Canım Acıyor... Psikopat Hayaller

770
1
 
YORUMLAR
jimin'in Dayı Kızı
jimin'in Dayı Kızı - 15 gün önce
Beni sana kör edip gittin inşallah sevdiğin kız lez çıkar.
İlayda Varol
İlayda Varol - Aylar önce
Şarkini adi?
Ceren Yıldızhan
Ceren Yıldızhan - Aylar önce
Keşke ya keşke saniyesinde unutup hiçbirşey olmamış gibi davranabilsem ama yapamıyorum keşke hiç sevmeseydim dediğim insanlar beni ne hale getirdi
FG-Eray
FG-Eray - Aylar önce
Fon müzigin adi ne ki ?
Gozel Gozlum
Gozel Gozlum - Aylar önce
Hayattda en buyuk piwanligim ve yalniwim Canimdan bile cok sevmemdi(((((
Songül & Çağlar
Songül & Çağlar - Aylar önce
Ben onu ilk görüşte sevmişim hiç yaşanmamış gibi saymak mümkün değil ki...
Siyah Mezar
Siyah Mezar - 2 aylar önce
😞
Elif •x•
Elif •x• - 2 aylar önce
"Unut sende ölen bütün sensizlikleri"
HaSrEt
HaSrEt - 2 aylar önce
fon muzik ne bu arada video süper
Sadiye Ozyurt
Sadiye Ozyurt - 2 aylar önce
Sahi simdi gerçekten seven varmıdır varsa banada soyluyverin bi zahmet💕💕
Nisa Kudu
Nisa Kudu - 2 aylar önce
Canım Acıyor Çünkü O Beni Sevmedi ...
Emel Mamur
Emel Mamur - 3 aylar önce
💟💟💟💟💟💟💟💟💟
Özlem
Özlem - 3 aylar önce
Zaten en çok ta yalan olduğunu bilmek koymuyomu insana ??
Meley Ehedova
Meley Ehedova - 3 aylar önce
👍👍👍👍
popi kiz
popi kiz - 3 aylar önce
Yalan diyosunuz ya sanki siz hiçyalan soylemiyosunuz 163 kişi yorum yapmiş hepside yalan diyolar böyle insanlarin hastasiyim yaw👊👊
kkRaLGeLiYoR
kkRaLGeLiYoR - 3 aylar önce
Size 1 Şaka Yapiyimmi

Devamını Oku
kirik kalp
kirik kalp - 3 aylar önce
Like
Tuğba Özmantar
Tuğba Özmantar - 3 aylar önce
Güzel olmuş...
Sevgi Naz
Sevgi Naz - 3 aylar önce
Muzigin adini bilen varmi rica etsem 🙏
defo Can
defo Can - 3 aylar önce
Çok güzel olmuş emeğine sağlık ağlama garantili:/
sevgi çiçeği
sevgi çiçeği - 3 aylar önce
Mükemmel olmuş 👍👍
失Kucuk Efsane
失Kucuk Efsane - 3 aylar önce
*"UnuttuM"*
Hayata İnat Gülümse
Hayata İnat Gülümse - 3 aylar önce
Herkeste bi maske merakı;
Kimsenin kendi olmaya cesareti kalmamış....
Herşey yalannnn.....
İlayda Yilmaz
İlayda Yilmaz - 3 aylar önce
Bugun canlı yayın yok mu? 😔
No Name
No Name - 3 aylar önce
🚬🚬🚬🍷🍷🍷🥃🥃🥃🥃🍷🍷🍷🚬
Elif Bakir
Elif Bakir - 3 aylar önce
Ya unutamıyorsak?
HERŞEY NEŞESINE
HERŞEY NEŞESINE - 3 aylar önce
Like knk
Hakan Doğan
Hakan Doğan - 3 aylar önce
Abi canlı yayın yapmadan 1gün önce haber ver takip edelim ...
Doğukan Araz
Doğukan Araz - 3 aylar önce
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭👑
kkRaLGeLiYoR
kkRaLGeLiYoR - 3 aylar önce
Her seven Kavuşsaydı Keşke
H.N.E. 4.6.3
H.N.E. 4.6.3 - 3 aylar önce
Video yine çok güzel
Game City
Game City - 3 aylar önce
Yalanlardan ibaret degil mi zatrn hayatimiz siktirin...
