Reynmen - Derdim Olsun (Kamera Arkası)

201 472
8 699
 
YORUMLAR
Egemen Bahadır 28
Egemen Bahadır 28 - Gün önce
6:24 , 6:25 , 6.26
Burak özkan
Burak özkan - Gün önce
Bütün coolluğu kaçtı amk
Reis'ler ailelmi gücü
Abi en sevdiğim şarkıcısın
Rana Yasar
Rana Yasar - Gün önce
O. Değilde. Reymeni. Survivordaki yusufa. Benzetiyorum
Ayhan Ozcan
Ayhan Ozcan - Gün önce
Yusuf aktaş bi ankara da güzeL yurt mahaLLesinde doLAş ve 5 rumaraLl b 4 rum araya git
Meto Star
Meto Star - 2 gün önce
Heh
Şar kl
Çok
Güzel
Yasemin Celik
Yasemin Celik - 2 gün önce
REYNMEN abi seni çok seviyorum♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Aysel Yıldız
Aysel Yıldız - 2 gün önce
Resmen öldü
Aysel Yıldız
Aysel Yıldız - 2 gün önce
Reynmen öldü😭😭
ErsoyBeg
ErsoyBeg - 2 gün önce
Ekrem Selim
Ekrem Selim - 3 gün önce
Rica etsem kanalıma destek olabilir misiniz?
sercan Tamar
sercan Tamar - 3 gün önce
yusuf abi ağzına sağlık çok güzel şarkı
Ulaş Çiçek
Ulaş Çiçek - 5 gün önce
6:23 ehehehehehe
Ulaş Çiçek
Ulaş Çiçek - 5 gün önce
3:27 yanlışlıkla:D
Sude Tok
Sude Tok - 5 gün önce
Benim adım Sude çok güzel şarkılarınız var sizin videolarınızı izliyorum hep😀
Joker us
Joker us - 3 gün önce
Helal lan sana
Deren baylan
Deren baylan - 6 gün önce
https://www.youtube.com/channel/UCyl8A8S2G0u8HbHyXowOmBQ
Cihan Kaplan
Cihan Kaplan - 7 gün önce
Derdim Olsun.
Baba Pro Stayla
Baba Pro Stayla - 7 gün önce
Halil Söyletmez fanıyız biz koçum
Rəsul Atlıxanov
Rəsul Atlıxanov - 7 gün önce
Reynmen abiyi sevenler like
CsGoPatates
CsGoPatates - 8 gün önce
https://www.youtube.com/watch?v=332Lc2Ery_U PİÇ REYNMEN
profesyonel baba
profesyonel baba - 9 gün önce
Abi sana aboneyim çünkü abi şarkın çok ama çok güzel bu arada abi ben seni tanımadan önce arkaşlarım reymeni izle çok güzel diyorlardı bende yav alt tarafı bir şarkı
Alper Tunga
Alper Tunga - 10 gün önce
Abi çok iyisin
YOU2BE
YOU2BE - 10 gün önce
ibooooooooooooooooooooooooooooo
YOU2BE
YOU2BE - 10 gün önce
tunaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ceyhun Durmus
Ceyhun Durmus - 11 gün önce
VAY BEE NERDEN NEREYE
Belkıs Sevimli
Belkıs Sevimli - 11 gün önce
Adam 181 milyon yaptı lan
Büşra'nın Sevimli Dünyası
Sigara gördüm diyenler like
Yusuf Atılgan
Yusuf Atılgan - 11 gün önce
ALLAHI SEVENLER +1 LIKE
DarkCasttle
DarkCasttle - 13 gün önce
1
seref kars
seref kars - 14 gün önce
lan bi video çekiyorlar bi de eğlence yapıyorlar bune lan
ياسر العمر
ياسر العمر - 15 gün önce
Rayan
ياسر العمر
ياسر العمر - 15 gün önce
😭👍🇹🇷
Лейла
Лейла - 15 gün önce
Azebaycandan selamlar
Лейла
Лейла - 15 gün önce
Azebaycandan selamlar
Лейла
Лейла - 15 gün önce
Azebaycandan selamlar
Лейла
Лейла - 15 gün önce
Azebaycandan selamlar
