Çakırbeyliler paraya el koyuyor! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 156. Bölüm

3 382
276
 
YORUMLAR
Ilhan Ayar
Ilhan Ayar - 11 saatler önce
orasına moyayım böyle dizinin resmen 5 yaş gurubu
Haci Aslan
Haci Aslan - 17 saatler önce
Ben beni yaştana kulum küleyim yanliz ona hakıririm sabırli ol mama ona borcliyim
kafkasyalı 36
kafkasyalı 36 - Gün önce
Çatışma sahneleriniz berbat...
Sigaranın Maskarası Olma
sigara sizinle kedinin fareyle oynaması gibi oynuyor desem kanaldaki videoyu anla kurtul
Demir Resul
Demir Resul - Gün önce
Eşkiya yi abuk sabuk reklamları çatışma sahnelerinde ki başarısızlığı ve kafasına göre ara vermesi yüzünden TV den izlemiyorum, sadece netten takip ediyorum..
İDRİS ELALDI
İDRİS ELALDI - Gün önce
TELEVİZYONDAN İZLEYİP 1 SAAT REKLAM BEKLEYECEĞİME İNTERNETTEN REKLAM BEKLEMEDEN İZLİYORUM ARTIK SİZEDE TAVSİYE EDERİM HATTA TELEVİZYONUNUZ UYUMLUYSA TELEFONDAN EKRANA YANSITIP DAHA RAHATTA İZLEYENEBİLİR TV DÖNEMİ BİTMİŞTİR
my pika †
my pika † - Gün önce
İlyas ve alparsal biraz daha ön sahne de ola bilirler
Emre GökTürk
Emre GökTürk - 2 gün önce
Bi zeki akıllı öngörüsü yüksek bunlar zaten herkes devlette dahil keriz .keklik gibi herkesin adamları bunların karsısında bu zamana kadar nasıl gelip tehlikeli aile olmuşlar mantıklı işler yapın artık lan
Grani Kanalı
Grani Kanalı - 2 gün önce
6:28 saçma sapan müzikler bırakıyosunuz şaka gibi gelmeye başladı. Nerde o eski gerilim müzikleri senaristttt
Görkem Avcı
Görkem Avcı - 2 gün önce
En iyisi TV den değil, YouTube düşünce izlemek.
BAŞLICAM PORTAL ÇELİK KAPISINDAN
Balta girmiş Orman
Balta girmiş Orman - 2 gün önce
Vay be arka siradakiler Oktay
zorba komando
zorba komando - 3 gün önce
Babam muco öldü 😁görüyorum tekin 🙈
serkan oksuz official
serkan oksuz official - 3 gün önce
Fahrimidir nedir, kovun gitsin diziden. Aldığı nefes zarar
Yücel İnekci
Yücel İnekci - 3 gün önce
Herkes Birer Tane Vurdu Şükür..
Abdullah Aral
Abdullah Aral - 4 gün önce
Catisma sahnelerini cekmeyi bi türlü ögrenemediniz
Türk Milliyetçisi
Türk Milliyetçisi - 4 gün önce
Ulan Oktay Reisi öldurdunüz şimdide tayfasi girer diziye ibo dizdar rıza intikamini çakirbeylilerden alır 😃
slayt gosterısı
slayt gosterısı - 4 gün önce
Bu diziyi ilk bölümden beri izlerım en sacma sahnesi buydu en amatör oyunculuk buradaydı cok yazık bu izleyıciye yapılan bir saygısızlıktır umursamazlıktır
KOJİRO HUYUGA
KOJİRO HUYUGA - 4 gün önce
Adamsın tufan altan ce bicolar
Serkan Öztürk
Serkan Öztürk - 4 gün önce
bölümleri erken yükleme şansınız yok mu ?
Dragon King
Dragon King - 4 gün önce
Ava giderdik 20 yaşlarda ördeği bile böyle rahat vuramazdık senarist bu mekanı kaçkere daha kullanacaksın 🤪
burakcan öz
burakcan öz - 4 gün önce
PORTAL ÇELİK KAPI GÜZEL DİZİ !!!
A Adf
A Adf - 4 gün önce
Oktay ölmsydi keşke
Ömer berke Meral
Ömer berke Meral - 4 gün önce
Kimsesiz Yaşar gelsin artık
Hüseyin Yıldız
Hüseyin Yıldız - 4 gün önce
Hızır zaferi boranlarla arkaya göndermişti.
Bilge Sanigök
Bilge Sanigök - 4 gün önce
Sen nasıl izliyorsun diziyi
Emrah güleken
Emrah güleken - 4 gün önce
Bijon anahtarı
Azat Irac
Azat Irac - 5 gün önce
10 dk lik video yazıyo izliyorum 3 dk dizi 7dk rekalmm
Şule YILMAZ
Şule YILMAZ - 5 gün önce
Hızır reis tespih kullan
Şahin ağa nerde?!
Ahmet aslan müziği bu bölüm hiç çalmadı
Murat Çelikbaş
Murat Çelikbaş - 5 gün önce
Şu reklam meselesine çözüm bulamazsanız bu diziyide çok yakinda paralı internet kanallarından izlemeye başlarız...ama unutmayın bu kadar izleyeniniz olmaz...parası olan izler malum herkezin o kadar parasi yok...
