Erdoğan şimdi buna ne diyecek? Muharrem İnce kitabı gösterdi ve açıkladı

4 110
547
 
YORUMLAR
bilgi paylaşımı
bilgi paylaşımı - 23 gün önce
Ramazanda içip sonra cumaya giden adamın neyini gosteriyorsunuz
mehmet Yılmaz
mehmet Yılmaz - 25 gün önce
Gorusduya gorusmeyenmi vardi feto ne bokya gorusdu subu kopek gibi saldirmayin kufretme acmasin dava kufredene acilir dava erdogan diyerek hasetinizden geberin kiskanc lar geberin alkolikler edepsiz oldugundan dolayi dava aciliyor s3nin gibi hakaret etmez
mehmet Yılmaz
mehmet Yılmaz - 25 gün önce
Sende dinle erdogan diye hitap edem3ssin adapsiz hayadan yoksun alkolik
Mustafa Ulfet
Mustafa Ulfet - Aylar önce
Sen çöplük oldun Muro eko da yakında arkadaş in olur chp çöplük tür
dişi fenerbahçe
dişi fenerbahçe - Aylar önce
Ne Güzel yüreğin varmis canım seni çok seviyorum
Eren Baris
Eren Baris - Aylar önce
Siyonist lider !!! Proje adamı !!! ve ülke çöküşte...ne tesadüf degil mi?
nergis lara
nergis lara - Aylar önce
Kendi partinde calisan is arkadasina tecavuz etmeye calisan adi nin birisin chp gibi bi party be yazikki senin gibi sapik ve adilerle dolmus ama bir gun biz chp liler senin gibi adi serefsiz sapik lardan kurtulup ayaga kalkicaz
leyla otamis
leyla otamis - Aylar önce
Video cok guzel bir icad
Selobay Selobay
Selobay Selobay - Aylar önce
Sarhosmusun lan kafan iyi galiba sonra aldinmi cumhurbaskanligini halk sana cumhurbaskanligini verdimi aldinmi ucun birini
Turc Ngll
Turc Ngll - Aylar önce
Hocam nerdesin😢
Turc Ngll
Turc Ngll - Aylar önce
Ben af etmiyom hakimi
kemal u
kemal u - Aylar önce
Bende yine imamoğluna oy verim ailemde 85 milyonda siz oldunuz sürece chp kazanamaz ince ve kılıctaroğlu gitmeli artık yahu secimde beli oldu siz istemiyosunuz gidin zarardan başka faydanız yok empatiniz yok dinamik değilsiniz esgi yüzlersiniz lider ruhunuz yok basit bayağı ve güvensiz bir karizmanız var anlatma ve ikna kabiliyetinizde yok demeki bu işi bırakmanız lazım
kemal u
kemal u - Aylar önce
Imamoğluda genc dinamik bir ekip kurup erken secimle başkan olmalı ince ve kılıctaroğlusuz
kemal u
kemal u - Aylar önce
Imamoğlunun üstünden pirim yapmayın
kemal u
kemal u - Aylar önce
Bak kardeşim seni ve kılı ctar oğlunu kimse istemiyo ben akpli idim taki imamoğu gelene kadar şimdi eğer gercekten chpli isen chpnin iyili icin istifa edin bu halk yeni dinamik yüzler itiyo yani sizin zaradan başka faydanız yok
Kh. Ra.
Kh. Ra. - Aylar önce
Üstünden bir yıla yakın vakit geçmiş. İnce başkan degil, tabi. Ama mitingde gösterilenler kalıyor. Ayrıyken birbirine savaş açanlar biryerdeler yukarıda. ???
