AKP'nin mitinginde meydan boştu... Muharrem İnce'nin Giresun mitinginin sonu görünmüyor - 13 Haziran

2 172
128
 
YORUMLAR
Tuna Bıyık
Tuna Bıyık - 4 aylar önce
Adam bilim,ilim,fizik,eğitimde İskandinav sistemi dedi Tarımsal olanak sağlayacağız tekrar Tarım da lider olacağız dedi ekonomik olarak borç batağından çıkaracağız dedi(DOLAR bu arada o sıra 4.30, 1.5 ay sonra 7 lirayı gördü) millet gitti Çay,kek,kıraathane seçti 😒😒
Mehmet Yıldız
Mehmet Yıldız - Yıl önce
Giresun’da ananız sikildi CHP li çomarlar
Yakup Zafer
Yakup Zafer - Yıl önce
Biri incemi dedi alında izleyin ne mal olduğunu https://m.youtube.com/watch?v=opp-dlzAtKQ
tarkan kaya
tarkan kaya - Yıl önce
Akp yi sandığa gumecez
Bedo KLC
Bedo KLC - Yıl önce
görüpte mutlu olmamak elde değil BAşkanım inceeeee
Umudumuz Var
Umudumuz Var - Yıl önce
Yazar Ramazan HOŞ
Yazar Ramazan HOŞ - Yıl önce
Atatürk'ün Gizlenen vasiyetini çıkarır İNŞALLAH Muharrem İNCE
Pakize Mutlu
Pakize Mutlu - Yıl önce
Helal olsun Giresun
Ayhan Öztürkoğlu
Ayhan Öztürkoğlu - Yıl önce
Şukran Teşekkürller saadetler H bayramlar Muslumanlar....
Türkiyə de T Karamollaoğlu Muharrem ince Kazan sin Anadolu Turkiye h @y bayram lar...
Senay Gul
Senay Gul - Yıl önce
Senin projem yok o yüzden kaybediyorsunuz allah'ın cezası dagdakininde cumhurbaşkanı olacak yandık biz yandık seni bizim basımıza kim sardı be yakacak yıkicaz zaten yapılmış işleri ben yapacam genel başkanına yaparsınız rüyanızda
Gül cicek
Gül cicek - Yıl önce
giresun erdogandan gecmez alki yabmayin
Zehra Kan
Zehra Kan - Yıl önce
Ya siz once aday olan bi siyasetciyi cumhurbaskani diye anons eden su zihniyet zaten anca lafta cumhurbaskani olurlar hayatlari yalan chp muharrem ince bos konusan yalanlarla dolu cumleler anca ruyalarda bu milleti yonetirsiniz
Oktay Aydin
Oktay Aydin - Yıl önce
Giresunlu kızlara Buradan selam olsun hepinizin amınıza koyayım
sercan sala
sercan sala - Yıl önce
Kirathane kurucam demek bu millete hakarettir... Kendine saray kurdun bize kıraathane kuracak
ercan han
ercan han - Yıl önce
Yol yapmış asfaltmi yiyek aq ilk oyum hdp ikinci oyum sanadır 13.cumhur baskanim
elif Çiçek
elif Çiçek - Yıl önce
Gidip hala ak partiye oy verenlere sesleniyorum sizin kendinize verdiğiniz degeriniz yok eğer insan olduğunuzun farkında olsaydınız dini kullanan acımasız yanlış bi insana bukadar taviz vermezdiniz köle ruhlu değil hikmetli olun birazcık din insanın yüreğinde allah sevgisi doğru olanda
a
a - Yıl önce
Yakanciii muharrem oyumu erdogana verdim reislik kaliten yok secimden sonra otur icersin sarhos
hitler hitlemez
hitler hitlemez - Yıl önce
MUHARREM İNCE🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Yiğit Can Öztürk
Yiğit Can Öztürk - Yıl önce
GÜZEL GÜNLER GÖRECEĞİZ...
Dilara Zübeyde ÖZBEK.