Ahmet Sen
Ahmet Sen - 15 gün önce
Derdim olsun galiba izlenme saqyısı 100 milyonu geçecek
Pubg Ustası
Pubg Ustası - 16 gün önce
Beyler YouTube kanalıma destek olurmusunuz:)
Gamze Doğan
Gamze Doğan - 16 gün önce
Reymençokgüzel
Fora Tv
Fora Tv - 17 gün önce
Sabahattin Alinin Atatürk’e Hakaret Ettiği Şiiri. https://youtu.be/41LzYJmBC4w
nata qarayeva
nata qarayeva - 17 gün önce
Abi adamin sarkisina 177 milyon kisi bakti abonesi 4 milyon💕( ama kralsin )
Aijan gurpinakingo
Aijan gurpinakingo - 17 gün önce
Abi o şarkıdaki kurtu nerden buldunuz kurtmu oda neyse
AZİZ ceritli
AZİZ ceritli - 17 gün önce
Reyn seni hic sevmiyorum Saka saka sana AŞIĞIMMMMM❤❤😛😛😛❤❤❤
Holiau Bailia
Holiau Bailia - 17 gün önce
Cansin
Kıymet Çifci
Kıymet Çifci - 18 gün önce
Hayranınım
Tevhide Davet
Tevhide Davet - 18 gün önce
Rahman ve Rahim olan Allahin adiyla
Ey insanlar Allaha karşi gelmekten sakinin hiçbir babanin evladina hiç bir fayda veremeyeceği ve hiç bir evladin babasina fayda veremeyeceği günden sakinin
Allahin verdiği söz gerçektir
O halde dünya hayati sizi aldat masin ve aldatiçilarda sizi allah ile aldatmasin.
(lokman 33 ayet)
Sahih hadisde rivayet ediliyorki!!!
İsrael oğulları 71 firkaya bölündü 70 firkasi helak oldu sadece bir firka kurtuldu ümmetimde 72 firkaya bölünecektir 71 firka helak olacak sadece bir firka kurtulacak
Ey Allahin Resulü ! Kurtulucak olan bu firka kimler olacaktir?soruldu. Resulullah sav de:
Topluluk topluluk diye cevap verdi.
İbn ebi asim
Hadis de kurtulan olan firka Topluluk diye geçiyor
Başka rivayete göre firkayi naciye ehli sünnet ve l cemaatir diye geçiyor anlami:
Kurtuluşa Eren, ahiretteki her türlü azabtan beraet ederek, necatini, kurtulusunu elline alan topluluk demektir!
Kurani Kerim'in hükümlerini kabul ve tasdik etmekle onlara uyan
hz Mohammed sav in ve onun büyük azhabin yolunu aynen takip eden büyük bir topluluk, cemaat demektir.
Allah diyorki :
Ali imran 104 ayet
Sizden, hayra çağıran, iyiliği emredip( yani tevhide davet eden) kötülüğü meneden (yani taguta kulluk etmekten sakindiran) bir topluluk bulunsun. İşte onlar kurtuluşa erenlerdir.
Allahin indirdigi hükümlerle hükümetmeyen kafirlere itaat etme ve onlarla Bu kuranla büyük bir cihadla cihad et Furkan 52ayet
Emrolunduğun kelime i tevhidi açikca tebliğ et ve Allaha ortak koşanlardan ayril
Hiçr 94 ayet
Biz müslümlar Allahin emr ettigi gibi yasamaliyiz
Çünkü allah diyorki zariyet 56 ayet de
Ben cinleri ve insanları, ancak bana kulluk etsinler diye yarattım.
Kulluk nasil edilir Allaha?
emr ve yasalarina itaat etmekle !!!
Ey insanlar Allah nezdinde hak din islamdir
İslam Allahin indirdigi hükümlerdir (kuran)
Müslümanda Allaha teslim olandir !