Bence şansınızı fazla zorlamayın derim 😉
ahmet arslan
ahmet arslan - 5 gün önce
Cidden bu hiç yakışmadı atv çokmu paraya ihtiyacınız var maaşlari yada sigortalarimi ödeyemediniz??? Açıkça soleyinde hesaba atalım nakit yeterki reklam koymayın bukadar yaaaaa
ahmet arslan
ahmet arslan - 5 gün önce
Yönetmen bey acil bana ulaş acil ama dikkate alırsan memnun kalırım tetikciyim reel yaşamda rol olarak fazlasını yansitirim hocamm bul beni hocammm🤠😎
Muhammed Altug
Muhammed Altug - 5 gün önce
Tavsiye dizi sunumları
Eşkıya dünyaya hükümdar olmazın sunduğu portal çelik kapı her hafta sali saat 20.00 da atv de
Portal çelik kapının sunduğu reklamlar her salı saat 20.00 da atv de
Sarı Reis
Sarı Reis - 5 gün önce
Çatışma sahneleri çok kötü
Taha Kılıçkap
Taha Kılıçkap - 5 gün önce
Bu mekanı rahmetli özer zamanındandır kaçıncı basışları 🙄😂😂
Hyper Beast
Hyper Beast - 5 gün önce
Boranin zaren bi islevi yoktu ki dizide tekin borsn bos adamlae bos sahneler
umut güzel
umut güzel - 5 gün önce
cok guzel
servet 122 karakaya
servet 122 karakaya - 5 gün önce
on kişi elli kişiyi tek silah attırmadan temizledi bay be
Yanlız Kurt
Yanlız Kurt - 5 gün önce
Hisir reis diyorki zafer sende arkadan dolan diyor boranla ve fahriue zafer onden cikiyor cekim hatasi farkeden oldumu dikatlice bakinca
Miraç Ertürk
Miraç Ertürk - 5 gün önce
Eskiya
Miraç Ertürk
Miraç Ertürk - 5 gün önce
Boran ölme
Miraç Ertürk
Miraç Ertürk - 5 gün önce
Efsane
Miraç Ertürk
Miraç Ertürk - 5 gün önce
Mükemmel bölüm idi
MAHAMMED AHMED
MAHAMMED AHMED - 5 gün önce
ليش ما في ترجمه
Fatih Cebecioğlu
Fatih Cebecioğlu - 5 gün önce
Bülent çetinaslanın diziden hemen çıkmasına hiç şaşırmadım arka sıradakilerde Oktay karakterini iyi yapıyordu ama oyunculuğun hiç üstüne koyamadı resmen acemi gibi oynadı edhoda
TUNA
TUNA - 5 gün önce
Arka sıradakiler :Oktaya bak Nasıl yaşlanmış.
العاب اطفال
العاب اطفال - 5 gün önce
نرنبخ
العاب اطفال
العاب اطفال - 5 gün önce
زرنقنبه٢زثوبن
العاب اطفال
العاب اطفال - 5 gün önce
بننبن٣
العاب اطفال
العاب اطفال - 5 gün önce
ثزتثهث
العاب اطفال
العاب اطفال - 5 gün önce
وؤنرهبن
العاب اطفال
العاب اطفال - 5 gün önce
وىسنن
Baran Palazoğlu
Baran Palazoğlu - 5 gün önce
Sarı Sadi kursta hocamız. Bravo Ahmet Hocam
Murat Fano
Murat Fano - 5 gün önce
Arkadaşlar bir hafta duruyorsunuz bi gün daha bekleyin internetten indirin rahat rahat reklamsız izleyin bu lanet olası reklam lardan kurtulun gecenin yarısınada kalmanıza gerek yok ben öyle yapıyorum
Bright TV
Bright TV - 5 gün önce
Yavuz 2. Bolimden oldu bu ne
hakan kaya
hakan kaya - 5 gün önce
Yavuza Birtek Üzülen Benmiyim :DDD
Yüksel Özdemir
Yüksel Özdemir - 5 gün önce
6:31 silahlı çatışma var arkada insanlar birşey yokmuş gibi elini kolunu sallaya sallaya gidiyorlar amatörce sahneler çekiliyor
Light Selami
Light Selami - 5 gün önce
Dizi süresi çok uzun kalite düşüyor. 45-50 dk olsa böyle saçma hatalar olmaz kolay kolay.
Rise
Rise - 5 gün önce
raconu biz yazmadık ama biz keseriz
-hızır reizzz
Seyran Aliyev
Seyran Aliyev - 5 gün önce
Kimsesiz gelse iyi olur nerde bu ya.
Seyran Aliyev
Seyran Aliyev - 5 gün önce
vay be arkadaş şu kadar reklammı olur siz bu reklaminızla seyredicileri kayb edeceksiniz. Şu ATV kanalı iyice abardtmış şu reklamleri.
Ziya Soysal
Ziya Soysal - 5 gün önce
Portol çelik kapı yapında adını dizinin reklam araları eşkiyayı verirsiniz 10dk dizi yarım saat reklam
Necla Keleş
Necla Keleş - 5 gün önce
İşte eşkiya dünyaya hükümdar olmaz geri geldi işte bu yaa
Sonraki