Müslüm Tektas
Müslüm Tektas - Aylar önce
Bende kurban olurum sana
Mustafa Budak
Mustafa Budak - Aylar önce
Kilictar oğlu aday gösterdi cumhurbaşkanı için önceden söylediklerini unutan bu ayaş hiç ses çıkmıyor kemale saydırdı çıkmışsın yenmiş diyerek Kemal bokun icine atı seni debelene dur sahtekar bende bu biraz durust diyordumya hepten yalabciymisya
Hatice Aylin
Hatice Aylin - Aylar önce
Wayyyyy beeee
Kutay Manas
Kutay Manas - 2 aylar önce
İnce senden bi halt olmamış iyiki gerçek yüzünüzü goruyoruz
Mergül Işık
Mergül Işık - 2 aylar önce
O örgütün çıban başını akp lilerin hepsi yakında anliycak hepsi istifa edecek kendilerini medya önünde bulunmaz hint kumaşıymış gibi göstermekten vazgeçecekler yakında 17 yıl hep dogru işler yapmışta halk buyüzden isyanlarda birbirine düşman geçsinler o koca karı masallarını onlar aklar onların dışındakiler hep kara zaten karaları baglamışız onlar sayesinde
Mergül Işık
Mergül Işık - 2 aylar önce
Ögretmeninin kim oldugunu söyle bbende senin kim oldugunu söylim derler 🤣🤣🤣 onların işide o misal Rabbim onları yataga düşürsün çektirsin ama öldürmesin 17 yıl boyunca belki insan olurlar türemişler 🤣🤣🤣
İsimsiz Kahraman
İsimsiz Kahraman - 2 aylar önce
Eski bahçeli tayyoş için en güzel tanıyı koymuş amk... helal olsun eski bahçeliye...
Murat Bozkurt
Murat Bozkurt - 2 aylar önce
Bir öğretmen bin koyuna bedel
Gündem
Gündem - 2 aylar önce
O zamana kadar bütün siyasiler iyi biliyordu fetoşu. Sonra gerçek yüzü çıktı. Yani çamur atmak için, önceden olanlara sarılman, şuan pkk ile bir olmanı meşrulaştırmaz ince. Bu toplum çıkarcı toplum. Yüzde 99 u avanta cı. Fetöşü büyüten bu halktır. Kimse suçlu aramasın. Halkın tamamı yalancı, rüşvetçi, beleşçi, avantacı, ikiyüzlü menfaatine göre şekil alanlar. Ama herkes bu b. k ları yer kendisine meşru sayar. Bu haliyle suçlayacak, sataşacak adam ararlar. Her melaneti iştahla yiyen hu toplumun helaki yaklaşmıştır. Bin kişide bir kişi kalan masumlara acıyorum sadece. Helake doğru hızlı koşan şeytanın nesli. Biz birinize çamur atıp durun.
Salih Can
Salih Can - 3 aylar önce
Ulan burdan AKP'ye oy vermeyenlere küfür edenlere söylüyorum. AKP kaç seneden beri Türkiye ye hizmet ediyor adamlar köprüler yapiyo yollar yapiyo ulaşımda suyunda her yönden güçlendiriyor eğer CHP HDP DSP İYİ gibi ve daha fazla parti kazanırsa ülke hem ekonomik krizden hem dolar yüzünden parasal yönden buyuk fakirlik ve krize girer burdan bütün olarak vatandaslarima sesleniyorum ben 16 yaşındayım ve bütün vatandaslarima saygı duyuyorum ama biraz düşünün başka partilere oy verirken ulkenin geleceğini düşünün
Bilgi Dağı
Bilgi Dağı - 3 aylar önce
çok şükür vatanımızı satmadık cumhuriyetimize sahip çıktık satanlar utansın....
seda seda2018
seda seda2018 - 3 aylar önce
Militte Allah'ta seni affetmez yap yap affet de hadi oradan be teyyar sende
seda seda2018
seda seda2018 - 3 aylar önce
Bunu ytupta bütün vidyoda dinleyin
seda seda2018
seda seda2018 - 3 aylar önce
Darbe akp nin oyunu zaten
Harun Yeşildal
Harun Yeşildal - 3 aylar önce
Al birini vur ötekine... Siyasilerin hepsinin , dini imanı yalan...!!!
ketur od
ketur od - 3 aylar önce
Siz hala birbirinizle didisin durun isiniz yokmu adamlarin arkasini arastirmak buda chp nin isi burdaki chp lilere soruyorum birgun olurda bu ve bunun gibiler baskanlik kazanirsa ondan sonra sizleri gorrcez cunku ben gecmisteki tum basa gecenleri gordum ondan
Doğan Şahin
Doğan Şahin - 3 aylar önce
Ne diyon müherrem .gel bakim buraya.10 milyon farkmı attı onumu diyon.he bağır biraz bağır. Çıkmışsın yenmişmiiii.......
