ONUR BÜYÜKTOPÇU SONUNDA KOVDU / YEMEKTEYİZ - 180.BÖLÜM TANITIMI

3 567
1 014
 
YORUMLAR
Nazife Büşra Yiğit
Nazife Büşra Yiğit - 3 aylar önce
00.53 düşun altına girsem bu kadar ıslanmam amk bu ne
sara zara
sara zara - 4 aylar önce
Oh cok iyi yaptiniz
SADECE EĞLEN
SADECE EĞLEN - 4 aylar önce
Oh canıma deysin
Yüksel Demir
Yüksel Demir - 5 aylar önce
Şey o papağan ı öldüren değilmiydi arkadaşlar
Master chef ????!!!?!
Roro Hasan
Roro Hasan - 5 aylar önce
Evet o pislik ta kendini
Farmasi Doğal ürünler
Farmasi Doğal ürünler - 6 aylar önce
Doğru dürüst video yu göstermiyorsunuz yazı yazmışsın biz bir videoyu görseydik
sirma kaya
sirma kaya - 6 aylar önce
EN BAŞTA ŞEHİT AİLELERİNE BAĞIŞLAYACAĞINI SÖYLEMİŞ ADAM
BENCE HEPSİNDEN USTA VE DE BÜYÜKELÇİYE YEMEK ÇIKARMIŞ BU ARKADAŞA ÇOK HAKSIZLIK YAPILMASI YALNIŞ HA Bİ DE KENDİNİ VE YEMEKLERİNİ ON NUMARA TARİF EDİYOR 👍🏻💯
Fatma Güzelsoy
Fatma Güzelsoy - 6 aylar önce
Kovuyosanız başka yarışmaya katılmasınada izin vermiceksiniz
Muzlu Danone
Muzlu Danone - 6 aylar önce
MURAT ŞEFİN ASKERLERİYİZ HERKES HADDİNİ BİLSİN YOKSA BİLDİRMESİNİ BİLİRİZ.
gülen yüz
gülen yüz - 6 aylar önce
Hııi gördün şimdi askerini adam ruh hastası hastanesinde yatıyo kaldırdınız adamın bıyrrlerini tabi 😤
zapatista
zapatista - 7 aylar önce
bu videoyu Onur bey yaptırmış 😀
Riders Club
Riders Club - 7 aylar önce
Masdırşeeeef
Mstfmrğl
Mstfmrğl - 7 aylar önce
Adam o zamanda hastaydı
Ayla Dincer
Ayla Dincer - 8 aylar önce
Gec bile kaldiniz
😠
Manolya yıldız
Manolya yıldız - 8 aylar önce
adam amacına ulaştı, karaktersizliği ödüllendirilip masterchef'e katılmasına hak görüldü,şimdi reyting uğruna bol kavga çıkarsın diye bir de survivor'a katılacakmış.yazık!
Manolya yıldız
Manolya yıldız - 8 aylar önce
adam amacına ulaştı, karaktersizliği ödüllendirilip masterchef'e katılmasına hak görüldü,şimdi reyting uğruna bol kavga çıkarsın diye bir de survivor'a katılacakmış.yazık!
Aynur Çakmak
Aynur Çakmak - 8 aylar önce
Simdi masterchef de burda daha beter ya😂
SEN NE
SEN NE - 8 aylar önce
Adam ne güzel sizinle taşak geçiyodu amk asqfgwgshssj
hiphop tarzı
hiphop tarzı - 8 aylar önce
bu tür programlara katılanlara murat gibileri müstehak arkafayız trol kel mırat
Altay Han
Altay Han - 8 aylar önce
simdide master chefi karistiriyor pust herif
Arda Turan
Arda Turan - 8 aylar önce
Ulan kovulma videosu nerde
Sevgi Yıldız
Sevgi Yıldız - 8 aylar önce
Müzikten korktum o ne ya
Sedat Yakışır
Sedat Yakışır - 9 aylar önce
TIPINTE MERHAMET YOK BUNUN DEFOL GITTTTTTTT
free lance
free lance - 9 aylar önce
reyting artırma bu bir hafta adamı kullan son gün yolla oldu canım der hemen dava açardım tv8 e tabiki oyuncu olduğu çok açık parayla tutulmuş
Efe Zeybek
Efe Zeybek - 9 aylar önce
Maç anlatır gibi yorum yazacağına videoyu koysaydın bari. Bastım eksiyi.
