Ahmet Çakar canlı yayında ayakkabısını çıkardı fırçayı bastı!

7 853
256
 
YORUMLAR
koray kry
koray kry - 3 gün önce
Anmet Çakar:Benim bankada bırak 50 milyonu 50 bin dolarım olsa sizin gibi sıvacılarla işim ne 😂
kaizen
kaizen - 4 gün önce
Kiralık arabaya binmek fakirin işi değildir
TÜRK
TÜRK - 4 gün önce
sinsi ahmet çakar
Robert Plant
Robert Plant - 4 gün önce
00:18 nE ctitittitfchf
Berksoy Kızılaslan
Berksoy Kızılaslan - 4 gün önce
İlk başta arkada çalan şarkı ne?
Murat Olgun
Murat Olgun - 4 gün önce
Adamsın Sinan Engin
Kaan Mirzanli
Kaan Mirzanli - 5 gün önce
Tadeus sinan
Decv
Decv - 7 gün önce
Pradadan 200tlye ayakkabıyı hiçbir zaman alamazsın hocamda neyse
Mikail Çekiç
Mikail Çekiç - 6 gün önce
4 yıl önceki video
Adı Bahtiyar
Adı Bahtiyar - 8 gün önce
Helal olsun Ahmet Çakar çok doğru konuşmuş.. Tutumlu olmak lazım..
Burak Uslu
Burak Uslu - 15 gün önce
Ahmet çakar haklı
Trabzon Spor Sözlük
Trabzon Spor Sözlük - 16 gün önce
04:10 sinan engin cevap vermeli hahahsgwgagafsfsfsfsfsfsrafsr
Maskulen
Maskulen - 18 gün önce
Ayakkabı PRADA. Nerden baksan 5 bin lira
kral
kral - 20 gün önce
Nurella öldü. *2020*
kral
kral - 20 gün önce
ALLAH rahmet eylesin.
Onur Gunes
Onur Gunes - 22 gün önce
Ahmet hoca mezarami goturcen malo
Bilgisayar Kurdu
Bilgisayar Kurdu - 23 gün önce
Beyler Sinan enginin Ahmet hocaya laf atması vardı ya odasına gidin bakın çöp ev diyordu bu sefer kendininkini geçti ertemin odada fıstık kabuğu ile doldu diyordu lütfen hangi video olduğunu bilen varsa yazsın
Sedat Orak
Sedat Orak - 25 gün önce
Ahmet hoca hakkı vallah
Burak Mis
Burak Mis - Aylar önce
Rok canere sallıyor arada :Dddddd
Lofi Sound Chill Songs
Lofi Sound Chill Songs - Aylar önce
Effffsaneeeeeee
Kaan Kartepe
Kaan Kartepe - Aylar önce
n
gay
Furkan Budak
Furkan Budak - Aylar önce
Oooo markacı Ertem
Ekin Promosyon
Ekin Promosyon - Aylar önce
Çakarın ayakkabı markası Prada. Şuan trendyolda en ucuz ayakkabısı 2400 lira :)
Ömer
Ömer - 20 gün önce
@Barbaros Hayrettin Paşa çakma değil be kardeşim o şakası
Barbaros Hayrettin Paşa
Barbaros Hayrettin Paşa - 26 gün önce
zaten marka oldugun soyluyor :D çakma dedi
Türkiye'deki Siyasi Partiler
Kanalıma lütfen abone olunuz please subscribe to my channel
пожалуйста подпишитесь на мой канал pozhaluysta podpishites'na moy kanal https://www.youtube.com/channel/UCJHntXAB0QKoWBFaEfxqVFw?view_as=subscriber
Türkiye'deki Siyasi Partiler
Flashmob Katyusha флешмоб в Италии: «Катюша»
https://www.youtube.com/watch?v=Ak4ywcVU76s&list=LLJHntXAB0QKoWBFaEfxqVFw&index=33
Türkiye'deki Siyasi Partiler
POLYUSHKA POLYE (benim vadim) Песенный флешмоб в Италии: «Катюша»
https://www.youtube.com/watch?v=_ZtxjptmwfE
Çöpçüler Kralı
Çöpçüler Kralı - Aylar önce
Bir ayda içdiği sigarayla 3+1 bi evin evin kirasini ödersin
Orhan Oruç
Orhan Oruç - 2 aylar önce
Merak etme ahmet hocam. Damatlarin çatır çatır yer senin yerine. Yemiyenin malını elin oğlu yer
Kutlay Ozkan
Kutlay Ozkan - 2 aylar önce
Arkada çalan müziğin adı ne bilen var mı
TOLGA BLACKOSMANOĞLU
TOLGA BLACKOSMANOĞLU - 2 aylar önce
Ahmet hocam öyle deme arabada bir yatirimdir
Tayfun Cesur
Tayfun Cesur - 2 aylar önce
Ahmet Çakar : Bakın gençler, ben ahlaksız bir adamım 😂😂
B R
B R - 2 aylar önce
ayakkabı yalnız prada 800 dolar falan
muratti duncan
muratti duncan - 2 aylar önce
Arkadaki şarkı ile muhabbetin inanılmaz komik ve değişik uyumu ahahaha MUHTEŞEM !!!!!!
