Kerem Heyecanlanır! Afili Aşk 9. Bölüm -Ekranda

1 672
108
 
YORUMLAR
Ekranda
Ekranda - 5 aylar önce
Kerem'in bu videodaki trikosu senin de olabilir http://bit.ly/2YREWlJ
Ayşe' nin bu videodaki bluzu senin de olabilir http://bit.ly/2YSjxZJ
Ceyda'nın bu videodaki yeleği senin de olabilir http://bit.ly/2ZFStdv
#AfiliAşk stili için Ekranda uygulamasını IOS ve Android marketten ücretsiz yükle! ve Takibe Al!
https://tr.pinterest.com/ekrandaapp/
https://www.facebook.com/ekrandaDTV/
https://www.instagram.com/ekranda/
İhsan çelik
İhsan çelik - Aylar önce
Ceyda seni iyi benzetirim ha sen sus bence
Asim Arpinar
Asim Arpinar - 2 aylar önce
Artık ayse böyle davranmasın
Züzü
Züzü - 3 aylar önce
1:16 da Ayşe nin elleriyle kerem i tahrik ettiğini bir tek ben mi fark ettim
Gül Gundu
Gül Gundu - 5 aylar önce
Bu dizi çok güzel, sakin final duymak istemiyoruz
Eli Sadiqov
Eli Sadiqov - 5 aylar önce
Cok guzel Film
Defne Zincirli
Defne Zincirli - 5 aylar önce
*Deryaderin hesabını takip ederek AFİLİ aşk ve tozkoparan dan her bilgiyi alabilirsiniz*
Икмат Гаджиев
Икмат Гаджиев - 5 aylar önce
En sevdiyim yeri)))
AsFer SiyahBeyaz
AsFer SiyahBeyaz - 5 aylar önce
Vallahi Çaglarin böyle komik diziyi başarılı oynamasına hayran kaldım
Yüksel Salihoğlu
Yüksel Salihoğlu - 5 aylar önce
Ayşe ninkıyafetleri dökülüyor.Tez zamanda kostümcüsü gözden geçirilsin.
all kinds of video
all kinds of video - 5 aylar önce
Ayşe kereme sarilinca kerem utaniyo farkettinizmi? 😄
{M}{a}{v}{i} {D}{ü}{n}{y}{a}{m}
Ayn 😂
Merve Polat
Merve Polat - 5 aylar önce
01.20😂😂
Nazli Darel
Nazli Darel - 5 aylar önce
Hence Ayse iyi
Dilara ogan
Dilara ogan - 5 aylar önce
Fon müziği çook gğzel ya ismini bilen varmı
Ümran İşgör
Ümran İşgör - 5 aylar önce
Rica ederim
Dilara ogan
Dilara ogan - 5 aylar önce
@Ümran İşgör çok tşk
Ümran İşgör
Ümran İşgör - 5 aylar önce
Dilara ogan aşk mevsimi
Maria Uvarova
Maria Uvarova - 5 aylar önce
Все попался парень 😂😂😂😂🥰🤪
Musa Hüseynli
Musa Hüseynli - 5 aylar önce
0:24 keremin gulumsemesi😂
Musa Hüseynli
Musa Hüseynli - 5 aylar önce
ya berk dizide bir suredir yok aman olmasin zaten
Azad Kok
Azad Kok - 5 aylar önce
Kız çok şirin yaaaa😍🤩😘🤗
gamze Mutluer
gamze Mutluer - 5 aylar önce
Evet😙😙
Zehra Karakuş
Zehra Karakuş - 5 aylar önce
Bu diziyi izleyen herkes aptaldır net
Sylvia SS
Sylvia SS - 3 aylar önce
Bence aptal olan sensin gerizekalı
Ezel Gürbüz
Ezel Gürbüz - 4 aylar önce
@Zehra Karakuş reytingler yuksek sende herhalde filmi cekemedigin için boyle diyosun. 😬😬😬😐😬😾😾😾😾😾
Zehra Karakuş
Zehra Karakuş - 4 aylar önce
@Atakan Özdemir benim gibi değil ama senin gibi boş insanlar izlediği için izlenmesi artıyor evet 👍
Atakan Özdemir
Atakan Özdemir - 5 aylar önce
@Zehra Karakuş senin gibi boş insanlar izlediği için izlenmesi artıyor teşekkür ederiz
Zeynep
Zeynep - 5 aylar önce
Türk dizi sektörünün en uyumsuz çifti. Yok, yakışmıyorlar.
Sylvia SS
Sylvia SS - 3 aylar önce
Bence senin gözün bozuk ya da beyninde sorun var . Çünkü dünyanın en uyumlu çifti
Ezel Gürbüz
Ezel Gürbüz - 4 aylar önce
@Zeynep bence türk dizi sektörünün en uyumlu çifti,sen bi göz doktoruna git istersen.
Ahmet Das
Ahmet Das - 5 aylar önce
Bence de rollerine yakışıyolar
Zeynep
Zeynep - 5 aylar önce
@AsFer SiyahBeyaz Evet.
Zeynep Koç
Zeynep Koç - 5 aylar önce
Ama replik cok hosuma gitti
Ceyda:tabi tamam derseniz hemen ararim
Kerem:tamam😂
Zeynep Koç
Zeynep Koç - 5 aylar önce
Gonca iyi oldumu cidden pismanmi hala emin olamadim
Ceyhun Tagiyev
Ceyhun Tagiyev - 5 aylar önce
👍👍👍
Fulya Uludag
Fulya Uludag - 5 aylar önce
Ceyda ne kadar gereksiz bir kisiliksin
Melike Bingöl
Melike Bingöl - 5 aylar önce
7 disslike Ceyda ve arkadaşları kdksoaoahdgw
Ece Cicak
Ece Cicak - 5 aylar önce
Allah bu diziye Arka Sokaklar ömrü versin AMİN...
Ezel Gürbüz
Ezel Gürbüz - 4 aylar önce
Amin
Guest 0
Guest 0 - 5 aylar önce
Ece Cicak beni affet daha iyi haha 1000'den fazla bölüm çektiler :D
ecrncnky
ecrncnky - 5 aylar önce
3:57 deki volkanın tepkisine bayıldım sjsjjsjsjjsjss
Dilara ogan
Dilara ogan - 5 aylar önce
Aynen yaaaa
Defne Büşra
Defne Büşra - 5 aylar önce
Ceyda kıskanıyor acaba ne işler çeviriyor
Sonraki