Yaren Gürbüz
Yaren Gürbüz - 9 aylar önce
Bunu TV8'deki ilk sezonda biri daha yapmıştı ancak onu kovmamışlardı ne hikmetse
Mustafa Ulfet
Mustafa Ulfet - 9 aylar önce
IG ren c bir program yarış ma ci lar çok ucuz zavallı kişilik siz bu nasıl prog tam gerek yok Acun
Esila Dursun
Esila Dursun - 9 aylar önce
ne olursa olsun ayıp ettiniz . sonuçta bi ailesi var . yarın çocuğu izlediğinde üzülmycekmi
Pala pala
Pala pala - 9 aylar önce
Murat REYİZİN ASKERLERİYİZ!
ddae
ddae - 9 aylar önce
Adam başlı başına troll bildiğim kadarıyla şimdi masterchef Türkiye'de orda da troll ama yine de sinir ediyor clflfldkf
MEHMET DAĞLI
MEHMET DAĞLI - 9 aylar önce
murat biraz cereyanda kalmış
севдим агазаде
севдим агазаде - 9 aylar önce
Bende ilk kez bakdim, sinirlermi bozdu bu adam iyi oldu yaaa
Cemile Habibe Uslu
Cemile Habibe Uslu - 9 aylar önce
Aynı şekilde şimdi master ceff te. 😂😂Yapıyo
çağrı emre akgül
çağrı emre akgül - 9 aylar önce
Cemile Uslu TEŞEKKÜR EDERİM CEMİLE HANIM SİZİNDE ÖYLE OLUR
Cemile Habibe Uslu
Cemile Habibe Uslu - 9 aylar önce
@çağrı emre akgül hayırlısı kardeşim
çağrı emre akgül
çağrı emre akgül - 9 aylar önce
Cemile Uslu BİLMİYORUM BENZERİ YANİ EVDEN DIŞARI ÇIKABİLSEK YOLUNA GİRCEKTE HERŞEY BEKLİYORZ :d!d
Cemile Habibe Uslu
Cemile Habibe Uslu - 9 aylar önce
@çağrı emre akgül 😂😂murat gibi mi
çağrı emre akgül
çağrı emre akgül - 9 aylar önce
Cemile Uslu hahaha kesinlikle haklısınız ben çıksam bile reklam amaçlı yani
Hilal Bulbul
Hilal Bulbul - 9 aylar önce
Mastershefteki adam
Saliha Horasan
Saliha Horasan - 9 aylar önce
Meğerse adam zaten şefmiş
POTTERHEAD 923
POTTERHEAD 923 - 9 aylar önce
masterchef de oynuoyo oc
Ruken Kplgz
Ruken Kplgz - 9 aylar önce
Adam şimdi masterchef te yarışıyor 😅😅
gökhan alakara 2
gökhan alakara 2 - 9 aylar önce
Simdime mastershefe katılmış salak kendini birşey sanıyor
Hatice Hatun
Hatice Hatun - 9 aylar önce
Ay bu adam şimdi masterchef te yarışıyor yine aynı ordan da kovuldu. Dengesiz işte hala ne diye yarışmalara alıyorlarsa bu adamı... gerçekten çok sinir bozucu birisi
Ali Osman Yılmaz
Ali Osman Yılmaz - 9 aylar önce
murat mastercheften de kovulduktan sonra çareyi survivorda bulur çocuklar diğer sayfaya geçelim......
Ali Osman Yılmaz
Ali Osman Yılmaz - 9 aylar önce
bende seviyorum kardeşim hatta üzülüyorum komiklik için yazdım ama bazenleri çok berbat ediyor herşeyi bide karışmasa sussa biraz çok iyi bir yarışmacı aslında bende onu çok seviyorum ama herşeye karışıyor ya :(
Pala pala
Pala pala - 9 aylar önce
Ben seviyorum olum bu adamı. Deveyi diken insanı siken yaraşır. Masterchefteki herkes deli. Murat üstesinden gelir onların. Ben oyumu murat'a veriyorum
Akif Bozkurt
Akif Bozkurt - 9 aylar önce
Bence programda usülü geregince yarışmacılara çok öz güven gelebiliyor.
