Ufak Tefek Cinayetler 30.Bölüm Sneak Peek Analiz

363
91
 
YORUMLAR
Recep Şahin
Recep Şahin - 56 saniye önce
Ölen kişi Pelin.
Sude Özer
Sude Özer - Saatler önce
Şöyle bir ihtimal var ki, düşecek olan kişinin daha önceden kıyafetine bir şey dökülmüş olabilir ve değiştirmiş olabilir.
Zeynoclk Celik
Zeynoclk Celik - Saatler önce
Ölen pelin
Işıl EVLİYAOĞLU
Işıl EVLİYAOĞLU - 3 saatler önce
Pelininde kiyafeti siyah ti
Leyla Hemdemova
Leyla Hemdemova - 12 saatler önce
Serhanin annesi
Işıl EVLİYAOĞLU
Işıl EVLİYAOĞLU - 3 saatler önce
Leyla Hemdemova ilk bolumde partide serhanin annesi zaten var yani o olamaz
selin kova
selin kova - 16 saatler önce
İyide dikkatli dinelsek partide cilik sesi Peline aid ve dusenin saci sari rengde yani 100% Pelin . Pelin Merveye oradan asagi atmak istediyinde kavga cikicak ve Pelin oraya yaklasdinda dusucek bu kadar👊
Aslı Yılmaz
Aslı Yılmaz - 16 saatler önce
burcu yada doktor elif
Asiye D
Asiye D - 19 saatler önce
Ölen ya Edip veya Serhan. 100%
Rukiye Doğan
Rukiye Doğan - 21 saatler önce
geldimi diye mervenin ikizini konuşuyorlar ve üst katta yalancı bir tartışma çıkarıyorlar oya ve merve üst kattada herkes var o yüzden katilin kim olduğu anlaşılmayacak kolay kolay ölende mervenin ikizi veya kurtarmaya çalışırken edip yada serhan
Mehfacey 92
Mehfacey 92 - 22 saatler önce
Bence Pelo du
Tuğba Danacı
Tuğba Danacı - Gün önce
Bu kadar karmasiklikla senarist iyi karistirmiyor olayları jdjdnnj
Tuğba Danacı
Tuğba Danacı - Gün önce
Pekiii arkadaslar bize gösterilen bu belki içeride farklı bir cinayet daha war ???
????
?????
??????
???????
Kontakt Home
Kontakt Home - Gün önce
Arkadaşlar ölen Merve adım gibi biliyorum
Mickey_Mouse ___
Mickey_Mouse ___ - Gün önce
Bence serhan
Slm Btmn
Slm Btmn - Gün önce
bir kere düşen erkek olamaz bağırış sesini duyduk tv den izleyenler ama bence merve ya offffff yani edip gibi geliyor ama o bağırış sesi... belkide atarken merve veya oya nın sesi olabilir bilemiyorum yaa benim sınavım var BA-NA-NE hem sizin dediğiniz sarı saç nerede ben göremedim
AHSEN Dğn
AHSEN Dğn - Gün önce
Edip artık iki yüzlü oynamaya başladı bence ölen edip.
Adı Yasmin
Adı Yasmin - Gün önce
Arkadaşlar açıklama yapıyorum
Buğra Bozkir
Buğra Bozkir - Gün önce
🙌Herkese merhaba! 🙌
📺UFAK TEFEK CİNAYETLER için çektiğim videomu çok sevdiniz.Eğer daha fazla dizinin bölüm yorumlarını isterseniz son videomun altına yorum bırakmayı unutmayın. ☺📺
Buğra Bozkir
Buğra Bozkir - Gün önce
🌾🌾Ufak Tefek Cinayetler ile Big Little Lies arasındaki ilişkiye dair videoyu kanalımda bulabilirsiniz. 🙃Dizinin yorum videolarını dilerseniz yorum atmayı unutmayın. ✌🌾📚
B R
B R - Gün önce
Düşen kişi takım elbiseli biri bence mehmet. mehmet arzuya sarkacak kesin o da itecek. Cinayeti isleyen arzu olacak cunku en beklenmedik kisi o. Dusen de erkek bence mehmet ama edipte olabilir. Edip daha dusuk ihtimal cunku saf salak gibi duruyor ama bizi cok sasirtacak edipin merveye asik olduguna bastan beri inanmiyorum gözleri onunde bir genç kizin ve kendi hayatinin merve tarafindan calinmis. Tutupta o kinle ona asik olamaz. Hatta belki oyayi alttan alta o yanastirdi ilk basta mervelere.
