Çiğköfteci Ali

4 264
850
 
YORUMLAR
fenasi koraltan
fenasi koraltan - 5 aylar önce
ılk musterı tam bır öküz
Ozn Yyllddzz
Ozn Yyllddzz - 17 gün önce
+Lamborghini Avantador Milete emir veriyo baksana esnafsin esnaf cevrendekilerden utan amk milet sana geliyo bişey aliyo ünlendiriyor büyütüyor adam milete bagiriyo 😂 nsl bi iş bu ya
Lamborghini Avantador
Lamborghini Avantador - 17 gün önce
tam bir hanzoydu harbiden.
Ozn Yyllddzz
Ozn Yyllddzz - 17 gün önce
Kibarliga bak kibarliga bizim asosyal malarda bunu cekiyo cogkofteden sogudum mk adam elinde civikliyo be
Tür k
Tür k - Aylar önce
fenasi koraltan oyle demeyin
Kingtra
Kingtra - 2 aylar önce
gerizekali amk ya 10 kere cikardi dürümü posetten :D Sirf ayirabilmesi kolay olsun diye extra posete koyuyor digerini üstüne koycak bide üstüne cikarma dedigi halde cikariyor
Edward Awake
Edward Awake - 8 saatler önce
Mk kürdü atletle çalışıyor. Maske yok bone yok
Koray Unsal
Koray Unsal - 12 saatler önce
Bu amcik adamada para kazandiriyorlar yazık AQ .insanlara hakaret ediyor yinede gidip alıyorlar ne kadar yüzsüz bi milletiz
T N
T N - 12 saatler önce
Kibar,kontrollü ve güleceksin.
cengizhan şahin
cengizhan şahin - 14 saatler önce
nerde bu abinin yeri gidecem valla canım çekdi
Nikoos Perperoglou
Nikoos Perperoglou - 23 saatler önce
Şovmen 😒
1903 feda
1903 feda - Gün önce
Yedim bok gibi tad
Yudum Karaçalı
Yudum Karaçalı - Gün önce
Ya bu adam Arap mı?
isa bilgili
isa bilgili - Gün önce
Hatayli
Batuhan Demirsay
Batuhan Demirsay - 2 gün önce
İlk müşterinin anasını sikiyim
mert uğurlu
mert uğurlu - 2 gün önce
BU ADAMDAN ÇİĞKÖFTE YİYEN MİDENİZİ SİKİYİM
onurcan uçar
onurcan uçar - 2 gün önce
Garanti hatayli minnina 😂
Rüstem Koçoglu
Rüstem Koçoglu - 2 gün önce
muhabbet güzel fakat, konuşurken tükürükleri köfteye sıçradığını zannediyorum... (!!!)... Maske taksın, gene konuşsun..
Mehmet Karakuzular
Mehmet Karakuzular - 2 gün önce
adama bak muşteriye saygı sıfır ananıza sövse daha çok alırsınız boyle adamlardan bışı almayıyn ki efendiliği öğrensin yok hoşunuza gıdıorsa ali abınız ananızı siksin mk
mustafa simsek
mustafa simsek - 3 gün önce
Vasıfsiz boş insan kimdir örnegine en uygun kişi bu boş indan olsa gerek
Roket Atar
Roket Atar - 3 gün önce
Burada parayı nereye ödüyoruz(bu arada 5 lira oldu bu çiğköfte)
nail akaz
nail akaz - 3 gün önce
Orospu cocuklari siz apartmandan kafanizi kaldiramadiginiz icin ana baba parasiyla buyuyen pic kurulari esnafligin iletisimini anlamaniz cok zor ne sandiniz bu adamin yapmis oldugu hayir yardim yeter anasini sikim musterisinin cig koftesinin...
Ertuğrul Gazi Aydın
Ertuğrul Gazi Aydın - 5 gün önce
Gerçekten samimi söylüyorum adam gibi adam ...
Sinan Çetin
Sinan Çetin - 5 gün önce
Bu adam bu kadar nazik deyil ama kral 😂😂
Ersin
Ersin - 6 gün önce
İstanbulun insanı samimiyete o kadar aç ki içten bi şekilde lan desen hoşuna gidiyor..bu Ali usta çok zeki bir insan deli meli ama ..
