Söz | 54.Bölüm

40 798
3 092
 
YORUMLAR
Feride Kalandarva
Feride Kalandarva - 23 saatler önce
Su evlendikten sonra degisdi diyenler burdami
avtos qaqaw
avtos qaqaw - Gün önce
Bu bölmü lap cizgi filminə donderdilere
Sude Kaya
Sude Kaya - 3 gün önce
Ah be Nazlı aslında ne kadarda masumca Ateşi düşünmüş.Ateş çok sert çıkıştı gereksiz yere.
Zeynep Mutlu
Zeynep Mutlu - 3 gün önce
Söz çok güzel bir dizi
Zeynep Jones
Zeynep Jones - 11 gün önce
melisa şizofrenmi
Melisa Dsn
Melisa Dsn - 13 gün önce
Melisa kapiyi kilitledi Kesanli hop diye açti ahah sahnede yanlislik var
Guli Adamova
Guli Adamova - 14 gün önce
Ulla kesanli 😄😄😄😄😄 cok comik
Zulfiya Xalilova
Zulfiya Xalilova - 15 gün önce
Bu bombayla tutuklananlar Çolagin evinde deyilmi?
New Petrolium of Oil Company
olum çocukmu kansırıyirsunuz mücahit kızın evine gittiyinde içeri girdikten sonra kız kapıyı kilitledi nasıl o onu öyle açdı tam bir çekim hatası
cwoNe
cwoNe - 21 gün önce
bazıları silahları kabzalardan tutmuyor wdaewdsadsadsadsa
gamze Araz
gamze Araz - 21 gün önce
1:37:03
games arda
games arda - 23 gün önce
aboooooo
Махмуд Халимзода
👍👍👍 Tajikistan
Egzon R.
Egzon R. - 25 gün önce
To much drama.
Hikaye&Tarihadam 21
Hikaye&Tarihadam 21 - 29 gün önce
1:03:49 Aha Keşanlıda gitdi
Samir Pawhazade
Samir Pawhazade - Aylar önce
2:09:30
imge su alkış
imge su alkış - Aylar önce
bir kolum kirildi bir kolümü bıçakladı hahahaha
SKARPION 775
SKARPION 775 - Aylar önce
Pidaraz evlad sin San Anna bu Anna mol eshshak gijdalla
Mustafa Demir
Mustafa Demir - Aylar önce
👏👏👏👏👏 çok güzel olmuş f i
TÜRKIYE tr
TÜRKIYE tr - Aylar önce
Keşanlı olunca fillmin tadı tuzu aliyo
Emir Eren KARA
Emir Eren KARA - Aylar önce
1:33:40'da draganın kullandığı dürbün aselsanın dürbünü değil mi?
رجال ابكاه القدر
💐💐💐
MUHTEŞEM HİKAYELER
MUHTEŞEM HİKAYELER - Aylar önce
yetimhanenin kuçuk çocuğuu içerdeki Sarpın çoçukluğunu oynayan ve çukurdakı yamaçın çoçukluğunu oynayan çocuk
MUHTEŞEM HİKAYELER
MUHTEŞEM HİKAYELER - Aylar önce
dizinin yeni hafızı qaliba turan usta
çok sevdim onu
Canan Baki
Canan Baki - Aylar önce
Nisan hanım çocuklar gibi yıkanıyor
Hüseyin Yılmaz
Hüseyin Yılmaz - Aylar önce
VATAN SANA CANIM FEDA 🇹🇷❤️
cansel yıldız
cansel yıldız - Aylar önce
kasap dragan ateşin abisiymiş bide yada melisanın babası çünkü melisa kimliğini mücahit aldığında sesi çıkmadı gelip kendide almadı sonuçta asker alıyor bar gibi yerde polis basar arama yapar kimlik illaki lazım olur ama kız ilgilenmedi mücahit getirdi alırken de normal aldı kimliği şeker hastası ilaç kullanıyor biraz deli kız falan babası dragan olabilir yani eğer değilse de ateşin abisi kesin dragan bağı var çünkü takibi bilerek öz geçmişini okuyup yetimhane ye yönlendirdiler ....