ADAMSIN ADAMMMMMMMM! 😍
adana lee
adana lee - Yıl önce
TÜRKİYE sana güveniyor Bu yüce TÜRK MİLLETİNE CUMHURBAŞKANI seçildiğini zaman Yanlış yapma
Kawaii Yoonseok
Kawaii Yoonseok - Yıl önce
8:24 Army kwjxowjx
Hulagu Aydin
Hulagu Aydin - Yıl önce
Zavalli
mehmet demirlek
mehmet demirlek - Yıl önce
Oruspu çocuğu 😁😁😄 youtube hesabını şimdiden kapattı ananın şeyinde cumhurbaşkanı yok orda 13. Cumhurbaşkanı olacaksın yaşasın recep tayip erdoğan oğlum it gibi zirla sen 24 haziran da aglicaksin
mehmet demirlek
mehmet demirlek - Yıl önce
Lord Enzel teneke siyaset bilmiyorsun. Gelmiş ötüyor sun Muharrem gibi boş tenekesin
Lord Enzel
Lord Enzel - Yıl önce
Dağ 2 birader cumhurbaskanı olamasa da ak parti çoğunluğu kaybedecek bunun farkına var. çoğunluğu kaybetmesiyle ak parti muhalefet olcak
Turq që jeton në Prishtinë KOSOVO TURKEY
Yav muharrem ince çok iyi ama AKP den asıl oy çalcak kişi meral akşener bence
Cihan Cihan
Cihan Cihan - Yıl önce
Muharrem ince Türkiye’yi bir Almanya Japonya yapacak zekaya sahip artık bölünmeyelim kavga etmeyelim üretim bilişim endüstri sanayi çalışalım herkesin karnı doysun artık
Ali Can
Ali Can - Yıl önce
Açılın yoldan cesur yürek geliyor 👍👍👍
AGARCILAR PRO
AGARCILAR PRO - Yıl önce
ben muharrem ince nin adına koyacağım
Aydın Yıldız
Aydın Yıldız - Yıl önce
gerçekten memleketi düşünen dürüst bir lider allahina kurban senin zalimin hakinda ancak sengelirsin bir başkasi değil bütün haklarimizi suryeliye verdi şimdiye kadar verdiğim oylar haram olsun muharem inceye vereceğim oy helal olsun👍👍👍❤❤❤👍👍👍👍🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐 tamam tamam tamam
Emine Sağlam
Emine Sağlam - Yıl önce
Bu sefer tamam insallah
Yılmaz Duygu
Yılmaz Duygu - Yıl önce
Gönüllerin cumhurbaşkanı oldu zaten muharrem ince yolu bahtı açık ömrü uzun olsun
Iggy Azalea - Fancy
Iggy Azalea - Fancy - Yıl önce
mal bu adamya euro dolar artıyosaa bu bızım ekonomık bagımsızlıgımın gclenmesını ıfade ederrrr.bırılerı bızı parasıylaa boyundruk takmak ıstesede bız doalrın euronun onunde egılmıyen bır devlet ıstyruzzz.ve suandaa cok ıı gdıyırrr..bı bok bıldıgınj yok...sana gore doalrın euornun usa olcan snra ımf ye dunya borcc ekonomı knscamıs bırde bu reıslee..ekonık artıs o skılde degrlendırlmezzz.. ekonımı atrmıosa yapılan bu kadar ytrmların kayna nerden gelıoo..bıze yansıomıo olabılır ama acta gzmıozz.ekonomı breysel dgrlendrlmezz oda olacak ınss zamanla once savnma sanayı ekonomık bgmzılık devlet bokluktan aldı bu adam tasanı yıyın onun... reıs devletcıı bunu anlamadınız gttı halkcı degıll.once devlett sonra halk
Olcay Top
Olcay Top - Yıl önce
Tabiki Muharrem Ince. Bu is TAMAM.
Varian Wrynn
Varian Wrynn - Yıl önce
wwe izliyorum sanki saglı sollu dövüyor
TEŞKİLAT-I FATİHAN
TEŞKİLAT-I FATİHAN - Yıl önce
OYUNA BAŞLADILAR, URFADA KENDİLERİNE SIKTIRDILAR MAĞDUR ROLÜ OYNAYACAK OY DEVŞİRECEKLERDİ AMA TUTMADI... AKP TARİHE GÖMÜLDÜ 16 YILLIK FETRET DEVRİ BİTTİ ARTIK YÜKSELMEYE GEÇİYORUZ.. SAYIN İNCE * AKŞENER * KARAMOLLAOĞLU GİBİ DEVLETÇİ İNSANLARIN BAŞA GELME ZAMANIDIR..
KAPTAN BARBOSA
KAPTAN BARBOSA - Yıl önce
Halk tv senden ricamiz ke mal yalandaroglunun ben hirsizi iyi tanirim iyi bilirim dedigi video yayinlarmisiniz.
Arda Uysal
Arda Uysal - Yıl önce
INCE INCE GELİYORRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Abdurrahman
Abdurrahman - Yıl önce
RAMAZAN AYINDA MUHARREM İNCENİN İÇKİ SEFASI
https://www.youtube.com/watch?v=L0WUDiKBbJA
İNCE İNCE YASEMİNCE BAŞÖRTÜSÜ ÖZGÜRLÜK DEĞİLDİR
https://www.youtube.com/watch?v=8CthyDCz5mk
Fatih Hancı
Fatih Hancı - Yıl önce
Ciddiyetligi bırakmayın bunlar para bile teklif ederler çekil diye sakın hocam başarılar Allah A Emanet ol
BEN HUR
BEN HUR - Yıl önce
ulan orospu evladı.. devrim otomobilleri neden üretilmedi bunu sorguladın mı...yok
ulan şerefsiz üretime dahi geçmiş olan uçak fabrikalarının neden kapatıldığını hiç sorguladın mı
ulan it 1980 yılına kadar anıtkabirdeki göndere çekilen bayrağın ipinin ithal edildiğinin sebebini hiç listeledin mi..hayır çünkü bu aşağılık adam ve benzerlerinin derdi o satılan devredilen şeyler değil..2021 de yerli otomobil..yerli uçak yerli herşeyin akamate uğratılması... siktir oradan pislik herif...