Kölgə namə
Kölgə namə - 3 aylar önce
Abi arka fon muziginin ismi ne?
Kölgə namə
Kölgə namə - Aylar önce
+HaSrEt hayir bulamadim
HaSrEt
HaSrEt - Aylar önce
Kölgə namə şarkının adını buldun mu ??
hissiz panda
hissiz panda - 3 aylar önce
Kölgə namə bişey değil
Kölgə namə
Kölgə namə - 3 aylar önce
hissiz panda tamam cok sag ol soyledigin icin🤗
hissiz panda
hissiz panda - 3 aylar önce
Kölgə namə adını bilmiyorum ama snapchatin varsa yada başka bir telde fln bu şarkıyı aç snapchate gir ekrana basılı tut şarkının adını söyliycek
Karadeniz
Karadeniz - 3 aylar önce
Sevgiler yalan
Sana soylediyi kelimeler yalan
Hepsi yalan...😝
İrem Bozan
İrem Bozan - 3 aylar önce
Ya sen neden hep bu kadar guzel videolar atiyosn seni cok seviyorm
Elif Tr
Elif Tr - 3 aylar önce
*of abi bu vidyo da tutmadı gel tüm aboneler kendimizi yakalım* 😂
Şizofren VEVO'
Şizofren VEVO' - 3 aylar önce
Dün Düğünümüzü Düşünen Kadın Bugün Başkalarının Hayallerini Süslüyor.. 😒😣
Gowher Babayewa
Gowher Babayewa - 3 aylar önce
Çok guzel bir video sozleri harika
hs s d
hs s d - 3 aylar önce
😢😢
Hazem Yesma
Hazem Yesma - 3 aylar önce
Güzel olan herşey biter biz çirkin olalım
Mustafa Sadıklı
Mustafa Sadıklı - 3 aylar önce
Hazem Yesma Cirkin olsak bile ask bizi hep guzel gosteriyo ona ne diyceksin
Mustafa Sadıklı
Mustafa Sadıklı - 3 aylar önce
Hazem Yesma oda biter birgun
Hazem Yesma
Hazem Yesma - 3 aylar önce
Sizce gidene mi zor kalana mı ve nedeni???
Mustafa Sadıklı
Mustafa Sadıklı - 3 aylar önce
Hazem Yesma bence gidene daha zor bu hayata sevgide oyun hislerde bu yuzden hersek karsisindakini oyuncagi gibi gorup sıkılınca baska bir oyuncagi secer bu yuzden kimseyi sevmiyceksin💋💋💋💋
Havva Guclu
Havva Guclu - 3 aylar önce
Hazem Yesma Eğer gerçekten seviyorsan gitmessin gidenler kendini başka kollarda teselli etmeyi iyi bilirler onlar için hiçde zor değildir. Ama kalan her gün her dk her sn onun gidişiyle yanar tutuşur. Kalan hep bekler gelmeyecegini bile bile ama giden çoktan mutlulugu buldugunu sanmıstır ama aslımda gerçek mutluluk bırakıp gıttıgi insandadir....
Nedret Niyazi
Nedret Niyazi - 3 aylar önce
Tek kelimeyle muhteşem
Volkan Dokmetas
Volkan Dokmetas - 3 aylar önce
Aşk unutulmaz acısı da geçmez acı hep aynıdır sadece o acıya alışırsın ve unuttunu zannedersin peki şimdi çıksa karşına unuttun mu beni dese ? İşte öyle kalırsın
Selin Ay
Selin Ay - 3 aylar önce
Bayram abi yaktın be içimi 🍃
Nurgül Çolak
Nurgül Çolak - 3 aylar önce
Hepsimi yalan bee
Feyzanur Pekcan
Feyzanur Pekcan - 3 aylar önce
Yıne aynı performansta bir video
Reşadet Kahramanli
Reşadet Kahramanli - 3 aylar önce
-" Sen gül diye yorumda atarım videouyuda izleyib beğenirim zaten aboneyim )) (yorumu okuyan, sende yap büyüyelim) Yeterki , Kanal yürüsün "
Mustafa Altuntaş
Mustafa Altuntaş - 3 aylar önce
Yıkılmadım ayaktayim.
