Heijan - Bahtımın Karası

52 966
1 614
 
YORUMLAR
Sara Talay
Sara Talay - 2 saatler önce
tek kelimeyle süper aqa ya ..
Can Kaya
Can Kaya - 6 saatler önce
@heijan Krallllll sen 10 numara adamsın 🤜💥🤛
Halil Ay
Halil Ay - 6 saatler önce
Bu şarkıyı her dinlediğimde duygularınıyorum
Yunus Genç
Yunus Genç - 9 saatler önce
Bir baharda 1 çiçek olmaz
AmA
Her bahar 1 çiçekle
bAşLaR
Fatma D.
Fatma D. - 13 saatler önce
Ulan evimizin altinda bi cocuk gece gunduz bangir bangır bunu dinliyo ezberletti mahalleye
ttn tayron
ttn tayron - Gün önce
Nasılda unuttuk ama
Memati Baş
Memati Baş - Gün önce
Bahtımın karası yarrağımın kafası
Meliksah Yılmaz
Meliksah Yılmaz - 2 gün önce
Bu adam karı oynatmadı prim kasmadı kendi emekleriyle buraya kadar geldi başarılar HEİJAN BABAA devam böle efsanesin ellerine vermeye devamm eskiler Burdamı beğenin de bilelim . . .
Serhat Aydın
Serhat Aydın - 2 gün önce
Abi yüreğine sağlık çok güzel olmuş sen munti gibi olma rezil olmuş o
Harlem Fake
Harlem Fake - 3 gün önce
Genemi amcalar Nerde heijan ? Burası bağcılar nerde heijan ? Has tayfayız lan biz
onur şahin
onur şahin - 3 gün önce
+1
Sema Aktaş
Sema Aktaş - 3 gün önce
Sen nasıl bir yarasın..?
Biraz CHiLDEREN
Biraz CHiLDEREN - 3 gün önce
*BİR SENMİ AŞIK OLDUN A BAHTIMIN KARASIIIIIIIII*
Rumeysa Özün
Rumeysa Özün - 3 gün önce
Daha dün yansın geceler pelinsu eceler diyen adam bugün de bahtımın karası diyor😞😞
Alper Erben
Alper Erben - 4 gün önce
Reis ağzına sağlık
Aydan
Aydan - 4 gün önce
Yine mükemmel bir şarkı çıkarmışsın ortaya 👊🔥
Ali Kırkır
Ali Kırkır - 4 gün önce
Farklı semtin çocuklarıydık? 📿📿
KAYAHAN Güler
KAYAHAN Güler - 5 gün önce
Bi insan bu kadar içtenlikle söyleyebilirr..yaşananlar kolay unutulmuyor eyvallah reis
Berat Şener
Berat Şener - 5 gün önce
abi varya türkiyede bu adam gibi güzel söz yazan inasan bulamassın ya harbiden güzel yazıyor eline sağlık :)
Ferhat Bilici
Ferhat Bilici - 5 gün önce
Aynen devam
Captan TAKLACI
Captan TAKLACI - 5 gün önce
Abim arka plan müzik imde kullana bilir miyim??
zeynep  set
zeynep set - 5 gün önce
Kanasin derken?
zeynep  set
zeynep set - 5 gün önce
Emre Altıkardeş.
zeynep  set
zeynep set - 5 gün önce
Eyvallah ciğerim
Kerem Bayraktar
Kerem Bayraktar - 6 gün önce
dünya çapında olmuş, muhteşem
GöZü Kдяд
GöZü Kдяд - 6 gün önce
Heijani dineme iin heycan !azim +1
Habip Yorgun
Habip Yorgun - 7 gün önce
sen ne kral adamsın
Burak Bilgi
Burak Bilgi - 7 gün önce
NASIL YAZACAK PEK BİR ŞEYİN YOK, DAHA NE ANLATACAKSIN. CİĞERİMİZİ SÖKTÜN.
mahir tüfenk
mahir tüfenk - 7 gün önce
bağımlısı oldum
Yusuf Aksu
Yusuf Aksu - 7 gün önce
‘Hiçkimseye bahsetmedim olanları’
Cılgın Remix
Cılgın Remix - 8 gün önce
Millet Karı Kız Bulamayınca İzlenme Sayısı Düşmüş 1.7M Adamdır
erdem celebi
erdem celebi - 8 gün önce
Bu sarkiya klip sart
Zeynep Erdem
Zeynep Erdem - 9 gün önce
Sanki bu aralar pek iyi değil zaten sıkıntıları var galiba 😏
Pubg Pubg
Pubg Pubg - 9 gün önce
YÜRE BE KRAL KİM TUTAR SENİ
SEVDIYSEM
SEVDIYSEM - 9 gün önce
Söz: Heijan
Mix-Mastering: Aşıl Heybeat
Müzik :Terminal yapım
BAĞCILAR GFB
BAĞCILAR GFB - 9 gün önce
BAGCILAR
Heijan - Bahtımın Karası
00:00 ●━━━━━━─────── 3:45
⇆ㅤㅤㅤㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤㅤㅤ↻
Yusuf Bulut
Yusuf Bulut - 9 gün önce
Heijan - Bahtımın Karası
00:00 ●━━━━━━─────── 3:45
⇆ㅤㅤㅤㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤㅤㅤ↻
1 LİKE İLE ÇALIŞIYOR ♥
Yusuf Bulut
Yusuf Bulut - 9 gün önce
Erkek arkadaşının parası yok diye tokum” diyen de vardır, yokum” diyen de.
oyuncu 4545
oyuncu 4545 - 10 gün önce
yeni şarkı at abiii 1 ay olmuş atmayalı
Petrichor
Petrichor - 10 gün önce
Reis naptın bee yardın bu acıdan kıvranan kalbimi.
Zafer Burak ÜNAL
Zafer Burak ÜNAL - 10 gün önce
Ah be doğan abi cash ömerle çektiğin rapler mükemmeldi ne hızlı geçiyor zaman
Türkiyede işsizlik
Türkiyede işsizlik - 11 gün önce
Şu piyasaya keşke böyle girseydin reis.
Kaan Özkan
Kaan Özkan - 11 gün önce
SA BOŞ İNSANLAR
Samet Tanrıverdi
Samet Tanrıverdi - 11 gün önce
Adam karı kız oynatmadı ya bir kenera atıldı Türkiye uyan !!
Arda Karabıyık
Arda Karabıyık - 11 gün önce
Abi bi ses ber be
Mikail Özer
Mikail Özer - 12 gün önce
Heijan özüne döndü işte uzun zamandır özünde fakat şimdi de dinlemiyosunuz
Onur Ozguler
Onur Ozguler - 13 gün önce
Super yapmışın hejan abi kanasın kanasın efsane
Eyüp Demir
Eyüp Demir - 13 gün önce
1.25 yapın şarkı dahada güzel oluyor heijan bitanedir kendisi
berkay reis oyunda
berkay reis oyunda - 13 gün önce
https://youtu.be/uLJqfk_wiOs abilerim ablalarim bu yorumu gorursaniz begenip izlermisiniz 😊
Uyumsuz Kral
Uyumsuz Kral - 14 gün önce
amk heijan kliplerinde karı kız oynatır izlenmesine bak karı kız oynatmaz izlenmesine bak bu videoyu beğenenlerin hepside eskiden gelenler
Sonraki