Hayati Türko
Hayati Türko - 3 aylar önce
Kitap ozeti okuyorum diyen senin genel başkanın keMAL
Cemal Er
Cemal Er - 3 aylar önce
Kandirildik fah fah millet i nasıl kandırdılar yazık bu millette yazık
Mergub Tekeli
Mergub Tekeli - 3 aylar önce
her hainligi yapar sonrada inkar eder surat yok .
kahan 1453
kahan 1453 - 3 aylar önce
Biliyorsan konuş faydalansinlar. Bilmiyorsan sus adam sansinlar.
Sus bari sarhoş.
kahan 1453
kahan 1453 - 3 aylar önce
Yargi siyasallasti diyorlar Emine tahran kimden milletvekili oldu. Chp den.
kahan 1453
kahan 1453 - 3 aylar önce
Uzman çavuşun 80 yaşindaki türbanli annesini ordu evine almadiniz.
kahan 1453
kahan 1453 - 3 aylar önce
Ne utanmaz insanlarsiniz.Reisi birakin oglim neyapacaginizi ve nasil yapacaginizi anlatin. Türbanli diye ödülü vermediniz be
kahan 1453
kahan 1453 - 3 aylar önce
Uia çakallar bir çeşme yaptirinda bari ey millet bie çeşmemiz var deyin.
kahan 1453
kahan 1453 - 3 aylar önce
Yahu bu sarhoş degilmi hep yikildik diye. Sen rakini iç zibar
S Y
S Y - 3 aylar önce
Ya size ne demeli eli kani teroristle kol kola gezmenize !???
Omer Ozturk
Omer Ozturk - 3 aylar önce
Vay be ne buyuk bir skandal Erdogani USA ya giddince fetos LA gorusmus bunuda arkadasi kitabinda yazmis sok sok sok. Bunu skandal bir olaymis gibi gosterip ifsa ettigini sanan zuppe Kim partisinde gorevli bir Bayan calisanina tacizde bulunan sonra beni sikayet etme deyip 10 000 lira rusvet teklif edip bunda basarili olamayinca tehdite bas vuran 97 yillik tbmm lisi tarihinde hakkinda taciz suclamasiyla tezkere verilen yegane vekil. Adamdaki surat surat degil kosele. Birak meclisi birak cumhurbaskanligina a day olmayi toplum icine cikmamasi lazim. Ama Bana gore normal nedenmi ne mutlu Turkum diyenin kurucusu oldugu bir parti de hristyan kimligimle gurur duyuyorum Turk kimligimden utanc duyuyorum diyen birini partisi. Chdp li her even bir oy diyerek teroristleri meclise tasiyan parti. Vekilleri terrorist leslerinin torenlerine gidip goz yadi dokenlerin partisi yine o lesler icin kurulan taziye cadirlarinda taziyede bulunan taziye Kabul eden lerin partisi. Iste o parti Adam gibi Adam bulup cumhurbaskanligina a day gosteremedi bula bula bu tacizciyi a day yapti no oldu cumhur ittifaki 26 milyon oy calarak sayin Erdogani cumhurbaskani secti. Hadi gecmis olsun daha daha nice hezimetlere.
