Ucuz 3D Yazıcıların Kralı Testte! (Ender 3 Pro)

9 718
328
 
YORUMLAR
Taner Sahin
Taner Sahin - Gün önce
abi çok teşekkür ederim aklımdaki bütün sorunlar gitti teşekkür ederim
Bizim Gamer
Bizim Gamer - Gün önce
Değermi?
Murat Bıcakci
Murat Bıcakci - 2 gün önce
Slm kardeşim güvenilir sitemi
Ruhi Mutlu UYSAL
Ruhi Mutlu UYSAL - 2 gün önce
Gearbest de yazıcı 1300 TL, bu fiyata kargo dahil mi?
Abdulbaki Akdeniz
Abdulbaki Akdeniz - 2 gün önce
Ses yok
karanlık lord:xyzerkan
karanlık lord:xyzerkan - 4 gün önce
geminin altın da xyz mi yazıyo
Önder kuru
Önder kuru - 6 gün önce
Delikanlı vaktin varmı bilmiyorum senden iki isteğim var eğer yapabilirim dersen 3d yazıcıyla atak helikopterine benzer bir imalat yapıp kendi yaptığını uçur. Bir tanede f16 veya f35 jet. İnan bana abonelerinin çok hoşuna gidecek olumlu olumsuz haberlerini bekliyorum.
Önder kuru
Önder kuru - 2 gün önce
@ege Gezer TMM düşünmen yeterli
ege Gezer
ege Gezer - 2 gün önce
Tmm da kopyalanmıyo
Önder kuru
Önder kuru - 2 gün önce
@ege Gezer kopyalayıp yapıştırsana onun kanalına ben anlamıyorum kardeş kanalları o yüzden buraya yazmışım
ege Gezer
ege Gezer - 2 gün önce
Abi bunu mendebur lemur kanalına yazarsan belki görebilir
Ayət İdayətov
Ayət İdayətov - 7 gün önce
Abi istediğimiz 3d programla oluyomu? Meal and 3ds max very ya blender falan
Ethem Özgür
Ethem Özgür - 8 gün önce
Ucuz ?
müjdat Enes Bozkurt
müjdat Enes Bozkurt - 8 gün önce
Abi Ender 3 ne kadar
sena algan
sena algan - 8 gün önce
Üstündekileri nereden alıyorsun
Steigend Brawl Stars
Steigend Brawl Stars - 9 gün önce
Aliexpeste 1171tl aliexpres güvenli midir
ege Gezer
ege Gezer - 2 gün önce
Güvenli ama. Geç geliyor 3-4 aya gelir
Alim Temel
Alim Temel - 10 gün önce
Abi fosforlu canavar basıp gönderirmisin
DOODLE ,LEGO FOR ÇINAR!!!
DOODLE ,LEGO FOR ÇINAR!!! - 10 gün önce
abi hepsi buradadan alsan pla sı ile 300 tl kar edecektin
Mehmet Sutcu
Mehmet Sutcu - 13 gün önce
Bende alcam nasıl olcak
yasin düşmez
yasin düşmez - 14 gün önce
bok gibiymiş
mendebur gibi
hahahahahha
Zeynep Çakmak
Zeynep Çakmak - 15 gün önce
Abi adın gerçekten lemur mu?
Serhildan Turgut
Serhildan Turgut - 15 gün önce
Turkiyeden alınca 5 bin tl
Normalde 1500 tl
Deniz Sungar
Deniz Sungar - 17 gün önce
Aklıma YASAK elma dizisindeki ender geldi
Yağız koç
Yağız koç - 20 gün önce
sıkmaya başladı
.
Arda Zengin
Arda Zengin - 22 gün önce
Bey Blade yap
Spix- Senji
Spix- Senji - 21 gün önce
Nbr moruq
NecdetDAYI
NecdetDAYI - 27 gün önce
ben fiyatı 13bin tl sandım, nasıl ucuz bu dicektim :D
NecdetDAYI
NecdetDAYI - 8 gün önce
@Steigend Brawl Stars sen bilirsin kardeş karar senin
Steigend Brawl Stars
Steigend Brawl Stars - 8 gün önce
@NecdetDAYI yani daha sonra baśka bı yerden alitirm 1500tlye tüm set
Steigend Brawl Stars
Steigend Brawl Stars - 8 gün önce
@NecdetDAYI tm saol
NecdetDAYI
NecdetDAYI - 8 gün önce
@Steigend Brawl Stars suan alma butun sevkiyatlar durdu ayrica ordan alirsn vergi verirsin daha pahaliya gelir
Steigend Brawl Stars
Steigend Brawl Stars - 9 gün önce
Aliexpeste 1171tl alsam güvenli olurmu
TrolcuMojuk 123
TrolcuMojuk 123 - 29 gün önce
Abi sivitşortun güzelmiş
buğra kılıçaslan
buğra kılıçaslan - Aylar önce
abi ben resmi atamıyorum ultimaker cura platform'una
Fatih eren Koçak
Fatih eren Koçak - Aylar önce
ABİ Bİ DROONE BASKISI ATARMISIN LÜTVEN GÖRMEZDEN GELME
Murat Can İLDEŞ
Murat Can İLDEŞ - Aylar önce
Adamda 3 tane yazıcı var la :D
Kadir Sarı
Kadir Sarı - Aylar önce
Merhaba, ben tevo tarantula pro sipariş ettim, acaba onunla ilgili görüşünüz var mı ?
