Aleyna Dalveren - Enerji - (Official Video)

11 564
2 754
 
YORUMLAR
Fatih Öztürk
Fatih Öztürk - Saatler önce
Başarılarının devamını dilerim bol şans
Fatih Öztürk
Fatih Öztürk - Saatler önce
Beğendim abone oldum enerjin hiç bitmesin inşallah başarılarının devamını dilerim :)
Sarii Sekeer
Sarii Sekeer - 3 saatler önce
Kötü Yorum Yapanlar Aleynaya gizli hayranlik duyuyosunuz hadi saklamayin 😯😉😉
Sarii Sekeer
Sarii Sekeer - 3 saatler önce
Kötü yorumlara inat Enerjimizz tam gaz yerinde olsun aleynam😍😍
Her şey Gizli olmakla güzel
Her şey Gizli olmakla güzel - 4 saatler önce
kıza bak sadece kaşarlığı damga vurmuş
Mehmet  Bolat
Mehmet Bolat - 4 saatler önce
Hayatimdan 3 dk çalındi
ipek yilmaz
ipek yilmaz - 4 saatler önce
Saat gece 1.30 enerji patlaması yaşıyorum eeeee bunada en iyi giden şarkı var varrr bitmiyor bendeki bu enerji 💣💥💣💥
999,999 görüntüleme
999,999 görüntüleme - 4 saatler önce
Uzun saçlı çocuk Big Brother Emrah la
NgKtm
NgKtm - 4 saatler önce
memeeeee
zakir qasimov
zakir qasimov - 4 saatler önce
Dalveren nedi yox bir aleyna gotveren😂😂😂
Azim DÖLEK
Azim DÖLEK - 4 saatler önce
Şu şarkının başında ki melodi başka şarkıda vardı neydi o şarkı bilen var mı 0:07 de başlıyor
Azim DÖLEK
Azim DÖLEK - 4 saatler önce
Orcun Erdemir o başlayacakmış gibi oldum sağolasın
Orcun Erdemir
Orcun Erdemir - 4 saatler önce
Azim DÖLEK furkan özsan - müsadenle den alıntı yapılmış
Tolga Aşçı
Tolga Aşçı - 5 saatler önce
iyki bi son model araban var
Armagan Nama
Armagan Nama - 5 saatler önce
Cok boktan bu ne lan 😂😂
arazi blll
arazi blll - 5 saatler önce
Tilki kaçıyo bu dalveriyo
Ayshe Smailova
Ayshe Smailova - 5 saatler önce
Kız çok sexy ya oh be
Emre Simsek
Emre Simsek - 5 saatler önce
Günümüze bak diziler filmler klipler hep şehvet özenti .gösteriş nefis savaşı kadın erkek ilişkisi sahneleniyo hep biz bitmişiz namahrem bitmiş
Bedıl Production
Bedıl Production - 5 saatler önce
*kızım olsan cebine esrar koyar polise ihbar ederim mk kızı*
Bedıl Production
Bedıl Production - 5 saatler önce
*emeği geçen herkesin amk*
Ece Özdemir
Ece Özdemir - 5 saatler önce
Gerçekten MÜKEMMEL olmuş harikulade bir çalışma eylül öztürk sayesinde gelmistim iyikide gelmişim yüreğine sağlık meleğim başarılarının devamını dilerim♥🔥
Ece Özdemir
Ece Özdemir - 6 saatler önce
Gerçekten MÜKEMMEL olmuş harikulade bir çalışma eylül öztürk sayesinde gelmistim iyikide gelmişim yüreğine sağlık meleğim başarılarının devamını dilerim♥🔥
Ece Özdemir
Ece Özdemir - 6 saatler önce
Gerçekten MÜKEMMEL olmuş harikulade bir çalışma eylül öztürk sayesinde gelmistim iyikide gelmişim yüreğine sağlık meleğim başarılarının devamını dilerim♥🔥
Ece Özdemir
Ece Özdemir - 6 saatler önce
Gerçekten MÜKEMMEL olmuş harikulade bir çalışma eylül öztürk sayesinde gelmistim iyikide gelmişim yüreğine sağlık meleğim başarılarının devamını dilerim♥🔥
Ediz mavigül
Ediz mavigül - 2 saatler önce
ha a.q yum bi yorumu 500 sefer yazmışsın abladıh daa
Ece Özdemir
Ece Özdemir - 6 saatler önce