Allaha iman ettigini zan edip kurani birakip demokrasie ile yönetenler laikligi öne getirenler Allaha ortak koşuyorlar
Allah katinda müslüman değil müşriklerdir
onlarin bütün amelleri boşa cikiyor ve ebedi cehenneme girecekler!!!
Atatürk yada bütün
Allahin indirdigi ile hüküm etmeyenler bir tagut dur !!!
Atatürk Allahin indirdigini kaldirip laikligi getirdi !!!
Tagutun anlami Allahin indirdigi ile hüküm etmeyendir !!!
Allah kuranda Maide suresi 44 çü ayetin sonunda diyorki
Allahin indirdigi hükümlerle hükmetmeyenler kafirlerin ta kendileridir!
Kafirin manasini allah bize bu ayete açikliyor !!!
O kafir lere uyan larda yada memnun olan oy veren de aynen öyle kafir mushrikler olurlar
Çünkü Allaha sirk koşmuş olurlar
Çünkü Allah disinda baskasina ibadet ediyorlar diye
İbadeti sadece namaz ile anlamayin yada secde etmekle
O sadece allahin bir hükmüdür
Allahin haram kildigini helal kiliyorlarda ve Allahin helal kildigini haram kiliyorlarda bu tagutlar sizde onlara itaat ederseniz ibadet etmis olursunuz
Sadece bir hükümde olsa bile
Mesela bir tagut sadece Allahin bir hükmünü değiştiriyor mesela zina yin cezasini sizde onlara uyarsaniz kabul ederseniz Allaha sirk kosmus olursunuz !!!
Türkiye de mesela
herkes anlasin diye misal veriyom !
Zina yapmalari icin polis bekçi olarak kapıda bekliyor yada faiz yemeye içki içmeye ... izin veriyorlar
Türkiye'yi sadeçe misal olarak Aldim hiç bir ülke allahin indirdiği ile hüküm etmiyor !!!
Adi üstüne şeriat olan İran ve Arabistan da Allahin indirdigi ile hüküm etmiyorlar !!!
allahin hak olarak bize koydu İslami değiştirip oynuyorlar!!!
Allahin hükmü herkese uygulanmadigi yada gecerili olamadı sürece Allahin indirdiği ile hüküm etmiş olamaz !!!
allahin indirdigi hükümler adaletir!
bakin sana
Allahin indirdiği ile hüküm etmiyen ülkelere sadece haksizlik yada adaletsizlik ediyorlar katileri psikolojik sorunu var deyip saliyorlar küçük kizlara yada bebeklere tecavüz ediliyor
Bunlar Adaleti kaldirdiklari icin ortaya cikti kendilerine zülüm ediyorlar
halbukı Allah kuran da
Diyorki yerlerin ve göklerin hükümranligi Allahin dir diyor! Nur 42 ayet
"Bu yazdiklarim sadeçe anliyan ve bilen toplulum için "
Dinde zorlamak yoktur bu yazdiklarim sadeçe hakka davet tir!!!
isteyen kabul eder istemeyen kabul etmez !!!
Delil bakara 256 ayet
Dinde zorlama yoktur. Çünkü doğruluk sapıklıktan iyice ayrılmıştır. O hâlde, kim tâğûtu tanımayıp Allah’a inanırsa, kopmak bilmeyen sapasağlam bir kulpa yapışmıştır. Allah, hakkıyla işitendir, hakkıyla bilendir.

Tagut nasıl red edinilir ?
Tagutu Red edip
oy vermeyerek lanet edip
Tebliğ ederek olur
Hakki anlatarak hüküm ancak Allaha aittir diyerek
Yer yüzünde hiç bir yerde Allahin indirildiği ile hüküm edilmiyor
Allahim bize Darul islam
(islam devleti) Allahin indirdigi ile hüküm etmeyi nasip etsin Allahümme amin
Şimdi delillere varalim
Mealari diyanet işlerden aliyorumki mushrikler bahane bula Masin diye !!!
Bakin Allah niye peygamber göndermiş?
