JAHREİN GAME OF THRONES 8.SEZON 5.BÖLÜM ELEŞTİRİYOR!

1 123
221
 
YORUMLAR
Pınar TAŞ
Pınar TAŞ - 15 dakika önce
9:30 Tuogalen'in donate'i skdkfklflflglg
Destroyer of Realms
Destroyer of Realms - Gün önce
Kaçakçılığı Storm's End'e yapıyor Lordum
Konul Jafarova
Konul Jafarova - Gün önce
Jahooo finali gom de izleyek.Turqut uc seni cok konusturmadi :(
YAKUP IRK
YAKUP IRK - Gün önce
abi su senoryoyla milyonlar kazanıolarya kanıma dokunuyo amk burda onlarca kişi 10bin lira versen 8. sezona 5 kat daha iyi senorya yazar.son bölüm dahada kotu
Kyrenia TK
Kyrenia TK - Gün önce
redditten okuyup okuyup gelin anlatmış yayında :D
sapasa
sapasa - 2 gün önce
Aq neden bu kadar önemsiyosunuz ki sonucta sadece bi dizi.Bi de begenenlere aptal muamelesi yapiyosunuz aq mallari dizi bu dizi.Koca gotunuzu pcnin basindan kaldirin az.Su bolumde gordugunuz trajik olaylar su anda dunyada oluyor.Gercek hayat bu.Senaristler 6 bolume sikistirmaya calismis becerememisler.Vermek istedikleri anafikir g.r.r martinin istediği gibi
Fakat hissettiremediler.Ama her saniyesinde bi mantik hatasi aramaya calismak zevksizliktir.Keyfini cikartmaya calisin.Begenmiyosaniz da bu cok dogaldir.Ama namus meselesine cevirmeyin.Gercek hayattan bu kadar kopmayin.
N3MM Onur
N3MM Onur - 4 gün önce
Coğunlukla hakli bu arada oyunculari bile gömüyor last season u
N3MM Onur
N3MM Onur - 4 gün önce
Jaho hakli oldugun konular var ama haksız oldugun konularda var khaleesi o savaşa kadar insan yakma gibi bir plani yoktu jon a vahiy mi insin aq
uzeyir celik
uzeyir celik - 4 gün önce
Çok iyi değilsin bu işte. Kusura bakma
Yiğit sarı
Yiğit sarı - 4 gün önce
bu mallarıda ünlü ettiniz ya yazık amk oturduğu yerden koca götüne para kazandırıyonuz. sosyal medya olmasa şu tipe sokakta ekmek verilmez.
Berkay Duruoğlu
Berkay Duruoğlu - 5 gün önce
Bu adam ne derse chattekileride aynısını diyor
runstorm TR
runstorm TR - 5 gün önce
Danny olması gerekeni yaptı. Az bile yaptı. Daha fazlasını haketmişlerdi. Jonu'da yakaydı o zaman işte içimin yağları eriyecedi. Ulan kadın dotrakileri lekesizleri ejderhaları bütün insanlık ve kuzey için feda etti . .......kahpeleri işiniz bitince kumpas ihanet kıymet bilmezlik bu nasıl bir kaypaklıktır. Danny ejderhası ile kuzeyide yaksa yerden göğe kadar haklı. WEsterosu korku ile yöneten cerceiye alışan halk ancak ve ancak bundan anlardı. Danny çok doğru bir hamle yaptı. Sadece katliam ve korku ile kazanabilirdi. Diğer türlü ihanetler ve itaatsizlikler peşini bırakmayacaktı. Danny ışığı arkasına aldı için ejderi net göremediler, arbaletler çabuk dönmüyor, kaleye yaklaşırkende alçaktan uçtu arbaletler yukarı bakıyordu, arbaletleri aşağı indirdiklerinde yükseldi ve hepsini yaktı.
Astral Emre
Astral Emre - 5 gün önce
Ya sen oyuncusun aq ne anlarsın diziden ondan bundan. Sokuk sokuk eleştiriyor prim yapıyor bunun 20 dakikasını izleyen beyin özürlülere selam olsun. Dalga geçmiş resmen ilgi çekmeye çalışan bir şarlatan. Gidin adam gibi ciddi eleştirileri izleyin.
