İNSANLARLA TANIŞMAK (Sosyal Medyadan Aşk Bulunur Mu?) : 3Y1T #54

3 285
59
 
YORUMLAR
Pub Story
Pub Story - 9 gün önce
Aşırı eğlenceli görevlerle arkadaş grubunu coştur ⚡ http://heypubstory.com/chabyhan
Efe Alkas
Efe Alkas - Gün önce
Fatma Coşkun trendyolda 100tl üzeri alışverişlerde 20 tl indirim kod 3Y1T
Fatma Coşkun
Fatma Coşkun - Gün önce
Chaby üstündeki tişört nerden
Mert Demir
Mert Demir - 9 gün önce
the less i see , better
Efe Alkas
Efe Alkas - 9 gün önce
ula kayıt olunmuyo uygulamaya
Can Vardar
Can Vardar - 3 saatler önce
20.55 lui :d
Ece Kıvanç
Ece Kıvanç - 10 saatler önce
Chaby'nin sosyal medya (instagram, dm vb.) hakkındaki düşüncelerini duyunca sevindim, böyle düşünen tek ben olmadığım için.
şevval ?
şevval ? - 21 saatler önce
Bebeğin Louis den çektiğini battal gazi Bizans dan çekmemiştir😂
Вугар Насиров
20:55 loui bebekle yaptigi hareketler :D
Dilara Nur Öz
Dilara Nur Öz - Gün önce
Seni seviyorum da elleme beni böyle ya
Aziz Yaldiz
Aziz Yaldiz - Gün önce
Kapital sistemin ticareti sicak tutmak icin uydurduklari gunler para tuzagi canim nezaman istersem hediyesini alirim yerigelir tatile gideriz onlarin paradigm gun degil.🤨
Özgür Kuşcu
Özgür Kuşcu - Gün önce
Şu amerikalı abi çok havalı ses tonu falanda ekibin alphası gibi
Çağrı Uysal
Çağrı Uysal - 2 gün önce
Bende kenyali JJ
JJ moriasi
Kardelen Akkaya
Kardelen Akkaya - 2 gün önce
Kimseyi seni bekledigim gibi beklemedim jj
Deniz Gizem
Deniz Gizem - 2 gün önce
ama çok güzel ve komik bi video oyzdennnn herkes like atsın 20 bin like bekliyoruz :=
Deniz Gizem
Deniz Gizem - 2 gün önce
kulaklık takıyodum o fok sesi sesi yüzünden kulaklarım kanadı teşekkürler iyi günler :D:D:))
BAĞDAT FATİHİ 4.MURAT HAN hz.
1:59😂😂😂
yunus sunuy
yunus sunuy - 2 gün önce
24:50 italyan kurşunu çapiyi deldi😃
Hatice Kübra Türk
Hatice Kübra Türk - 2 gün önce
27:35 Lou neler yapıyorsun vmvvfgh
Chaby ve Michele bakışması peki hghgggkk
Selcan Ustaoglu
Selcan Ustaoglu - 2 gün önce
Amasya yaaa toprağım ❤️
Angel Doesnt -PLAY-
Angel Doesnt -PLAY- - 2 gün önce
JJ i hep eziniz.
Hoş değil...
Angel Doesnt -PLAY-
Angel Doesnt -PLAY- - 2 gün önce
2:12
Yazık la
4:12
IWAJWJQWBWI
Niye kimse 13:00 hakkında konuşuyor gı
Albert Einstein
Albert Einstein - 2 gün önce
Perdeleri açar mısınız artık
Onur Savaş
Onur Savaş - 2 gün önce
Ben Türkiye de yaşıyorum ve asansörden binip çıkarken iyi günler, iyi akşamlar, iyi geceler vb. ifadeler kullanıyorum. Yeni taşındığım yerde bir kaç gün süre veriyorum onlar bir şey dicek mi diye genelde dememiş oluyorlar. O süre bitince ben söylüyorum ve karşılık veriyorlar. Sonra ki günlerde de onlar başlatabiliyor sohbeti.