Kuran Nahl süresi 36 ayet
Andolsun biz, her ümmete, “Allah’a kulluk edin, tâğûttan kaçının” diye peygamber gönderdik. Allah, onlardan kimini doğru yola iletti; onlardan kimine de (kendi iradeleri sebebiyle) sapıklık hak oldu. Şimdi yeryüzünde dolaşın da peygamberleri yalanlayanların sonunun ne olduğunu görün.
yusuf süresi 40 ayet
“Siz Allah’ı bırakıp; sadece sizin ve atalarınızın taktığı birtakım isimlere (düzmece ilâhlara) tapıyorsunuz. Allah, onlar hakkında hiçbir delil indirmemiştir. Hüküm ancak Allah’a aittir. O, kendisinden başka hiçbir şeye tapmamanızı emretmiştir. İşte en doğru din budur. Fakat insanların çoğu bilmezler.”
Bakara 170 ayet
Onlara, “Allah’ın indirdiğine uyun!” denildiğinde, “Hayır, biz, atalarımızı üzerinde bulduğumuz (yol)a uyarız!” derler. Peki ama, ataları bir şey anlamayan, doğru yolu bulamayan kimseler olsalar da mı (onların yoluna uyacaklar)?
Allah tagutu red edenleri mücedeliyor delil
Zümer süresi 17 ayet
Tâğût’tan , ona kulluk etmekten kaçınan ve içtenlikle Allah’a yönelenler için müjde vardır. O hâlde, kullarımı müjdele!

Sorusu olan sorsun Allah için wallahi kibirlenip yüz cevir meyin
Allaha ortak kosanlar ebedi cehenneme girecek bir daha da cikis yok istiyorlarsa namaz kilip oruc tutsunlar bütün gün
Hepsi boşa gıdecek
Delil Kuran'da
Zümer 65 ayet
Andolsun, sana ve senden önceki peygamberlere şöyle vahyedildi: “Eğer Allah’a ortak koşarsan elbette amelin boşa çıkar ve elbette ziyana uğrayanlardan olursun.”
Kurani anliyarak okuyun herşey kuranda yaziyor !!!
Tagutu red etmek imanin şartidir
Yazdiklarimin hepsini araştirin
Ve Allahin dinini öğrenin !!!
Allah insallah bütün doğru yolu ariyan insanlari ve Çinleri Hidayet eyler Allahümme amin
Şimdi aldaticilar gelip de size demesin bu kesin terorist tir yada feto cu dur
Allah şahidim Allah dişinda olan herşeyden uzakim!!!
İşidcilari talibanlari alkaida yi batil olarak görüyorum yaptıklari zalimliktir ve mohamed a.s methodu değildir
Bakin sana Mesela isidcilara Bakin adamlar sayiya ulasmamislar
savasiyorlar adamlar !!
Bakin Allahin emrine Enfal suresi 65 ve 66 ayete
65. Ey Peygamber! Müminleri savaşa teşvik et. Eğer sizden sabırlı yirmi kişi bulunursa, iki yüze (kâfire) galip gelirler. Eğer sizden yüz kişi olursa, kâfir olanlardan bin kişiye galip gelirler. Çünkü onlar anlamayan bir topluluktur.
66. Şimdi Allah, yükünüzü hafifletti; sizde zayıflık olduğunu bildi. O halde sizden sabırlı yüz kişi bulunursa, (onlardan) ikiyüz kişiye galip gelir. Ve eğer sizden bin kişi olursa, Allah'ın izniyle (onlardan) ikibin kişiye galip gelirler. Allah sabredenlerle beraberdir.
Adamlar kimin icin savastigini bile bilmiyorlar ancak insanlara iskence cektirip tecavüz edip kadinlari satiyorlar amerika savas derse savasiyor savasma derse savasmiyorlar pislikler
Allahin ayetleriyle kandiriyorlar insalari halbuki Allah sadece adaleti emr ediyor
Kurani anliyarak okuyan bilir !!!