Emirhan Çelik
Emirhan Çelik - 5 gün önce
Dothrakiler nası kuşatmaya geliyor nasi yasiyorlar hala
Elliot
Elliot - 5 gün önce
dunyanin en iyi dizisinin bu kadar fazla hate almasi cagimizin sosyal medyasinin ne kadar kaygi verici duzeyde insanlari toxic dusunmeye ve davranmaya ittigine delalet etmektedir. gunumuzde birsey basarili oldugu kadar toplum tarafindan asagiya cekilmeye calisiliyor. hayir begenmiyorsaniz izlemeyin evveliyatini siktiklerim dendiginde de bunu diyenlere kiziyorlar.
pelin güneş
pelin güneş - 5 gün önce
Hahahaahahahahahahhaahah
Fxreaq
Fxreaq - 5 gün önce
Amk tamam çoğu sahneyi bende beğenmedim ama her şeye kötü demek saçma Davos sandalda bekleyecekmis mis de ya siktir boş yapma
Fırat Ballı
Fırat Ballı - 5 gün önce
Lan ne gömdü be diziyi. Oğlum haksızlık etmiyor mu böyle bir diziye? Beni de pek tatmin etmedi bu sezon ama bu kadar da gömülmez lan.
Atarlı Adam
Atarlı Adam - 5 gün önce
şu kamili nasıl izliyorsunuz ya sırf trende diye bir bakayım dedim gene saçma sapan konuşuyor bunun söylediklerini siz düşünemiyormusunuz
Mustafa Furkan Gümüşer
Mustafa Furkan Gümüşer - 5 gün önce
katılmadığım tek nokta kardeşlerin kavgası dizide beklediklerim içinde gerçekleşen tek şey bu kavga kötüde olsa oldu hiç kavga etmeyebilirlerdi arya tek ataydı dahamı iyiydi :D
Serdar Rüzgar
Serdar Rüzgar - 5 gün önce
5. Bölüme; ''vesterosu fethetmeye giden kahraman"la başlayıp, "vesterosta soykırım yapan zalim"le bitirmek.
brnkgl
brnkgl - 5 gün önce
jahrein chatine laf atam çünkü ben çok havalıyım
Umut Atıcı
Umut Atıcı - 5 gün önce
4. bölümde çok iyi yerlere değindi helal olsun jahreine ama tamam eyvallah 5. bölümde kötüydü ama çok sikim sonik şeylere takılmış bence
Burak Yurtsever
Burak Yurtsever - 5 gün önce
Varys’in Daenerys’ı zehirlemeye çalıştığına değinmemiş jaho fark etmedi mi yoksa es mi geçti acaba
DPG :/
DPG :/ - 5 gün önce
Danynin delirmesi mi mantıklı buldum ben sadece jonun onu sikmemesi ile alakalı değil durum jon Snow yüzünden iktidarı kaybetmeye başladı ardından missandei yi kaybetti ee bu karı Targaryen delirmeye meyilli hiç oraya bok atmaya gerek yok bence
Muhtasar Tarih
Muhtasar Tarih - 5 gün önce
Kuzeylilerin delirme sebebi Red Wedding olabilir.
early
early - 5 gün önce
PEKİ BUNDAN BİZENE AMK
Reşat Karakaya
Reşat Karakaya - 6 gün önce
Dany'i de arya öldürür jonun amk bi de millet senaryo yazmayı çok acayip insanüstü bi olay sanıyo heralde amk bu sezondan daha kötü bi senaryo yok zaten en kötüsünü seçip koymuşlar
Murat Atangüc
Murat Atangüc - 6 gün önce
Finalde oturacak taht arayanlar için bölüm sonundaki o beyaz atın yaragi uygundur
Murat Atangüc
Murat Atangüc - 6 gün önce
Göm reis göm amk haketti bunlar bizi verem ettiler
Ω ATARLI GENÇ Ω
Ω ATARLI GENÇ Ω - 6 gün önce
Jahrein haklıydı kimse boş yapmasın benim kızdığım sadece kitlesi jahrein bölüme düşünceleriyle bok gibi diyor kitlesi arkasından NE BOŞ BÖLÜMDÜ AQ adam daha game of thronesi izlememiş siyaset yaparkende jahreinin arkasından gider bu koyunlar
Cem Erbaş
Cem Erbaş - 6 gün önce
sikecem artık durdurup durdurup durma aq ne zevk alıyorsun 2 saniye durarak video izlemekten.