Bu özgüveni arkasına almadan elbetteki hiçbir yarışmacı amacına yönelik yarışamaz ve bunun için program başladıgı an özgüveni geri tepmek bir yana aksine daha özgüveni yarışmacı üzerinde etkiler oluştura bilmekdedir.
Diger yandan programa girmiş daha önceki yarışmacıların heyecanı aksi degilde kör aksi haline gelebilecek konular masada oldugu için nede olsa insanların gerçek içindekileri görememek körlük derecesi olur.
Yani ben diyorum ki. Yarışmada aslında kurallar kaba olmalı ve herkes sininirine ve kendine hakim olmalı diyorum...
Nen daha başka şey demem...
Tolgay Cetinkaya
Tolgay Cetinkaya - 9 aylar önce
Komedi yapma karşılıklı oyun oyuuuuuuun.
Maya yıldız
Maya yıldız - 9 aylar önce
ayy bu kel simdi master sefte cikiyo orda. herkez tepkili
Beyza Kartal
Beyza Kartal - 9 aylar önce
Bu adam şimdi nasıl mastercehf te anlamıyorum
Richard Dexer Shawn
Richard Dexer Shawn - 9 aylar önce
Ulan masterchefte de kovuldu
Hüseyin Özen
Hüseyin Özen - 9 aylar önce
Yine mi bu adam amk
safiye Dogru
safiye Dogru - 9 aylar önce
Kovuldu da noldu simdi de daha büyük bir yemek yarismasinda ortaya cikti.reytingi yüksek demek ki
Dilara Gül
Dilara Gül - 9 aylar önce
meltemle murat bey şuan mastır şefte kaptan şasirdim
Burak Istanbul Besiktas
Burak Istanbul Besiktas - 9 aylar önce
Şimdide materşefte acunu kanlında yine
seral
seral - 9 aylar önce
Bu dengesiz şimdi de master Chef yarışmasında yarışıyor orada da aynı malliklari yapıyor sanırsın executive chef
Benim Öyküm
Benim Öyküm - 9 aylar önce
Oyun içinde oyun. Çok komiksiniz. Seyirciyi aptal yerine koymaya bıkmadınız. Son günmüş aklına geldi onur. Gözlerinden akıyor riya. Ve alay... Çok yapmacıksın çoookkk.
F K
F K - 9 aylar önce
Murat denen adam şimdi tv8 masterchefte yarışıyor
Oğuz Kağan
Oğuz Kağan - 9 aylar önce
Bu gabak şimdide master chefe katılmış
Merve M
Merve M - 9 aylar önce
Diskalifiye edilmiş ama şimdide masterchef de yarışıyor ..
Kader Alkan
Kader Alkan - 9 aylar önce
Murat bey Masterchef de bakalım ne zaman kovulacak :)
Aleyna
Aleyna - 9 aylar önce
evlilik programindaydi yemekteyize katıldı şimdi de utanmadan master chefe çıkmış
Murat Özdemir
Murat Özdemir - 10 aylar önce
Ben bu kelle niye adaşım 🤣
Belki Sonra
Belki Sonra - Yıl önce
Siz de bunu yediniz ?!!
Burhan Komec
Burhan Komec - Yıl önce
insanlar afrikada orda burda açlıktan ölüyor şu programlar daki rezıllıklere bakın
RECEP AKIN
RECEP AKIN - Yıl önce
Onur bey parti kurun oy vermesem namerdim
Senay Gul
Senay Gul - Yıl önce
Yoooo 1 vermekle müthısiyi yaptınız onur haksız
Z C
Z C - Yıl önce
Tamamda sahneyi dogru duzgun gormedik.