Belen Ünal
Belen Ünal - Aylar önce
Dostum "sıkıntı" kelimesini ne kadar çok kullaniyorsun.
alirahmi Akar
alirahmi Akar - Aylar önce
Keşke benimde olsah :-D:-D
Tombalak Jo
Tombalak Jo - Aylar önce
Abi ben senin sayende 3d yazıcıya merak saldım sadece bi videon denk geldi izledim ve çok sevdim bende ender 3 pro almak istiyorum ama çinden mi alıyım türkiyeden mi karar veremedim cevaplarsan çok sevinirim lütfen cevapla
SuperPicasso05
SuperPicasso05 - Aylar önce
1 saat 17 dk. mı sürdü baskı?.. yazilim süreyi öyle hesapladı başta.
asx Karkılı
asx Karkılı - Aylar önce
14:58 internetten hazır olarak indirdim baskı dedin ama ben bulamadım bu baskıları indirmek için bir site önerir misin?
Death_ Run
Death_ Run - Aylar önce
Cults
Ne Ararsan Gel
Ne Ararsan Gel - Aylar önce
4 tane site attım ama sen tarayıcıya "3d printer models" veya "3d yazıcı modelleri" yazarak çeşitli sitelere ulaşabilirsin :)
Serkan Kurt
Serkan Kurt - Aylar önce
Onla kendini bas😂
papa latte insanı
papa latte insanı - Aylar önce
yiğit saol knk senin sayende annemede aldırdım
Hakikoko !
Hakikoko ! - Aylar önce
İsraf adam
nasıl yapılır
nasıl yapılır - Aylar önce
NASIL YAPILIR ABONE OLMAK ISTERMISINIZ
Ebru Keskin
Ebru Keskin - Aylar önce
Hay ben senin saçına boşalayım
keyfekeder
keyfekeder - Aylar önce
Bunun ben de bir üst modeli var mükemmel benim model (norm ender pro 10 )diss atabiliyor ,killa hakan büstü yapıyor yok yok yani alıcaklara tavsiye diss attığı kişi mutfak robotu bilginize
beratd53 demirci
beratd53 demirci - 2 aylar önce
Kazağını bana ver.
Berkay Şahinler
Berkay Şahinler - 2 aylar önce
Kendi ikizimi yaratsam abi efsane bişey
berk yıkılmaz
berk yıkılmaz - 2 aylar önce
abi sen hababam sınıfı 3 bucukta oynadın mıı
Erdem Çebişoğlu On railways
Aynısından aldım
Sunay Bedelli
Sunay Bedelli - 2 aylar önce
Xerox
Murat Erdogan
Murat Erdogan - 2 aylar önce
Lemur kolay gelsin elimde ufak bir plastik parça var ve bulamıyorum kopyalanması mümkün mü?
