisi için çok tehlikeli. Her iki cinsle de birlikte olmayı sapıklık olarak görüyor, ameliyat olduğu takdirde sadece bir tek cinsiyetle birlikte olacağına inanıyor. Arkadaşım, her iki cinse de ilgi duyuyorsun ve bunun yapısal durumdan kaynaklı olduğunu düşünsen de durum değişmeyecek. Harekete geçmeden önce farklılıkların sende de normalleşmesi gerekir. Ruhsal sağlığın için farklı kesimden insanlarla bir araya gelip durumu önce içinde çözümlemen gerek. Yoksa küçücük yaşta çift cinsiyetli olup da ailesinin “erkek olsun bizim çocuğumuz” diyerek onun rızası olmadan değişim yapılması durumundan farksız olur seninki.
Alper Tekin
Alper Tekin - 4 gün önce
Düşündükçe başka şeyler geliyor aklıma. Hormon tedavisiyle hareketlerin, tavırların erkeksileşmeyecek. Eğer değişim olursa da bil ki psikolojik nedenlerle olacak. Şu tv parodilerinde hastaneye düşen maço bir erkeğe eşcinsel birinden kan verilmesiyle feminen hareketler göstermeye başlaması aklıma geliyor. Senin bahsettiğin de böyle bir şey. Aman doktorunu da iyi seç, psikolojik destek de al. Sanki toplumun dayatmaları doğrultusunda hareket edeceksin gibi, aman diyeyim çok pişman olursun.
Kurtuluş Kafkaz
Kurtuluş Kafkaz - 4 gün önce
Allah yar ve yardımcın olsun kardeşim.
Gray Wolf
Gray Wolf - 4 gün önce
Adam deniz ati gibi ya hem doruyo hemde hamile brakiyo
Can Yılmaz
Can Yılmaz - 4 gün önce
Hastalık, hastalık, hastalık demesinden sinirlerim hoplamaya başladı. Bu bir HASTALIK değil. Bu sana verilen bir beden. Tercih yapmak (herhangi bir rahatsızlık çıkarmadığı sürece) zorunda değilsin.
İki cinse de ilgi duyman, bu olabilir. Biseksüel sayılırsın. Her çift cinsiyetli kimse iki cinse de ilgi duymaz. Bir diğer konu da "Transeksüellerin ve gaylerin sürekli 'Ay!' demesi sinirlerimi bozuyor. Kadın bu değil." demen. O insanlar kadını böyle gördükleri için yapmıyorlar zaten. Birinin "Ay, ya, hmm" gibi terimleri kullanması kelime haznesinin BOŞ olmasından kaynaklanır. Bu düzelebilir bir şey, bu konu hakkında sen nasıl ÇİFT CİNSİYETLİ olmayı seçmediğin gibi onlar da BU DURUMU seçemiyorlar.
Ve o 'Adet' değil, doğru tabiri ve tıp alanında da kabul edilen (asla senin kabul ettiğin şey değil) 'Regl'dir.
Ve tekrar söylemek istiyorum; eğer bir hastalık olsaydı sen o iki cinsiyete sahip organları aynı bünyede taşırken hayati riske sahip olurdun. Bu bir hastalık 'değil'.
İzledikçe daha tuhaf söylediğin şeylerle karşılaşıyorum. Sapkınlık? Biseksü- Kadınlık ve erkeklik görevi? Buna INTERSEKS deniyor. Cinsiyet denen şeyi insan bedeninden çıkarıp yanlızca bir organ olduğunu anlamanı umarım.
Bir kadının görevi senin gözünde erkeğini memnun etmek, bir erkeğin görevi de senin gözünde para kazanıp; kadınını becerip dövmek falan mı?
Umarım bulunduğun kuş kafesinin içinde önce at gözlüklerini çıkarıp sonra kafesten kurtulmayı başarırsın. Biraz oku, araştır ve ona göre yaşamaya başla. İnsanlar bilgi birikiminin olmasına, bir fikrinin olmasına veya bir düşüncen var mı buna dikkat ederler. Senin eş zamanlı olarak bir rahme ve penise sahip olmana dikkat etmezler, bunu kimse umursamaz ve bilemezler.
Umarım yakın zamanda tekrarlıyorum, bu düşünceden çıkarsın. Çıkamıyorsan da en yakın zamanda tedavi olman dileğiyle. Çok iyi psikologlar ve psikoterapistler var. Onlardan bilgi edinmen çok da zor değil.
Saygılarımla..
