Tozkoparan 26. Bölüm

6 103
498
 
YORUMLAR
Oruc 1966
Oruc 1966 - 6 gün önce
Çox iyi
Oruc 1966
Oruc 1966 - 6 gün önce
Mavi ay
ADYLSHA CHEPERALYYEV
ADYLSHA CHEPERALYYEV - Aylar önce
1.08.50 agladim be
Yegane Unarova
Yegane Unarova - Aylar önce
1 -ci sinan , 2 -ci arda , 3 -cu merve , 4 -cu murad
Zamiq Ismayilov
Zamiq Ismayilov - Aylar önce
Yaa Mete çok tatlı
Öykü Karaoğlanlı
Öykü Karaoğlanlı - Aylar önce
Rüyamda tozkoparanda oynuyordum. Mavi ayda yarıştım . Keşke gerçek olsa



Tozkoparan'ı seviyorum 💙
Öykü Karaoğlanlı
Öykü Karaoğlanlı - Aylar önce
Tozkoparan harika ✅
Rukiye Ünlütürk
Rukiye Ünlütürk - Aylar önce
Bu film kötüler yüzünden berbat oldu
BEN ARDA
BEN ARDA - Aylar önce
Sözel çözmeden sözelde ilk 1000 müthiş
Zohra Ben amara
Zohra Ben amara - Aylar önce
Çok güzel mavi ay
Leya Pınar SAĞLAM
Leya Pınar SAĞLAM - Aylar önce
Sezgin Hoca be yaaa 😂😂😂😂😂😂😂😅😅
Fidan. Oruczadə
Fidan. Oruczadə - Aylar önce
Maskenin altinda cemal hünal olabilir cunku sakaldan
EsR
EsR - Aylar önce
🏹🎯 🍫 🍀🔎📝 tozkoparan
Hasan Çetiner
Hasan Çetiner - Aylar önce
Bu ❤️❤️❤️❤️ kalpler benden burağa
Hasan Çetiner
Hasan Çetiner - Aylar önce
Mete galiba Elif’e aşık
Karanfil112 Sedef-H
Karanfil112 Sedef-H - Aylar önce
Mavi ay yaşasınlar her zaman iyi takımdı,ama Celal hoca onların kafasını karıştırma peşinde
Hande Altun
Hande Altun - 2 aylar önce
yaaa yerim ben Kerem'i
selam arkadaşlar Günler
selam arkadaşlar Günler - 2 aylar önce
Dünyanın en ama en güzel dizisi inşallah hiç bir zaman bitmez , Tozkoparan bitmesin lütfen lutfen tam bizim yaşımıza uygun nolur bitirmeyin hiçbir zaman lütfen
حمودزي فورت نايت
والله الدب يضحك
Gewoon furkan
Gewoon furkan - 2 aylar önce
nevzat korkak oldu
Gewoon furkan
Gewoon furkan - 2 aylar önce
sizi seviorum mavi ayyyyyyyyyyyyyyy!!!!! daha cok filimler yap
Gewoon furkan
Gewoon furkan - 2 aylar önce
elif ve merve yarisakene asya karsi merve yaziordu hahahahaa
Ebru Beyda Alincak
Ebru Beyda Alincak - 2 aylar önce
Mavi ay örnek bir takım hepsi çok tatlı
Ebru Beyda Alincak
Ebru Beyda Alincak - 2 aylar önce
Murat ın saflığın yapışmış diziye...
ALACA_ KARANLIK
ALACA_ KARANLIK - 2 aylar önce
Tozkoparan hic bitmesin
Elif Pati
Elif Pati - 2 aylar önce
havuzu boşaltan musluk
Listemdeki Oyunlar
Listemdeki Oyunlar - 2 aylar önce
Bu bölüm 26 da yaptılar 27 yapılmamış yanlış bölün
Özlem Özkan Özmen
Özlem Özkan Özmen - 2 aylar önce
Böyle bitirilmez bir bölüm ya!
LiZAN jan
LiZAN jan - 2 aylar önce
👏👏👏👏👏
ali tv we
ali tv we - 2 aylar önce
Valaha en güzel elif be
حمودي 5.11
حمودي 5.11 - 2 aylar önce
MeTe çok gozel
Sevdenur Coşkun
Sevdenur Coşkun - 2 aylar önce
Çooooook güzel bir dizi
BERK OYUNDA
BERK OYUNDA - 2 aylar önce
Mete Burak elif kerem asya arkadaşım olmasını isterdim
NEFİS PRATİK TARİFLER
NEFİS PRATİK TARİFLER - 2 aylar önce
Kerem ve babasının konuşması ☹️
1:07
Saliha Dogru
Saliha Dogru - 2 aylar önce
