NO VIDEO :o(

ÇAKALLARLA DANS 5 | Fragman! - Sinemalarda

64 585
3 760
 
YORUMLAR
Begum Şişman
Begum Şişman - 21 gün önce
Izledık bız harıkaydı o kadar güldük kı 😂😂😂😂
Bozkurt
Bozkurt - 21 gün önce
2:04 ammına kodumunun kasası açılsana
MİDX
MİDX - 23 gün önce
La casa da çakallar
Sergen Sezer
Sergen Sezer - 23 gün önce
01:19
Fenerbahçe Kral
Fenerbahçe Kral - 26 gün önce
LİNK YOKMU BEYLER
Amin Safarli
Amin Safarli - 29 gün önce
Klavye delikanlilari 💗💗
1992eylul
1992eylul - Aylar önce
Şimdi yeniden Cinemaximumda gösteriliyor film.
Fatih Aydın
Fatih Aydın - Aylar önce
Sinemada izlediğim en saçma filimdi
Hüseyin Deniz Karagöz
Hüseyin Deniz Karagöz - Aylar önce
En sonda polis geliyor volkiyi yakalıyor lar volki mesutun kızı sikmeye çalışıyor bunlarda kızı korumaya çalışıyor en sonda polis geliyor işte
furkan yaldız
furkan yaldız - Aylar önce
https://youtu.be/-7UrFYL9f5I
burak çanakcı
burak çanakcı - Aylar önce
Sırf şu adem abiden bile 2 tane film çıkar 😂
Mel Özyildiz
Mel Özyildiz - Aylar önce
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣gülmekden öldüm🤣🤣🤣🤣
Arda Demir
Arda Demir - Aylar önce
*0:39** da ki kadın Romi Rain e benziyor amk*
Hesen Memmedli
Hesen Memmedli - Aylar önce
( AMINA KOYDUĞUMUN KASASI AÇILSANA )🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣
Kadir Gungor
Kadir Gungor - Aylar önce
Aga manyaktı ya😊
Gökhan Beler
Gökhan Beler - Aylar önce
Hastasiyiz dedeeeee
Gökhan Beler
Gökhan Beler - Aylar önce
Sıfır sıkıntı
palas xd
palas xd - Aylar önce
Ekip çok iyi hiç bozulmadı inşallah böle devam eder
Gökhan Beler
Gökhan Beler - Aylar önce
Kayınço Gökhan
Gökhan Beler
Gökhan Beler - Aylar önce
Çakalarla dans 5
Nurlan Talibov
Nurlan Talibov - Aylar önce
Sen jandarsan ne olucak, jandarmasan ne olucaaak😂😂😂
Nisamiray Miray
Nisamiray Miray - Aylar önce
H
Саде инсан
Саде инсан - Aylar önce
Tum Turk milletine hayirli ugurlu olsun usta.
Kadir Köse
Kadir Köse - 2 aylar önce
arkadaşlar bira destek olursanız çok memnun kalırım şimdikten teşekkür ediyorum
BİR UMUT2 KISA FİLM
https://www.youtube.com/watch?v=Q9xTtLMmgLQ&t=28s
Fuad Mustafayev
Fuad Mustafayev - 2 aylar önce
Ya cok guzel gozukuyorda Nerden izleye bilirim bi yardimci ola bilirmisiniz.Bildiyiniz bir yer varsa bi link falan atin pls
burak sahin
burak sahin - 2 aylar önce
YOKMU BİR LİNK ATICAK MÜSLÜMAN
murathan eryetgin
murathan eryetgin - 2 aylar önce
Neden Filmin Yayın Plartformu Hakkında Bilgi Verilmiyor :)
murathan eryetgin
murathan eryetgin - 2 aylar önce
Film 5 Nisan'da Netflix'de Olacaktı Acaba Neden Gelmedi Henüz ?
Arda Blume - NDNG
Arda Blume - NDNG - 2 aylar önce
1:26
O partiye sızıyoruz! Ortalığın anasını, avradını ağlatıyoruz!