Gerçekten MÜKEMMEL olmuş harikulade bir çalışma eylül öztürk sayesinde gelmistim iyikide gelmişim yüreğine sağlık meleğim başarılarının devamını dilerim♥🔥
Ece Özdemir
Ece Özdemir - 6 saatler önce
Gerçekten MÜKEMMEL olmuş harikulade bir çalışma eylül öztürk sayesinde gelmistim iyikide gelmişim yüreğine sağlık meleğim başarılarının devamını dilerim♥🔥
Ece Özdemir
Ece Özdemir - 6 saatler önce
Gerçekten MÜKEMMEL olmuş harikulade bir çalışma eylül öztürk sayesinde gelmistim iyikide gelmişim yüreğine sağlık meleğim başarılarının devamını dilerim♥🔥
Ece Özdemir
Ece Özdemir - 6 saatler önce
Gerçekten MÜKEMMEL olmuş harikulade bir çalışma eylül öztürk sayesinde gelmistim iyikide gelmişim yüreğine sağlık meleğim başarılarının devamını dilerim♥🔥
Ece Özdemir
Ece Özdemir - 6 saatler önce
Gerçekten MÜKEMMEL olmuş harikulade bir çalışma eylül öztürk sayesinde gelmistim iyikide gelmişim yüreğine sağlık meleğim başarılarının devamını dilerim♥🔥
Erdem Sağlam
Erdem Sağlam - 6 saatler önce
Müzik kültürünü yerlerde süründürdünüz resmen helal olsun tekbir duygu yok bunları sırf izlensin diye Türk halkının önüne sürenler sizleride kınıyorum
MONTAJCI BEY
MONTAJCI BEY - 6 saatler önce
Bi sen eksiktin awq shakira kırması
Asil AYDIN
Asil AYDIN - 6 saatler önce
Şöyle mal mal k liplerden ve parçalardan ne zaman kurtulucaz amk
Derya Kader
Derya Kader - 6 saatler önce
ya sana sarkıcı diyenin de sana şarkı yapanın da senin de yanlışlıkla da olsa bunu izleyen benim de amk bune lan
Florian x99
Florian x99 - 6 saatler önce
I m from Kosovo and i dont understand what say but i love this music 💕
Serdar Demirdöven
Serdar Demirdöven - 6 saatler önce
sesi kapatınca güzel oluyo aslında
Demet Küçük
Demet Küçük - 7 saatler önce
Yorum yapmıştım ama tekrar yapmak istiyorum yorum yapanların hiçbirine aldırış etme ablacım sen çok başarılısın seni karalamalarına izin de verme şarkında kendin gibi çok güzel olmuş umarım hep başarılı olursun seviliyorsun ablacım ❤️❤️
Marul official
Marul official - 7 saatler önce
100milyonda uyandirin .
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 7 saatler önce
ENERJİ SENDE HERŞEY SENDEEEEE
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 7 saatler önce
Sesinleeee soluğunda huzur verennnnnnn
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 7 saatler önce
Enerji senin ruhundaaaaaa
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 7 saatler önce
En neşeli günler senin olsın hep güll
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 7 saatler önce
Sesinleeee biziiii vurdun kalbi güzel insannnn
Uğur Gülşen
Uğur Gülşen - 7 saatler önce
Bence çok iyi ya super olmuş aleyna ağzına sağlık başarılarının devamini bekliyoruz 😉😉😊
Seda Kurt
Seda Kurt - 7 saatler önce
Ya bu insanlar niye normal bi klip yapmıyorlar oralarını buralarını açıyolar , önüne gelen şarkı çıkarıyor , sesini boşa yormuşsun hiç yapmasaydın keşke
Nurlan Memmedov
Nurlan Memmedov - 7 saatler önce
Lap dalverenee
milenka -
milenka - - 8 saatler önce
öğ
Purpose Less
Purpose Less - 8 saatler önce
Çok kötü değil ama çok iyi de değil. Parası olan bu tarz şarkılar çıkartıyor sıktı artık.
