Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 142. Bölüm

38 584
2 974
 
YORUMLAR
Selman Zana
Selman Zana - 12 saatler önce
Bu şahin ağayı sevmeyen bi ben miyim?
Elsad Elsad
Elsad Elsad - Gün önce
Ilyas bi kendine gel artik kecmisde ki Ilyas ol bence agabey sozu dinle bence bi az fazla oldun
Shoxrux Qodirov
Shoxrux Qodirov - 7 gün önce
Hızır gibi amcan alparslar gibi küzenin olsa😌bide ilyas gibi hem amcan hem abin olsa😎
PRoFeSSioNaL
PRoFeSSioNaL - 7 gün önce
Özlem Hayriye anaya ne diyeceğine bir karar ver artık. Anne mi babaanne mi
Martin Hotpaper
Martin Hotpaper - 12 gün önce
Turgut Tunçalp Haşmet'i oynamamış yaşamış resmen.
ELSEN Nəbizadr
ELSEN Nəbizadr - 15 gün önce
Kızı hızırla yatıb kalkıyo insanları dusunmurlər hızır gile gedəndə millet pis dusunur bu nə akıl
Toprak Toprak
Toprak Toprak - 16 gün önce
Analar duyar. .Eniştelerde konuşur😁😁😁
Mehmet Bartal
Mehmet Bartal - 17 gün önce
Sevdayla halasının olduğu bölümleri geçiyorum
Ilkin Huseynov
Ilkin Huseynov - 17 gün önce
Vuran kacar yegenim vurduran gelir! Ziyaretimize ilk kim gelse bilki vurduran odur yegenim!!! Kurtlar vadisinin Seyfo dayısı mekanın cenet olsun!!
Elmin İbrahim
Elmin İbrahim - 18 gün önce
Kral Haşmet
Azizxon Madaminov
Azizxon Madaminov - 19 gün önce
Len bende aaladim Unal Kaplanin òlumuna
Ramin Ramin
Ramin Ramin - 19 gün önce
Tarık Unlüoğlu məkanın cənnət olsun Hadsiz
Ahmet Ahmetov
Ahmet Ahmetov - 22 gün önce
Sevda Levent Atahanlıdan ayrışmış galiba en son evlenicekti
Osman Sen
Osman Sen - 24 gün önce
Hasmetin hayati gercekten 80/90 li yillari anlatiyor. Hanimini ameliyat ettiremiyo maddi sikintidan ve hanimi hayatini kaybediyor. Gercekleri dizilerden daha net anlayabiliyoruz.
Emre Can Görüm
Emre Can Görüm - 26 gün önce
Super dizi
Şahika Gülen
Şahika Gülen - Aylar önce
Emineye bak sen daha ölmedik Haşmet kimseyle evlenmeyecenmi Haşmet amma yürüdün kız elin herifine :))
Şahika Gülen
Şahika Gülen - Aylar önce
Bu Emine ve Haşmet evlenseler ya
Ramil Sadıqov
Ramil Sadıqov - Aylar önce
İlyasın
-Feyyaz
-Bey
Çok komik diyenle +1
Burak Biberoğlu
Burak Biberoğlu - Aylar önce
Şu emine hala dizide oynuyor her seyede karışır git eve yemek yap ,önceki bölümlerde tokati yiyince zirliyordun haketmeyenlerin hepsi gitti bı hala dizide
Wepa Serapow
Wepa Serapow - Aylar önce
iy filim hizir olmesin
Ömər Agayev
Ömər Agayev - Aylar önce
Bu ev mesudun olduyu ev )
Süleyman ÇAKIR
Süleyman ÇAKIR - Aylar önce
Vuran kaçar vurduran gelirrr orhaaaağğn..
Laz Ziyanın Yagveri Orhan Karadeniz
evet ziya abi
Servet Savaş
Servet Savaş - Aylar önce
38:30 kv seyfo dayıda aynısını anlatmıştı
gerçekçi ol imkansızı iste
Efsanelerin efsanesi ünal kaplan bugüne kadar çok can aldı en son kendi öldü dünya çok ilginç birşey
Gönül Ocağı
Gönül Ocağı - Aylar önce
Miro reiseee selamlaarrr🔥🔥🔥
Erkin İmamoğlu
Erkin İmamoğlu - Aylar önce
Mekanın cennet olsun Tarık abi! 😢😢
Batuhan Eriş
Batuhan Eriş - Aylar önce
Mekânı cennet olsun ustanın 😥
bulut deniz
bulut deniz - 2 aylar önce
Mekanin cennet olsun sayin agbeyimiz
Рояль Абдуллаев
Meftunlarin ailesini heqiqeten duz secibler. Qehbelik yagir hamisinin sifetinden balacadan boyuye. Efsus da meleyke cirigindan
Alp Arslan
Alp Arslan - 2 aylar önce
Mekanın cennet olsun büyük usta Tarık ÜNLÜOĞLU.