HASTASIYIZ DEDEEEEEE! 😎😎
LOKMAN! VER OĞLUM MÜZİĞİ!
Arda Blume - NDNG
Arda Blume - NDNG - 2 aylar önce
Fırsttan istifade niye kafa atıyon lan, moryantez?
Bilerek mi yaptım lan taş kafa?
Ne vuruyon çocuğa, piç!
Döğnün la oğnünze!
ARKADAŞIMA BAĞIRMA, ASKER-AA!!
Yakğırtmayın lan bhana askerliği!
Ne dedi lan?
Yaktırtmayın bana askerliği diyor.
Sen bunun dilinden anlıyor musun ya?
Jandarsan nooolacak, jandarmasan nolacak...
😂😂😂😂
Shaban Shaban
Shaban Shaban - 2 aylar önce
Arkadaslar bu fimi nerde izleye bilirim
wolf Ayşegül
wolf Ayşegül - 2 aylar önce
Kırgın çiçeklerdeki kızlardan oynamış film de 4.filmlerindede biran damla yılmaz oynamıştı şimdide çağla oynamış bidaki aleyna oynarsa şaşırmayın
sarmasik kilic
sarmasik kilic - 2 aylar önce
Filim linki yok mu izliycegimiz
Mutullah Şenel
Mutullah Şenel - 2 aylar önce
"Ortaya karışık çocuk mu yaptınız" 😀😀😂😂😂😂
80casino
80casino - 2 aylar önce
Her bölümü güzel, bunu dizi yapmak lazım vallah izlenir.
Taha mümin Göbek
Taha mümin Göbek - 2 aylar önce
1:19
وردة لحزينة noor
وردة لحزينة noor - 2 aylar önce
للة شتاقيت لقدر
وردة لحزينة noor
وردة لحزينة noor - 2 aylar önce
ترجم بليز
İsmail Mete HD
İsmail Mete HD - 2 aylar önce
0:10 oduncu da varmış :D Odunu burada da verir.
Ggob Ggob
Ggob Ggob - 2 aylar önce
1:20
Tugay Bakır
Tugay Bakır - 3 aylar önce
1. film normal son 4 film bok gibi boşa zaman kaybı.
xFear
xFear - 3 aylar önce
ilker abimiz film ayağına neyse asvdhgasvdghsaösmflşas
Deniz Reis
Deniz Reis - 3 aylar önce
2:05 la case de papel :)
CRIS ARICI
CRIS ARICI - 3 aylar önce
lmaoooo hastasiyiz dedeeee
Egemen pro 1903
Egemen pro 1903 - 3 aylar önce
Kertenkele deki ziyayı tanıyanlar
Kadirr Ben
Kadirr Ben - 3 aylar önce
Netflix e satında izleyelim
Metin Kaya
Metin Kaya - 3 aylar önce
ne kötü bir espiri jandar ne alaka
Fərid Babayev
Fərid Babayev - 3 aylar önce
Fatmanin hastasiyim dedeeeeee 😂😂😂
sudenaz toy
sudenaz toy - 3 aylar önce
1:4 müzik efsane
OKT REYİZ
OKT REYİZ - 3 aylar önce
*Iııhhh içim gitmiş*
Amet Amet Oglou Amet
Amet Amet Oglou Amet - 3 aylar önce
Uraz birtane
Fatih Yıldız
Fatih Yıldız - 3 aylar önce
Bu seri tutmadı artık çd 6 yı beklicez
Kadir Parto
Kadir Parto - 2 aylar önce
Ayn
Semih Ustaalioglu
Semih Ustaalioglu - 3 aylar önce
Çakallarla dans'ın 6.cı serisini de çıkarırsınız artık
İlyas ??