Toprak Toprak
Toprak Toprak - 3 aylar önce
Reis seni aldatmayan kaldımı sende 82 milyonu 17 yıldır aldattın bu hesabı veremen
Vatan Aksacli
Vatan Aksacli - 4 aylar önce
Eyer Rte Sa Seni esek gibi aglatir sen Politiker deyil resmen orospuluk yapiyor sun
Vatan Aksacli
Vatan Aksacli - 4 aylar önce
Kardesim benim derdim vatanim bayragi m senin derdin ne ince basa gelesen sen cami kapanacak kapali kizlar okula yasak olacak chp zihniyetli Le kizlar iz sokakda sikisecek ahlak kalmayacak siktir git buyuk turkiye lafla olmaz erdogan bilmiyor isini tum avrupa turkiye den korkuyor
Emirzade Gömengil
Emirzade Gömengil - 4 aylar önce
Erdoğani elestirmeyi birakin icrat yok laf cok ALLAH vatana millete zeval vermesin
Mehmet xrd
Mehmet xrd - 4 aylar önce
Bu akpliler niye bu kadar mal olmak zorunda amk a dan z ye hepsi beyinsiz amna kodumun ak koyunları
Anti Kamalizim
Anti Kamalizim - 4 aylar önce
Hepsi adam deyil! Hepsi yalaka ve sionizim hizmetcisi⚠
Berna Ök
Berna Ök - 11 aylar önce
sen nasil kazanamadin reis, umudum sendin
Esad Gook
Esad Gook - 11 aylar önce
Ne oldu bebişim...
Nasılsın görüşmeyeli
Yunus Narinç
Yunus Narinç - 11 aylar önce
Muharrem inceciler noldu reis başta kaldı burda Erdoğan'a kumandayı fırlatma dedi kendi herhalde tvyide kumandayla beraber kırdı
kızgın bir adam
kızgın bir adam - 11 aylar önce
Video ne kadar güzel bir icad degil mi ?
Timu RYU
Timu RYU - 11 aylar önce
darphaneyi sana acalimda sicak sicak ye Hhahahahah kral ha
önemli olan onurlu yaşamak
önemli olan onurlu yaşamak - 11 aylar önce
Kitabin ismi osuruk muharrem 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tektabanca Tek
Tektabanca Tek - 11 aylar önce
Dedi kodu yapma şunu yapcaz bunu yapcaz desene böyle siyasetçi mi olur ,sizin derdinz devlet millet degil san sohret
Sarı Sömek
Sarı Sömek - 11 aylar önce
Yaş olmuş 19 ATATÜRKÇÜ olarak ilk defa oy kullanıcam kılıçdaroğlu olsa istemedende olsa ona oy atardım ama MUHARREM İNCE geldi suan 24 haziranı iple çekiyorum.. HEM ATATÜRKÇÜ HEM BILGILI HEM HAZIR CEVAP HEM COK ZEKI. BIRI GIDER KIRAATHANE ACICAM DER BIRI DE GELIR GENCLERIMIZI BILIME YÖNLENDIRECEM DER BIRAKIN ASGARI ÜCRETİ EMEKLI MAASLARINI SADECE ŞU BILIM MEVZUSU BILE MUHARREM INCENIN CUMHURBAŞKANI OLMASI GEREKTIGINI GOSTERIR... KOYUNLARDAN OY ISTEMIYORUZ ONLAR KOYUN GELMİŞ KOYUN GIDECEK..
Özlem Şahbaz
Özlem Şahbaz - 11 aylar önce
Oylarımız inceye
Mehmet Koc
Mehmet Koc - Yıl önce
Hassiktir BOK ......
galerici
galerici - Yıl önce
BAY Muharrem geç bunlar geç bizde sizin neler yaptığınızı biliyoz sizin siyasi düşünce kapasiteniz anca bukadar ülke için çalışın ülkeeee
69Felaket Beatz
69Felaket Beatz - Yıl önce
Amk pornocusu muharrem
Cici Ciciki
Cici Ciciki - Yıl önce
Bu oruspu cocugu ince sikimi bile vermm
Ada Su
Ada Su - Yıl önce
Helal olsun sana.