Muhammet özden
Muhammet özden - 2 gün önce
Çok samimisiniz bu yüzden seviyorum seni
Walker Join#1453
Walker Join#1453 - 2 gün önce
Yok abi bence tr oyle merhaba abi bak ben ortaokul 7.sınıfım 8.sınıf. bir erkek merhabs sbi diyrm miyom bile yanlis mi anlaya ak bidd bi kere kiza merhaba 8.sinif bana ben sana asik degilim dedi ben dedim ne aski oylesine abi tr hemen iliski sanyorlar merhabayi 😥😰😨😭
Azime Dereli
Azime Dereli - 2 gün önce
Off aşırı haklısınız yine
Melike Çetinkaya
Melike Çetinkaya - 2 gün önce
at aerık
Melike Çetinkaya
Melike Çetinkaya - 2 gün önce
gözüm üzerinizde
Melike Çetinkaya
Melike Çetinkaya - 2 gün önce
3 dk için beni mi kırıcan hemen at
Melike Çetinkaya
Melike Çetinkaya - 2 gün önce
4 dk kaldı hadi chaby
Melike Çetinkaya
Melike Çetinkaya - 2 gün önce
5 dk kaldı
Melike Çetinkaya
Melike Çetinkaya - 2 gün önce
6 dk kaldı
Melike Çetinkaya
Melike Çetinkaya - 2 gün önce
7 dk kaldı videoyu bekliyorum
Melike Çetinkaya
Melike Çetinkaya - 2 gün önce
8 dk sonra pazar olacak vidyoyu atın
Chocolatevitá
Chocolatevitá - 3 gün önce
JJ'li sahnelere bayıldım :D Ayrıca çoğu konuda Chaby'yi haklı buluyorum.
Serdar Rahan Kılıç
Serdar Rahan Kılıç - 3 gün önce
chaby instagram dm konusunda çok itici konuştun. iki ödül aldın hemen dibin kalktı. michele'nin o an ki bakışları duygularımıza tercüman oldu.
Simanur Demirel
Simanur Demirel - 3 gün önce
valla benim 2 senedir sevgilim var ve whatsappta tanıştık o batmanda oturuyo ben istanbulda 1 2 seneyede söz takıcaz ve birbirimize aşırı derecede güveniyoruz. tabi böyle ilişkiler kişiden kişiyede değişir
oope나리
oope나리 - 3 gün önce
iyiydi
Alien Anime
Alien Anime - 3 gün önce
20:54 louis why?
Kır Lalesi
Kır Lalesi - 3 gün önce
Louis’in babasını merak eden tek ben miyim yhaaa 🤣
Rawenclaw Günlüğü
Rawenclaw Günlüğü - 3 gün önce
Chaby benden daha iyi türkçe konuşuyo aq
tiny rick
tiny rick - 3 gün önce
michele cok mantıklisin eridik gene
ceyda mintas
ceyda mintas - 3 gün önce
EKİNCAN KUMRALIM ŞARKISINI FULL SOYLESIN LÜTFEN BEGENINDE GÖRSÜNLER
makbule serin
makbule serin - 3 gün önce
Organik kimya calismam lazim sizi izliyorum 😢😔
Rem A.
Rem A. - 3 gün önce
Michele saçını uzat bence kıvırcık ve şarışın
İ.B
İ.B - 3 gün önce
28. Dkdan sonra yapılan sohbette kafamda ud sesi ve meyhane ortamı canlandı. Ne yaptınız be abi?
Nurbanu Can
Nurbanu Can - 3 gün önce
hallmark reklamı çıkması
r.b r.b
r.b r.b - 3 gün önce
Kurban olayım ilişkiler hakkında daha spesifik uzun metrajlı bir video yapın o muhabbet çok sardı beni fikirler çok kaliteli geldi❤
bizim ciftlik sapanca
bizim ciftlik sapanca - 3 gün önce
biriniz koreli biriniz amerıkalı bırınız ıtalyan burası turkıye ?
Ayı Yogi
Ayı Yogi - 3 gün önce
"Ölücez biz burda heralde."
