2019 Bugatti La Voiture Noire'nin Fiyatı Neden 100 Milyon TL ? Tüm Zamanların En pahalı Otomobili.

871
34
 
YORUMLAR
Yaman Karadag
Yaman Karadag - Gün önce
Bu
arabayı Cristiano Ronaldo aldı
cemil yücedağ
cemil yücedağ - 9 gün önce
BUGATTI'YI C.RONALDO ALMIS. NE ICIN ALDIYSA BELLI RONALDINHO YU GECMEK ISTIYOR BELLIKI
tribal5050 16
tribal5050 16 - 12 gün önce
Bu arabayı adamın akli dengesi bozuktur akıllı insan bu kadar parayı buna yatirmaz alanın aklıni sikim
tribal5050 16
tribal5050 16 - 10 gün önce
+Yunus şu mübarek ramazan günü ağzımı bozmak istemiyorum sen anladın.????????
Yunus
Yunus - 10 gün önce
tribal5050 16 Cristiano Ronaldo aldı :D
Gökhan Dargıç
Gökhan Dargıç - 15 gün önce
Cristiano ronaldonun aldigi soyleniyor
Sardor Vlog 92
Sardor Vlog 92 - 17 gün önce
Cristiano Ronaldo aldı bu arabayi
FIRAT DERELİ
FIRAT DERELİ - 17 gün önce
Robaldo aldı
Yağız Yılmaz
Yağız Yılmaz - 24 gün önce
Yaşamım boyunca bukadar para harcayamam
yuliyan panda
yuliyan panda - 29 gün önce
😨😨😨😨😱😱bogatti fena araba ya
Ömer Faruk Efe
Ömer Faruk Efe - Aylar önce
Ağır siklet mi?
Ysn Ylmz
Ysn Ylmz - Aylar önce
Floyd mu agir siklet sampiyonu?
yasin yavuz
yasin yavuz - Aylar önce
Benim olsa eviminkapısının önüne koymaya kıyamam
mithat ಠ_ಠ Emre Açıkkol
TEK KIRAL BUGATTİ
Ilvin Veliyev
Ilvin Veliyev - Aylar önce
mutlaka onu alan zengin araptir. cunki komsu ulkesi yemen acliktan olenlerin arablarin umrunda degil
Ibrahim Ari
Ibrahim Ari - Aylar önce
Kardeş floyd 67 kg boksör sen mike tyson la karıştırdın galiba
Ramazan Yılmaz
Ramazan Yılmaz - Aylar önce
Azrailden hızlımı sonunda ölüm var mal mülk hikaye Allahım sağlık versin
İsmail Yilmaz
İsmail Yilmaz - Aylar önce
Hangi keriz aldı acaba
Murat Eses
Murat Eses - Aylar önce
Ben almam çünkü o kadar param yok
Sucurtalı Yumuk
Sucurtalı Yumuk - Aylar önce
abi 100M ye onu alacağıma uçak alırım daha iyi
Ganja Hooligan
Ganja Hooligan - Aylar önce
Arap Almişdir Mutlaka
Samet Kaplan
Samet Kaplan - Aylar önce
01:34. Floyd maydvadher dünya ağır siklet box şampiyonu degil orta siklet boxör o
haluk yakut
haluk yakut - Aylar önce
Milli piyagodan cikack 50 bin tlnin derdindeyiz adamlar neyin derdinde mk
hasan yildirim
hasan yildirim - Aylar önce
bir yerden bir araba kazandim arabayi gönderdiler anasi satim kaydi kuydu derken 1araba parasi daha harcadim
hasan yildirim
hasan yildirim - Aylar önce
ben alirdim arabaya baksan ya aga oyuncak gibi
Emre 23761507090
Emre 23761507090 - Aylar önce
Ülkemizde yolmu var buaracı kullanmaya çık yola biri gelsin deydirsin sonuç facia kalbi durur insanın
1 man army
1 man army - Aylar önce
Muzik ismi ne bulabilirmisiniz?
1 man army
1 man army - Aylar önce
Arkaplan muzik ne lutfen soyleyin
NOT PLAYER ONE
NOT PLAYER ONE - Aylar önce
YALAN ATMA BU BUGATTİNİN EN YÜKSEK FİYATI 18 MN DOLAR
ali kısaç
ali kısaç - Aylar önce
milleti yanlış bilgilendirme aracın fiyatı 200 milyon tl 11 milyon euro vergisiz fiyatı ülkemize göre hesaplarsan 200 üde gecer ve sadece bir kişiye üretildi bu araç ismi açıklanmamış ama zamanla millet bu aracı görür sağda solda kimin oldugunu zamanla anlarız.
