4 FARKLI YETİŞTİRME TARZI (Kızımız olsa sevgilisiyle eve çıkabilir mi? :Tartışmalı) : 3Y1T #51

36 616
715
 
YORUMLAR
Ceren Yıldırım
Ceren Yıldırım - Saatler önce
Hiç bu kadar eğlenmemiştim. Ve 46 dakika o kadar hızlı geçti ki bittiğine üzüldüm.
Bu video için teşekkür ederim. Cidden çok eğlendim. 💞
Ays Yuc
Ays Yuc - 14 saatler önce
Çok yanlış ciddi birşey düşünüp evlendiklerinde aynı evde olabilirler.
Serdar Sayın
Serdar Sayın - 22 saatler önce
Ben diyim bence Chaby en tutucu olan olacak aralarında ters teper genelde böyle konuşunca :D Büyük konuşmamak lazım
Zeynepshiii - 제이넵
'Düşmeden bisiklete binmeyi öğrenemezsin'
Ankara Su ve Kanalizasyon İdaresi
Altyazi: delikore34 ne lan XD
Harry Potter
Harry Potter - Gün önce
Louis’in çocuğum olursa ceza için elinden şunu şunu alırdım demesi falan tamamen babasının örnek almasından dolayı değil mi? Söylemek istediğim aslında hepimiz farkında olmadan anne babamıza benziyoruz 😊
Sermin Azizoğlu
Sermin Azizoğlu - Gün önce
Efsane kanal
Serap Yılmaz
Serap Yılmaz - Gün önce
Mickelll sen nasıl bi adamsın süpersinnnn yaaa😄😄😄
Sevnur Tiryaki
Sevnur Tiryaki - Gün önce
Michele so soft :)))
Zehir HoU
Zehir HoU - Gün önce
"Bekara karı boşamak kolay. "
burak fghj
burak fghj - 2 gün önce
29:41
Ne diyor bu gavat ?
😀😁😁😂😊😊😃😊
Freda Guler
Freda Guler - 2 gün önce
Michele yi dinlerken turklugumu sorguluyorum
Awasin Cubukcu
Awasin Cubukcu - 3 gün önce
Bu konuda Michele o kadar katılıyorum ki .
Awasin Cubukcu
Awasin Cubukcu - 3 gün önce
Ödül ceza olayında fazla katılmıyorum . Ön beyin zarı yan beyin zarına oranla küçük olabilir çocukta . Hem eğer böyle davranılırsa çocuk bunu hayatının her yerinde ister üstelik büyüsebile .
Baran Özgül
Baran Özgül - 3 gün önce
Bu arada italyanin ustundeki kazakta gs armasi var???
Baran Özgül
Baran Özgül - 3 gün önce
Amerikalı louise bucali diyorlarya bende bucaliyim👌👌
Arda Dağdeviren
Arda Dağdeviren - 3 gün önce
34:47 ile tüm olayı açıklayan Michele ye teşekkürler
Umt Kaya
Umt Kaya - 4 gün önce
Mikele bi siktir git
Izol
Izol - 5 gün önce
bence chaby kızıma izin veririm diyo ama ileride kızın olduğuna fikirler değişir 😂
Onur Akgul
Onur Akgul - 5 gün önce
Nediyor bu gavat 😁
Çağla Defne
Çağla Defne - 5 gün önce
Şu italyan müthiş konuşuyo ya
Elif Eda Keleş
Elif Eda Keleş - 6 gün önce
michelenin sıkış sıkış oturuşu
Elif Eda Keleş
Elif Eda Keleş - 6 gün önce
michelenin sıkış sıkış oturuşu
Buse Yaman
Buse Yaman - 6 gün önce
Kenyalı nerede ya
Uğur Moran
Uğur Moran - 6 gün önce
Allah kanunu nizami koymuş neyi tartışıyorlar
Murat Parlamış
Murat Parlamış - 6 gün önce
28:17-29:40 arası sadece lui yi izleyin yıtılırsınız
mina stewart
mina stewart - 6 gün önce
bu videodan sonra chabyle evlenmek istedim (özür dilerim gülce)
Zehra K
Zehra K - 6 gün önce
Chaby'nin yuniversite demesi aşırı minnoş değil mii❤️
Mehmet Kasım Çolak
Mehmet Kasım Çolak - 7 gün önce
Ulan 18 yaş parti seçme yaşı kız beya erkek seçme yası değil chaby haahah
Mehmet Kasım Çolak
Mehmet Kasım Çolak - 7 gün önce
Akşam ezanı konusu akşam ezanindan sonra şerler çıkacağı için
OPixele
OPixele - 7 gün önce
29.42 ann skm yarıldım aq qwexqwexqwxeqwexqwxeqw
Ahmet Poyraz
Ahmet Poyraz - 8 gün önce
Burdaki asıl Türk Mikele helal valla
Dilara Çakır
Dilara Çakır - 8 gün önce
JJ dünyayı turluyo herhalde hala yok
Hira Nur Akpınar
Hira Nur Akpınar - 8 gün önce
Ben izin verirdim ne var bunda medeniyet please!