esmer hatun
esmer hatun - 3 aylar önce
Arkadaşlar kanun bu
Ya hayatı seve seve yaşayacaksınız
Yada afedersiniz s*k* s*k* yasiyacaksiniz.....seçim sizin
insan sevgisi
insan sevgisi - 3 aylar önce
Dünyada iki kör tanıdım biri seni seveni görmeyen SEN biride senden başkasını görmeyen BEN 😢😢😢
Kader Mumun
Kader Mumun - Aylar önce
😞😞
Sadiye Ozyurt
Sadiye Ozyurt - 3 aylar önce
Cnm sıkıldı o yüzden
insan sevgisi
insan sevgisi - 3 aylar önce
Sadiye Ozyurt amin amin nolduda msj atin ki
Sadiye Ozyurt
Sadiye Ozyurt - 3 aylar önce
adana ayanlari amin cümlemizin inşallah
insan sevgisi
insan sevgisi - 3 aylar önce
Sadiye Ozyurt rabimmm daha iyi etsin inşallah :)
Sinem Keskin
Sinem Keskin - 3 aylar önce
Müziğin adını yazar mısın:)eline sağlık bu arada :):)
_ E Z E L _
_ E Z E L _ - 3 aylar önce
*Yine mükemmel ötesi bir vidio tabiki.bu vidionun sahibi kimm-->Bayram Sarı😂*
Havva Guclu
Havva Guclu - 3 aylar önce
Sonra şey oldu işte siktir olup gitti
Zehra Ehmedli
Zehra Ehmedli - 3 aylar önce
ABİ CANLI AÇ
Aysun
Aysun - 3 aylar önce
Neden hep çok sevdiklerimiz bizi terk edib gidiyo?? (
insan sevgisi
insan sevgisi - 3 aylar önce
Sadiye Ozyurt oldu cnm küfür etmiyelim lütfen 😉😉😉
Sadiye Ozyurt
Sadiye Ozyurt - 3 aylar önce
adana ayanlari küfür etmesek 😏
insan sevgisi
insan sevgisi - 3 aylar önce
sjsksks seni bırakmam derler bırakırlar üzmem derler üzerler sana bsy olursa dayanamam derler ama onlar bile bile hayatini sikerler
Sadiye Ozyurt
Sadiye Ozyurt - 3 aylar önce
Bende iyiyim
Aysun
Aysun - 3 aylar önce
Sadiye Ozyurt iyiyim sen?
Tuğba Dursun
Tuğba Dursun - 3 aylar önce
Ne kadar kötü , seni sevmesi bile yalan 💔
SebepSiz VedaLar
SebepSiz VedaLar - 3 aylar önce
Hani geçecek diyolarya yalan geçmiyo 4 ay oldu gideli gram unutamadım
Süleyman Çellik
Süleyman Çellik - 3 aylar önce
SebepSiz VedaLar ne dort ayı ne de dort sene yedi sene geçti yine acı ayni
Havva Guclu
Havva Guclu - 3 aylar önce
3 yıl lan ... 4 ay neki sana benden tavsiye 4 ayda geçse 40 yılda geçse unutamayacaksın onu unutmaya çalışma beceremiyeceksen gerçekten sevdiysen tabi ama olmuyor işte....Emin ol o şuan başkasının gülüşünü izliyor sen ise hergün ağliyorsun unutmayı deneme sadece alış..
Murat Karagoz
Murat Karagoz - 3 aylar önce
SebepSiz VedaLar. 2. yil oldu gideli hala dun gibi amk
Fatma Zehra Yaman
Fatma Zehra Yaman - 3 aylar önce
Herşey yalan, hayat yalan...😞😞😞
sıla 34.
sıla 34. - 3 aylar önce
😢😢🍺🚬💔💔
yeşim çiftçi
yeşim çiftçi - 3 aylar önce
Degmiyo la degmiyo uzulmene onu düşünmene hiç bir şeye degmiyo
Dilek dilek
Dilek dilek - 3 aylar önce
Bil ki düşmek değildir insanları üzen.. Elinden tutar gibi yapıp aslında itenlerdir insanı hayata küstüren.
