Şeref Sözü | 1. Bölüm

31 941
1 428
 
YORUMLAR
Adele Khosravi
Adele Khosravi - 59 dakika önce
Cevdet Mercan 🙏🌹
Juana Vega Flores
Juana Vega Flores - 2 saatler önce
Una noveia muy intensa !!! 💕💕 se ve muy buena 😎😎🇨🇱🇨🇱
miladys martinez
miladys martinez - 3 saatler önce
Hola, me gustó mucho la serie, pero por favor traducirla al español. Saludos desde Colombia
SUDE SU altyazı istiyoruz CC
SUDE SU altyazı istiyoruz CC - 4 saatler önce
show tv altyazı yükleyin



-NOT-
kafanıza göre bilmeden yorum atıp
tek yapman gereken dizi başladığında alt kisimda altyazi açmak için seçenek var
o şekilde izleyebilirsin demeyin
📌Bilmeyen yorum yazmasın📌
Ayardan ⚙️
Üç noktadan ... altyazı olmaz.
Bu 💬 işaret varsa altyazı olur.
⚙️ *ayarın yanına* altyazı dosya varsa 💬 buna benzer işaret eklenir.
Mehmet Akburak
Mehmet Akburak - 5 saatler önce
İsrayı/nur kozandan esinlenmişler emsali/aytül hanımdan yasemin/iclal den ve bizim tolgahan yine tolgahan
Rana Bk
Rana Bk - 5 saatler önce
Ya baba diyor yaaa😂😂😂😂 allahim gülmekten gözlerim yaşardi bu nasil arabça konuşmasi
Ece Biyik
Ece Biyik - 8 saatler önce
Umarım Reytingler iyi gelir
Elif Şendoğan
Elif Şendoğan - 8 saatler önce
O değilde cihanın arabayı sürerkenki kurgu nasıl ya taaa 2008 yılı gibi
Nadezhda ilieva
Nadezhda ilieva - 8 saatler önce
Çok iyi bitmesin 😭❤️
baby mochie
baby mochie - 9 saatler önce
bir şey sorucam lütfen cevap verin bu isra nereli ya
Dilan Çakmak
Dilan Çakmak - 9 saatler önce
Allah aşkına bu emsal hanım ile etem arasındakı olay ne çok merak ediyorum
Dilan Çakmak
Dilan Çakmak - 9 saatler önce
Bu ikili cok yakışıyorlar
Ana Mirian Morais Magalhães
Ana Mirian Morais Magalhães - 11 saatler önce
Faz legendado seref sozu episódio 1
КОРЕЯ Дорамы
КОРЕЯ Дорамы - 11 saatler önce
Bunlar kürtler mi?
Akzinat Akzinat
Akzinat Akzinat - 12 saatler önce
Bu kadar reklam mi olur Allah aşkına
Her uç daka
Vuqar Musayev
Vuqar Musayev - 12 saatler önce
Tolqahan +Lale+Topraq + Yeşim
Tolqahan+ilk eşi+İsra+ sarı baş
Şampiyonda aynı durumdu üc kadın vaybe bu dizilerde tek kadınla olmuyor 3 kadın şart😂😂
maria soledad
maria soledad - 12 saatler önce
En español por favor 💝😊🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Esra Demirel
Esra Demirel - 13 saatler önce
Dizi gerçekten çok güzel ama arapça konuşulan yerlerin üstüne neden türkçe dublaj eklediniz pek anlam veremedim doğrusu. Türkçe alt yazı kullanabilirdiniz ya da arapça alt yazı kullanıp türkçe konusulabilirdi. Bu şekilde çok karışık ve anlaşılmaz olmuş. Ayrıca bazı yerlerin türkçe kısmı bile yok. Ne konuşulduğunu anlayamıyoruz 😭 lütfen alt yazılı olsun diğer bölümler 👍
Aylin Melisa
Aylin Melisa - 13 saatler önce
İsra hangi şarkıyı söylüyor ? Ne kadar güzel bir sesi var ❤❤
Süreyya Süreyya
Süreyya Süreyya - 13 saatler önce
Artık dizi çevirecek konu bulamıyorlar. Farklı yollardan olsa da, aynı versiyonunu çok gördük
Girls K
Girls K - 13 saatler önce
English subtitles plzzz🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Charo Brizuela
Charo Brizuela - 13 saatler önce
Qué fome que hayan cortado los capítulos tiene capítulo 2 y cuándo van a dar los capítulos de los demás Alguien me puede responder la producción decir cuándo va a ser el capítulo 3 hasta el final por favor No importa que no sea en español pero ojalá que me den los capítulos y faltan hasta el final Ojalá que me responda por favor
RONIA
RONIA - 14 saatler önce
YİNE KLASİK VE KLİŞE BİR KÖTÜLÜK VE ANNESİNİN GÖLGESİNDE KALMIŞ ETKİSİZ , SAF KAHRAMAN DELİKANLI DİZİSİ....KUCAKTA GEZEN BİR OYUNCAK BEBEK.....BEN BIKMIŞIM, MERAKLISI İZLESİN....