Osman Gençer
Osman Gençer - 6 gün önce
Jaime'nin sonu böyle olmamalıydı.
Ahsen Zencirli
Ahsen Zencirli - 6 gün önce
1-Kabeye gideceksin
2-İstediğin şey olcak
3-Aşık olduğun kişi seni sevcek
4-Enes Baturla video çekeceksin
5-Yazılıların 100 olcak
6-Ortalaman 100 olcak
7-İstediğin ünlüyü göreceksin
8-Zengin olacaksın
9-İstediğin kişi yanında olacak
0-Enes Baturla Başak Karahan Evlenecek
Arif Alkaya
Arif Alkaya - 6 gün önce
Bakış açını sikeyim amk jahrein i
Baki Talha
Baki Talha - 6 gün önce
Amk ben bu adamı ne zaman görsem bi sikimi eleştiriyo bi milleti rahat bırak amk şişkosu
Cihan Fatihi
Cihan Fatihi - 6 gün önce
14:34 Olum bir köpeği öldü diye onlarca insanı öldüren John Wick'i muhteşemmiş gibi gösteren film çekti bu adamlar, sevgilisi olmadı diye şehri yakmış karı çok mu? İnsanlarda mantık aranmaz. İnsanların çoğu geri zekalıdır. Filmler de geri zekalılara göre çekiliyor o yüzden.
aaron urban
aaron urban - 6 gün önce
Bu jaho harbi mal ya. Götünü sikseler GoT ekibinden herhangi birinin yerini dolduramaz, gelmiş boş boş konuşuyor.
Sik kafalı, ne bekliyodun ? Kusursuz, mükemmel dizi mi bekliyorsun ? Kim, ne hatasız ki ? Bok atacağına sen de kaliteli iş yap, başkaları seni eleştirsin.
Nermin Uysal
Nermin Uysal - 6 gün önce
Dany'nin dönüşümü verildi. Bu noktaya gelmesin diye bekledim bu sezon.. açıktı yani sadece yeğeni sikmedi diye böyle olmadı :) ama diğer karakterlerin tüm dönüşümlerini bok edip rezil ettiler. Night king'e tek atan arya ölümden korkup aa ben ölcem mi cersie yi öldürmeyim o zaman diyip kaçtı resmen. Clegane bowl tek güzel sahnesiydi. Ejderha öldüren euron jaime'i öldürdüm diye sırıtıyor. Jaime desen kuzeye giden birenne ile olan adam insanlığa karşı faydacı olan çıkmış yardırarak canım ensestim sen benim herşeyimsin diyo. Bran in ne boka yaradığı hala belli değil salak dediğimiz sansa ya destek çıkacak noktaya getirdiler. Ejderha ateşi sağolsun savaştan çok herşeye benzedi ortam. Dany karısı Ulan derdin cersie derdin taht madem git kaleye onu yak bari küllere mi kraliçelik yapcan önüne geleni yaktın..bu ateşlerde ne hikmet mobese takılmış gibi jon'un yanından uğramıyor maşallah. Varys bildiğimiz varys ti ama bu kadar açık oynaması ölmesi içindi maalesef. Ya da yaşlılık mı nee :) kuzey de de kimse kalmadı kralın şehrinde de normalde tarla yönetmeleri lazımken fragmanda bir bakıyoruz night king orduları gibi mübarek sayılar sürekli artıyor aklımızla alay ediyorlar.
arda öden
arda öden - 6 gün önce
twitch türkiyenin en aptal chatlerinden birisi
sylessyl
sylessyl - 6 gün önce
jahrein o söylenti tam tersi deli kral tywinin karısını düdüklüyor
Arif K
Arif K - 6 gün önce
Bu sezonki Got tecavüz gibiydi insanlar bitsin artık da güzel bir dizi vardı diyelim
osman özcan
osman özcan - 6 gün önce
Tüm sahneleri eleştiriyorsun bir sahne bile seni tatmin etmedimi ? Madem senaryoları beğenmiyorsan yallah kitapta kal diziye karışma her sahneyi her bölüm eleştiriyorsun
jc denton
jc denton - 6 gün önce
en iyi mevsim
MyAnemon
MyAnemon - 6 gün önce
jhon beni sikmediyle ne alakası var.. sevilerek hükmedemeyeceğim korkuyla bari saygı göreyim dedi danny.. içinde intikam duguları ve hırsları da vardı.. ejdarha sahneleri saçmada olsa beni gaza getirdi.. bi ejdarhan varsa ortalığın amkoyarsın hissini iyi verdi..