Kürşat Kırkçeri
Kürşat Kırkçeri - 6 gün önce
yemeyin kardeşim şu pis adamın ne olduğu belli olmayan yiyeceğini. mideniz bedeniniz bu kadar ucuzmu
Yusufun alemi
Yusufun alemi - 6 gün önce
Adam poşetten çıkarıp duruyor dürümü :D
cilektra S.KAPLAN
cilektra S.KAPLAN - 7 gün önce
Soytarı
Mert Çelik
Mert Çelik - 7 gün önce
Arkadaşlar siz afedersiniz de geri kafalı mısınız ? Sattığı ürünün kalitesine hicbir sey diyemem ama adamın ürününü satmak icin izlediği politikası bu yani o da biliyor müşteriye nasıl davranılması gerektiğini ama farklı olup daha cok dikkat çekerek kar elde etmek isteyen üzerine müşteri çekme gayreti içinde ve aynı zamanda helaliyle işinde bir ensaf.
Tony Montana
Tony Montana - 7 gün önce
Sirinevlerdeki Organik Cigköfte buna bin basar. Nimete saygisi bile yok pezo nun ordan oraya firlatiyor
Faruk Baba
Faruk Baba - 7 gün önce
Poseti acarmısın lutfeenn kral adam ya😁
Süleyman Salman
Süleyman Salman - 8 gün önce
Aksamlari o tezgahin icinde böcekler fareler geziniyordur. Pislik yer
Gökhan Özpomak
Gökhan Özpomak - 8 gün önce
Ulan kerizler bulgur yemek için sıraya girmişler vay kerizler vay istanbulun denizi bitermi))))
objektif AZD
objektif AZD - 9 gün önce
Bence olmasi gerekeni yapiyor her insanin dikkat ceken bi tarafi olmali bu adamin da dikkat ceken tarafi bu tavri ne olursa olsun taktire sayan
kaan can
kaan can - 11 gün önce
1.30 da ki adam ne gerizekelı
Cenk Avci
Cenk Avci - 12 gün önce
bu ne ya rezillik
Mirayagmur Yagmur
Mirayagmur Yagmur - 12 gün önce
Arkadaşlar yer neresi oğrenebilirmiyim
Muhammed Ali Kaya
Muhammed Ali Kaya - 13 gün önce
Adam acsa sikse ses cikarmazlar bu insanlar harbi karı olmuş yada seneryo bu amk😂
Renacner Renacner
Renacner Renacner - 13 gün önce
şu piçe bi sağlam dayak atsalar da akıllansa biraz ya bu ne atar.
الحجيجي بسام تلسلمو
حدا يعرف شو هل الاكل
Arda Bostancı
Arda Bostancı - 13 gün önce
Tam bir hatayli minninna
Atakan _D_aşdemir
Atakan _D_aşdemir - 13 gün önce
Normal bir yerden aynı fiyata aynı lezzette almak yerine neden azar işiterek alıyorusnz ey türk gencligi
Oso mer
Oso mer - 14 gün önce
en pis çalışan daha dogru meslege saygıda sıfır
CarpeDiem
CarpeDiem - 14 gün önce
Oç ali
nick: erduvan 2023
nick: erduvan 2023 - 14 gün önce
3:00 goldberg
Ugur Temel
Ugur Temel - 14 gün önce
Olm nasil durum bu aq
Bekir Geçer
Bekir Geçer - 14 gün önce
Hiçbir özelliği yok, millet kuyrukta.
Arda Çandır
Arda Çandır - 14 gün önce
seni 1k abone yaptım 998 di :D
Serhat Alim
Serhat Alim - 14 gün önce
Deveye diken insana s*ken sözünün ne kadar doğru olduğunun kanıtı bu video.İnsanımız ne yazıkki tevazuyu eziklik magandalığı güç sanıyor.
Cemal Gül
Cemal Gül - 15 gün önce
Adam limonu tek sefer skıp çöpe atiyo yazik ya
Salah Alkhalifa
Salah Alkhalifa - 15 gün önce
What's this?