Zeynep Can
Zeynep Can - 8 gün önce
Chaby çok mantıklı diğerlerinin gerekçeleri çok sağlam değil bence
Asena Himmetoğlu
Asena Himmetoğlu - 9 gün önce
Şimdi izleyebildim bu bölümü, ağzınıza sağlık! Bi şey söylemek istiyorum, beynin karakterle davranışla ilişkili frontal lobunun gelişimi 18 yaşından 25 yaşına dek olgunlaşma döneminde oluyor, ve bu sırada edindiği deneyimler tekrar ettiği eylemler beynini şekillendiriyor, bir örnek daha vermek istiyorum mesela uyuşturucu kullanımı özellikle 18 yaş 25 yaş arası ( genetik olarak yatkınlık bulunuyorsa) şizofreniyi tetikleyebiliyor öncesinde bir sıkıntı yoksa bile, yahut bir madde kullanımı olmasa da 18 yılda oluşan karakter bu 7 yılda büyük ölçüde değişebiliyor, tabi ki bu yetiştirme tarzıyla ilgili ve direk eve çıkmayla alakalı değil ama gerçekten 18 yaş sonrası çevre çok önemli, bence de kişi ayakları üzerinde durabilecek şekilde yetişmeli kendimi dahi eleştiriyorum ayaklarım üstünde durmaya doğru ilerliyorum ama 18 yaşından sonraki süreç çok önemli. Ayrıca çocuğun istediklerini ideallerini bulmasına yardim edilmesi gerektiği konusunda o kadar katılıyorum ki! Harika bölümdü! :) ^^
sila eroglu
sila eroglu - 9 gün önce
chaby: Kurbağa falan tutardım. michele: Ben kurban anladım da dedim noluyoruz. kdbxoxbosbxoxj seviyorum sizi❤❤
raya asaad
raya asaad - 10 gün önce
Hepiniz video da kendi çapında çokkkk haklıydı ama tek sıkıntı şu ki çocuğunuz olduğunda her şey farklı oluyor örneğin, Şimdi ki düşüncelerinizle ilerdeki hayatınızdaki düşünceleriniz ve bakış açınız çokkk farklı olacaktır çünkü anne baba kavramı öyle dışarıdan bakılabilecek ve anlıyabilecek bir kavram değildir anne baba olmak hissedilince ve yaşayınca anayabileceğiniz bir kavramdır. Bu yüzden o zaman ki yaptıklarınız ona göre değişecek.
Elif Cansu Demir
Elif Cansu Demir - 11 gün önce
L: June
M: Clara
C: Niye hep gevur gevur isimler koyuyorsunuz jsjsjsjdjssjdjjsjdsj
fremdschamen 6555
fremdschamen 6555 - 11 gün önce
Reklamın iyisi kötüsü olmaz linç etmeye devam jshdhjkdhjdjh
Dizilerle Korece
Dizilerle Korece - 11 gün önce
Çok tatlısın samimisin içtensin Lui
angeryybirb
angeryybirb - 11 gün önce
bayadır izlemiyodum çabi kilo mu vermiş baya sanki?
Başak Akçakaya
Başak Akçakaya - 11 gün önce
Chaby, nin mezhebi maşallah konya ovası kadar geniş iş 18 yaşındaki kişi genç olmuyor çocuk oluyor daha en azından benim gözümde çocuk
Hande Life
Hande Life - 11 gün önce
46 dk ne ye izlemiyom
Gül Can
Gül Can - 13 gün önce
25:22 abi neden hep gavur ismi? NDKOFIRPFJPEJFPEKCPEIPRKEPRKEOIFOFJFPEJPDKEOFOĞEKFPRKPFLEPF
Hande Yılmaz
Hande Yılmaz - 13 gün önce
Türk insanı çocuk yetiştirmeyi bilmiyor. Çocuklarını bir “birey” gibi görmüyor. Yorumlarda da gördüğümüz gibi o çocuklar da kendilerini bir “birey” olarak görmüyorlar. Ülke olarak daha 200 senemiz var.
Ahsen Çelik
Ahsen Çelik - 16 gün önce
Michele gerçekten çok güzel konuşmuş. Gerçekten etkilendim. Tebrikler 👏🏼
Tayfun Can
Tayfun Can - 16 gün önce
Okuyup çiftçi olacam diyen öğrencisi yada çocuğu olan varmı
Tayfun Can
Tayfun Can - 16 gün önce
Popüler meslek kurbanı ne demek?