Kerem Solmaz
Kerem Solmaz - 8 saatler önce
*Klipte tek güzel olan dayı ve köpeği hsjkslş*
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 8 saatler önce
Bitmek bilmeyen o enerjin hiççççç yüzün solmasınnnn seninn
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 8 saatler önce
Enerjiiiiiiin enerji kattıııo bravoooooooo sesine kurban olunurrrr
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 8 saatler önce
ALEYNA DALVEREN SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN DİNLEDİKÇE TÜKENMEYEN MÜZİĞİMİZSİNNNNN
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 8 saatler önce
KADININ HASISINNNNN SENNNN VEEEEE TANRI KADINI YARATTIII
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 8 saatler önce
Kalbinin güzelliği yüreğine vuruyor yüzünün güzelliği sesine yansıyorrrr
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 8 saatler önce
En büyük üstat bizim üstatttrr ALEYNA DALVERENNNNN
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 8 saatler önce
Eller havaya Aleyna dalavereci burayaaaaa
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 8 saatler önce
Hep güzel o SESİN hepppp mi özelllll
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 8 saatler önce
Enerjimize enerji kattın şarkınlaaaaa yorum sen okuyan sen olunca bambaşka dinlemesi
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 8 saatler önce
Allah kaderini de sesin gibi yüzün gibi gülücüklerin gibi güzel yazsın inşallah senin
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 8 saatler önce
Kalbinle sesinle neşe katan yüreğinleeeee sen huzur veriyorsun sesinleeeee
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 8 saatler önce
Ne varsa senin sesinde var enerjin hiç bitmesinnnnn
Serdar uA
Serdar uA - 8 saatler önce
kötü olmuş ne kulağa ne beyne ne kalbe hiç biyere hitap etmiyor
Beyza Seçme
Beyza Seçme - 8 saatler önce
Ne geldiyse bu aleynalar uüzünden geldi bişeyler başımıza
Not: kız güzel ama🤣🤣
Tayyip uygunn
Tayyip uygunn - 8 saatler önce
YÜREGİNE SAGLIK ENERJİ ŞARKIN İLE GÖNLÜMÜZE TAHT KURDUN , ALLAH SANA SAGLIKLI GÜNLER VE GÜZEL ENERJİLER VERSİN - TAYYİP UYGUNN
Tansu Avşar
Tansu Avşar - 8 saatler önce
Annem hep 'Herkesin kaderini kendisinin çizdiğine inanırım. Yaradan’ın sana verdiğiyle en iyisini yapmalısın 'derdi. 😇👌
Gördüğüm takip ettiğim en sıcakkanlı ve sempatik bi o kadarda tatlısın 💓 Çok beğeniyorum gerçekten de muhteşemdi. 😍Hem kişilik olarak hem tatlılık olarak hemde ses olarak. İnstagram hesabımdan da takip ediyorum güler yüzlülüğü insanın bile yüzünü güldürebiliyor. Enerji şarkın kadar da enerjik bi hatunsun. Yüzünün güzelliği ve sesinin güzelliği kalbinin güzelliğinden geliyor. Gerçekten keyifle dinledim. Bi gerçek varki :Hüzünlü aşk şarkılarından ziyade bu tür şarkılar insanı depresyona sokmuyor ☺️Her şeyden önce mutlu olmalıyız. Mutluluğun en iyi yanı, sizlerle birlikte başkalarının da yani bizimde mutlu olmamızdır. Her daim mutlu ol ki seni izleyenler dinleyenlerde mutlu olsun. Tüm güzellikler seninle olsun. Buralara torpille değil de hakkınla geldin ve yaşında bunları yapmak için kücükken senin koskoca kalbin var elinden gelen her şeyi yapan insanlardansın.