Diriliş erturuğul VS. Tozkoparan lütfen yorumlara yazım.
Öykü Karaoğlanlı
Öykü Karaoğlanlı - Aylar önce
Tozkoparan
BrsYmn 43
BrsYmn 43 - Aylar önce
Söz
mobile legends TM
mobile legends TM - 2 aylar önce
52.02 isimler hatalı Elif Merve olacağına Asya Merve olmuş
Dorjo
Dorjo - 2 aylar önce
30:53 Azmi : Zıkkımın kökü var oğlum yer misin?
Kerem : Zıkkımın kökümü? Yerim nasıl bir şey?
Azmi : Şakamısın oğlum sen?
😂😂😂😂😂😂😂😂
Hacer Demir
Hacer Demir - 2 aylar önce
Kardeşim tozkoparan'ın hocalarıyla konuşmuş (bende inanamadım hemde taa tokat'a gelmişler çok saçma)
Burası Bir Harika !
Burası Bir Harika ! - 2 aylar önce
Yemin ederim keremle babasının konuşduğu sahnede duygulandım ağladım
melinay atmaca
melinay atmaca - 2 aylar önce
Cemal çok kör bir asya burak mete elif vererek kavga etdiriyo sırf karayel kazandın diye yuuuuuuuuuh
EMRE Vıdeo
EMRE Vıdeo - 2 aylar önce
52:02 yerde hata var Elif ile Merve yarışırken orda Asya ile Merve yazıyor
Sinem Odabaş
Sinem Odabaş - 2 aylar önce
Tek yurek gibi guzel bir dizi final yaparken boylesine kotu bir dizi nasil final yapmaz ayrica rollerini hic yapamiyolarrrrr
taha tv
taha tv - 2 aylar önce
Karayel sevenler +1
BrsYmn 43
BrsYmn 43 - Aylar önce
Yorumuda kendi yazmış V●ᴥ●V
taha tv
taha tv - 2 aylar önce
Aynen karayel karayel karararayellll
TIKTOK Video
TIKTOK Video - 2 aylar önce
Hep bu celal
Metenin kafasi karıştıriyor
Hatun Ceylan
Hatun Ceylan - 2 aylar önce
bu sinanda tam önemli konuşmalarda geliyo
EFT TV ÇOCUK
EFT TV ÇOCUK - 2 aylar önce
1. 14.44-1.14.50 Yasemin benim gibi konuştu bende ne olcam bilmiyim
Ramremhalimi Hallimi
Ramremhalimi Hallimi - 2 aylar önce
burak elif
Nuran Elkatmış
Nuran Elkatmış - 2 aylar önce
Küsmeyin mavi ay
Sevgi Selçuk
Sevgi Selçuk - 2 aylar önce
Var ya Asya merveye saçlarıyla nasıl hava atttı ama o kısım çok güzeldi ve rap şarkısı da süperdi dimi
Furkan Çekiç
Furkan Çekiç - 3 aylar önce
27.bölüm ne zman gelcek
Sütlaç kardeşler
Sütlaç kardeşler - 3 aylar önce
27 niye bu kanalda yok
melinay atmaca
melinay atmaca - 3 aylar önce
Ooooooooo şiişsss 1 2 3 MAVİ AY
melinay atmaca
melinay atmaca - 3 aylar önce
Tozkoparan burak mete elif asya kerem bunlar mavi Ay karayel ise sinan merve arda murat
melinay atmaca
melinay atmaca - 3 aylar önce
burak çok yakışıklı mete çok yakışıklı asya çok güzel elif çok güzel ve son olarak kerem müzik adamı diyen le 1+like
ibrahim Allahverdiye
ibrahim Allahverdiye - 3 aylar önce
Hiyleger karayel
ibrahim Allahverdiye
ibrahim Allahverdiye - 3 aylar önce
Mavi ay çok güzel bi takım
ibrahim Allahverdiye
ibrahim Allahverdiye - 3 aylar önce
Mavi ay gibi arkadaşım
Melike Dayı
Melike Dayı - 3 aylar önce
Final yaklasiyor sanirim ortalik karisti
Sedaget Sadiqova
Sedaget Sadiqova - 3 aylar önce
sayfaniz guvenli olsaydi abone olurdum.
metin asır
metin asır - 3 aylar önce
mavi ay gibi arkadaşım olsun +1👍🏻
mete olmak isterim +1
Sonraki