Videolardan sonra insanin yüzü olmaz be
Hayko Letti
Hayko Letti - Yıl önce
Komünist dhkpc müzikleri, sonrada Allah’ın izniyle diyen Muharrem ince... Dürüst olalım. CHP mizi bitiriyor bu ABD ajanı... Atatürkçü olmaktan utanıyorum. Atatürk’ün savaştığı ermeni lerin torunları olan PKK ile ittifak yapan ALÇAKLAR UTANMADAN ATATÜRKÇÜLERDEN OY İSTİYOR.. Amk Mehmetçik orada kan veriyor can veriyor, bu it PKK LI DEMİRTAŞI SALACAM DİYOR... Marmara Ege CHP ilçe teşkilatlarına KÜFÜRLER YAĞIYOR. CHP Lİ ŞEHİT ANNESİ CHP KARŞIYAKA İLÇE teşkilatında kendisini yakacaktı... Utanmadan bizi salak yerine koyuyorlar hdpkk ile ittifak yapıp. Birde ABD LİLER (fetö), beni aradı diyor MK manyak muharrem ince. Salak yav. Mersin’de hdpkk flamasıyla gelmiş biji apo diye anıran pkklılar CHP il teşkilatlarında sinirleri iyice gerdi. Çok büyük oy kaybı geliyor. Kanlı katillere oy vermeyiz diyorlar.
turkyun
turkyun - Yıl önce
Bu ülkenin her adiminda Sehit kani var.. PKKya YPGye terör degildir diyenlere Ülkemizi teslim etmeyin.. Avrupanin her istedigini yapacakmis bunlar.. Sakin yine avrupanin sömürgesi haline getirmeyin ülkeyi nolur.. Kolay kazanilmadi bu topraklar, kolayca vermeyin.
PUBG Mobiltc
PUBG Mobiltc - Yıl önce
Erdoğanın bütün akrabaları yönetici birtane devlette görevli olmayan akrabasi yok Akp Ve Feto 🙈🙉🙊
PUBG Mobiltc
PUBG Mobiltc - Yıl önce
Tayıp bitti iyi gidiyon reis
Hakki Kabak
Hakki Kabak - Yıl önce
Siz sağa sola çamur atmakla bir haltmı elde edeceğimizi sanıyorsunuz mit tırlarını vatana ihanetinizi bu millet unutmaz bay maho
dursun acet
dursun acet - Yıl önce
sikimi geldi hayatta tayip bitmicek yalanci ince kendini yonetiyemeyen srrefsiz turkiyeyimi yonetecek bunu unutma muhRrem bitik goreceniz 24 hazirandan sormnra goruselim sakin aglamayin ince
BİZİM TAYFA
BİZİM TAYFA - Yıl önce
Sikin şu inceyi atın bi köşeye gebersin terörist hain
Reksai Tankkassadatekatanoğulları
Siyaset uzun ince bir yoldur uzunu bitti incesi kaldi (alintidir)
ÇETO ÇETO
ÇETO ÇETO - Yıl önce
kitabin yazari bile yalanladi mk😀ulen ne malsin ince ya
Brahma Sevdalısı
Brahma Sevdalısı - Yıl önce
Oglum su adam cumhurbaskani olsa keske su tayyip i isteyenler daha be vââtlerle bu adami istiyorlar seçim geldi herşeyi söyluyor milletin aklını çeliyor.
Ayhan Yildirim
Ayhan Yildirim - Yıl önce
Olan yaragim boş konuşuyorsun boş asla kazanmasını yarak kafali Erdoğan'ın tasa gi olamazsın gavat işin gücün iftira sıktır git
Hüseyin Ünal
Hüseyin Ünal - Yıl önce
Muharrem yazdigin sexs kitAbinida oku yada arastirin gorun
GÜRBÜZ İSKENDER MEDER
bedava kek yemek isteyen, varsa hayatının geri kalanını cahiliyet ve cehalet içinde yaşamak isteyen varsa, hala bile bile fukaralğının daniskasını yaşamak isteyen varsa, suriyeli maaşa alırken, sen işsizken maşş alamazken, suriyeli ülkende tatil yapıp nargile içiyorken, senin evladın onun ülkesinde şehit oluyorken, senin alamadığın işsizlik parasını hiç işi olmadan devlet ona maaş veriyorsa ve bunu çatır çatır yiyiyorsa, sen esnafsan vergi ödüyorsan, suriyeli dükkan açıp bütün vergilerden muaf tutuluyorsa... HALA BİR APTAL GİBİ KENDİNİ BİLE BİLE ÇUKURA ATACAK BİR HAYATTA YAŞAMAK İSTİYORSAN. GİT AKP YE OY VER KARDEŞİM... AMA DAHA DA BETER OLACAKSIN GİT AKP YE OY VER......