Gülay İşbilir
Gülay İşbilir - Yıl önce
Çok iyi olmuş gerçekten herkezin sabrı tükeniyor 1 puan vermek ne ya!? Yemek yapmak o kadar kolaymı
Gurcu Kafe
Gurcu Kafe - Yıl önce
Başta Hinkali ve hacapuri olmak üzere Gürcü lezzetleri artık Türkiye 'de... Kocaeli Gebze de tadabileceğiniz yer var. @gurcukafe
Gonca Gül
Gonca Gül - Yıl önce
Çok iyi yaptı bu ne terbiyesizlik..
Ferhan Uysal Gulbenlu
Ferhan Uysal Gulbenlu - Yıl önce
Bu tarz şeyler formalite sırf reytink olun
rumuz eylül
rumuz eylül - Yıl önce
Siz neyaparsaniz dogru oldugu icin yaparsiniz eminiz biz.takdir ediyoruz sizi.ve sabir diliyoruz.
GRİ GANDALF
GRİ GANDALF - Yıl önce
*Keltosssssss*
Sumeyra Sendogdu
Sumeyra Sendogdu - Yıl önce
Ben izlerken cinnet geçirdim kovmak için geç kalındı
Rümeysa Çakmak
Rümeysa Çakmak - Yıl önce
ÜÇÜNCÜ GÜN BİLE ELENE BİLİRDİ..ZİRA GERÇEKTEN ÇOK SAYGISIZ,HADSİZ VE HASTA RUHLU BİR ADAMDI. EKİBİNİZ ADINA ÇOK YAZIK ..KİMLERLE UĞRAŞIYORSUNUZ..ETRAFINA ŞÖYLE DEMİŞTİR;KATILIRIM,5 GÜN YERİM İÇERİM,KEYİF YAPAR,TANINIRIM..HERKESE 1 VERİRİM..BİRİNCİ OLURSAM ,ALIR PARAYI DÖNERİM..YOK BİRİNCİ OLAMAZSAM,YEDİĞİM İÇTİĞİM VE REKLAMIM YANIMA KAR KALIR.. :) AMA REZİL OLABİLECEĞİNİ HESABA KATMAMIŞ......
Ozlem Cetin
Ozlem Cetin - Yıl önce
Biri bu adami su dunyadan da kovsa ne guzel olur. Gitsin Baska bi gezegene tek basina yasasin.
Kadriye Hasturk
Kadriye Hasturk - Yıl önce
Adam iğrenç bir şekilde terliyor bunu yapım görmüyorumu milyonlarca kişi izliyor uyarmalari lazım en azından kıyafet degistirebilirdi inanın bide bulatisindan o hafta izliyemedim o nasıl bir şey di ya siz nasıl yemek yediniz hicmi bideniz bulanmadı yanında oturanlara Allah yardım etsin dedim çok değişik tipler var
Selma Ünal
Selma Ünal - Yıl önce
Iyi yapmış ohhhh saygisiz👍
nadide Çiçek
nadide Çiçek - Yıl önce
İnsanda karakter olmalı nasıl 1 verirsin utanmaz 😡
Ugur Eser
Ugur Eser - Yıl önce
O ne lan 0:52
HATİCE YURTGEZER
HATİCE YURTGEZER - Yıl önce
Onur Bey,ağzınıza sağlık.Bu denli küstah ve terbiyesiz yarışmacı katılmamıştı bu güne değin.Ancak,son 2,3 aydır yarışmacı kalitesinde bir düşüş var.Seçmeleri yapan ekibe söyler mısınız Onur Bey, biraz daha dikkatli olsunlar seçmelerde.Damak tadı,bunu sevmem,onu yemem diyenler bu yarışmaya alınmasın lütfen.
Gülizar Hıdır
Gülizar Hıdır - Yıl önce
Hele şükür ya sizi gönülden tebrik ediyorum onur beyde peygamber sabrı var ben olsam çoktan dövmüştüm bile helal olsun onur bey
Grande Terim
Grande Terim - Yıl önce
10 bin tl icin kendini bu durumlara sokan insanlar yazik yazik
ELMAS TV
ELMAS TV - Yıl önce
Masallahh
Fatma Suzer
Fatma Suzer - Yıl önce
Onur bey fazlasıyla dayandı
Erol Kadioglu
Erol Kadioglu - Yıl önce
Niye son gün beklendi ki, reklam kokan hareketler bunlar. Ne olduğu ilk iki gün belli olan biriydi.