Emine Veliyev
Emine Veliyev - Aylar önce
Azerbaycanan salam
fırat cesur
fırat cesur - Aylar önce
Bayılıyorum ya şu ateşin köylü rolüne
tolga çakır
tolga çakır - Aylar önce
yavuz tıme dönsün ardık yaa
Esra Abdikarim
Esra Abdikarim - Aylar önce
Y❤
Ya❤
Yav❤
Yavu❤
Yavuz❤
علي ماجد
علي ماجد - Aylar önce
اليش ماكو ترجمه
Just Watch
Just Watch - Aylar önce
dragan ahhahahha 1:33:46 he drone yolla da hemen öldürsünler bizi
Husayn Jhde
Husayn Jhde - Aylar önce
Seri. diZi kazanlr. ancak. Haram. BaharÖldü
Erhan Bircan
Erhan Bircan - Aylar önce
58:55 çiğ balık harici hepsi
medına munever
medına munever - Aylar önce
Yavuz
Yuri Yubar
Yuri Yubar - Aylar önce
Bu dizinin musiqilerini artiq deyisin .ayni muzikleri dinlemekden sikildik
Javad Hoseini
Javad Hoseini - Aylar önce
Keşanlı aşık olunca çok tatlı oldu
nesli can
nesli can - Aylar önce
yavuz
Abdul Qaiyom Sarwari
Abdul Qaiyom Sarwari - Aylar önce
Keşanlı da aşık oldu
Big Gaming TV
Big Gaming TV - Aylar önce
Y’a bu dünyadaki en iyi dizi değilse ben hayvanım be! SÖZ 🇹🇷 💓
Arife K.
Arife K. - Aylar önce
Türkleri kimze durduramaz
Ninja Game
Ninja Game - Aylar önce
Baranin kaldigi yer çolagin evi degilmi 🤨 farkedenler ???
Ömer ÖZDEMİR
Ömer ÖZDEMİR - Aylar önce
bir kolimi kirdi bir kolimi biçakladi hahahha:)
DJ Samid Ahmedoglu
DJ Samid Ahmedoglu - 2 aylar önce
Hayatım boyunca izleyebilirim ve hiçbir zaman bıktım demem .. emeği geçen herkese teşekkür ediyorum çok iyisiniz çocuklar... Hepinizi öpüyorum 😘😘👉👍
Somebody _.
Somebody _. - 2 aylar önce
Kesanlinin asik hali daha da güzellestiriyor onu
Hasan Oglou
Hasan Oglou - 2 aylar önce
Çolak öyle şükür film de çıktı
Hasan Oglou
Hasan Oglou - 2 aylar önce
52 dk elma soyu diğil sidik soyu 😂😂
Merdan Rejepov
Merdan Rejepov - 2 aylar önce
Sen anlat karadenizmiş o ne lan tövbe aynı şeyleri tekrarlıyorlar. Söz dizisi harbiden güzel dizi :)
Elvin Teknolojide
Elvin Teknolojide - 2 aylar önce
52:49 😂😂😂😂
Ali Kurt
Ali Kurt - 2 aylar önce
Bu diziye bok atanlar götünü yıkamıyor ondan bu bokluk
Ezzo Cxaryev
Ezzo Cxaryev - 2 aylar önce
1:19:45 bağirmaaaa 😂😂😂
Karima&zubeir Lepshok
Karima&zubeir Lepshok - 2 aylar önce
Ben
İlkin Eliyev
İlkin Eliyev - 2 aylar önce
Soze baxan azeriler kim istiyir bizlerdekilerde bele filim ceksinler ozlerinin gostersin bilirik ki bizde teror yoxdu amma bele maraqli filimler cekseler yaxsi olar yenede kardeslerimiz olan tuklere ALLAH komeyleru olsun
elif minik kus
elif minik kus - 2 aylar önce
Çolağın karabayırdaki eviyle baranın evi aynı yer :d
FARKLI BİLGİLER
FARKLI BİLGİLER - 2 aylar önce
Yemınle Blue Tv Gecersenız Boku Yersenız Buna Bilin !!!!!!
Namusunla Yasa
Namusunla Yasa - 2 aylar önce
AKPsayesinde ergenokon kumpasiyla kosmik odaya draqongibiler sokuldu maaleseefff
Dima uzb
Dima uzb - 2 aylar önce
Bende hic reklam yoktu rahatca izledim 😉😉😉😉😉
Bilinmeyen İnsan
Bilinmeyen İnsan - 2 aylar önce
05.12.2018 🀄
آوجآع يتيمـهہ
آوجآع يتيمـهہ - 2 aylar önce
Söz için burdayız benle olanlar
Muxammed Allahverdiyev
Muxammed Allahverdiyev - 2 aylar önce
Bu necə reyjisordu türk əsgəri komutanini tək qoyub helkopterə gedirlər və ya terrorisdi türk əsgəri baximsiz qoyub. əsrlərlə məşğuldur terrorisdə qaçir belə bolum olar vay vay vayy
heena qureshi
heena qureshi - 2 aylar önce
plz provide all ep in Eng sub
TAN TUBE
TAN TUBE - 2 aylar önce
süper like abone oldum zili açtyı sizide kanalıma bekliyorum
Sadek lssa
Sadek lssa - 2 aylar önce
😍😍😘😘😘😘🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙❤❤❤❤
yusuf kaya
yusuf kaya - 2 aylar önce
Allahin ASLANI HZ.HAMZA
daif alobayde
daif alobayde - 2 aylar önce
تابعوني قناة جديدة 😅🙊
Yasin Eliyev
Yasin Eliyev - 2 aylar önce
Ya varsa yoksa SÖZ
Mesxetin Mesxetin
Mesxetin Mesxetin - 2 aylar önce
LAN anaya babaya bakamayandan adammi olur, yasli basli adamlari tek basina birakiyorsunuz , Gelin dedigin anaya babaya bakacak hizmet edecek ,
Ama malesef turkiyenin hali BU YAZIK
Beyler 01
Beyler 01 - 3 aylar önce
şu keşanliya bayiliyorum😁😁
Ahmet AYATA
Ahmet AYATA - 3 aylar önce
Trend yoldan bi iğne alırsam namerdim. Dakka başı reklam yuh artık yaaaaa. Görmemişin indirimi olmuş, almış bizim diziye çalmış bu ne be?