İlyas ?? - 3 aylar önce
1:46 saki şefkat yerimdardaki. Cuma usta
BEDAVA PARA KAZAN
BEDAVA PARA KAZAN - 3 aylar önce
@t
REKLAMI GEÇİN İZLEYİN FİLM ŞUAN VAR SİLİNMEDEN İZLEYİN SIFIRBİR 5 SEZON 6 BÖLÜM LİNKTE
@t
linke tıkla reklamı geç de izleee bedava silinmeden izle
Organize İşler Sazan Sarmalı 2
@t
KAPANMADAN İZLEYİN AÇILIYOR REKLAMI GEÇIN İZLEYİN
@t
REKLAMI GEÇİN İZLEYİN FİLM ŞUAN VAR SİLİNMEDEN İZLEYİN SIFIRBİR 5 SEZON 6 BÖLÜM LİNKTE
Efe Bulut
Efe Bulut - 3 aylar önce
naz çağla ırmak kırgın çiçekler kader
Spayk Ready
Spayk Ready - 3 aylar önce
2:04 neydi lan
Ibrahim Korkmaz
Ibrahim Korkmaz - 3 aylar önce
nezaman cikiyor
Valeh Turabov
Valeh Turabov - 3 aylar önce
Ful nasil izliye bilirim bunu itrnetden lutfen yardimci olun
3 emiribabo
3 emiribabo - 3 aylar önce
kuzen volkı
Kürşat Kızıl
Kürşat Kızıl - 3 aylar önce
Kankam bıktık artık ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorsunuz abi ciddiyim boku çıktı artık. Ya şu filmi saçma sapan eski filmlere benzetmeyin artık amına koyiyim. Oyuncuların rolü kolpacılık değil mi abicim ? Bırakın kolpacılık yapsınlar. Artık boku çıktı amına koyim yeter bir adam gibi Çakallarla Dans film zevkimiz vardı onunda içine saçma sapan dizi hikayeleri sokuştururarak içine sıçtınız. Artık ben bu filmi izlemek için heyecanlı değilim abi ilk 3 filmden sonra bendeki raylar koptu artık.
Halimize Şükredelim
Halimize Şükredelim - 3 aylar önce
İnterneten nasıl izleyebilirim bunu ?
Hasan Bozkurt
Hasan Bozkurt - 3 aylar önce
savaşı başlıyor
Tv dünyası
Tv dünyası - 3 aylar önce
Telif yememek için
Tv dünyası
Tv dünyası - 3 aylar önce
Çakallarla dans tamamen ful serisini paylasmama izin verirmisiniz?
ALP S.
ALP S. - 3 aylar önce
fatma gibi bir karım olsun dünyayı dolandırırım
OYUN ATEŞİ
OYUN ATEŞİ - 3 aylar önce
O deilde bunu izlerken sinemada arkada çaktırmadan çiğköfte yedim xd ne alakaysa
Mecoaso Amet
Mecoaso Amet - 4 aylar önce
Aco
White Region
White Region - 4 aylar önce
Volki degilmi lan bu
Merve Cebesoy
Merve Cebesoy - 4 aylar önce
Sondaki şarkı pleaseee
thanos thanos
thanos thanos - 4 aylar önce
Vizyona girsin artik
Adem Cengiz
Adem Cengiz - 4 aylar önce
Adem abi sıkıntı sıkıntı 😀😀
Aysun cagla irmak
Aysun cagla irmak - 4 aylar önce
Cok guzel diziniz hep ızlıyprum super beaıtyfull 😭😭😭😭💚💚💚💚💚💚💚💚💙💙💜💜💜💜😇😇😇😇😇😇💕💕💕💕💕💕💕💕💛💛💛😇😇😇😇😇😃❤️😃😃😃😃😃😃❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘
Aysun cagla irmak
Aysun cagla irmak - 4 aylar önce
Cakalla askilimbomcıkela♥️
Aysun cagla irmak
Aysun cagla irmak - 4 aylar önce
Cagla 17yasında burcu da boga 💟💟💟💟💟💟💟💟💟
Aysun cagla irmak
Aysun cagla irmak - 4 aylar önce
Ayyyyyyyyyy, cagla ırmakım cok guzel oynuyor seni cok seviyorum dizide cok guzel sın cok tatlı sın prensesim 💓💓💓💗💗💗💗💗💗❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
SerhatPower
SerhatPower - 4 aylar önce
-Hastasiyiz dede!