Hüseyin Değirmenci
Hüseyin Değirmenci - 15 gün önce
buraya nasıl gidilir bilen varsa yazabilirmi
isa bilgili
isa bilgili - 15 gün önce
, Sirkeci de in Koska yi sor onun karşı sokağı
Clash of clans oynuyoruz
Clash of clans oynuyoruz - 15 gün önce
Adam cigkofteye para almiyomu
tanju topçu
tanju topçu - 16 gün önce
ite atar gibi veriyor tabi hızlı olur
حسينHüseyin قوجةsahile
😂😄
Tekin Oztep
Tekin Oztep - 16 gün önce
Ders çalışıyordum nerden geldim ben buraya arkadaş...
Duygu self
Duygu self - 16 gün önce
Abi nar ekşisi koydurdum en son oda en son oldu zaten poşetten nar ekşisi içtim amw
muzaffer duman
muzaffer duman - 16 gün önce
Bu adamdan çiğ köfte alanın aklı yok hanzonun biri. Ulan bir kişi de sesini çıkaramıyor bu köfteciye bildiğin yavşak
Lamborghini Avantador
Lamborghini Avantador - 17 gün önce
Ali usta harbiden ordaki sığırlara iyi sabrediyor müşterilerde sağlam adam yok 😅😅 izleyince insan hak veriyor.
hamit anıl Ergin
hamit anıl Ergin - 17 gün önce
Adam efsane ...
Annas khabib
Annas khabib - 17 gün önce
anybody pls help me. what really this situation is? cant understand. i m from malaysia
Emre POLAT
Emre POLAT - 17 gün önce
Bu adam hep sinirli
Engin Vardar
Engin Vardar - 17 gün önce
Çiğköfteyle dayak atıyor amk
Cem MC
Cem MC - 17 gün önce
Bu adam çiğköfteyi ne kadara satiyor herkes alıyor
Musti 1907
Musti 1907 - 18 gün önce
Suratsız münafık
PXTV 2018
PXTV 2018 - 18 gün önce
Vin diesel 2 fast cigköfte
sadık özkan
sadık özkan - 18 gün önce
İnsanları. Olduğu gibi kabul etmek gerekir işini yapıyor faydalı oluyor gariban a durumu az olana bence ekonomik elestirelim küfür hakaret ayıptır Allah herkese paylasmayi nasip etsin arkadaşla
ömer faruk pancar
ömer faruk pancar - 18 gün önce
nerede bu çiğköfteci
Twitch Bebesi
Twitch Bebesi - 18 gün önce
02:40
MALATYA GYM
MALATYA GYM - 19 gün önce
adam 5 liraya hizmet yapıyor.elbetteki azarlayacak.
siz hem 5 lira veriyorsunuz hemde 50 liralık hizmet bekliyorsunuz !
yok yaaa !!
BEYAZ ADAM
BEYAZ ADAM - 19 gün önce
BEYLER BEN GİTTİM ÇİĞ KÖFTE DEĞİL TAM BİR KISIR KESİNLİKLETAVSIYE ETMİYORUM VE ACISI ZERRE ACI DEĞİL. ( doyuruyomu yalan yok doyuruyor ama bence değmez 5 TL dürüm büyük ayran 1,5 6,5 a karnınız doyuyor.)