Tayfun Can
Tayfun Can - 16 gün önce
21 yaşında fetih yapan genç olurmu?
Tayfun Can
Tayfun Can - 16 gün önce
Anne baba sevgisi almamış cocuklar sevgiyi dışarda bulacaktır da var.
Tayfun Can
Tayfun Can - 16 gün önce
Hormonları burnundan akan yaşları gormeze gelmek cahillik değil mi.
Elana Elettra
Elana Elettra - 17 gün önce
Salak salak uyuşturucu kullanmasın gitsin oyuncaklarıyla oynasın😂😂😂😂
Selma Güneş
Selma Güneş - 19 gün önce
Ilk defa bu kanala denk geldim demeseler ben hepsini dogma büyüme türk sanardim
Neyza Çelik
Neyza Çelik - 19 gün önce
Michele'nin saati yakıyo
Furqan Fath
Furqan Fath - 19 gün önce
Kokimoto sende totoş çiktin
Furqan Fath
Furqan Fath - 19 gün önce
Hey yanki o ayagini indir aşagiya terbiyesizlik yapma
Sevda Yıldırım
Sevda Yıldırım - 19 gün önce
Sizi oturup izlemek ve dinlemek çok güzel bizdensiniz 😊
Dilara Top
Dilara Top - 20 gün önce
Bence 18 yaşındaki bir genç evrensel olarak reşit sayılıp, seçme ve seçilme hakkı verilse bile şuanki gençlerin (bende dahil) kişiliklerinin tam oturmadığını düşünüyorum. Daha kendi karakterlerlerini keşfedemiyorlar. Ve bu fikrim tek Türkiye olarak değil çünkü yurt dışında yaşayıp okumuş birisi olarak söylüyorum.
Enes KARDEŞ
Enes KARDEŞ - 20 gün önce
chaby baya geniş ya
happy pieces
happy pieces - 20 gün önce
Küçükken tüm barbilerimin ismi claraydı hep bu ismi kızıma vermek istiyodum hatta millete de kısaca lara diyebilirsiniz diyodum aq ashgdhhdhdh
sryya jk
sryya jk - 20 gün önce
"Farklı farklı ailelerde büyüdük ama aynı koltuktayız." /Chaby Han 👏👏
Aslında biraz da çocuk yetiştirme üzerine farklı ve güzel fikirler üzerinde durulan, tartışılan bir video olmuş. Emeğinize sağlık. Gerçekten eğlenceliydi.
sryya jk
sryya jk - 20 gün önce
24:27 "İsim güzel olmaz, o çocuk kendini güzel yaparsa isim cool olur." 👏👏👏
sryya jk
sryya jk - 20 gün önce
11:53 " Orada ne var, ben hiçbir zaman göremedim. "
sryya jk
sryya jk - 20 gün önce
08:56 Düdük kuralı 😅
furkan camur
furkan camur - 21 gün önce
34:48
Eylence tv eylenceli slime
Eylence tv eylenceli slime - 21 gün önce
Azeri sözləri de söyle bilersiniz
prensesin rüyası xx
prensesin rüyası xx - 21 gün önce
Bunlar bizden daha iyi biliyo küfürleri lan
asyamur
asyamur - 22 gün önce
Benim kızım yada oğlum olsa izin vermezdim çünkü müslümanlık dininde evlenmeden önce sevgiliyle eve çıkmak uygun değildir bildiğim kadarıyla zinadır. Ama başka dinlerde böyle bir yasak yoktur eğer müslümansa eve çıkamaz.
Odlar Yurdu
Odlar Yurdu - 22 gün önce
Konu sahane
sevdegül kalayci
sevdegül kalayci - 23 gün önce
Michelle çok haklı
Tarçın
Tarçın - 23 gün önce
Münazara klübü
Kumsal Demir
Kumsal Demir - 24 gün önce
Saçma sapan yorumlar var
Videolar güzel 👍🏼
zelal çiftçioğlu
zelal çiftçioğlu - 24 gün önce
Chaby ve Michelle yi sın 5 dk söylediklerinden sonra milli eğitim bakanı yapsınlar👏👏
ümit beykurt
ümit beykurt - 24 gün önce
İtalyan çocuğa makarnadan resim yaptırmışlar 😂😂 Psikolojisini nasıl toparladılar acaba senin @michele 🤘🏿
i dont wanna listen to that
i dont wanna listen to that - 24 gün önce
Havuç sen burda nabıyon aq
c a
c a - 24 gün önce
“Niye hep gavur isimleri koyuyosunuz”
-chaby
c a
c a - 24 gün önce
“Sen niye sinirleniyon çocuğun mu var lan?” -yoda chaby
Aynur YILDIRIM
Aynur YILDIRIM - 25 gün önce
Chaby han EXO 'yu tanıyormumsun??