Ece Seçkin
Ece Seçkin - Gün önce
Ya olur mu ölen tabiki oya cünkü üç bölüm önce oyanın evine giden Kemal önceki ev sahibiniz makdülün evi diyerek yeni tasınan aileye birkaç soru sordu ayrıca kıyafet düşen kişiyle uyuşmuyor deniyor tamamda parti sırasında değiştirmiş olamaz mı ya da düşen ayrıca farklı biri de olabilir odada oya ölmüş ya da öldürülmüş olabilir
Reina 123
Reina 123 - Gün önce
Analizleriniz çok güzel fakat yazım hatalarına dikkat edilmeli.
Selin Y.
Selin Y. - 2 gün önce
İçeriden kesin bilgi: KATİL EDİP MAKTUL SERHAN!!!
Şule Kızılkaya
Şule Kızılkaya - 2 gün önce
Finale değil sezon finaline 3 bölüm kaldı. Ayrıca finale kadar neler olur ne yeni karakterler ortaya çıkar yani. Şimdi kesin bişey denilemez bence
Hakan Özdemir
Hakan Özdemir - 2 gün önce
Düşününce başkomiser burcunun tırnağı ne alaka dedi.Yani arzu ve mehmet ölmüş olamaz.Oya ölseydi ilham uzgun olurdu.Soyle dusunuyorum dizi ikinci sezona uzayacaksa, mervenin olmesi en mantikli olanidir.Cunku mervenin bir cok dusmani var.Merveyi oldurmek icin herkesin bir sebebi var.Raşelin uzgun olmasi da bu yuden.olen kisinin taylanin hayatini nasil mahvedebilecegini dusundum.Belki karisi kac aydir hastanede oldugundan, duzeni kalmamistir.Cocuklarin olayi gormesinden dolayi piskolojilerinin bozulmasi filan.fakat polisten neden kacmak istedi mechul.Suan supheli gozukuyor.Ben hala mervenin oldugunu dusunuyorum.Oyayi merveden de kotu yapmalarinin sebebi de bu olabilir.Mervenin elinden evinin almasini filan yani gelen gideni aratir hesabi.Oyanin hala masum oldugunu da dusunmuyorum mudurun cenazesine gitmeden once herseyi planlamisti.Yıllarca intikam icin yandi tutustu.geldiginde de serhani kendisine asik etti.Hani serhan projen miyim dediginde herkes kiziyirdu ya.Aslinda serhan oya'nin projesiydi.Saf ayagina yatti aylarca.Yaza merhaba partidinde de simsiyah giyinmesi birinin olcek oldugunu bildigini dusundurdu.Normalde rengarenk olmaliydi parti.Bence, bu yaza merhaba partisi cinayetinden sonra bir cinayet daha bekliyorum.onda da Pelin ölecek.
İpek Feyza
İpek Feyza - Gün önce
Oya Serhanı proje olarak görmesi saçma Serhan kötüydü Oya yardım etti sonrasında Serhan yanında Merve vardı Merve Oya'ya bu benim eşim dedi!!! Bu yazı olmadı yani :)
sessiz çığlık
sessiz çığlık - Gün önce
Merve şüpheli durumunda çünkü avukatı ziyaretine geldi
Hakan Özdemir
Hakan Özdemir - Gün önce
Meryem Mis sonradan olmus olabilir ama amacı intikamdi bence neyse 2-3 bolume hersey belli olcak bende heyecanla izliyorum :)
Meryem Mis
Meryem Mis - 2 gün önce
Hakan Özdemir Oya nın başından beri Serhan’ı bir plan olarak gördüğü yanlış onlar gerçekten aşık oldu
Cansu Öztürkoğlu
Cansu Öztürkoğlu - 2 gün önce
Yalnız tırnak Burcu’ya ait çıktı o ne alaka olabilir?