AYSU TR AZ
AYSU TR AZ - 14 saatler önce
2:04:43deki çoçuk kimin ve kimden
gulcan Emir
gulcan Emir - 15 saatler önce
Harika çok güzel bir dizi olmuş oyuncaklarda hikayede çok iyi başarılı 👍🏻 💯👏🏻
Elham xox
Elham xox - 15 saatler önce
Bu asil Iran müziği
sobariah othman
sobariah othman - 16 saatler önce
English subtitle lpz...
sobariah othman
sobariah othman - 16 saatler önce
Plzzz
Mayra Andrade
Mayra Andrade - 16 saatler önce
tem legendado
Rowida Khalily
Rowida Khalily - 17 saatler önce
This is a Persian song with a great meaning😍
scorpion studio
scorpion studio - 17 saatler önce
Cok guzel film.Bawka filmlerden farkli.Guzel ssenari boyle gitse rekordlar kirar devamli olsun.
Smitha Rajesh
Smitha Rajesh - 17 saatler önce
Is there an English subtitles for this serial
Ahmet SAĞSÖZ
Ahmet SAĞSÖZ - 18 saatler önce
Şampiyon dizisinden sonra buralara da gelmek nasip oldu ya
Furkan Atay
Furkan Atay - 20 saatler önce
Ilginc bi dizi tam güzel dizi derken birden fikrimi degstiriyom 😅
hacı Asil
hacı Asil - 22 saatler önce
Murat sonerden sonra gerçekten izleyesim gelmiyor
Øreom
Øreom - 22 saatler önce
Abi yıl 2020 dizi hala greenscreen araba kullanıyor
Aysur Ayaz
Aysur Ayaz - 23 saatler önce
Şampiyon filimi çok Güzel di niye final oldu
Ahmet SAĞSÖZ
Ahmet SAĞSÖZ - 18 saatler önce
Reyting kurbanı
Isabela Franca Brito
Isabela Franca Brito - 23 saatler önce
O 3 capítulo quando que vai está disponível
Karmaks tv
Karmaks tv - Gün önce
Muziyu efsane
Arcane Şirin
Arcane Şirin - Gün önce
Zeynep emsal hanımın kızı 🤭
Adeem mm
Adeem mm - Gün önce
Bu dizi hiçbir şekilde Arap gerçekliğini temsil etmiyor ve bu dizinin çalışmasının arkasındaki amaçlar açık.
Meri Manafova
Meri Manafova - Gün önce
Zeynep bunun üvey kızı falan olmasın yada kaçamakdan
Meri Manafova
Meri Manafova - Gün önce
Annesi de gelseydi keşke, cihanda küçük olsa sorun olmazdı
Meri Manafova
Meri Manafova - Gün önce
Nasıl da belli oyuncak bebek olduğu sjdjjsjais
Meri Manafova
Meri Manafova - Gün önce
Yeni doğmuş çocuğun kafası açık soğukta çöle çıkarmış🤦🏻‍♀️
Imane Oussekkour
Imane Oussekkour - Gün önce
ههههه جيهان بنت كريمة
Esma Özdemir
Esma Özdemir - Gün önce
İşitme engelliyim altyazı bölüm devam et olmak istiyorum 😇
Krtl Krtl
Krtl Krtl - Gün önce
Açgözlü yapımcı tutmamış diziye yani yeni diziye bu kadar reklam konmaz . Görgüsüz senin yapacağın işin ben izleniyorum
Sevgyul Mehmetalieva
Sevgyul Mehmetalieva - Gün önce
Slm bu dizi Belçikadan izliyorum ve çook sevdim slm olsun tüm ekibe❤Tolgahan çok yakisikli israyla yakisiyor❤❤❤❤💝
Yasin Yahya
Yasin Yahya - Gün önce
Bu dizide özcan deniz baş rol olacaktı ozaman görseydiniz müthiş olurdu
Vera VERA
Vera VERA - Gün önce
Sanki Dubai düğünleri böyle saçma
Şule Naz Turan
Şule Naz Turan - Gün önce
komik bi dizi trajikomik
Urmila Teli
Urmila Teli - Gün önce
Best series... best story and wonderful lead actres❤ isra &cihan 🥰
Nergiz Aliyeva
Nergiz Aliyeva - Gün önce
Emsal sende Genceye düşən ballistik raketsen elebil! Bu qədər necə çatdırır başın? Hamıya yetirşirsen
Gunel İsayeva
Gunel İsayeva - Gün önce
İsra neden farukdan ayrılmış ki ?