Ruveyda Tuncer
Ruveyda Tuncer - 25 gün önce
Bi kız olarak söylüyorum, chaby nin bacakları benimkinden daha güzel
eylül sever
eylül sever - 25 gün önce
Louis in coraplari niye farkli lan onu sadece ben yapıyorum bir daha yapma cok sinirlendim o benim özelliğim 😜💙
Eylül TR
Eylül TR - 25 gün önce
Ayrı eve çıksın ama sevgilisiyle olmaz :p
Okur Gezer
Okur Gezer - 26 gün önce
Veee Türk erkeği oturuşu ile kendini belli eder
my hope
my hope - 26 gün önce
Chaby babam olur musun?
Düş Prensesi
Düş Prensesi - 26 gün önce
Chaby'nin ana kuzusu olması bana kardeşimi hatırlattı dkckskfks
Düş Prensesi
Düş Prensesi - 26 gün önce
Aslında hepinizin türk stiliyle yetiştirilmesi çok güzel birşey❤
EMRE KOZ
EMRE KOZ - 27 gün önce
chaby sen ne tür bi gavatsınla olum etrafta ne insanlar var kız cocuguna veya erkek cocuguna öyle direk izin verilir mi kız kötü yollara sapa bilir çünkü tecrübesi yok erkek cocuguda öyle kötü yollara düşebilirler o yaşta o yaşta insanın deli çağlarıdır deli çağlarında erkekde kızda o kadar serbest bırakılmaz doğurup sokağa atmaya benzer dedigin
melif _
melif _ - 27 gün önce
18 yaşında bence bir kızın ya da erkeğin kız arkadaşıyla ya da erkek arkadaşıyla çıkması bana göre ayrı eve çıkmaları malesef ki uygun değil bunu cinsellik için falan demiyorum gerçekten ortam o kadar kötü ki liseyi ailemden farklı şehirde okudum 8 yıl yurtta kaldım çok garip insanlarla tanıştım bazısı benim hayatımı berbat şekilde etkiledi geceleri hıçkırarak uyandığımi hatırlıyorum psikolojim çok bozuktu ve yeni yeni düzeliyor. Çocuğumun böyle olmasını gerçekten istemem
özlem göçmen
özlem göçmen - 27 gün önce
Süpersiniz 👍👍
Damla Öner
Damla Öner - 28 gün önce
Michele❤
tarcinlisu Tarcin
tarcinlisu Tarcin - 28 gün önce
Her fikir değerlidir. Kötü ve yanlış bile olsa iyiyi ve güzeli yüceltir. Bunun için değerlidir...
tarcinlisu Tarcin
tarcinlisu Tarcin - 28 gün önce
Michele' nin 29. Dakikada söylediği ben ne kadar geniş bir insanım ki çocuğuma ikinci kez bir acı yaşamasına izin vereyim/ yaşatayım demesi... Vallahi çok olgun mantıklı ve harika bir düşünce yapısı var. Braavooo michelee...
Emine Özden
Emine Özden - 28 gün önce
Ay chaby ya cok iyi niyetlisin sen nasil biseysin ya valla gozlerim doldu gulceye sordun ya bittim ben
Nur Banu
Nur Banu - 28 gün önce
Yorumların %10'u video alıntıları, %30'u 'ben çocuğumun ayrı eve çıkmasına izin vermem', %60'ı Michele fanları
Nur Banu
Nur Banu - 28 gün önce
Chaby'nin Koreli olduğunu unutup daha sonradan 'Doğru biz yabancıyız.' demesi LGNCÖFNXLFMŞXNRŞXMRLXNGSLRJXŞFJXLFKDLKF
Ece Léna N
Ece Léna N - 28 gün önce
bu türk diye koydukları dağlı mı, kızlar evlenene kadar evde duruyo demiş, o kadar çalışan bayan var ailelerinden ayrı yaşayan, üniversite okuyan var, yurt dışına üniversite okumaya giden var, var da var, yahu sen ne biçim türksün, hiç mi görmedin?
fyz oguzman
fyz oguzman - 28 gün önce
Dışı seni içi beni yakar😄😄
Queen Smyrna
Queen Smyrna - 29 gün önce
18 yaş reşit sayılsa da ruhen gelişimini asla tamamlayamamış bir yaştır. Benim kızım gelip 18 yaşında eve çıkmak istiyorum dese kesinlikle hayır derim ama 25 yaşında gelip aynı şeyi söylese evet derim. 18 çok küçük bir yaş yanlışlara eğilimin en fazla olduğu dönemlerden birisi.
Sare Nur Erarslan
Sare Nur Erarslan - 29 gün önce
Michele adamsın.
caner kaya
caner kaya - 29 gün önce
25:43
Elif Özel
Elif Özel - 29 gün önce
Michele çok kaliteli bir insansın saatlerce dinleyebilirim
Sonraki