Nisa Soylu
Nisa Soylu - 3 aylar önce
Lan sürekli neden reklam çıkıyor,reklam izlemekten diziye odaklanamıyorum ya
cihan Aydogmus
cihan Aydogmus - 3 aylar önce
su Derya ya asik olan tek ben miyim?
Gulnar M
Gulnar M - 3 aylar önce
Çolakin mekani 😊
Söz Bağımlısı
Söz Bağımlısı - 3 aylar önce
Tahire noldu
Kardelen Yeşilyurt
Kardelen Yeşilyurt - 3 aylar önce
43:45
Binak kryeziu
Binak kryeziu - 3 aylar önce
Super dizi💙💙
Binak kryeziu
Binak kryeziu - 3 aylar önce
🙋🙋👏👏💕💕
Emrah Can Bilici
Emrah Can Bilici - 3 aylar önce
reklam resmen televizyondaki gibi
Princess Dilber
Princess Dilber - 3 aylar önce
Sudan gicik olanlar +1 like
سوسو سوسو
سوسو سوسو - 3 aylar önce
طالعه من الحمام بشعرها ناشف ومسرح وعامله مكياج 🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙊🙉🙈
Eray Talha
Eray Talha - 3 aylar önce
Niye herkesin kolunda 571 yaziyoda erdeminkinde 57 yaziyo
Kaan Men
Kaan Men - 3 aylar önce
Allahım çolağın evini daha kaç kiside kullancaniz
mert ünver
mert ünver - 3 aylar önce
melisanın evine giren keşanlı kitli kapıyı açmadan dışarı çıkmış sayın yönetmen bu incelikler dikkatimi çekiyor resmen bilginize hata.1.
Oğuz Batuge
Oğuz Batuge - 3 aylar önce
As
Rufet Memmedov
Rufet Memmedov - 3 aylar önce
Bu bolumun indirmesi kapali onu acinda izleyelim
Amil Mehdi HD Offical
Amil Mehdi HD Offical - 3 aylar önce
biz TURKLER Tarih boyu heckimden korkmadik aynen yavuz likee
Yasemin Altunbay
Yasemin Altunbay - 3 aylar önce
17:24 e dikkat
Ridvan Ridvan
Ridvan Ridvan - 3 aylar önce
Kesanli: Gorillere belki kendimi yakin hissediyorum 😂😂
5'Loosers PB
5'Loosers PB - 3 aylar önce
Söz | 54.Bölüm
4.582.866 görüntüleme
runa canyeva
runa canyeva - 3 aylar önce
PİS COXX PİS
aydın Alkan
aydın Alkan - 3 aylar önce
Allah tüm askerlerimizin gücüne güç versin ne dilekleri istekleri varsa hayırlı eylesin nasip etsin. Allah hepsini korusun...
Mert Alsen
Mert Alsen - 3 aylar önce
1:50:31 orası agahın yavuzu bıçakladığı ahır değilmi?
İbrahim Karasan
İbrahim Karasan - 3 aylar önce
Keşanlının garsona olan davranışı ve hitabı yanlış. Bence insanlara örnek olmalılar.
نارين جان 1
نارين جان 1 - 3 aylar önce
Elif zorlu
Elif zorlu - 3 aylar önce
1.20.00 bazılarına yapmak istediğim kfkdndjndj
These Videos
These Videos - 3 aylar önce
Bende hic reklam yoktu Hahahahahaha rahatca izledim
gereksiz kız
gereksiz kız - 3 aylar önce
En havalısı bence Avcı ve Karabatak ya, Avcı'yı adamlar göremediği hâlde o onların hepsini görüyo hatta öldürebilir. Karabatak da kılıktan kılığa giriyo:')
gereksiz kız
gereksiz kız - 3 aylar önce
1:43:30 şirin gelin:'))
gereksiz kız
gereksiz kız - 3 aylar önce
Turan Usta aşırı ponçik ya:'))
gereksiz kız
gereksiz kız - 3 aylar önce
16:49 konuşmasını yediğim:')
Sonraki