İnsanlari en güzel dille dine davet edilir (tebliğ edilir)
Biz müslümanlar sadece Allahin dediğini yapariz !!!
Allahi seven kurani anliyarak okusun !!!
Allahin Selami Mohammed a.s ve bütün peygamberlerin ve bütün müslümanlarin üzerine olsun
Ömür Karaca
Ömür Karaca - 18 gün önce
Yav bende klibi izlerken: Vay canına şimdi kim bilir Yusufun elindeki kürek kaç dolar...diye düşünüyordum....
Kreativ Music
Kreativ Music - 19 gün önce
abune olana abune var
Acemi Fenomenler
Acemi Fenomenler - 19 gün önce
#koboyreynmen Reynmeni hiç bölye görmediniz, izleyin.
PES DÜNYASI
PES DÜNYASI - 20 gün önce
Calinti sarki
Amine şevval
Amine şevval - 17 gün önce
@PES DÜNYASI Bir kaç yerin benzemesi ile çalıntı olmuyor.
Zeynep Yaren Altunlu
Zeynep Yaren Altunlu - 20 gün önce
Abi alarmi bu sarki yaptım kalkarken derdim olsunu soyleyerek kalkiyorum
ceylan Gökalp
ceylan Gökalp - 20 gün önce
Nerden ya dişler 😂😂
TürkGamerTR TGTR
TürkGamerTR TGTR - 20 gün önce
7:36 koptum yaaa
Eserain
Eserain - 21 gün önce
5:36 hz yasuo taklit bi likenizi laırım
sümeyye ALTAŞ
sümeyye ALTAŞ - 21 gün önce
her hafta gidiyodum aytepeye bi benmi göremedim yaaa
Ess
Ess - 21 gün önce
effffsaaaaneeee
Ruhid Quliye_FF
Ruhid Quliye_FF - 22 gün önce
Şarkını ezberledim vallahi
Leyla Alkan
Leyla Alkan - 22 gün önce
WoW harika ya
0-100 km/h acceleration TV
0-100 km/h acceleration TV - 22 gün önce
subscribe to my channel
3 kanka
3 kanka - 22 gün önce
Abi vurduhunda o yeri niye gostermediniz merak ettimm
BAYRAM CANER EREN
BAYRAM CANER EREN - 22 gün önce
ADAM KLİPTE dövecek gibi bakıyordu amk:)
Muhittin Tan
Muhittin Tan - 23 gün önce
Abi şarkı güzel yaaa
asoult
asoult - 23 gün önce
:DBaşka Bir Filimden Alıntı Yaptığını Tüm Haberler Yaydı
Hasan Ali
Hasan Ali - 23 gün önce
DERDİM OLSUN KADEHLER DOLDUN.D
Cagla ŞeKEr
Cagla ŞeKEr - 23 gün önce
💋💋💋💋💋💋💋
hasan incir
hasan incir - 24 gün önce
6.10
Arzu Mese
Arzu Mese - 24 gün önce
Kimse kusura bakmasin kim bi calinti klip icin saatlerce ayakta durur ve kim o sogun altinda saatlerce donar . Bana kalirsa kimse yapmaz bunu hadi oturunda simdi kendinizi sorgulayin az.
Basarilar abimmm...