~Michele
Mavi Kız
Mavi Kız - 3 gün önce
Oğuzh*n uğ*r (afedersiniz bunu okumanıza neden oldum ama) mesaj atsa cevap verirsin diyo asıl ona cevap verilmez nasıl hala onu insan yerine koyuyolar ya sinirim bozuldu
black rose
black rose - 3 gün önce
Leeen blackrose benim hesabim.Ha ha bi ara kendimden şüphelendim bu anlattıgi ben miyim diye?🤣🤣🤣
Sude Kalın
Sude Kalın - 3 gün önce
Video fikri olarak eğitimi konuşabilir misiniz ? Çünkü gerçekten diğer ülkeler deki eğitim sistemini çok merak ediyorum bizim ülkemiz de de bu durumdan muzdaripiz. Özellikle Üniversite sınavı ve meslek bulmayı konuşabilirsiniz .
Gökçe Asoğlu
Gökçe Asoğlu - 3 gün önce
loi niye adamın bacaklarını ayırıyon :D 20:53
Asena Doğan
Asena Doğan - 3 gün önce
04:12 Louis ayağınla kamerayı öyle kapatamazsın az daha ileri al
şira
şira - 4 gün önce
20:54 sübliminal
Dilan Şahin
Dilan Şahin - 4 gün önce
Ben dirseğime dilimi değdirebiliyorum 😂😂😂🤷🏻‍♀️
Boy With Luv and Halsey
Boy With Luv and Halsey - 4 gün önce
17:40 ben buradan sonra düştüm💔 Michele le Chaby'ye zmcnzjcjzjdjd
N. Helin
N. Helin - 4 gün önce
2:56 27 yıl...
- Azize Aslanbey
Beyza Harmanşa
Beyza Harmanşa - 4 gün önce
Çocuk istiyorsum ama nasıl evleneceğim bilmiyorum nedir ya koptum 😃😃😃
Nehir Yılmaz
Nehir Yılmaz - 4 gün önce
Hala aşka inanan birilerini görmek beni gercekten mutlu etti.
Ertuğrul Mısırlıoğlu
Ertuğrul Mısırlıoğlu - 4 gün önce
Lui zayıflamış gibi doğru mu?
Periklesis
Periklesis - 4 gün önce
17:21 - 18:07 asdsdasdsds bu nasıl bir eziklik lan
İsmail Çiçek
İsmail Çiçek - 4 gün önce
Yeter artık reklam almayın
Rumeysa Tatlı
Rumeysa Tatlı - 4 gün önce
Kupalari tuvalet kagidi sanan bi ben miyim?
Fatma Şanverdi
Fatma Şanverdi - 4 gün önce
'Alternatif piyasa o kadar fazla ki bugün artık değiştiriyoruz'
Gülistan Şahin
Gülistan Şahin - 4 gün önce
bu cocuk mavi tik almadan once boyle degildi😂
Enes Ton
Enes Ton - 4 gün önce
Bizim nigı yı özledim ya
Muge Işık
Muge Işık - 5 gün önce
İnternetten konuşup buluştuğum kimse olmadı. Pek güvenli gelmiyor açıkçası
Catty Paris
Catty Paris - 5 gün önce
Şu 200.000 kişi 1 ₺ atsa JJ’yin ucak bilet parasini hep birlikte cikaririz
Aygun Mirzayeva
Aygun Mirzayeva - 5 gün önce
Chaby sana bakinca Bts e olan hasretim diniyor😆
Ecem Ersin
Ecem Ersin - 5 gün önce
ordaki italyanın sihirli annemde oynayan kıvırcık kerem
Lalin H
Lalin H - 5 gün önce
28:46 luinin jjyin ayaklarıyla oynayışı dlşcmddkdl
Refikanur Gül
Refikanur Gül - 5 gün önce
20:50- 21:02
Louis JJe ne yapıyosun? Nsjdhhshs
Zehra Aydın
Zehra Aydın - 5 gün önce
Yalnız Michele hala güzel 🙃
rabia dindar
rabia dindar - 5 gün önce
Yemek yerken açtım video bitti yemek bitmedi. Bu niye böyle oldu ya
Petek Günel
Petek Günel - 5 gün önce
Bu kanal büyümelii ❤
Kafa Atırtma bana
Kafa Atırtma bana - 5 gün önce
13:25 de Michelle gaylara benzetten bir tek ben miyim ? Çok tatlısınız sizi seviyorum Michelle özür dilerim ama öyleydin.