Medya Haber
Medya Haber - 2 gün önce
Deliller bi gidip geldi ya kafa karışmasını istediler ya da deliller değiştirildi
galatasaray cimbombom
galatasaray cimbombom - 2 gün önce
Betül aksak da gelebilir
Genni Glassglow
Genni Glassglow - 2 gün önce
💸💸💸💸💸💸💳💳💶💳 💸💸💸💸💸💸💳💳💶💳💸💸💸💸💸💸💳💳💸💸💸💳💳
*İsa O'na sonsuz yaşamın varlığına inanmayan herkesi vaat ediyor.*
*O bizim için öldü ölü yükseldi ve şimdi sonsuza dek yaşar!*
*O da vücudunuzun iyileşmek olacak!*
Aysu ile rengarenk Bir dünya
1. bölümü izledim yavaşlatarak izletyin takım elbise olduğunu anlarsınız ve serhana benziyor
Zır ZORP
Zır ZORP - 2 gün önce
Arka fondaki müziğin adını nedir acaba?
Nihan
Nihan - 2 gün önce
1. tahminim hala (maktul) aynı bağlamaya başladılar yavaş yavaş. Olay anında Serhanın da odada olduğunu düşünüyorum yanında bir kadın veya iki kadın ve de maktul var. Yani odanın içinde merdivende orada burada çıkan ya da olay öncesi patlayan tartışmaları veya seyircileri odaya dahil etmeyelim. kaç bölüm daha oluuur (Ediple komiserle Burcuyla belki Raşel le olay dallanıp budaklanabilir :) Bekleyip görelim
Nihan
Nihan - 2 gün önce
A Serhanın odada olduğunu. Düzelteyim
betül demirel
betül demirel - 2 gün önce
Bence taylan serhanı itiyor. 1. ipucu; taylan merveyle oya iş biriliği içindeydi diyerek suçu onlara yıkmaya çalışıyor.
2. Oyayı serhandan kıskanmış olabilir
3. Oyanın yanında çalışan çocuk demişti ki; oya hanımın o günden sonra yüzü hiç gülmedi. bu laf hep aklımın bir köşesinde. Merve ölse oya mutlu mesut kalır, Oya ölse yardımcısı o kadar rahatça ifade veriyor olamazdı bölüm boyunca, Pelin ölse Taylan öldürmüş olsa yüzüğü hala parmağında taşımaz, pelini öldüren başkası olsaydı polisten kaçmaz bu işin peşini de bırakmazdı.
Ayrıca öldüren kişi erkek olabilir çünkü sert bir cisim güçlü biri vurmuş olayı vardı... ama şu bir gerçek ki dizi çok iyi hala çözemedik... Mehmet'in sevgilisinin işle olayını çözemedim sadece. Ama yan roller olduğunu düşünmüyorum.
Berna Eken
Berna Eken - Gün önce
Rockstar senaryonun öyle yazıldığını öyle olacağını nerden biliyorsun
Rockstar
Rockstar - Gün önce
Doğru tahmin öyle olucak zaten senaryo öyle yazıldı
Şule Kızılkaya
Şule Kızılkaya - 2 gün önce
Yüzüğü var demişsin ya belki de taylan bi başkasıyla beraber olabilir
Özge Alkan
Özge Alkan - 2 gün önce
Parti gunude evde kavga oluyodu sadece ayakkabilar vardi ayakkabilara bakarak kimin yukarda oldugu cikabilir
Mutlak Sessizlik
Mutlak Sessizlik - 2 gün önce
Ufak tefekcinayetler haziran ilk haftası sezon finaline girecek belki il hafta değil ama sezon finali
davutedi
davutedi - 2 gün önce
Ne kafa yoruyorsunuz seyirciyle dalga geçiyorlar.Uydururlar bir şeyler.Bir berbat kadın, birbirinden salak erkekler.