Mert GÜRBÜZ
Mert GÜRBÜZ - Aylar önce
Floyd ağır siklet dünya şampiyonu olduda bizim mı haberimiz yok 😄
mustafa tontay
mustafa tontay - Aylar önce
araba diye al ev diye kullan
Hasan Çenet
Hasan Çenet - Aylar önce
Bu araba 1TL te satılsa hemen alırım vergiside ucuz olur inş. Yorumu beğenenler bu arabaya sahip olur
Sedat Zenginoğlu
Sedat Zenginoğlu - Aylar önce
Yuh 100m tl mi ben almanyadayım hesap yapamadım aq yetmedi
Zangw pro
Zangw pro - Aylar önce
100 değil 200 milyon TL civarında ve sadece bi tane üretildi ne hikmetse birisi satın almış 🤔
ozan UĞUR
ozan UĞUR - 17 gün önce
Ronaldo almış
*Must* _Afa_ _
*Must* _Afa_ _ - Aylar önce
Fransizca Bilmeyen "La Voiture Noire" Siyah Araba Demek (nerden biliyorum,çünki fransizim)
Yusuf Yemenoğlu
Yusuf Yemenoğlu - 28 gün önce
Siktiğimin malı
YÖRÜNGESİZ RESTER
YÖRÜNGESİZ RESTER - Aylar önce
ayn kanka kesinlikle videoda söylenilmiyo :D
Omo Omo
Omo Omo - 2 aylar önce
100 millionum olsa farbika zincir kurardim sonra arba ev ne varsa alirdim
Ibrahim Efe Karabelen
Ibrahim Efe Karabelen - 2 aylar önce
Dolar yükseldiği için
Hasan Onur
Hasan Onur - 2 aylar önce
İsm bill geys
__apoG __
__apoG __ - 2 aylar önce
O bugattiye aşık oldum yalan yok ama gerçekten maliyeti en fazla 1 milyon TL sir kara bak hatta 1 milyon TL fazla bile
__apoG __
__apoG __ - Aylar önce
+YÖRÜNGESİZ RESTER ben maliyetinden bahsediyorum birde bana küfür etmeye hakkın yok
YÖRÜNGESİZ RESTER
YÖRÜNGESİZ RESTER - Aylar önce
kardeşim adam yarrak gibi arabaya 70 milyon dolar veriyo sen 1 milyon tl fazla bile diyon beyin kıtımısın anlamadım NOT : 70 MİLYON TL 382 MİLYON 884 BİN 600 ORDAKİ 600 TL BİLE FAZLA MK
Mert Ulas Damla's diecasts
Mert Ulas Damla's diecasts - 2 aylar önce
Arabanın ismini neden La voiture noire koymuşlar fransızcada siyah araba anlamına geliyor böyle araba modeli ismimi olur aq
Hayabusa 1
Hayabusa 1 - 2 aylar önce
100 milyon tl olsa almazdım ne güzel yaşardım
Said Enes Paksoy
Said Enes Paksoy - 2 aylar önce
Daha önce de yazmıştım galiba denk gelmemiş ya da dikkat etmemişsiniz, video içeriği ve kullandığınız görüntüler güzel ancak yabancı kelimlerin telaffuzları konusunda eksiğiniz var. Videoyu hazırlarken kelimlerin telaffuzlarını öğrenip doğru yaparsanız daha profesyonel bir video olur.
Oğuzhan Ulusoy
Oğuzhan Ulusoy - 2 aylar önce
Böyle bir arabaya 100 milyon verirmiydim Asla vermezdim. Çünkü 100 Milyonla Dünya kadar alınacak şey varken neden buna veriyim. Gider Chiron Alırım 18.500.000 milyona daha iyidir. Demi. HERŞEY DAHİL
kenan Mueselov
kenan Mueselov - 2 aylar önce
Benim babam o arabalarin həbsindən suruyo
Qabil Seferov
Qabil Seferov - 2 aylar önce
Hayır. Almazdım. Nedənmi. Künki. Onun. Yerine ev alırdım
PUSULA
PUSULA - 2 aylar önce
bence lüks olamsındansa güvenli olmasını terch ederim
Ali Mrx
Ali Mrx - Aylar önce
Dunyanin en guvenli araci. Megan Tropy.
GVTR Emirhan
GVTR Emirhan - 2 aylar önce
bu araba bende olsa sürmem oturması 10000$
Amil Muzefferov
Amil Muzefferov - 2 aylar önce
Rast gele
GZEM PEŞINDE
GZEM PEŞINDE - 2 aylar önce
Evet alırdım
AHMET Emir ÖZDEMİR
AHMET Emir ÖZDEMİR - 2 aylar önce
Adamlar yapmış arabayı.