Sukeyna İzgi
Sukeyna İzgi - 2 aylar önce
36:45 güzeldi ya
Nano Abdullaeva
Nano Abdullaeva - 2 aylar önce
MEKANIN CENNET OLSUN!!!!!!!!! sezarin hakkini sezara verin !!!!!!!!!!!!!!!!!!
İsa Arpaci
İsa Arpaci - 2 aylar önce
Dizinin neşesi diziyi seyretmemi sağlayan adam ruhun şad olsun mekanın cennet olur inşallah ünal kaplan
alik23051991
alik23051991 - 2 aylar önce
Hey gidi ~Testere Necmi~...
Hamza Gültekin
Hamza Gültekin - 2 aylar önce
1:20:45 sevdanın telefon müziğinin adını bilen vqrmi
CEZN OF LEGENDS
CEZN OF LEGENDS - 2 aylar önce
Eminenin haşmetle süvhili olmağı çokk saçma. Sor niye. Çünki emine 20 yıl fikreti beklemiş bir kadın. Aşk. Diyorum ya aşk. Büyük bi aşk. Bu 20 yıl içinde haşmeti sevecek kadar aşkı olmadıda. Şimdi Fikret ölüncemi aşkı öldü.?
Tipide birine aşık olursa eğer. Saçmalığın gerizekalılığın son haddi olur senaryo yazan bi insan için
CEZN OF LEGENDS
CEZN OF LEGENDS - 2 aylar önce
Bu hızır eniştenin bacağından sıksada bi tane laf söz taşımayı buraksa.iy olurdu Vallah.
CEZN OF LEGENDS
CEZN OF LEGENDS - 2 aylar önce
Emine : yo Tipi ip bağlamak düyün falan işlerde çok iydir Allahım cezasl 😀😀😀😀😀
Nika Okuyan
Nika Okuyan - 2 aylar önce
Hiç yüzü gülmedi garibim Hızırin hep savaş hep savaş
İlhame Masımova
İlhame Masımova - 3 aylar önce
Haşmet evına hızmetcı almlyo emına kendıne yer edıyo😂
Emirhan Kaya
Emirhan Kaya - 3 aylar önce
1:53:00 başımız sağ olsun
1:56:24 Ulan taka reisi...!
Fərid Bağırov
Fərid Bağırov - 3 aylar önce
Ən çox pis təsir edən Tarık bəyin bir daha gulməyəcəyi gülüşləri.😏😏😏
Məhəmməd Qasımov
Məhəmməd Qasımov - 3 aylar önce
Tipinin ablası Haşmete yürüyor
Камолхон Саидхонов
Unal xayotayam olganmidi
Asiman Tagiyev
Asiman Tagiyev - 3 aylar önce
Ulann dosdum dilsinnn yasarr don
Yusuf Yusuflu
Yusuf Yusuflu - 3 aylar önce
Emine hanim bak çok sayqiyla diyorym cik diziden. Sen oyniyamiyosun
Baris Eker
Baris Eker - 3 aylar önce
Böyle simitcimi olur lan 1:00:34 :))
Ömür Uzun
Ömür Uzun - 4 aylar önce
Kimsesiz Yaşar diziye geri dönsün .