azeri ıgdırlı
azeri ıgdırlı - 2 aylar önce
mendemur sen kendini harbiden aştın
Yaşar Karaçoban
Yaşar Karaçoban - 2 aylar önce
Auto Home Makineyi Otomatik Olarak Referansa Gönderiyor Elektriği Kontrol Etmek İçin Değil
Ferhat Yılmaz
Ferhat Yılmaz - 2 aylar önce
Emeğine sağlık kardeşim onlarca saçma video gördükten sonra senin gibi faydalı bilgiler veren birinin videolarını seyretmek harika geldi bana
Ferhat Yılmaz
Ferhat Yılmaz - 6 gün önce
@happy run ok ok.. senin için bir video hazırlarım
happy run
happy run - 8 gün önce
Senin güzel vidyon olduktan sonra laf et
Serkan Demirhan
Serkan Demirhan - 2 aylar önce
Türkiyeden almak daha mantıklı
ümüd Abdullayev
ümüd Abdullayev - 2 aylar önce
Abi ben seni sevirem
Ediz Erdemir
Ediz Erdemir - 2 aylar önce
Abi 3d yazıcı ile 3d yazıcı bas ve sat
Beyin bedava
Aydın Albayrak
Aydın Albayrak - 2 aylar önce
3d yazıcı ile 3d yazıcı bas iki tane yazıcın olsun 😉



Kdkdjskkdndkdkke
Emerald Gamer
Emerald Gamer - 2 aylar önce
tişörtünü nerden aldınnnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!LÜTFEN SÖYLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Emerald Gamer
Emerald Gamer - Aylar önce
@Death_ Run ama nerden
Death_ Run
Death_ Run - Aylar önce
Emerald Gamer çin
eylülmelek yörük
eylülmelek yörük - 2 aylar önce
omen tonremm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
param oyokkkk
aman tanrıııığğğmmmmm
kudurruuuupğğğğğğğnnnn
++1111111111



fa kirizzzz ama türküüğğğzzzzz kooğğğğreeeğğğğ
Ангел добра
Ангел добра - 2 aylar önce
üstündekileri nereden alıyorsun
Miharbi Naraşab
Miharbi Naraşab - 2 aylar önce
Bu paranın kaynağı
tuğrul duran
tuğrul duran - 2 aylar önce
Güzel video olmuş
Cemil Tuna Obut
Cemil Tuna Obut - 2 aylar önce
u
Moong Looking
Moong Looking - 2 aylar önce
Üstündeki sweat çok müq
teknoloji ve merak
teknoloji ve merak - 2 aylar önce
Kardes emegine saglik, guzel detaylar veriyorsun videolarda. tesekkurler.
Ama her 3D Yazici icin en kral yazici en iyi yazici diye tanitirsan isin icinden nasil cikariz sonra? Neye guvenip alcaz. Pek samimi degil b yaptigin.. Yaptigin reklamin karsiliginda ne aliyorsun yada aliyormusun bilmiyorum ama insanlar bu aletlerden birini almak icin aylarca düsünüp hayati bir karar alir gibi önemserken bu videolar karar vermede son nokta olabiliyor. Bu yüzden tanittigin videolarda lütfen önce sen de emin ol ve dürüstlügü elden birakma, yamuk birsey gördüysen gizleme. Elin Çinlisini biz zengin edemeyiz, memleketin evladi zaten zor geciniyor... selamlar
tesekkurler video icin
Rota Motovlog
Rota Motovlog - 2 aylar önce
Hayalim ya bi alsam ne güzel şeyler basardım
Şaban Şahin
Şaban Şahin - 2 aylar önce
Üçboyutlu yazıla muşta bas
Bedirhan menteş
Bedirhan menteş - 3 aylar önce
SESİN BİRAZ ORKUN IŞITMAK A BENZİYO
Creative
Creative - 3 aylar önce
230 wat yox 230 volt
GerideKal GG
GerideKal GG - 3 aylar önce
Üstündeki sweati nerden aldın?
bilal genç
bilal genç - Aylar önce
Çinden :)
ömer asaf cakmak
ömer asaf cakmak - 3 aylar önce
Aynen
Emirhan Doğru
Emirhan Doğru - 3 aylar önce
kısacası çok karışık olduğu için beğenmedin kablolardan fln
Çizgi ve Anime Vakti
Çizgi ve Anime Vakti - 3 aylar önce
3d yazıcılarla silikon telefon kılıfı basılabilir mi basılsa bile güzel bir sonuç elde edebilirmiyiz deneyen , bir sonuca ulaşan varmı
Musa Baysal
Musa Baysal - 3 aylar önce
Güzel yaptı valla :D
Erdinç Batı
Erdinç Batı - 3 aylar önce
3d yazıcı ucuz ne tavsiye edersiniz
Haydar Budak
Haydar Budak - 3 aylar önce
zeka küpü yap
Buse Taş
Buse Taş - 3 aylar önce
Çok boş yaptın be aga
ahmet kılıçoğlu
ahmet kılıçoğlu - 3 aylar önce
abi adam ucuz diyor fiat 1100 pro olmayan için bide
Əli Abbasov
Əli Abbasov - 3 aylar önce
Salam
The Oyuncular
The Oyuncular - 3 aylar önce
Abi dudakların ruj mu
Ali Şener
Ali Şener - 3 aylar önce
Abi brwl stars karakter lerini bassana leon krov falan
Kahraman Süslü
Kahraman Süslü - 3 aylar önce
18:18 Sigma Profil.
Ege Okuyan
Ege Okuyan - 3 aylar önce
Tabla kağıdı nerede bulunur?
Space OFFİCAL
Space OFFİCAL - 3 aylar önce
ABİ 3D YAZICI İLE LUNAPARKTAKİ JETONLARI BAS
mehmet çavuşoğlu
mehmet çavuşoğlu - 3 aylar önce
Çok gereksiz gevezelik yapıyorsun
suat atak
suat atak - 3 aylar önce
2195 tl hıhıhıhıh
Sonraki