Nergiz Aliyeva
Nergiz Aliyeva - Gün önce
İnsan anne olduqdan sonra bir daha gelin olmak istemez! Çünki gelin olmaq hissleri kalmaz! Yasemen ben senin bu kadar gelinlik sevdanı anlayamıyorummm!!!
Alimka_raximov Raximova
Yalniz şu kücük kizin yerine biraz büyük kizi alsaydilar daha iyi olurdu ya el kadar kiz çocuk koca erkege aşik olmasi cok saçma
Nergiz Aliyeva
Nergiz Aliyeva - Gün önce
İsra lazımıdı sənə uşaq indi başına gələn qalmadı
Metin Doruk
Metin Doruk - Gün önce
Allah bu diziye arka sokaklar ömrü versin inşallah. AMİNNNNNN
Rezwana Chowdhury rezwana
Please upload English Subtitles
Nergiz Aliyeva
Nergiz Aliyeva - Gün önce
Emsal anne sende tam VANQAYMIŞSIN NEYİYMİŞSİN?😁
Alev Boyaci
Alev Boyaci - Gün önce
Cok guzel dizi 👏🏻
Arzu İsmayılova
Arzu İsmayılova - Gün önce
Çok muhteşem bir dizi erkən final yaparsa çok üzülürüm
Ay Gul
Ay Gul - Gün önce
Yeni dizimi?
Ayşenur Ayçiçek
Ayşenur Ayçiçek - Gün önce
o altinlar gervekmi🤑
Gülşən Əhmədova
Gülşən Əhmədova - Gün önce
32 ci dəqiqədəyəm və serial nəsə ağır seriala oxşayır ...çox bədbəxtliklər olacaq sanki ...belə pis deyil ,amma,çox sevmədim...
Tolgahan Sayışman yaxşı aktyordu 👍
счастья всем
Ne olursa olsun, insanlara iyi bir şey öğreten dizi olsun.
счастья всем
Iyi diziymiş, bakalım
Anar Aliyev
Anar Aliyev - Gün önce
cocuk ac sefil ortalikda kukla qaliba
rabia ylds
rabia ylds - Gün önce
Faruk cihanı silahla vurdu adama hiç bişey olmamıs gibi geldi kızı kurtardı orasını anlyamadım nasıl vurulan adam ayaklanıp gidip arabaya biniyor bukadarıda sacma yani biraz izliyim dedim dayanamayıp kapattım sacma sapan klasik türk dizisi işte
Eda Kayhan
Eda Kayhan - Gün önce
Bu Faruk çok yakışıklı bee Ramo dizisine gelsin
Lâ Tahzen
Lâ Tahzen - Gün önce
Sizde şeref olsa bir kadın ve çocuklarıyla uğraşmazdınız
Şerefi olmayanın sözü nasıl olsun
Ruslan Rzaev
Ruslan Rzaev - Gün önce
Qafkaz Bölükbaşi çoxh dogma..
Rufat Melikov
Rufat Melikov - Gün önce
Diziye bayildim! Dizideki warkilar műhtewem👏👏👏👍👍👍
Alimka_raximov Raximova
22:08 cavidan teyze deyinca aklima biri geldi
Hancı
Hancı - Gün önce
Zeynep’le bu hanımefendinin arasında ne var acaba 🧐
Dilara Topal
Dilara Topal - Gün önce
Dizi çok güzel izlemememiştim şimdi izliyorum çok güzel reklamda göstermiyorlar abartmışsınız sahnelerde kötü değil işallah bitmez final yapmaz güzel dizi bitirmeyin uzun sürsün
Hancı
Hancı - Gün önce
Ne kadar güzel bi kız
hatice dursun
hatice dursun - Gün önce
Bu kadar komik dublaj 🙄😂 ama dizi hoş gibi geldi ✨
kosar abbaszade
kosar abbaszade - Gün önce
bir asil farsi(iran)sarki bu dizi ne alaka ?