Chiron dan da iyi olabilir.100 milyon tl nedir mk.
Melek Şirin
Melek Şirin - 2 aylar önce
2000 model doğan slx boya değişen yok takas olur mu.?
HAKAN ABAKAY
HAKAN ABAKAY - 2 aylar önce
100.Milyon TL ise ucuz
200Milyon tl olsa alamazdım 😂🤣
vətəndaş 1234567890
vətəndaş 1234567890 - 2 aylar önce
Sadəcə dəmir parçası !
1NT1K4M
1NT1K4M - 2 aylar önce
lambo veneno and o bugattiyi alirim lan :D DAHA CAZIP GELIO :D
Uğur Yucel
Uğur Yucel - 2 aylar önce
Soğan kuyruğunu değişmem .. yaşasın ak çomarlık
Yunus Emre Baldede
Yunus Emre Baldede - 2 aylar önce
Bu arabanın fiyatı 100 milyon tl değil vergisiz hali 11 milyon euro vergileriyle birlikte 200 milyon tl ye yaklaşıyor biraz daha araştırmanızı tavsiye ederim
Telman Xelilzade
Telman Xelilzade - 2 aylar önce
Nahhhh satın alırım 💯 milyon TL ile ebesinin amina kadına giderim ben o araca 100 milyon TL verince 1 milyon Lamborghini alarim daha iyi
Atilla Selçuk
Atilla Selçuk - 2 aylar önce
Bunu alsan hemen çalarlar kimse kullanmaya cesaret edemez ama lanborghini bence en güzel araba
Atilla Selçuk
Atilla Selçuk - 2 aylar önce
Ben kendime monsternotbuk alanıyorum adamlar bunu alıyo ama param olsada ben bunu almam illa kaliteli araba alacaksam rand rover alırım amacım gezmek neden milyarlarca para vereyim
PUBG MOBİLE
PUBG MOBİLE - 2 aylar önce
Agera sıçtı bugattinin ağzına
Apocalypse 21
Apocalypse 21 - 2 aylar önce
Bu sefer neremizi satmamız lazım
Ziya Samet Baykan
Ziya Samet Baykan - 2 aylar önce
ben hayatımı satsam arabayı alamam
Rovshan Teymurov
Rovshan Teymurov - 2 aylar önce
Bilmiyorum
Semih Acıkgöz
Semih Acıkgöz - 2 aylar önce
Ben bu arabalara tüp takarım benzin ne kadar fikriniz varmı
Ferad Ergun
Ferad Ergun - 2 aylar önce
Alirdim
SamurayJack
SamurayJack - 2 aylar önce
Cok guzel amk
korku kafası
korku kafası - 2 aylar önce
Bu araba hayallerimde bile alamayacağım bir araba
TAHA PRO TÜRK!!!!!!!!! gıcır
Kalp atarmısın
😢 😢 😢 😢 😢 😢
Oyun Havası
Oyun Havası - 2 aylar önce
Para olsa niye almayıyım
Nihat Taşgil
Nihat Taşgil - 2 aylar önce
Yazık bir kitle aç ve sefaletten ölüm kalım savaşı verirken diğer aç gözlü kitle ise böyle absürt şeylere para harcıyor.
edanur ekıncı
edanur ekıncı - 2 aylar önce
GERİZEKALILIK AYRICALIKTIR.....!
Revan Batur
Revan Batur - 2 aylar önce
Bu arabayı kim alır ki?
Revan Batur
Revan Batur - 2 aylar önce
Çok pahalı
Burhan Kisa
Burhan Kisa - 2 aylar önce
bugati 2019 hayal rüyamızda bile göremeyiz
mr ince
mr ince - 2 aylar önce
100 milyon tl degil vergiyi katmamissin en az 300 milyon tl
Canı sıkılan genç
Canı sıkılan genç - 2 aylar önce
100 milyon tl ile fabrika yaptırır kendi arabamı üretirdim amk
Muhammed Suna
Muhammed Suna - 2 aylar önce
100milyon tlye bu aracı satın alırmıydınız derken? hangi 100 milyon?