Zafer Mutlu
Zafer Mutlu - 6 gün önce
Şehir; taht,cersei,korku salmak ya da ihanete misilleme için yakılmadı.Deny ve Gri Solucan ın çok sevdiği Misandei nin vasiyeti üzerine yakıldı. Misandei nin son sözü "dracars" idi .Nasıl dizi takip ediyonuz amk.
Kemal Sezikli
Kemal Sezikli - 5 gün önce
Ayn bu sozu soyledigi icin kizil kalye saldirmak varken halka saldirmasi cok dogru bir haraket
haluk cihan alpaslan
haluk cihan alpaslan - 6 gün önce
valla Danny'nin delirmesini anlamaman gayet normal çünkü onun için karakterin gelişimini psikanelit şekilde incelemen lazım....
Burak Yurdakul
Burak Yurdakul - 6 gün önce
Jon'un ıq'su 10 civarında. Onurlu gururlu biri ama zeka zayıf işte. Bi karıyı yönetemedi gavat
Osman Arf
Osman Arf - 6 gün önce
ağzı olan konuşuyoramk
Yılmaz Tok
Yılmaz Tok - 6 gün önce
Allah'tan Satin almadım girenlere girdi
Ahmet Yavuz
Ahmet Yavuz - 6 gün önce
Çok saçma bölüm çok saçma sezon
Ungoliant TV
Ungoliant TV - 6 gün önce
Ahmet bazı konularda haklı ama bazı konularda da çok basite indirgemiş. Şöyle yapsalardı böyle yapsalardı demekle olmuyor maalesef. Bazı yerlerde cidden daha fazlasını görmek isterdik ama diziye inanılmaz yüklenildiğini düşünüyorum. 7 sezondur harika şeyler izledik evet keşke 8. sezon daha özenli ve iyi olsaydı ama çok abartıldığını düşünüyorum
Ahmet Özkök
Ahmet Özkök - 6 gün önce
Davos konusunda boş yapmış ama gerisinde haklıydı
Ayberk Can
Ayberk Can - 6 gün önce
kızıl kadın, arya ya yeşil gözlü birini öldüreceğinden bahsetti. bu normalde cersei olacaktı ama vazgeçti. kuzeye son bölümde haber yollandığı için sansa ve brienne güneye gelecek brienne stark ailesine yeminli bu yüzden arya nın dany i öldürmesine yardımcı olacak. fakat dany i kurtarmaya çalışacak olan son lennister olan tyrion ve podrick arya tarafından öldürülecek ve yeşil göz kehaneti gerçekleşmiş olacak. dany ve arya arasındaki savaşa , biz aileyiz jon dedikleri için john snow arya tarafını tutarak giriş yapmış olacak. bu savaşın sonucu dany ve john snowun ölümüne sebep olacak. böylelikle arya ,starkların hakettiği gibi 7 krallığın hükümdarı, bran eli (geçmişte yaşamak zordur der hep) ve sam ise bilge olarak tahtta hüküm sürecekler. İNŞALLAH tutar :)
Oguzhan Kabay
Oguzhan Kabay - 6 gün önce
Sarı bomba son bölümde jonu ejderhasına yaktıracak ama jon yanmayacak boyle bi sahne olacak sonra sarışın bomba intihar edecek
Movies of all Time
Movies of all Time - 6 gün önce
Bran Stark,daenerys beynine girmis olmasin,tipki hodor da gibi ? Dikkat ettiysen,bircok evlerde yesil ates alev aldi,demek ki cersei tuzak kurmus. Bunu Bran görüp tuzagi bozmak icin Daenerys´in beynine girip yapmis olmasin ?
Fatih Akgün
Fatih Akgün - 6 gün önce
Jaime konusunda katılıyorum abi ya. Adam ta Kralın şehrinden ebesinin amindan kalkıp Kuzeye "ben yaşayanlar için savaşmaya söz verdim ve savaşacağım'' diyerek geliyor. Bu bölümde halk skimde değil diyor. Ne yaman çelişkidir. 2 sene bekledim ve bu sezon tam bir hayal kırıklığı maalesef.
