ÖYKÜ BERKAN İLE TARZIM SENSİN / BEŞİKTAŞ / KAYBETTİĞİN KIZA DÖNDE BİR BAK KONSEPTİ

4 903
594
 
YORUMLAR
Beste Köse
Beste Köse - 2 aylar önce
10 üzerinden puanlayın ❤️ Videoyu beğenmeyi unutmayın sizi seviyorum
PEMBE DÜNYA
PEMBE DÜNYA - 4 gün önce
0
Sıla Yenmis
Sıla Yenmis - 12 gün önce
11 😍😍😍😘😘😘
Burası Bir Harika !
Burası Bir Harika ! - 15 gün önce
4
Azime Çamlibel
Azime Çamlibel - Aylar önce
Tiktok tan ❤️❤️👐
Efsane¿ Kral《》¿
Efsane¿ Kral《》¿ - 2 saatler önce
Tam sikilmelik bu küçük faişe
Phoebe Tonkin
Phoebe Tonkin - 3 saatler önce
Arkadaki iki çocuğun sizi çekme çabası
Güler Akay
Güler Akay - 6 saatler önce
Videonun başında arkada duran atamızın fotoğrafını izledim kızlar kusura bakmayın :/❤
Ceyda Yılmaz
Ceyda Yılmaz - 6 saatler önce
Bence çok tatlılar çekemeyenlef çatlasın
Tuğçe Akdemir
Tuğçe Akdemir - 8 saatler önce
Öykü çok güzelsin yani bi kusurun yok ama keşke davranışların da güzel olabilseydi çok yapmacıksın malesef, beste sen de öylesin. Çok saçma tepkiler veriyorsunuz. Ağız yayarak konuşmalar falan.
Zeynep DİLSİZ
Zeynep DİLSİZ - 12 saatler önce
2.45 te amcanın öyküye bakışı😂😂
Beyza Durmaz
Beyza Durmaz - Gün önce
34 mü giyon kaç kilosunki 14 yasındayım 40 kiloyum 37 eden g iyom
Zeynep Güler
Zeynep Güler - Gün önce
07:02 çantanı çokk güzel Harry Potter
m Arkadaş
m Arkadaş - 4 gün önce
10:42 deki aptalkn bakışı
ghjjggh jhjjj
ghjjggh jhjjj - 5 gün önce
1:21 arkadaki çocuk videonuzu çekiyo jhgfmdgh
Melike Öz
Melike Öz - 7 gün önce
On üzerinden on abla burnun gayette güzel
Gizem X
Gizem X - 8 gün önce
2:53 olum arkadakiler (beyaz gömlek gri kazaklı ) hala peşinizden geliyorlar bi ayrılamadılar aq
Elvin Mercangöz
Elvin Mercangöz - 10 gün önce
Bence 10
ELVİNNN
ELVİNNN - 10 gün önce
06:40 evet çok güzel şeyler var ama sen kıytırıktan basit kıyafetleri eline alıp alıp duruyorsun hey Allahım 😁Ayrıca bir denk geldim bir bakayım dedim de bir daha tövbe bu hareketler ne ya ilkokulamı gidiyorsunuz?
Şerife Rana Arslantaş
Şerife Rana Arslantaş - 13 gün önce
bence güzelsin burnunda beste abliş
Ertürk arda
Ertürk arda - 13 gün önce
O grili cocuk kim takip etmis amk
Qasimova Rena
Qasimova Rena - 13 gün önce
Yalnız şort çok kısa ya ben onu giyinmeye utanirim
Elifnur Cantürk
Elifnur Cantürk - 13 gün önce
Yine de her zaman hoşgörülü olmalıyız diyen öykü , canlı yayın yaparken de seni “hoşgörü” kavramına bekleriz.
ss kk
ss kk - 15 gün önce
yapma burnu düşecek dıye korkudan olen kız kombini :)
Irem Kurtulan
Irem Kurtulan - 16 gün önce
Seni seviyorum❤
Sümeyye Korkmaz
Sümeyye Korkmaz - 17 gün önce
Yamuldu
Fatma nur Bastürk
Fatma nur Bastürk - 20 gün önce
Öykü abla çok güzel konbin buluyorsun seni çok seviyorum
Skskka Skskslös
Skskka Skskslös - 23 gün önce
of çok itici ve cringe
Melisa Arslan
Melisa Arslan - 24 gün önce
TikTok tan geliyorum
Sgsggs Hddhxh
Sgsggs Hddhxh - 26 gün önce
16:24 Öykü ablanın tepkisi çok iyi yaaa
Merve D.
Merve D. - 26 gün önce
Kıza hiçbişey yakışmadı ya üzüldüm
Merve D.
Merve D. - 26 gün önce
Kıza hiçbişey yakışmadı ya üzüldüm
selin berra kocagöz
selin berra kocagöz - 27 gün önce
8
ayşe melek kul
ayşe melek kul - 28 gün önce
9 veriyorum
Mi Seul Bi
Mi Seul Bi - 28 gün önce
şu grili çocuğun Beste abla gili takip ettiğini gören tek ben miyim?🤣🤣
Bedirhan Cinar
Bedirhan Cinar - 28 gün önce
Örenyakanlar Gej biraz :D
Nida Özekli
Nida Özekli - 29 gün önce
10 harika 😁
Zeynep yağmur Altıparmak
Bencede 10
Salih Sağlam
Salih Sağlam - Aylar önce
Çocuk terketmekte haklıymış bu kombinlerle daha önceden karşısına çıksan seni 1 ay Sonra değil 1 gün Sonra terkederdi 😂eski sevgilin bişi kaybetmemiş :(((
Miss Gülerren
Miss Gülerren - Aylar önce
Ulan bu öyku tam bir ergen amk. Yüzü davul gibi. Bide estetik yapmış bi boka benzemiuo
çağla ünal
çağla ünal - Aylar önce
öff ne iticisinz aqü
Sebine Nuriyeva
Sebine Nuriyeva - Aylar önce
Tiktok-dAn geldin cok pozıtıv bı vıdeo idı 🥀
Rena Sultanli
Rena Sultanli - Aylar önce
7
Ayliny Admanv
Ayliny Admanv - Aylar önce
Hangi tablet senin icin
1. ipad 3
2. Samsug tab 6
3. Medion pro
4.
Gökhan Damar
Gökhan Damar - Aylar önce
10
cek ülküseve
cek ülküseve - Aylar önce
2:47 dayının bakışı herşeyi anlatıyor😀😀😀
Bahar Özel
Bahar Özel - Aylar önce
10. Üzerinden. 10veriyorum
Sude Kıl
Sude Kıl - Aylar önce
Sanki yastaymış gibi oldu
free men
free men - Aylar önce
Ya videoda bir çocuk sadece kamera arkasındaydı fark edenler +like
Seher Yakar
Seher Yakar - Aylar önce
Sonuna kadar izleyen net bordo berelidir
betül murduk
betül murduk - Aylar önce
8 vedim kolye ve taytan kırdım puğanı
betül murduk
betül murduk - Aylar önce
09:58 deki arkadaki ablanın ağızını kapatıp size bakması 😂😂😂😂😂
Sıradan Biri
Sıradan Biri - Aylar önce
Beste cidden burnun yamulmuş lan
Sıradan Biri
Sıradan Biri - Aylar önce
Öykünün burnuna kimse vurmamis galiba daha guzel cunku nxbxnxjsjbx
Sonraki