Horror Cinema
Horror Cinema - 24 gün önce
Bence telif atan kişi atmasaydı çünkü adam kendi kanalında ünlü olmasada Türkiye artık Reynmen ve Emre Şakarı tanıyor
DENIZ BERKE
DENIZ BERKE - 24 gün önce
👍
joseph4x
joseph4x - 25 gün önce
Valla 170 milyona deyer
Mercan Cavusoglu
Mercan Cavusoglu - 25 gün önce
Senin en büyük hayranınım ben Yiğit
plnafs svcn
plnafs svcn - 25 gün önce
Yazık lan ne yapmışlar adama😂😂 ama çok başarı😉
Enes Ecevit
Enes Ecevit - 25 gün önce
adam para kazanacağını bilmese bırakıyorum yeter diyecek
Selin Arinan
Selin Arinan - 25 gün önce
2018 den beri izleyenler var mı
Ceyda Aydemir
Ceyda Aydemir - 25 gün önce
Bir adam bu kadar iyi olamaz
% 0 Ego
% 100 Samimiyet 💯💯
SEMİH OKUNAN
SEMİH OKUNAN - 25 gün önce
Bu adamı bi benmi yakışıklı buluyorum
Zeynep Yaren Altunlu
Zeynep Yaren Altunlu - 20 gün önce
Yalniz deyilsin karsim
Reynmen offical
Reynmen offical - 26 gün önce
Abi sen çok şabi bir adamsınc
Weysel Sarigol
Weysel Sarigol - 26 gün önce
Pardon hastasiyiz
Weysel Sarigol
Weysel Sarigol - 26 gün önce
Duyuyor san solu in hastasıyım dede hehehehehe
Ulaş Çiçek
Ulaş Çiçek - 26 gün önce
9:10 o ne bağırmaydı abi yaa ödüm koptu:D
Oyku Ozalp
Oyku Ozalp - 27 gün önce
Yusuf abiye hakaret edenler zirve tek kişilik
Kahraman Tarzı
Kahraman Tarzı - 27 gün önce
😀
Kahraman Tarzı
Kahraman Tarzı - 27 gün önce
Abi şarkının hikayesi çok acıklı kamera arkası bu kadar eğlenceli anlamıyorum vallah 1+
Serife Ceylan
Serife Ceylan - 27 gün önce
Bu sahte reynmen beyler wwwiei
necla yetim
necla yetim - 27 gün önce
Reynmen klipte sigara içiyo hiiiii
*sumeyye / Bayram*
*sumeyye / Bayram* - 27 gün önce
Bu kanal gerçek deyil
ابو محمد المنبجي
اكو عرب بلطيارة
Yonca Aktaş Aktaş
Yonca Aktaş Aktaş - 27 gün önce
reyemn soyadışım bnm oğlumun adı Yusuf soyadı Aktaş oğlumun adaşı soyadışı seni çocuklarım çok seviyorlar hele müziğine bsyılıyorlar sürekli internetten dinliyorlar hemde bıkmadan 😁😁
Frt Brnnb
Frt Brnnb - 27 gün önce
Bu kamera arkası videosunda da 5000 dolar miss
Senanur Karbak
Senanur Karbak - 28 gün önce
Sigara içme
Berksan Ates
Berksan Ates - 28 gün önce
Elbette
sanal an
sanal an - 28 gün önce
İzleyin https://youtu.be/ZDjheB64P5A
Ecrin Özdemir
Ecrin Özdemir - 28 gün önce
yeni videolar nerede
The new Update
The new Update - 28 gün önce
Derdim olsun ❤️❤️❤️👍
nurgul kabak kabak
nurgul kabak kabak - 29 gün önce
Sarki geri gel
Sait KARA
Sait KARA - 29 gün önce
https://youtu.be/Pu31Zg6Jp5w
ZEHRA DEMİR
ZEHRA DEMİR - 29 gün önce
Bu şarkıyı gerçekten sevenler beğensin
Kemal Ceylan
Kemal Ceylan - Aylar önce
Harikaaaaa sın
omerdemir818
omerdemir818 - Aylar önce
AMK DERT BIRAKMADINIZ LAN 😁
Ninjas Tfue
Ninjas Tfue - Aylar önce
ووووووووو
ORHAN SELÇUK
ORHAN SELÇUK - Aylar önce
Fıfjgvkhgıfvodgıog bu dakikada hollanda takımı bu dakikada hollanda takımı bu herkese verilen sayısı çeşitli gazete kadıköy'ün siyasi olarak nasıl meydana geldiği iş için lazım deyip istesen arasında daha güzelsin ama gözyaşınında çıkıyor ve yerine david de hasta okula gelemiyor bilginiz olsun iyi dersler
GAME OF LEGO
GAME OF LEGO - Aylar önce
Yusuf abi sana sigara yakışmıyo!
Sonraki