BEN HUR
BEN HUR - Yıl önce
oylarımızı akparti ve recep tayyip erdoğana vereceğiz.. turkiyeyi 1923 den bu yana yaşadığı sünepe fakir değersiz devleten itibarlı kişilikli güçlü devlete çevirdi.. hem de aşıklardiyarı58 denen ajan provakatör piçlere rağmen...2002 kadar dünyanın en fakir devletiydi türkiye... ayrıca o liste yalan dolan dolu.. bu adama inanana öküz oğlu öküzdür..biraz araştırın saçma sapan ve aptal avlayan bir liste hazırlamış..ama içinde doğrularda var. ama satılan şeylerin neden satıldığı konusunda zerre fikri yok.. beyni bilgisi zekası tecrübesi ilgisi yok.. yazmış.. ona inanmaya hazıt mal beyinli öküzler de sıralanmış...sizi okutan hocanın öğretmeninin şerefini sikiyim..
Ali 1923
Ali 1923 - Yıl önce
Abi ilk defa chpninbasin annesi türbanlı , kız kardeşi türbanlı , kendisi dürüst mert mantikli bir adam geldi oyum hep akpye idi 40 yaşındayım ama İlk defa başkan olarak Muharrem inceye parti olarak Saadete vereceğim ...
Mehmet Kavak
Mehmet Kavak - Yıl önce
Hey yavru hey kandırın bakalım kendinizi böyle AKP meydanları boş diye. Kaç seçim kaybettiniz sayamadım ama siz ona bir yenisini daha ekleyin, hatta gelin bu sözümüde kaydedin bir yere 25 Haziran günü geldiğinde tekrar görüşelim olur mu çakma aynştaynın koyunları :D bu arada 42:23 'te sol arka tarafa bakarsanız kalabalığın (!) nerede bittiğini görürsünüz eyy kör insanlar :D siz Pazar günü yapılacak Yenikapı mitingini bi izleyin görün bakalım kalabalık nasıl oluyormuş. https://www.youtube.com/watch?v=2TNUBfdt9PA alın bu da geçen sene ki seçimde Erdoğan'ın Giresun mitingi dalaveracı sol medya :D
Alper ÇİFTÇİ
Alper ÇİFTÇİ - Yıl önce
ahbe kardeşim sen en başından beri olsaydın ATATÜKRÜN WERDİĞİ BU GÜZELİM ÜLKENİN İÇİNE SIÇMAZLARDI
İNCE SAĞ OL WAR OL!
istanbul34 istanbul
istanbul34 istanbul - Yıl önce
fanatik bir AKP liyim ve yıllarca AKP ye oy veriyorum bu seferde AKP ye oy vereceğim neden mi universite önlerinde başörtülü diye kovulan öğrencilerimi desem yada ezanın türkçeye çevrildiğin yılları mı anlatsam hani laiklik her görüşe saygılıydı daha geçen gün baş örtülü bir kadını akp sanıp dövmediniz mi bu mu laiklik anlayışınız
Cehennemdeki Heyder Aliyev
TAYYO BATTDI VE BATIRDI TŪRKIYENI , ŞIMDI UTANMAZ UTANMAZ ÇIKIB ÇINGENE KIMI KENDI KÖTŪNŪ TERIFLYOR TAYYO.. EY TAYYUB 16 SENEDE BAŞKA PARTI OLSAYDI SEN AKP den ÇOK IŞ YAPARDI VE ÇIKIB HALE ONU YAPDIM BUNU YAPDI DIYOSUN , SENI YAPMAK IÇIN BU MILLET SEÇDI BAŞKAN KENDI- KENDINE GELMEDIN BAŞKAN TAYYO TU TU...
ALDIGIN RŪŞVETLE DAHADA ÇOK IŞ YAPMAG OLURDU TAYYO ?. ARTIK
DILINI ÇIKARTMA 3 METRE ÖNE TAYYO , INCE GELYOR INCE...
mert kızıltepe
mert kızıltepe - Yıl önce
Beğenmeyen 99 patlak ampul 😂
Mustafa Kemal USLU
Mustafa Kemal USLU - Yıl önce
Ya bu ne reklamdan bir şey izlenmiyor. Dakikada bir zorla 1.30 dakika Akp nin seçim reklamını izletiyorsunuz.
Orkun Taşkın
Orkun Taşkın - Yıl önce
Kanal da çok fazla reklam var
Yaren yaz
Yaren yaz - Yıl önce
Helal olsun kardesim emeklerine saglik lutfen herkez listeyi paylassin sayfalarinda
Sonraki