Devrim Bozkurt
Devrim Bozkurt - 2 aylar önce
8:33 hocam bırakın canerin karısını
Yunus yunus
Yunus yunus - 3 aylar önce
Hocam ne yapıyorsun aq😂😂😂😂
MRFLTN 32
MRFLTN 32 - 3 aylar önce
Fakat prada aahaha
Barış Varlar
Barış Varlar - 3 aylar önce
Ekonomi değil sinan abi çartır çok ucuz
Barış Varlar
Barış Varlar - 3 aylar önce
Sinan abi ben Moskova yı iyi biliyorum
Barış Varlar
Barış Varlar - 3 aylar önce
Adam doktor kafa gider gelir düşünüyor
Barış Varlar
Barış Varlar - 3 aylar önce
Diyelim giyiyor olabilirsin en kötüsü aldığın zaman gösteriş yapmamak daha iyi birşey
Hamit
Hamit - 3 aylar önce
Sinan Engin mi kiralık evde oturuyor kiralık arabaya biniyor vay amk
Tavuskuşu 11
Tavuskuşu 11 - 3 aylar önce
3:10 ooo markacı ertem 😂
1905 GS
1905 GS - 3 aylar önce
Yayın tarihi ne beyler??
1905 GS
1905 GS - 3 aylar önce
Keşke Ahmet Çakarın kızı olarak dünyaya gelseydim🤑🤑🤑🤑
Yunus yunus
Yunus yunus - 3 aylar önce
Ulan böyle program başka gezegen de bile yok.süper yaaa
alper bozkurt
alper bozkurt - 3 aylar önce
6:35 ROK uğgggahhh :D:D:D:D:D
Eren turkish gaming
Eren turkish gaming - 3 aylar önce
Kiralık bilmem ne,bu dedikleriniz bile milletin gözünde zenginsiniz. Ne derseniz diyin.
Remzi Aktas
Remzi Aktas - 3 aylar önce
Ooo markacı ertem
Eyyup Bakan
Eyyup Bakan - 3 aylar önce
200 Tl ayakkabı bu arada prada 😆😆
İlgaz Kayili
İlgaz Kayili - 3 aylar önce
bak bülüyomusun bak ey türkiye ahmet çakar bir ŞATODA OTURUYOR
Afkbox Ev
Afkbox Ev - 3 aylar önce
Aq ahmet cakarin ayakkabisi prada. Sonra marka giyen problemlidir, sevmem diyor. Ne kullaniyor bunlar aga
gökhan koçel
gökhan koçel - 3 aylar önce
AHMET ÇAKAR: 2.000 TL LİK PRADA AYAKKABI GİYİYOR MİLLETE TUTUMLU DİYE AHKAM KESİYOR
Uğur Yıldırım
Uğur Yıldırım - 3 aylar önce
Hocam tamam da o ayakkabı yaklaşık 1.400 tl :)
If Rap Gets Jealous
If Rap Gets Jealous - 3 aylar önce
8:13
Uğur Cantenur
Uğur Cantenur - 3 aylar önce
Şaka maka ama bazen Ahmet Çakar ı hayatımda örnek alıyorum
Bazen ayni şeyleri düşündüğüm adamlar varmış ...