marlazinger5
marlazinger5 - 2 gün önce
burcu bence :)
Aleyna Özmen
Aleyna Özmen - 2 gün önce
Düşen kişi pelin
Mustafa Celik
Mustafa Celik - 2 gün önce
Bence ikinci sezonu yayınlamamalı zira ikinci bir sezonu konu ve kurgu itibariyle kaldırmaz. Ama derseniz ki bakışma ve gereksiz aksiyonlarla uzatılabilir o zaman daha ne kadar freshback yapılabilir. Bence eğer izleyicinin damağında hoş bir tad bırakmak istiyorlarsa tadında bırakmalılar
Hatice Merve
Hatice Merve - Gün önce
Mustafa Celik bu 3 bölüm sonra sezon finali olacak birdahaki sezonda katili bulacaklar kesin %100
Batıhan Ceylan
Batıhan Ceylan - 3 gün önce
Bence o Elif Arkadaşlar hatta açıp bakın 1. Bölüme Tıpkı Elifin Sesi
Leigh Amy
Leigh Amy - 3 gün önce
Bence Edip de olabilir Oya'ya buyuk kazık atti belkide Merveye de atacak?
Esra Ekici
Esra Ekici - 2 gün önce
kesinlikle edip.
Ufak Tefek Bilgiler
Ufak Tefek Bilgiler - 2 gün önce
Leigh Amy Dünya en çok hangi dili konuşuyor biliyormusun? Aralarında Türkçenin de olduğu Dünyanın En Çok Konuşulan dilleri adlı videoma bakabilirsin 😊da
Matador Analizci
Matador Analizci - 3 gün önce
Şu trendi hakediyosun🖒
Celal
Celal - 3 gün önce
Abi anlayın artık ölen merve
Songül Ss
Songül Ss - 3 gün önce
bırakın su reytınglerde gömülen diziyide Yasak Elma yı yapın
Rabia Yıldırım
Rabia Yıldırım - 3 gün önce
Bu zamana kadar hep merve kazandı, bence ölen Merve olur tersköşe
Ersin Sevindik
Ersin Sevindik - 3 gün önce
SONUNDA YA 😭😭
HELAL OLSUN SANA SADECE SEN BENİM DÜŞÜNDÜĞÜM GİBİ DÜŞÜNÜYORMUŞ SUN 💓💓
ŞUAN SENDE BENİM GİBİ DÜŞÜNDÜĞÜN İÇİN BENİ TEK ANLAYAN SEN OLABİLİRDİN 😭😭😭😭😭😭(bunlar mutluluk gözyaşları)
Ama ölen kişi sadece kadın olabilir çünkü ölen kişi düşerken KADIN ÇIĞLIĞI vardı.
Sevda Emin
Sevda Emin - 3 gün önce
https://youtu.be/DILboS-3BM4
Klark
Klark - 3 gün önce
Neden sırf Serhan, Elif ve Edip? Bence bekledikleri kişi Pelinde ola bilir. Oyanında Merveninde Pelinle yüzleşmesi ve Pelinin tüm foyalarının ortaya çıkması lazım.
Hayallerim Var
Hayallerim Var - 3 gün önce
Bu sene sezon finali yapacak seneye devam ediyor yani. Dizinin reytingleri kararlı olduğundan seneyede devam ettirmeye karar vermişler ama seneye kesin final yapacağı açıklandı.
Hatice Merve
Hatice Merve - Gün önce
Hayallerim Var evet 3 bölüm sonra sezon finali olacak bu sezon düşeni Birdahaki sezonda katili bulacaklar instagram dan ve faceboooktan paylaştılar
oyun için
oyun için - 3 gün önce
Burcu da olabilir çünkü olay yerinde tırnağı çıkmıştı
Sema Huseynova
Sema Huseynova - 3 gün önce
Ya ben hep söyledim düşen pelin.saçlar aynı pelinin saçı görmedinizmi.sesde onunki
Sonraki