EN CAR HD
EN CAR HD - Gün önce
Bu dizi final yaparmi kim inanır buna ??
Alpay Zeynep
Alpay Zeynep - 2 gün önce
Aslavazgecmemde çok zengini oynuyordu benim beyim biraz bakıyordu sindi gene baktı tam baktığında tolga uçağımı getirin sonrada kız sorunca hangi ev ada benim diyince beyim krize girdi sindi bakmıyor ama ben çok beğen dim konusunu be aktrisleri başarıların be bol reytingleri olur insallah
Anđica
Anđica - 2 gün önce
Perfect acting, Faruk. ( and İsra )
YÜKSEL TAŞTAN
YÜKSEL TAŞTAN - 2 gün önce
Yahu hacı abi hu cihan vuruldu nasıl tekrar kalktı arabayı kullandı isra yı buldu nişanlısını vurdu tekrar arabaya binip ayakta tedavi edip yiyecek aramaya çıktı SENARİST BU OLAYI AÇIKLARMISIN sadece senarist açıklasın...
Fatma Özay
Fatma Özay - 2 gün önce
Vayy be Unutulmaz da oynayan Mert Yavuzcan hiç mi yaşlanmaz hala aynı ya 😊 Bu arada seneryo güzel ama baya hatalar var Arapça konuşurken bari alt yazı yapsaydınız Faruk seslendirmesi çok kötü + Cihan vuruldu daha sonra hiç birşey olmamış gibi davrandı kurşun yandan geçti galiba ve daha bir sürü hata herneyse yapımcı ve yönetmen biraz daha dikkat ederse daha gerçekçi güzel olabilir 😅
Halime Elyan
Halime Elyan - 2 gün önce
Çok güzel bir film tavsiye ederim filmi sevenler like atsın
RONIA
RONIA - 14 saatler önce
HİÇ SEVMEDİM....DİSLİKE BENDEN....KÖTÜLÜK -ŞİDDET-AĞA VE BERBAT ANASI DİZİLERİNDEN BIKTIM VE ASLA İZLEMEM.....
yorumcu 123
yorumcu 123 - 2 gün önce
"Bu günden sonra sen benimsin bende senin" diyen ses murat soner mi😂😂😂. Onun saka olsun diye seslendirdigi bi cümle gibi olmus gercekten
Vüsal Nasirov
Vüsal Nasirov - 2 gün önce
Dizi iyide sarkilar pokdan
Alin Miriuta
Alin Miriuta - 2 gün önce
👍👏
silvia fasoli
silvia fasoli - 2 gün önce
donde puedo ver subtitulado en español
Aqil İsmayilov
Aqil İsmayilov - 2 gün önce
Burda Zeynəb kim? Mence sonda İrisa olecey.
DevO
DevO - 2 gün önce
52:55 Çok belli çook 🤣🤣🤣
Bahar Dogan
Bahar Dogan - 2 gün önce
Super dizi
Sudenaz Karagöl
Sudenaz Karagöl - 2 gün önce
dizilerde , başrolde oynayan kadınlar neden hep bir erkeğe muhtaç anlamıyorum yaa , vizyonsuzlar
Э_ 16
Э_ 16 - 2 gün önce
Cok quzel oyuncular. Hayme anne cok quzel
Selma Gerk
Selma Gerk - 2 gün önce
Her dizi'de bir sapık var!!!
Khayala Muradzade
Khayala Muradzade - 2 gün önce
Farscamı şarkkı, kim söylüyor acaba?
Matombe Penina
Matombe Penina - 2 gün önce
English subtitles plz
Rabia G.
Rabia G. - 2 gün önce
Lubnanli larin gorgusuzlugunu gosteren iyi bir dizi
Ceycey Krtbn
Ceycey Krtbn - 2 gün önce
Yüzü kapalı kızın ve Emsal’in olayını anlamak için can atıyorum. Bir an önce gösterseler keşke.
Hamida ehmedi
Hamida ehmedi - 2 gün önce
Sonra cocuklar neden tacize ugruyor demeyelim.dokkuz -on yaşındaki kız cocuguna ait lafmı bu.
Sonraki