Kenan Koral
Kenan Koral - Yıl önce
Bizim reisimiz yaptigi icraatlari var senin neyin var bir dikili ağacin varmi
akin can
akin can - Yıl önce
TAYYIP ERDOGAN HALIFE OLACAKTI AMA DAHA::::
Türkiyenin Film & Müzik Adresi
İNCE BAŞKAN İNCE GİYDİRİR :)
KANALA ABONE OLURSANIZ SEVİNİRİM. :)
hanimeli ey
hanimeli ey - Yıl önce
Sayin muharrem ince ,hep konusmalaini kotülemek,mademki adaylini koydun türkiyeye ne yeniliker yapcaksin ,baskasini kotuleyerek degil ,basarda konus,sunu yapdim bunu yapdim, ey milet uyanin ,boyle kotulenirse tayip erdogan baskanimiz cok kalmaz turkiyemiz ,
Burak Durak
Burak Durak - Yıl önce
La bi siktir git muro
BİZİM TAYFA
BİZİM TAYFA - Yıl önce
DEVAM REİS ARKANDAYIZ RTE💜
Poepie Schattie
Poepie Schattie - Yıl önce
Amina koyduğum pici. ...sende iftira atma insanlara da seni mahkemeye vermesinler....
Me Askes
Me Askes - Yıl önce
yillarca akp ye oy verdim her secimde destek oldum. hep iyi niyetle oy verdim ama gordum ki bana hep bir bahane buldurup oyumu almislar evet guzel seyler yaptilar ama yaptiklari kotu seyler bunun cok onune gecti ulkeyi belli gruplara hainlere birakip garibanin oyuyla onlari magdur ettiler kendileri zenginlesip yandaslari zenginlesip sadik ve gariban secmeni fakirlestirdiler. ve milletin akliyla dalga geciyorlar artik yeter ben vizyonsuz surekli aldatilan milleti aldatan milletle dalga gecen 180 derece donen hainlerle is tutan ulkeyi darbenin esigine getiren egitimi hayvanciligi tarimi adaleti bitiren suriyelileri kimseye sormadan ulkeye sokan ve ulkenin sahibi gibi davranan herkese satasan ve insanlari otekilestiren yizde 50 nin oyunu alip kalani kendinden nefret ettiren ev arac motorsiklet kira petrol doviz et cerez vs fiyatlarini hortlatip en tabi ihtiyaclarimizi luks hale getiren yol hastane okul kopru liman yapinca hersey oldu bitti zanneden bir erdogan ve partisini istemiyorum. ve artik bahanem yok ulke batsa da ciksa da umrumda degil adalet yoksa ne anlami var ulkenin. istikrar bozulurmus vs bunlar aldatmaca anladim ve muharrem bey e sans vermek istiyorum lutfen bunu degerlendirin ve ulkeyi medeni adil egitimi yuksel refahi yuksek ve gencleri isleyecek ve ulkeyi ucuracak isler yapin oyum bu kez muharrem beyin ve ben chp ye asla oy atmam bu sadece muharrem bey e inancimla ilgili umarim ki chp nin de basina gelir ve partiyi degistrirse o zaman oyum chp ye gidebilir. suan Parti bos atacagim ve oyum muharrem inceye
Me Askes
Me Askes - Yıl önce
Ulubatlı Hasan evet tamamen degisebilecek vatansever ve bizden bir sola ihtiyac var artik sag istemiyorum hep dini istismar ediyorlar adam gibi bir sol parti bu ulkeye cok fayda verebilir ama bu chp degil
Ulubatlı Hasan
Ulubatlı Hasan - Yıl önce