ÇÖLDEKİ Haydut
ÇÖLDEKİ Haydut - 4 gün önce
Lan anasini sikim bende boyle olsaydim storoid basmis gibi kas yapardim boyle zor oluyor
Turk Siber Guvenlik
Turk Siber Guvenlik - 4 gün önce
hassiktir aq cocuk dogurmak istiyor asjdnasjdna vay aq
Turk Siber Guvenlik
Turk Siber Guvenlik - 4 gün önce
hassiktir nerden siciyon haci acayip merak ettim lan sikin filan nerde aq cok merak ettim oha aq
Zafer Oral
Zafer Oral - 5 gün önce
Vay be.! Ne çilesi var bu arkadaşın
Ferid Nagiyev
Ferid Nagiyev - 5 gün önce
valla boyle samimi kalbi guzel nasil desem egitimli bilgili insan gormedim.acikcasi hep uzak durmusumdur eşcinsellerden.yani bana uzak konular ama kendini guzel anlatti
sercan karabulut
sercan karabulut - 5 gün önce
Ulan bu nE vay aq
SzopenPan
SzopenPan - 5 gün önce
Yalnız bir yanlışlık olmalı. Hem kadın yönü yumurtalıkları hemde erkek yönü spermleri kısır değilmiş gibi konuştu. Yani bir erkekten sperm alarak kendi yumurtalıklarında döllenme ile çocuk yapabilir, hemde kendi spermi ile bir kadını dölleyebilir olarak anladım ben. Oysaki ikisinden birinin kesinlikle kısır olması gerekiyor diye biliyorum hermafroditlerde. Hatta genelde komple kısır oluyorlar. Zaten iki tarafıda kısır değilse, kendi kendinden çocuk yapabilmesi lazım o zaman.
Mami Demir
Mami Demir - 5 gün önce
Homofobik Hermafrodit,
her telden
her telden - 5 gün önce
Ey insanlar biz sizi bir erkek ve birde dişiden yarattik
kara kartal
kara kartal - 5 gün önce
Benimde buna benzer bir arkadaşım vardı vajinası ufak ama penisi 25 cm falan vardı nasıl bildiğimi sormayın herneyse doktora gidip akıl aldı hangi cinsiyeti seçeyim diye doktorda 25 cm görünce ya dedi bunu kesmeye kıyamam sen cinsiyetini erkek olarak seç dedi ameliyatla vajina sını aldılar şimdi sapına kadar erkek oldu 7 sene geçti aradan hala doktor ayda birkez yanıma geleceksin muayeneme diyormuş parada almıyormuş dünyada ne güzel doktorlar var
Hidir Noyan
Hidir Noyan - 5 gün önce
Histrostik kişilik bozukluğu bekliyoruž
Enes Yıldırım
Enes Yıldırım - 5 gün önce
Çocuk nereden çıkar ne yaa
bahadır erol
bahadır erol - 5 gün önce
çift cinsiyetli kişi onlarca adetten bahsettikten sonra adama regl oluyormusun diyen bir salağı dinlemem
Xhxhx Cffdd
Xhxhx Cffdd - 4 gün önce
diğer bölümleri izlesen anlardın öncesinde bizim yönelttiğimiz soruları soruyor ne kadar dolaylı yollardan cevaplanmış olsa da...
Emircan Özdağ
Emircan Özdağ - 5 gün önce
Kişilik bozukluğu olan birisini getirin
Akagami Shanks
Akagami Shanks - 5 gün önce
Allah bize göstermesin, gerçekten hastalık.
Qwert TM
Qwert TM - 5 gün önce
Top desen değil lesbian değil travesti değil trans desen değil gay değil ne lan bu
Doğa
Doğa - 5 gün önce
Hemafrodit insanda olmuyor diye biliyorum kesin bilgi mi ??
kolesterva 61
kolesterva 61 - 5 gün önce
Adam benden daha erkek duruyor amk
Takahashi Keisuke
Takahashi Keisuke - 5 gün önce
8:50 Hayır hormonlar değil. Hormonlar davranışlarına bazı noktalarda etki eder ama insanın hayatını yönlendiren şey aklıdır. Rasyonel bir insan ol ve istediğini tercih et. Hiç bir şey değişmez merak etme.
GÜRKAN CUBE
GÜRKAN CUBE - 5 gün önce
''Çocuk nereden çıkar'' sorusuna bittim!!!!