Hey Sevgilim
Hey Sevgilim - 3 aylar önce
canin aciyor bilyorum ya benim benimde aciyor lan herseyi gomdum unutum bile kendi hayatimï yasiyorum ne guzeĺ hayatini sev lan psikopat pischopat
Sadiye Ozyurt
Sadiye Ozyurt - 3 aylar önce
Hey Sevgilim hadi ya
ayarsız oyuncu
ayarsız oyuncu - 3 aylar önce
ama ben bunlar ın hiçbirini haketmemiştim
Gamze Nur
Gamze Nur - 3 aylar önce
Sevgiler yalan🍁🍻
HERŞEY NEŞESINE
HERŞEY NEŞESINE - 3 aylar önce
Gamze Nur knk son videoma beklerim
AHMET AHMWT AHMET AHMET
AHMET AHMWT AHMET AHMET - 3 aylar önce
Keşke herşey hayal ettiğimiz kolay olsa .
hissiz panda
hissiz panda - 3 aylar önce
Sevmek kolay unutmak zor 😔
ALEYNA DOĞAN
ALEYNA DOĞAN - 3 aylar önce
Sadiye Ozyurt oturuyoruz sen
Sadiye Ozyurt
Sadiye Ozyurt - 3 aylar önce
Napıyonuz
ALEYNA DOĞAN
ALEYNA DOĞAN - 3 aylar önce
Sadiye Ozyurt dünyanın en zor kısmı
Sadiye Ozyurt
Sadiye Ozyurt - 3 aylar önce
ALEYNA DOĞAN. O daha zor işte😊😊
ALEYNA DOĞAN
ALEYNA DOĞAN - 3 aylar önce
hissiz panda unuttum diyorsun dışarı çıkıyorsun onu gördüğünde unutmadığını öğreniyorsun .hele bide aynı mahalledeysen 😥😥😥😥😥
Azra Sıla Güler
Azra Sıla Güler - 3 aylar önce
👏👍
Murat Karagoz
Murat Karagoz - 3 aylar önce
Kocaman bir yalan. O yuzden siktir edin gitsin
Sadiye Ozyurt
Sadiye Ozyurt - Aylar önce
Yaaa kac haftdir konusamiyoruz. Nasilsiniz
Sadiye Ozyurt
Sadiye Ozyurt - 2 aylar önce
baran karagöz moralini bozma hemen ya sn konusmayinca bn niye konusayim
Sadiye Ozyurt
Sadiye Ozyurt - 2 aylar önce
baran karagöz sanada
baran karagöz
baran karagöz - 2 aylar önce
Sadiye Ozyurt. Galiba fazla konusmak istemiyorsun artik iyi geceler😞😞😞😞
Sadiye Ozyurt
Sadiye Ozyurt - 2 aylar önce
baran karagöz iyi geceler
hayat yalan
hayat yalan - 3 aylar önce
Yine harika bi videoooooo😖😖😖
hayat yalan
hayat yalan - 3 aylar önce
İmran ǫυявαпσν sen olma ben oldm sana
ALEYNA DOĞAN
ALEYNA DOĞAN - 3 aylar önce
İmran ǫυявαпσν ben abone oldum ama senin olmana gerek yok 🆗
Sadiye Ozyurt
Sadiye Ozyurt - 3 aylar önce
Bencede
Sadiye Ozyurt
Sadiye Ozyurt - 3 aylar önce
Süperrr
Elvan Altinkaya
Elvan Altinkaya - 3 aylar önce
😣😥
kitab dünyası
kitab dünyası - 3 aylar önce
Lütfen canli yayin açarmisin
İlayda Balçık
İlayda Balçık - 3 aylar önce
🤐🤐
Şizofren VEVO'
Şizofren VEVO' - 3 aylar önce
Ulan İlayda Eher o Sensen Yıktın beni haberin yok ölüyorum ben artk duygusuzum 😩💔
Melisa deniz
Melisa deniz - 3 aylar önce
😥😥
Sonraki