Me Askes İnce olsa Saadetlilerin bile oy verebilceği halkın değerleriyle tamamen barışık,geçmişiyle yüzleşip insanlardan özür dileyen bir CHP olabilirdi
Me Askes
Me Askes - Yıl önce
Ulubatlı Hasan eyvallah dostum chp degismezse asla beni temsil etmez ancak muharrem bey gelirse ve kendi gibi insanlari bulursa o zaman degerlendirebilirim
Ulubatlı Hasan
Ulubatlı Hasan - Yıl önce
Me Askes Senin gibi çok adam var,helal sana.Bende İnceye atıcam ama şuanki CHPye asla atmam.İnce gelse bence CHPyide adam eder
Erdinc tt
Erdinc tt - Yıl önce
Ya hikayeyi bırak ince sizi çok iyi biliyor bu millet. Reis tekrar zıplatınca bakalım ne hissedeceksin
Ulubatlı Hasan
Ulubatlı Hasan - Yıl önce
Erdinc tt Sende cehenneme gidince farkedersin
Ulubatlı Hasan
Ulubatlı Hasan - Yıl önce
Erdinc tt Kes lan putperest Erbakanı dinle
Sadık Kaçmaz
Sadık Kaçmaz - Yıl önce
Boş konuşuyorsunuz siz anca böyle konuşursunuz icraata gelince susarsınız
Sadık Kaçmaz
Sadık Kaçmaz - Yıl önce
Ulubatlı Hasan siktir lan gavat 24 haziranda ğörüşürüz 🖕🏿😎😎
Ulubatlı Hasan
Ulubatlı Hasan - Yıl önce
Sadık Kaçmaz Sus lan fetöcü.Partiyi bile fetöyle kurdunuz
Onur Aydemir
Onur Aydemir - Yıl önce
Allah yolunu açık etsin
Urk Ay
Urk Ay - Yıl önce
Bi götünüzü vermediniz oy icin onu da yakinda verirsiniz oy icin sahtekar siyasetciler... derdiniz ülkeyi yönetmek degil birbirinize sokmak... bu kafayla kim neyi yönetecek agzinizi bile yönetemiyorsunuz...
şenol imranlı 58
şenol imranlı 58 - Yıl önce
rahmetli kamer gençten sonra ki tek adam
MUHARREM İNCE
victor farebersviller
victor farebersviller - Yıl önce
Ezde geç izmaritleri bizim reis yine reis türkiye türküm diyenllerindir hainler fetöcüler
Cumhurbaşkanı olamaz
Ayaz Tuğlacı
Ayaz Tuğlacı - Yıl önce
Memleketin kurtuluşu bu adama bağlı bu adam direksiyonu uçurumdan kırmak için büyük bir şans
Filiz Ozel
Filiz Ozel - Yıl önce
Muharrem ince hdp nin reklamlari yayinlaniyor tv lerdefox da samanyolu tv de bunlara bi dur diyecek yokmu
orhan kaya
orhan kaya - 3 aylar önce
Sallama muharrem ince senide gorduk
Sariye Karakuş
Sariye Karakuş - Yıl önce
heial sana babamim adi yolundan geceni ihrac etti yan yana yuruyenekolkola gezin sen aldanin serefziz bizim cocuklat aldanmadi
RoHaN MAME
RoHaN MAME - Yıl önce
İnce ince geçirmiş 😁
Gökhan Elik
Gökhan Elik - Yıl önce
24 HAZİRAN CUMHUR BASKANI SAYIN MUREM İNCE İZMİR YANINDA
Gökhan Elik
Gökhan Elik - Yıl önce
SARAYDA PANİK 24 HAZİRAN ÇÖKTU İZMİR SADIGA GÖMECEK
Fahrettin Çakar
Fahrettin Çakar - Yıl önce
Ne konusuyo bu boş bos
tek tabanca
tek tabanca - Yıl önce
Chpkklı belediyelerin yolsuzluklarından niye bahsetmiyorsun ince
tek tabanca
tek tabanca - Yıl önce
Feto emri ile mite tuzak kuran ve dünyaya karalayan vatan haini chpkk
Sonraki