Buğra ÖZER
Buğra ÖZER - 3 aylar önce
Şu arkada çalan parçanın ismi ne acaba fkskglslglskff
Kadir E
Kadir E - 3 aylar önce
Beni bitirdin be :/
Ömer Faruk Kıvırcı
Ömer Faruk Kıvırcı - 4 aylar önce
4:54
AHMET ÇAKAR BİR ŞATODA OTURUYOR
Gurbetçi Caner
Gurbetçi Caner - 4 aylar önce
Marka giyen taşıyandan nefret ederim diyor gösterdiği ayakkabı prada
jane margolis
jane margolis - 4 aylar önce
Akıllarda tek soru sinan engin ahmet çakarın don giymediğini nereden biliyor .d
serdar eses
serdar eses - 4 aylar önce
Çakar sonuna kadar haklı dediklerinde
Zafer Er
Zafer Er - 4 aylar önce
Helal olsun ahmet hoca
Ömer Yardım
Ömer Yardım - 5 aylar önce
Sinan ne boş adamsın yav hoca param yok para kazanıyorum demiyo ki gösterişe para vermem demiş kaldıki sonda kendin itiraf ediyosun bütün para mı giyime kuşama harcıyorum diye
Elurxy
Elurxy - 5 aylar önce
4:24 hoca sen ne don giyersin ne çorap giyersin PUUHAUDHAUDHASUDHASUDHASUH
Faiq Huseynli
Faiq Huseynli - 5 aylar önce
Sinan engin kadar boş konuşan insan görmedim
Tunç Öztürk
Tunç Öztürk - 5 aylar önce
4:52 Ooooo sdhagadhjkhejkohjsklhfhgfhffjdjhsggs
Mert Acar
Mert Acar - 5 aylar önce
Ahmet Hoca çok haklı
drogdozo
drogdozo - 6 aylar önce
ahmet çakar'ın demek istediği giyime para vermem,marka sevmem ama diğer her şey için parayı veririm
Yİğit Kolukısa
Yİğit Kolukısa - 6 aylar önce
Ayakkabı 5 bin liralık prada milletin aklıyla alay ediyor.
Emre Ay
Emre Ay - 6 aylar önce
Hocam prada ayakkabım olsa değil 4 yıl 40 yıl giyerim en dandik ayakkabısı 1000-2000$ 😂
Mustafa Baykal
Mustafa Baykal - 6 aylar önce
Fakat prada 👍😅
Jumpman
Jumpman - 6 aylar önce
benim bankada 200 300 binim vardır ne demek ya aradaki 100 bin lira ufak para gibi sanki 2 3 lira der gibi . ne yapuorlarda kazanıyor bunlar yaa
Yusuf ASLAN
Yusuf ASLAN - 6 aylar önce
Ahmet Çakar: Marka giymeyin
Also Ahmet Çakar: Prada ayakkabı
melissa
melissa - 6 aylar önce
ya hocam sen ne çorap giyersin ne don giyersin
Emir Cem Gök
Emir Cem Gök - 6 aylar önce
Ben ayakta uçarım kardeşim
BadaL Badal
BadaL Badal - 6 aylar önce
bunlarin gercek malvarliklaarini ogrenmenin bi yolu varmi?