Xxxx Xxxx
Xxxx Xxxx - 5 gün önce
Michele senin cildin ne kadar güzel ne kadar parlak ya kacil kendi kanalında cikt bakım videosu çek
Ru Da
Ru Da - 5 gün önce
1000 puan aldım
Sevval Sevval
Sevval Sevval - 5 gün önce
Şu JJ olayı çok iyi olmuş keşke daha önce yapsaydınız iyi eğlendim :D
Beyza Nur Aktaş
Beyza Nur Aktaş - 5 gün önce
04:08
02:12 :)
Amatör Youtuberlar
Amatör Youtuberlar - 6 gün önce
anlayamadıgım aranızdaki hanginiz türk
Amatör Youtuberlar
Amatör Youtuberlar - 6 gün önce
zenci nerede
Özge Adikti
Özge Adikti - 6 gün önce
Lou Alsancak'a gelirse okulun önünde yol sorar falan tanışabiliriz öyle bence old school en güzeli 👏🏼
Ölü Salih
Ölü Salih - 6 gün önce
Thumbnailde jj’yi arıyor gözlerim
şuheda akyüz
şuheda akyüz - 6 gün önce
aaa JJ hiç değişmemiş :DDD
Elf serden
Elf serden - 6 gün önce
17:44 vallahi kralsınız ❤️
Oya Toksöz
Oya Toksöz - 6 gün önce
Iremle cikardim cunki fizigi guzelskdkfntnrjd
HEY SEN
HEY SEN - 6 gün önce
Jj gel lan
Leonhard Euler Euler
Leonhard Euler Euler - 6 gün önce
JJ nerde ya kaçırıdım ben
Leonhard Euler Euler
Leonhard Euler Euler - 6 gün önce
Louis’nin JJ’e kucak dansı yaptırması..
Xalide Xaxa
Xalide Xaxa - 6 gün önce
bir bolumde UNO oynasaniz))))
Meltem Çetinkaya
Meltem Çetinkaya - 6 gün önce
25:00 dan sonrası resmen hayallerimi gerçekleştirmek için yazılmış https://www.youtube.com/user/OguzhanPIHTI
Anıl Bulut
Anıl Bulut - 6 gün önce
ağzınıza sağlık repair örneği çok güzeldi saol
Emin Karataş
Emin Karataş - 6 gün önce
Jj niye çıplak
Diggi Digga
Diggi Digga - 6 gün önce
It‘s sad how Louis is thinking about Love. The best present for a child is the love and mercy between his parents.
Chabiye hak veriyorum. Bi kadinla erkegin arasinda ilk önce arkadaslik olmasi gerekiyo ki, iliski saglikli olsun. If everbody treats his parter like his BFF, a relationship never ends.
I‘m feeling you Louis. But don‘t loose ur hope in Love, coz there‘s a lot more of good ppl than bad ones. ♥️
Hikmet Kadir Bozok
Hikmet Kadir Bozok - 6 gün önce
Chaby epey zayıflamışsın
FixedTV
FixedTV - 6 gün önce
Chaby, Elin Oğlu nu kopyalamayı bırakıp yaratıcı birşeyler yapmaya ne dersin? Şuana kadar yaptığın bölümlerin %99 u direkt Elin Oğlu bölümlerinin ve fikirlerinin aynısı. Az yaratıcı ol kendin bişeyler düşün yeni içeriğe devam ediceksen başla, 3y1t yi geliştir. Gerekirse misafir almaya devam et. Zaten son 2-3 bölüm 3y1t ile alakasız saçma sapan şeylerdi. Bu gidişle kötüye gidiyor kendi kariyeriniz.
V- irdevsii
V- irdevsii - 6 gün önce
Üzücü evet ama cidden bu hassasiyetleri hoş
V- irdevsii
V- irdevsii - 6 gün önce
Sevdim oyunu
V- irdevsii
V- irdevsii - 6 gün önce
Hiç yoktan bin puanım oldu ne güzel
V- irdevsii
V- irdevsii - 6 gün önce
Chaby saçını mı boyamış
Sonraki