Rebel Stouthearted
Rebel Stouthearted - Yıl önce
kendini rezil etti adam, herkese bir verdi bir kadına sadece 2 puan verdi. Programın sonunda kadın kazandığında birde sırıtarak benim sayemde deyip nasıl mevzuyu uzatıp kendine hak verdi. Alakası yoktu halbuk zihinsel problemi olduğu belliydi adamın, diğer yarışmacılarda haksızlığa uğradığı için bu adama cevap veriyordu. Lakin değişik tavırları , saygısızlığından dolayı kaale almamaları gerekliydi.
Ali Yılmaz
Ali Yılmaz - Yıl önce
Evt cok hakkaniyetlisnz onur büyük topçu haklsınz adam yemekelribeğenid verdi gi puana bakya
kerim pekergin77
kerim pekergin77 - Yıl önce
Iyi kovdu....dua etsin dövmedilerrr...o ne pis bir adam dı ...adaletsiz itici şeyyy
Cemre Keskiner
Cemre Keskiner - Yıl önce
Beyfendi acilen bir dişçiye gitsin milleti elestirecegine aynada kendine baksın
Selcuk Yazar
Selcuk Yazar - Yıl önce
Bunlar hep kurmaca kardeşler.
İsa Kılıçarslan
İsa Kılıçarslan - Yıl önce
Cok bile dayandı
Mustafa Ceylan
Mustafa Ceylan - Yıl önce
O yarışma değil Bi kere israf çukuru israf
Kartal Demir
Kartal Demir - Yıl önce
Son bir dakikada gonderse ne olur
Rüzgar ımm
Rüzgar ımm - Yıl önce
Fazlasıyla kişiliksiz bir adam yeminle tam dayaklık insanlar boşuna katil olmuyor dedirtiyor insana ahlaksız
Sinan Göktürk
Sinan Göktürk - Yıl önce
adam gibi adam
erkan Topcu
erkan Topcu - Yıl önce
Aldigi parayla sac ettirecekti hepkel kalasin kafan hep üşüsün diye burada ayinler yaptık. Seni gidi keltoş seni
sude su
sude su - Yıl önce
Bu program iyice zıvanadan çıktı,kalite yerlerde.
Figendekorasyon
Figendekorasyon - Yıl önce
Ohh iyi yaptı geç bile kaldı keltoş seni bilmiş şey😜👎🏼
Menekse Can
Menekse Can - Yıl önce
Bu adamın son güne kadar orada durması zaten hata onur geç bile kaldı öyle insanların hemen elemesi gerek son güne kadar iyi dayandı diğer yarışmacılar allah yardım etsin onun çevresinde olanlara.ve yarışmaya böyle kişileri almasınlar proğramı hep takip ediyorum ama böylede olunca izleyesim gelmiyor
Kubra Gulen
Kubra Gulen - Yıl önce
İyi yapmış hak etmiş.
musti şahin
musti şahin - Yıl önce
Bu.psikopatin.karisi gitmis 16 yasinda.kizi bu manyakla yasiyormus cok uzuldum o kiza devlet almali bu manyakdan o kizi
slein
slein - Yıl önce
O kel adamı robot sofia sandım
Neslihan cr
Neslihan cr - Yıl önce
Adam o kadar efor harcıyorki gıcık olayım diye gömleği komple ter 😀
tinto
tinto - Yıl önce
bu utanmaz yarışmacının hiç ailesi arkadaşları çevresi yok mu? 10 bın lıra için insanların emeklerini çalarken yüzü dahi kızarmadı..pişkin ve arsız..ömrü hayatı boyunca bu yarışmadaki lekeyle yaşayacak bu şarlatan..görürseniz yüzüne tükürün..
sude Yolcu
sude Yolcu - Yıl önce
Keşke en başta kovsaydi reyting için uzatti
Ozlem Aycicek
Ozlem Aycicek - Yıl önce
Kelden tiskindim cok terliyor igggg
Sonraki