Onur 3100
Onur 3100 - 6 aylar önce
Ahmet hoca ağzınıza sıçtı kesin nan tatavayı
zülfikar Güngör
zülfikar Güngör - 6 aylar önce
8:37 Ahmet hocam sanane amk jdnxjkskzkzs
Hüdavendigâr
Hüdavendigâr - 6 aylar önce
Vay be bir zamanlar 10 liralık gömlek varmış. Yıl 2020
Baran Altun
Baran Altun - 6 aylar önce
Dikkat edin ayakkabı Prada
Bozkurt
Bozkurt - 6 aylar önce
ahahahaha
Mehmet Emir Özçelik
Mehmet Emir Özçelik - 6 aylar önce
Allah Allah
Abdullah Sandıkcı
Abdullah Sandıkcı - 6 aylar önce
Adamsin ahmet abi konus be beton yetmez betoon
تورك الپرن صاتیلمیش
Abi acil 0.50 yapın hızı ve hep öyle izleyin
Cihangir ceo
Cihangir ceo - 6 aylar önce
Rakı masası ahahah
Tolga KARAHAN
Tolga KARAHAN - 7 aylar önce
Fakat Prada😂😂😂
Semih Akgün
Semih Akgün - 7 aylar önce
Sinan almış eline tesbihi kendini adam zannetti herhalde her tespih sallayan adam olsaydı imamlar mafya babası olurdu
Kenan Utku
Kenan Utku - 7 aylar önce
Rasim habire arkadan birşeyler diyor :Dd
Ya bişey dicem de
Ya bişey dicem de - 7 aylar önce
Ahmet Çakar kelimesi kelimesine haklı adam helal olsun yürü beeee
Sert Erkek
Sert Erkek - 7 aylar önce
Adamsın ahmet çakar
Galatasarayualtras
Galatasarayualtras - 7 aylar önce
3:52 AY AYYY AYY😂😂😂
Galatasarayualtras
Galatasarayualtras - 7 aylar önce
Arkada calan sarki guzel uymus😂😂😂
Cetin
Cetin - 7 aylar önce
Ilac gibi program 😂 rok temizce özür dileyip geri gelmeli...
ahmet yesilyurt
ahmet yesilyurt - 7 aylar önce
Tüm dertlerimi unutuyorum bunu izlediğimde aşk acısıymış hayat derdiymiş hepsi uçuyor 5 10 dakikalığına
Mert Taha Önal
Mert Taha Önal - 8 aylar önce
Çakar hocam net açıklamış gereksiz lüks harcamadan kaçınırım bol param olmasına rağmen sadelikten yanayım demiş. Ama ne anladılar adama neler dediler çünkü kendilerini değerli hissettiren tek şey malvarlıkları. Maddi değeri olmayan bir şey onlar için işlevsiz anlamsız hoca hayattan keyif almayı bilen mentalitesi bakış açısı olan bodozlama yaşamayan birisi saygı duyuyorum mizahı eğlencesi bile masadakilere 3 gömlek fazla
Burak GÖKCE
Burak GÖKCE - 8 aylar önce
50 milyon dolari var.
Er Gur
Er Gur - 8 aylar önce
Amerikayı bilmiyoruz new yorku hiç bilmiyoruz sinan engin
hllsvrn
hllsvrn - 8 aylar önce
Ahmet Çakar: Ben modaya da karşıyım! Tanımıyorum moda!!! 😀
Mert Can
Mert Can - 8 aylar önce
Adam haklı ' zaten birşey üretmiyoruz ve fakir bir ülkeyiz dediği gibi üretimin ithalatın güçlü değilse fakirsindir o alınan marka ayakkabılar kıyafetlerin parası hep dışa akıyor tabi ki kaliteli giyinmek ister insan o ayrı birşey ama aşırıya kaçmamak gerek'.
Serdar Ali Çelikler Fan Sayfası
https://www.youtube.com/watch?v=XPWQ8_7tb3M&t=329s
Barbaros Hayrettin Paşa
Barbaros Hayrettin Paşa - 8 aylar önce
Gözler yaşlı roku arıyor
Bleach Mania
Bleach Mania - 8 aylar önce
Zengin olmak suç değil fakat zengin olup da alttan alttan fakir tribine girmeye mütevazi hareketlere gerek yok :D Paran varsa giyinirsin gezersin istediğini alırsın. Bankada 300 milyar varmış sektir ordan :D Kaç milyon vardır kimbilir mk
karayelvids
karayelvids - 8 aylar önce
Üç tane kızı vardı üçü de Abd'de okuyordu galiba. Onlara baya para gitmiştir. Bankada 300 bin lirası varsa çok şaşırmam ama fakir tribine girdiğide doğru.
Rotasız Kaptan
Rotasız Kaptan - 8 aylar önce
Sıvacılık bir insan olsaydı ertem şener olurdu.
mst sgt
mst sgt - 8 aylar önce
Fakat prada
Alp Buğra Talayhan
Alp Buğra Talayhan - 8 aylar önce
Bu adam neden rapi sevmiyo aq rap kültürünün yansıttıkları ile kendi düşünceleri çok uyuşuyo.
Sonraki