😍Beğenmeyenlere kötü yorum yapanlara gelecek olursak. Eh be kardeşim insaf demek istiyorum. Burda bi emek var uğraş var saygı duy demek yerine Allah var demek istiyorum. Kötülük yaptın mı kork! Çünkü o bir tohumdur. Allah yeşertir, karşına çıkarır.Aleyna ablacım. Sen gönlünü defter yaparsan gelip karalayan çok olur. Kimseyi kendini göstermek için çabalama. Seni seven insan, gözündeki ışığı bile görür. Biz seni seviyoruz keyifle dinliyoruz. Güzel insan her şeyin en iyisini hakediyorsun. Su gibisin😇 Sevdiğim bi söz vardır Olgun insan güzell söz söylemesini bilen insan değil, söylediğini yapan ve yapabildiğini söyleyen insandır. Hayallerini söyledikleerini gerçekleştirmişsin🙏 Her daim düşmeden güzel kalbinle ilerlemen dileğiyle diyorum
Tansu Avşar
Tansu Avşar - 8 saatler önce
Annem hep 'Herkesin kaderini kendisinin çizdiğine inanırım. Yaradan’ın sana verdiğiyle en iyisini yapmalısın 'derdi. 😇👌
Gördüğüm takip ettiğim en sıcakkanlı ve sempatik bi o kadarda tatlısın 💓 Çok beğeniyorum gerçekten de muhteşemdi. 😍Hem kişilik olarak hem tatlılık olarak hemde ses olarak. İnstagram hesabımdan da takip ediyorum güler yüzlülüğü insanın bile yüzünü güldürebiliyor. Enerji şarkın kadar da enerjik bi hatunsun. Yüzünün güzelliği ve sesinin güzelliği kalbinin güzelliğinden geliyor. Gerçekten keyifle dinledim. Bi gerçek varki :Hüzünlü aşk şarkılarından ziyade bu tür şarkılar insanı depresyona sokmuyor ☺️Her şeyden önce mutlu olmalıyız. Mutluluğun en iyi yanı, sizlerle birlikte başkalarının da yani bizimde mutlu olmamızdır. Her daim mutlu ol ki seni izleyenler dinleyenlerde mutlu olsun. Tüm güzellikler seninle olsun. Buralara torpille değil de hakkınla geldin ve yaşında bunları yapmak için kücükken senin koskoca kalbin var elinden gelen her şeyi yapan insanlardansın.😍Beğenmeyenlere kötü yorum yapanlara gelecek olursak. Eh be kardeşim insaf demek istiyorum. Burda bi emek var uğraş var saygı duy demek yerine Allah var demek istiyorum. Kötülük yaptın mı kork! Çünkü o bir tohumdur. Allah yeşertir, karşına çıkarır.Aleyna ablacım. Sen gönlünü defter yaparsan gelip karalayan çok olur. Kimseyi kendini göstermek için çabalama. Seni seven insan, gözündeki ışığı bile görür. Biz seni seviyoruz keyifle dinliyoruz. Güzel insan her şeyin en iyisini hakediyorsun. Su gibisin😇 Sevdiğim bi söz vardır Olgun insan güzell söz söylemesini bilen insan değil, söylediğini yapan ve yapabildiğini söyleyen insandır. Hayallerini söyledikleerini gerçekleştirmişsin🙏 Her daim düşmeden güzel kalbinle ilerlemen dileğiyle diyorum
Tansu Avşar
Tansu Avşar - 8 saatler önce
Annem hep 'Herkesin kaderini kendisinin çizdiğine inanırım. Yaradan’ın sana verdiğiyle en iyisini yapmalısın 'derdi. 😇👌
Gördüğüm takip ettiğim en sıcakkanlı ve sempatik bi o kadarda tatlısın 💓 Çok beğeniyorum gerçekten de muhteşemdi. 😍Hem kişilik olarak hem tatlılık olarak hemde ses olarak. İnstagram hesabımdan da takip ediyorum güler yüzlülüğü insanın bile yüzünü güldürebiliyor. Enerji şarkın kadar da enerjik bi hatunsun. Yüzünün güzelliği ve sesinin güzelliği kalbinin güzelliğinden geliyor. Gerçekten keyifle dinledim. Bi gerçek varki :Hüzünlü aşk şarkılarından ziyade bu tür şarkılar insanı depresyona sokmuyor ☺️Her şeyden önce mutlu olmalıyız. Mutluluğun en iyi yanı, sizlerle birlikte başkalarının da yani bizimde mutlu olmamızdır. Her daim mutlu ol ki seni izleyenler dinleyenlerde mutlu olsun. Tüm güzellikler seninle olsun. Buralara torpille değil de hakkınla geldin ve yaşında bunları yapmak için kücükken senin koskoca kalbin var elinden gelen her şeyi yapan insanlardansın.