miel s
miel s - 19 gün önce
Adam aliçonun sinirli versiyonu gibiLZMALZÖAŞAÖAŞ
İlker Sığan
İlker Sığan - 20 gün önce
Gece gece canımız çekti
hamid hosseini
hamid hosseini - 20 gün önce
helal olson
Murat Yildirim
Murat Yildirim - 21 gün önce
Ali abiyi çok seviyom yaa.cok iyi bir insan
EskiRotaa - Baran
EskiRotaa - Baran - 21 gün önce
ben gittim yedim yeminle kısır dı çig kofte tadı yoktu
zart zurt
zart zurt - 21 gün önce
Bu adamin kel kafasina bir saaaaaaaap diye elinle patlatacaksin ve kacicaksin
ahmet çekir
ahmet çekir - 21 gün önce
aga kısır he
Стас Кузьмицкий
Что здесь происходить
Enes Gündoğan
Enes Gündoğan - 22 gün önce
boş adam amk
Abo Talha
Abo Talha - 22 gün önce
يشتمه بالعربي هههههه
Evren Mapper[GMOT]
Evren Mapper[GMOT] - 22 gün önce
hll olsun adama
Alpan Çağan ÇAM
Alpan Çağan ÇAM - 22 gün önce
O ÇİĞKÖFTEYİ YİYEN LAV SIÇAR MK
Canan Kaya
Canan Kaya - 22 gün önce
Adam içinden geldiği gıbı ve samımı neden bu kadar abartıp eleştirmeye bu kadar merak salıyorsunuz anlamıyorum 😊
ASİL TÜRK
ASİL TÜRK - 23 gün önce
Amk biriniz şu adama akli basinda bir tisört alin verin....20 senedir ayni atletle dolaşiyor
Mustafa emin Öztürk
Mustafa emin Öztürk - 23 gün önce
Ne para kaldiriyordur aq
AGIRSIKLET
AGIRSIKLET - 24 gün önce
Dayi kapak fotosunu gorunce adami siktin sandim amk
SPOR TV
SPOR TV - 24 gün önce
Bulgur mk sadece
K_A_D_İ_R T_U_T_U_Ş
K_A_D_İ_R T_U_T_U_Ş - 25 gün önce
Amk hayvanı tatsız tuzsuz
Hamza pro
Hamza pro - 26 gün önce
Limonu bir kere sıkıp atması israf.
Mamos Gakkos
Mamos Gakkos - 26 gün önce
03:35 usta Adana marulu mu o 😂😂😂skshsksbxknswbkdbf
Jack Sparrow
Jack Sparrow - 26 gün önce
Abi 2 tane bol tükürüklü balgam olmasın
Mustafa Bozkurt
Mustafa Bozkurt - 8 gün önce
Sesli güldüm mq 🤣😂🤣
Фуад Намазов
Фуад Намазов - 13 gün önce
)))))))))))
RobloxChannel Türkiye
RobloxChannel Türkiye - 27 gün önce
Balgamlı kısır en sevdiğim eqeqewewqewqewqe
Serin Control
Serin Control - 27 gün önce
kim bu pezevengi bi gün vuracak merak ediyorum.
İnan Dag
İnan Dag - 27 gün önce
Helal olsun allah sana daha çok versin bol müşteriler kadeş
EmirCan YLB
EmirCan YLB - 27 gün önce
amk müşteriye siktir çekipde en çok müşterisi olan adam
Adem Polat
Adem Polat - 27 gün önce
millet çig koftenin migde solucanına neden olduğunu bilmeden malak gibi yiyor
Meriç AKTAŞ
Meriç AKTAŞ - 28 gün önce
Ustanın yeri nerde?
serkan çakar
serkan çakar - 28 gün önce
yemeyın bunu sabah hazırlarken görün birden akşam kapatmaya yakın bırdaha yemezsınız..
expres kurye
expres kurye - 28 gün önce
4 liraya soba borusu gibi dürüm veriyo
Şakalaşıyo yabaniler ne gururlu milletiz arkadaş
HASAN DİNÇ
HASAN DİNÇ - 29 gün önce
Birisi orda benım aldıgım seye bunu insan yiyecek demi diyecek o yakı biberi gotune basıp 7 24 sıcamaz etmezsem adam diye gezmem daha
B.F. T.
B.F. T. - 29 gün önce
kısır bile sayılmaz çok koyduğuna bakmayın iki dürüm aldık yarısı bile yenmedi gidip almayın pişman olursunuz
kaçak çiğköfte
kaçak çiğköfte - 29 gün önce
Ali abiden kaçtım kimseye söylemeyin şşş!
emir bilgi
emir bilgi - Aylar önce
bu adam bü gün dayak yesede izlesem
Enes malkoc
Enes malkoc - Aylar önce
Senin esnafligina sokayim amk keltosu
Sonraki