Mstfmrğl
Mstfmrğl - 2 aylar önce
seweptail uzun zamandır dediği 1 yıl 9 ay
L Km
L Km - 2 aylar önce
Keşke benim olsa👍
Muhammet Öz
Muhammet Öz - 2 aylar önce
Vay amk
Mstfmrğl
Mstfmrğl - 2 aylar önce
türkiye anahtar teslim fiyatı 400.000.000₺
Gülnar Hesenov
Gülnar Hesenov - 2 aylar önce
Ben o kadar param olsa bile vermem o kadar parayi yeminle çünkü gerek yok olsada olur olmasada olur o paray yüzlerle muhtac olan hasda insanar varken böyle bi araba lamam çünkü ne kadar zengin olursaq olalaım hepimiz kefnle gedeceyiz bizi o arabyla kimse gömeyecek
Hollywood Music
Hollywood Music - Gün önce
+Gülnar Hesenovher sey goz qabagindadi)
Hollywood Music
Hollywood Music - Aylar önce
+Gülnar HesenovSən kibrli olduğumu hardan çıxartdın? Qaldıki sənin bu danışığına insan həmişə gərəy dediyi sözün üstündə durmaöı bacarsın. Belə ürəyin istəsə səniynən harda desən oturub ağıllı başdı iki adam kimi söhbət edərəm. Xanımsan onuda başa düşürəm. Narahat olma bir qadına əl qaldıracaq qədərdə alçaq deyilik. Belə ürəyin istəsə vatsapda da yaza bilərsən 055 346 55 95 saol
Gülnar Hesenov
Gülnar Hesenov - Aylar önce
+Hollywood Music sen kibirli biri oldğun üçin herkesi de kibirli ve yalançı hesab edrsen
Gülnar Hesenov
Gülnar Hesenov - Aylar önce
+Hollywood Music niye ne tanıyırsan meni 😏
Hollywood Music
Hollywood Music - 2 aylar önce
Kasiblara el tutarsan yalan danisma hec olmaya
Barış Emre Aslan
Barış Emre Aslan - 2 aylar önce
Vergilerle en az 58m$ yani satılmamış olsa ve 100milyon tl miz olsa gene alamıyoz
ther fakes
ther fakes - 2 aylar önce
Bunu alan kişi neymar bence beyler messi ile ronaldoda olabilir
Nihad Mecidov
Nihad Mecidov - 2 aylar önce
Supeer apii
Elmar Tagizade
Elmar Tagizade - 2 aylar önce
Olsa niye almayim dusunmeden alirdim
FURKAN CAN
FURKAN CAN - 2 aylar önce
yok abi niye alyim p
Нн Нг
Нн Нг - 2 aylar önce
Arabaya bak beee
Furkan Dundar
Furkan Dundar - 2 aylar önce
PUBG VE DİGER OYUNLARİN HİLESİ ÇIKTI https://pnd.tl/640gIB
Yakışıklı Prens
Yakışıklı Prens - 2 aylar önce
Cennetdeki aranalarınan kıyaslasan bu arabayı, çöptenekesi dersin Bugatti ye.
Serkan Gökdemir
Serkan Gökdemir - 2 aylar önce
Ağır siklet değil hafif ve horoz siklet şampiyonu
KızılotLu Bey
KızılotLu Bey - 2 aylar önce
https://youtu.be/lGg5tVTZFCc EN EFSANE SAHNE ☆☆☆☆☆
Evolva48
Evolva48 - 2 aylar önce
Ayranı yok içmeye bugattiyle gider sıçmaya :)
göksel yeşilyurt
göksel yeşilyurt - 2 aylar önce
may veddir ingilizce yazılışını unuttum pardon hafif siklet şampiyonu :)
abdulhamit han
abdulhamit han - 2 aylar önce
Beni sik okadar param olsunhatta Trilyonluk Biri oliyim sikeseler almam
qul leyli
qul leyli - 2 aylar önce
Adamlar bi araba yapyo satyo devlet büdcesi dolur.biz vapurla tirla trenle findik satyoruz millet yine ac..Zamanında Cemal paşa bu yüzden diyodu araba yapalım burakın bu ıvır zıvır işleri.
XZBEK OG
XZBEK OG - 2 aylar önce
Burda 19 milyon
İdris Bulut
İdris Bulut - 2 aylar önce
nisfetenmi daha pahalı lar ulan bi götü boklu Renolt clio 70 bin lira olmuş lan bu ülkede
Enes Kaya
Enes Kaya - 2 aylar önce
Hayaler Bugatti gercekler BMW😭
sony x
sony x - 2 aylar önce
Namık Kemal ne demiş hayalle yaşayanın.da yaşamayayın da........ 😀
NaYsTURK Block Strike
NaYsTURK Block Strike - 2 aylar önce
Şaka yapıosun abi araba fıstık fıstık
Sonraki