Fast Gamer
Fast Gamer - 5 gün önce
Hadi lan sizde çift cinsiyetli belki 100 bin kişide bir olabilir bu doğumsal gelen bir hastalık, ama bununla ibneliği bir tutup sapkınlıklara koz sağlıyorsunuz, organların çift olması önemli değil ruhen hangi yönde olduğu önemli, madem Allah diyorsunuz Allah seni yaratırken bilmiyormu erkekmisin kadınmısın diye, burada konuşanda erkek zaten, tavırlarından konuşmalarından belli zaten, rahmi var ise alınabiliniyorsa alınabilir... Ama helal olsun arkadaş aklı başında tebrik ederim çok mutlu oldum, böyle birisine denk geldiğim için, işte buyrun size adam gibi adam örneği, erkek adam adette görse erkeklikten vazgeçmez 👍👍👍 ibnelerin hepsi şeytanın kölesi olmuşlardır, her nasılsa bu arkadaşı etkileyememişler sanırım ailesi ve kendisi sağlam müslümanlar şeytan kandıramamış...
büşra demirel
büşra demirel - 5 gün önce
Dinlediğim ve gördüğüm kadarıyla kişi görünüş ve ağırlık olarak erkek fakat rahminin olması ve adet dönemlerinde kadınlık hormonlarının ağır basması gibi bir gerçek de var. Eminim bu arkadaş bir bayan ile evlenmek ister çünkü bu yönden bir cinsel duyguya sahip. Ama çocuk sahibi olmak da ister fakat doğal yollardan mümkün değil büyük ihtimal tüp bebek ve sezeryan şeklinde olur. Ne diyelim Allah vermiş hastalığı adam kalkıp kimseyi taciz etmiyor trans gibi görünmüyor vs. Beden onun bende onun yerinde olsam aynı duyguları yaşardım. Umarım anlayışlı bir eş bulur bence eşini de mutlu eder çünkü onu anlayabiliyor ☺️
ilkyazd
ilkyazd - 5 gün önce
Buğra sevgiler!
Ali Gzr
Ali Gzr - 5 gün önce
Çocukta yapa biliyor 😨😱😱
Ali Gzr
Ali Gzr - 5 gün önce
İlginç çok ilginç ,
Fd Fd
Fd Fd - 5 gün önce
Adet kanı nerden geliyor
Merve Ulucan
Merve Ulucan - 6 gün önce
Çocuklar başlı başına travma yaratır işte bu yüzden çocuklardan nefret ediyorum.
LOC oѕмαɴlι
LOC oѕмαɴlι - 6 gün önce
Kimse delikanlılığımızı sorgulamasın hxjsjjd .dd
oku beni
oku beni - 6 gün önce
Vajinan yoksa adet kani nerden geliyor? Penisten mi? Tövbe yarabbim..Allah yardimcin olsun.
Murat Ülger
Murat Ülger - 5 gün önce
Bahsetti orda penisten geliyor muş daha önce ameliyat olmuş ve kan o yüzden geldiğini sanıyormuş fakat doktara gittiğinde ögrenmiş
Numan ÇALIK
Numan ÇALIK - 6 gün önce
Program formayı gereği ciddi olması gerekiyor ama 06:00 da adet konusunda dayanamadı 😂
kubilay Ok
kubilay Ok - 6 gün önce
ewqewqewqewqqwew
Dr Broker
Dr Broker - 6 gün önce
bu kızın suratıda mahkeme duvarı gibi.
Özlem Yılmaz
Özlem Yılmaz - 6 gün önce
Abi kimse adamın kendi durumunu ne kadar olgunca anlattığıyla alakalı bir şey söylememiş... Boş vakit geçirmeye mi giriyorsunuz youtube'a sadece?
Alp Eren Yanık
Alp Eren Yanık - 6 gün önce
karı ne salak aq :D
Hakkı Kaan Yüzbaşıoğlu
Ne Allah'ı arkadaşım. Hemen Allah diyorlar. Yok öyle bir şey. Hastalık falan da değil. Hep dine empoze olmanın sonuçları. Evrim sürecinin sonuçları bunlar. Çift eşeyli üreme normalde memelilerde gözükmez ama gereken mutasyon ve rastgelelikle bu tarz şeyler olabilir. Ne tarz genetik değişiklikler var bir bilseniz. Şimdi CRISPR olayı var. İnsanlar doğmadan daha genlerini değiştirebiliyorlar. Çinli bebeklere çoktan yapıldı. İlerde isteyen çift cinsiyetli de olabilir, bütün hastalıklardan da kurtulabilir.
Enes Çakar
Enes Çakar - 6 gün önce
Hem sikişir hem sikikir .
umut çakmak
umut çakmak - 6 gün önce
Çocuk yaparsan çocuk nerden çıkar? Sol burun deliğimden..
Sonraki