😍Beğenmeyenlere kötü yorum yapanlara gelecek olursak. Eh be kardeşim insaf demek istiyorum. Burda bi emek var uğraş var saygı duy demek yerine Allah var demek istiyorum. Kötülük yaptın mı kork! Çünkü o bir tohumdur. Allah yeşertir, karşına çıkarır.Aleyna ablacım. Sen gönlünü defter yaparsan gelip karalayan çok olur. Kimseyi kendini göstermek için çabalama. Seni seven insan, gözündeki ışığı bile görür. Biz seni seviyoruz keyifle dinliyoruz. Güzel insan her şeyin en iyisini hakediyorsun. Su gibisin😇 Sevdiğim bi söz vardır Olgun insan güzell söz söylemesini bilen insan değil, söylediğini yapan ve yapabildiğini söyleyen insandır. Hayallerini söyledikleerini gerçekleştirmişsin🙏 Her daim düşmeden güzel kalbinle ilerlemen dileğiyle diyorum
Tansu Avşar
Tansu Avşar - 8 saatler önce
Annem hep 'Herkesin kaderini kendisinin çizdiğine inanırım. Yaradan’ın sana verdiğiyle en iyisini yapmalısın 'derdi. 😇👌
Gördüğüm takip ettiğim en sıcakkanlı ve sempatik bi o kadarda tatlısın 💓 Çok beğeniyorum gerçekten de muhteşemdi. 😍Hem kişilik olarak hem tatlılık olarak hemde ses olarak. İnstagram hesabımdan da takip ediyorum güler yüzlülüğü insanın bile yüzünü güldürebiliyor. Enerji şarkın kadar da enerjik bi hatunsun. Yüzünün güzelliği ve sesinin güzelliği kalbinin güzelliğinden geliyor. Gerçekten keyifle dinledim. Bi gerçek varki :Hüzünlü aşk şarkılarından ziyade bu tür şarkılar insanı depresyona sokmuyor ☺️Her şeyden önce mutlu olmalıyız. Mutluluğun en iyi yanı, sizlerle birlikte başkalarının da yani bizimde mutlu olmamızdır. Her daim mutlu ol ki seni izleyenler dinleyenlerde mutlu olsun. Tüm güzellikler seninle olsun. Buralara torpille değil de hakkınla geldin ve yaşında bunları yapmak için kücükken senin koskoca kalbin var elinden gelen her şeyi yapan insanlardansın.😍Beğenmeyenlere kötü yorum yapanlara gelecek olursak. Eh be kardeşim insaf demek istiyorum. Burda bi emek var uğraş var saygı duy demek yerine Allah var demek istiyorum. Kötülük yaptın mı kork! Çünkü o bir tohumdur. Allah yeşertir, karşına çıkarır.Aleyna ablacım. Sen gönlünü defter yaparsan gelip karalayan çok olur. Kimseyi kendini göstermek için çabalama. Seni seven insan, gözündeki ışığı bile görür. Biz seni seviyoruz keyifle dinliyoruz. Güzel insan her şeyin en iyisini hakediyorsun. Su gibisin😇 Sevdiğim bi söz vardır Olgun insan güzell söz söylemesini bilen insan değil, söylediğini yapan ve yapabildiğini söyleyen insandır. Hayallerini söyledikleerini gerçekleştirmişsin🙏 Her daim düşmeden güzel kalbinle ilerlemen dileğiyle diyorum
CAUTION
CAUTION - 8 saatler önce
Ya açık seçik bir klip çekiyorsun. resmen iç çamaşırıyla her yerin meydanda. Hiçmi akraban yok annen baban hiç mi birşey demez ya. Zaten 1 milyon kişi göğüslerine bakmaya gelmiş. Şarkı desen hani nerde ? Eee ne kaldı ? Seni izledik bitti gitti. Bu yüzden miydi ? Sadece görsünler o bile yetermiydi ?ANLAMIYORUM BU YENİ NESİLİN ŞARKICILARINI.