Said01 Абдулхадов
Said01 Абдулхадов - 4 aylar önce
Klass
Plus Minus
Plus Minus - 4 aylar önce
I fılm eskiya dunya
Eyyub Babazade
Eyyub Babazade - 4 aylar önce
👉❤🇦🇿👍
Adem Turhan
Adem Turhan - 5 aylar önce
Su naz elmas yakismiyor diziye cikarin diziden
Abd Akkfc
Abd Akkfc - 5 aylar önce
1597
Yoz Gat
Yoz Gat - 5 aylar önce
😭😭😭😭😭😭UNAL. KAPLAN❤❤🤲🤲🤲🤲
Yoz Gat
Yoz Gat - 5 aylar önce
MEKANIN. CENNET. OLSUN. 😥😥😥❤HEP. KALBIMIZDESIN
yns öz
yns öz - 5 aylar önce
ünal kaplan için ağlayacağımı hiç düşünmezdim
Fehmi Ozturk
Fehmi Ozturk - 5 aylar önce
Ben adamdan sadece bi liste alicaktim bilgisyarı alınca listenin başına biz geçtik 😀😂
Felix Faik
Felix Faik - 5 aylar önce
*Zalimle şavaşan kazanmış demektir sonucun bi önemi yok bu yarış değil bu bir duruş*
SEMRA Güler
SEMRA Güler - 5 aylar önce
50 bölümden sonra izlemeye basladim filim guzel gidiyordu ama bu masa hic o masa degil eskiler ne guzel di yahu hele yasar bu filim bu günden sonrada daha izlenmez .nerde meryem ceylan alparslani sisirdiler sonra söndürdüler .hep ayni senaryo adamlar sirf degisiyo madem seneryo ayni oturmus oyunculuklar neden cikiyo .dahada izlemiyorum sacmaaaaa
Yilmaz Ayhan
Yilmaz Ayhan - 5 aylar önce
36•18 başlıyor hızır annesi alpaslanın eşi kavaltı yapıyor hızırın annesi gelinini bir yere gönderiyor gelin tamam baba anne diyor cok komik be yönetmenkerin gözünden kaçmış kocasının baba annesine kendide baba anne diyor
Asilbek Vaxobjonov
Asilbek Vaxobjonov - 5 aylar önce
Yunol Kaplan efsana ölib kalajak Ollox rexmet eylasn
Murad Bayramov
Murad Bayramov - 5 aylar önce
AZƏRBAYCANNAN İZLİYƏN!!!
ADMIR S.R
ADMIR S.R - 6 aylar önce
Hatsiiiiiizzzz 😢 mekanin cennet olsun Guzel insan
Gulnar Recebova
Gulnar Recebova - 6 aylar önce
Ya su emine hasmete hic yakismiyo...burnunda konusmasi hepten sinir ediyo.hem ihtiyar kari hasmet tas kibi masalla.cok yaaakisikli yaaa...resmen kendini hasmete itiyooo.arsizkari
Musa Koç
Musa Koç - 6 aylar önce
Vay be testere Necmi
Ayka Axmedli
Ayka Axmedli - 6 aylar önce
Hayriye hanima omur cok yakisiyor gelin gibi ama nas elmas yakismadi hic
Jamshid Achilov
Jamshid Achilov - 6 aylar önce
Daha ölmedik Haşmet derken Emine hanım razıyım demek istiyormu?
Rıdvan Balcan
Rıdvan Balcan - 6 aylar önce
Mekanın cenet olsun büyük üstad
Limon Seti
Limon Seti - 6 aylar önce
Kklllaaassss
Elmir Aliyev
Elmir Aliyev - 6 aylar önce
😢😢
HGYBM - Yağız Yılmaz 4-H
HGYBM - Yağız Yılmaz 4-H - 6 aylar önce
Mekanın Cennet Olsun Eskinin Testere Necmisi Bügünün Kaplanı !
Can Sener
Can Sener - 7 aylar önce
Emine haniiiimmm tipi agam görmesin
Muhammed Inal
Muhammed Inal - 7 aylar önce
enişte ve hatiiçe nin bi oğlu bir de kizi vardı. onlar londra da. peki ya yeni doğan kizlari nerde😂
Musfiq Veliyev
Musfiq Veliyev - 7 aylar önce
Йашар кимсесиз
sevda hüseynli
sevda hüseynli - 7 aylar önce
UNAL KAPLAN 😢😢😢😢😢ÇOK AGLADIM.ÇOK BÖYÜK ŞAHSİYYƏT VƏ HƏYAT YALAN HAYAT.
Yasa Bayramov
Yasa Bayramov - 7 aylar önce
1:02:02 "midye 2 lira" neresi la orasi ??))
Tural Pasayev
Tural Pasayev - 7 aylar önce
Unal bey heqiqten oldu yoxsa roldan cxardilar
BTN GKR
BTN GKR - 7 aylar önce
Gerçekten öldü mekanı cennet olsun
Tural Pasayev
Tural Pasayev - 7 aylar önce
Unal beyi geri getirin zemet olmasa
Murat Yavuz
Murat Yavuz - 7 aylar önce
Mekanın cennet olsun büyük usta tarık ünlüoğlu
Sonraki