+(Dede) Kimin hastasisiniz amk
bilinmeyen adam
bilinmeyen adam - 4 aylar önce
Mesuttttttt
yasa pets
yasa pets - 4 aylar önce
Amına kodumun kasasi acilsana 😂😂
şerafettin altay
şerafettin altay - 4 aylar önce
Güzel dizi gerçekten tebrikler
Oguzhan Kizilarslan
Oguzhan Kizilarslan - 4 aylar önce
Haaaahhh sictik diğer serilerde bu seride sivazliyacaz mi diyorsunuz
Kaan Özdemir
Kaan Özdemir - 4 aylar önce
Bu filme bayılıyorum
Erkan YükseLCaN
Erkan YükseLCaN - 4 aylar önce
4 efsaneydi 5 dahada efsane bence
vahid ismayilov
vahid ismayilov - 4 aylar önce
Adem abi ıııhhhh
Mustafa yıldız
Mustafa yıldız - 4 aylar önce
Film internete düştü mü ?
Mustafa yıldız
Mustafa yıldız - 4 aylar önce
Bende bulamadım
KADIR TIRYAKI
KADIR TIRYAKI - 4 aylar önce
bende onu bekliyorum dusmusmi
Mehmet yasin Oztemiz
Mehmet yasin Oztemiz - 4 aylar önce
Ben böyle boktan film izledim ya helal olsun bana la insanları enayi yerine koyuyorsunuz ya yapacağınız filmin yayında yapımda emeği geçenler varya anladınız siz.
fenerli _
fenerli _ - 4 aylar önce
1:19
fenerli _
fenerli _ - 4 aylar önce
1:20
fenerli _
fenerli _ - 4 aylar önce
1:19,5
Mehmet Tamaz
Mehmet Tamaz - 4 aylar önce
Abi frakmanda bile gözümden yaş geldi
Mehmet Koc
Mehmet Koc - 4 aylar önce
Sen jandarsan nolucak jandarmasan nolucak
hakan mavruk
hakan mavruk - 4 aylar önce
😂😂😂
Ayşe Keleş
Ayşe Keleş - 5 aylar önce
Ya abi ben bu kadar komik bir film görmedim ya 🤣🤣🤣
aslı turhan
aslı turhan - 5 aylar önce
Ne zaman bu
BİR ANKARA KOMEDİSİ
BİR ANKARA KOMEDİSİ - 5 aylar önce
FİLMİN HİÇ BİR SAHNESİNDE GÜLMEDİM ÇOK ZORLA YAPILMIŞ YANI YAPILSIN ADET YERINI BULSUN DIYE ÇEKMIŞLER ÇAKALLARLA DANS 5 İN DİĞER SERİYLE HİÇ ALAKASI YOK BOŞA YAPMIŞLAR
Soap Mac'tavish
Soap Mac'tavish - 5 aylar önce
Hayattamdaki en kötü çakalllarla dans film i
Nusret Denizli
Nusret Denizli - 5 aylar önce
Serinin en kötü Filmi olmuş Küfürden baska birşey yok
Hüseyin K.
Hüseyin K. - 5 aylar önce
*"Sen Jandarsan nolucak Jandarmasan nolucak" x)*
BY CUKUR
BY CUKUR - 5 aylar önce
Cookkkk güzel sinamada bekleriz
Doğukan Taşar
Doğukan Taşar - 5 aylar önce
Önceki bölüm gibi iyi olmamış gibi
Melis Olcer
Melis Olcer - 5 aylar önce
O kırgın çiçeklerdeki masum kaderi böyle görünce kötü hissettim😕
Sonraki