Ahmet Kaya
Ahmet Kaya - 8 saatler önce
Abone olurmusunuz lütfen
GOOD GİRL
GOOD GİRL - 8 saatler önce
Enerji enerji azcıkta sinerji
Eren Sabur
Eren Sabur - 9 saatler önce
enerji enerji azcıkda sinerji
selçuk kumaş
selçuk kumaş - 9 saatler önce
Sen en güzelsin en çok özlenensin enerjiii senin tığında varrr
osman alban
osman alban - 9 saatler önce
Bence Çoook Güzel bir şarkı
Selver Kaplan
Selver Kaplan - 9 saatler önce
Vay Arkadaş ne bahtsiz bi nesil bunlar biz Müslüm orhan Ferdi tatliseslerle büyüdük bunlar ne yahu!
Ozan Oflaz
Ozan Oflaz - 9 saatler önce
Şu arabalara klip çekmenin ne mantığı var anlamış değilim
Şen Tarotları
Şen Tarotları - 9 saatler önce
burcunuzun bu ay neler yaşayacağını merak ediyorsanız kanalıma bir bakın abone olun derim
Zeynep Suner
Zeynep Suner - 9 saatler önce
Merhametine vicdanına kurban canimmm
Zeynep Suner
Zeynep Suner - 9 saatler önce
Sarkin muthis hareketli ve enerjik kuzum
Zeynep Suner
Zeynep Suner - 9 saatler önce
Çekemeyenlere inat hep destekciniz
Zeynep Suner
Zeynep Suner - 9 saatler önce
Sen ailemjzden biri gibi oldun seni sevmeyen varmidir bilmiyorum
Zeynep Suner
Zeynep Suner - 9 saatler önce
Başarıların daim olsun kuzummm
Süleyman Sert
Süleyman Sert - 9 saatler önce
Yazın gerçek şarkısı bu😎😎
Adem Imanov
Adem Imanov - 10 saatler önce
Bu aleynadan daha sexsi
Habibe Köklüce
Habibe Köklüce - 10 saatler önce
Wowwwee😍
frenzydzn.
frenzydzn. - 10 saatler önce
max 2 m izlenir güzel değil
мυѕιc clυв
мυѕιc clυв - 10 saatler önce
sarisin olsun vucud olsun ses olmasada olur herkes izler ☺
beytullah gür
beytullah gür - 11 saatler önce
hızlı ve öfkeliyi izleyip çekmişler
LiL ManSeN
LiL ManSeN - 11 saatler önce
aleyna abla harikasın
Ömer Göktepe
Ömer Göktepe - 11 saatler önce
Süperrrrrr👏👏
Yeliz Yilmaz
Yeliz Yilmaz - 11 saatler önce
Çok güzel kız
ADESTAN
ADESTAN - 11 saatler önce
ver ver bitmiyor ...
The Beyzaa
The Beyzaa - 12 saatler önce
Kusura bakma ama y****k gibi olmuş
For Soccer
For Soccer - 12 saatler önce
Dislike atıp çıkın dinlemeye değmez baştan uyarıyorum yol yakınken dönün!
Cavidan Hesimov
Cavidan Hesimov - 12 saatler önce
Dalveren nedi eeee atam gijdıllaxdıkı bu 🤣🤣🤣🤣
Rosd Hailler
Rosd Hailler - 13 saatler önce
Göt ve meme görmekten bıktım
Eldar Qemerov
Eldar Qemerov - 13 saatler önce
Aleyna Tilki version2.003.768
Youtube Live
Youtube Live - 13 saatler önce
*Alper Erözer - Enerji*
Mehmet F.
Mehmet F. - 13 saatler önce
aleyna babAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
husnu senlendirici
husnu senlendirici - 13 saatler önce
Lan bunun memeleri aleyna tilkiden güzel. En iyisi bu
Alihan Seyitoglu
Alihan Seyitoglu - 13 saatler önce
Çok eğlenceli ve güzel şarkı kısa zamanda daha güzel şarkılar çıkarırsın inşallah çok başarılı olmuş allah yolunu açık etsin daha iyi yerlere daha tanınmış büyük yerlere gelirsin inşallah ablam çok değerlisin seni çok severek hergün dinliyoruz 💕
Elif Seyitoğlu
Elif Seyitoğlu - Saatler önce
Alihan Seyitoglu 💗💗
Sarii Sekeer
Sarii Sekeer - 13 saatler önce
SEN BİR STARSIN ASKIMM😍
burakthelion
burakthelion - 14 saatler önce
Bulgar piyasasında bunun gibi neler var aq
Sonraki