Fuat Salvatore
Fuat Salvatore - 6 gün önce
5. Bölüm eleştirildiği kadar kötü değildi bence. Scorpionların ve iron fleetin bu kadar kolay harcanması dışında iyi bölümdü. Kraliçeyi sikmen ona karşı gelebileceğin anlamına gelmez jonun hareketleri gayet yerinde. Unsullied ve kuzeyliler bir asker olarak yapmaları gerekeni yaptılar dany o sırada bir karar verdi askerlerde buna uymak durumundaydılar. Cleganebowlu beğendim. Jamie içinde azor ahai olmadı bilmem ne diyorlar. Mk siz bekliyonuz diye öyle olmasımı gerekiyor ? Yelken açıp essos sahillerinde yeni bir hayatamı başlasalardı ?
SS Mangan
SS Mangan - 6 gün önce
Sızdırılmış senaryo bin kat daha iyi. Sırf sızdı diye değiştirdiler. Alın okuyun pişman olmazsınız https://fantazya.org/game-of-thrones-8-sezon-sizdirilmis-senaryo/ - https://fantazya.org/8-sezon-senaryosu-tamamen-sizdirildii/
Burak Gümüşboğa
Burak Gümüşboğa - 6 gün önce
Night kingi öldüren arya dogun hadi kizim evine demezsiyle cekti gitti
Oxlade
Oxlade - 6 gün önce
YARRAĞA BAK SENARYO YAZMIŞ BİR DE PUHAHAHAHAHHA
Mert Toprak
Mert Toprak - 6 gün önce
Arya yıllarca Cersie yi öldürmenin planını kurar ve onu gerçekleştirmeye gider...
Tazı: Geri dön
Arya: Ok
MostaFoxz
MostaFoxz - 6 gün önce
Bu kız sadece zevk uğruna şehri yakacak insan değildi çok boktan bir bölümdü
İnniAbdullah
İnniAbdullah - 7 gün önce
adamlar one shot yapmasalar "daha önce yaptınız şimdi neden one shot sahne yok?" dersiniz. Yapsalar "Arya'nın kamu spotu" diyorsunuz. Tamam senaryo detaylarda bocalıyor ama hala tv tarihinin en iyi dizisini izliyoruz
Anton
Anton - 7 gün önce
Ulan ne seviyesiz bi comarsin sen be
Erdal Sevinç
Erdal Sevinç - 7 gün önce
At bran di
Gün Ay
Gün Ay - 7 gün önce
La Casa Da Papel
lich .warlock
lich .warlock - 7 gün önce
askerler niye bir anda tecavüze yeltendi demişsin... insanoğlunun iki temel dürtüsü saldırganlık ve cinselliktir; bunları baskılayıp topluma adapte olmaya çalışır. Bir deney var, bir kadını bir yere koymuşlar, üzerine bana .... saat boyunca istediğinizi yapabilirsiniz karşı koymayacağım yazmışlar. Başta sevgi gösterilerinde bulunan iyi davranan izleyiciler kadının karşılık vermediğini gördükçe şiddet uygulamaya ve tecavüze yeltenmeye başlamışlar.... işte o askerler de savunmasız kadınları gördüğünde o hale bu yüzden geliyor!!!! çok cahilsin jahrein kardeş :))
Enes Uzuner
Enes Uzuner - 7 gün önce
Bölüm yine mantık hatası doluydu jahreini izlememe gerek yok.
Hamiyet Güngör
Hamiyet Güngör - 7 gün önce
Daenerysi harcadilar resmen bize 7 sezondur babasi gibi olmadigi,adaletli oldugu, sebebsiz yere adam öldurmedigi gosterildi bu bolumde coluk cocuk demeden herkesi yakti parcaladi.Keske night king oldurseydi.Simdi ne boka yaradigi belli olmayan bran kral olucak zaten diger hanedanlarda erkekte kalmadi zaten.Yazik gercekten efsaneyken patates konumuna nasil dustu dizi 2 yildir bekledigimiz bumu yani..
Murat Atangüc
Murat Atangüc - 7 gün önce
Hayır amk madem westeros un anasını sikecektiniz biraksaydiniz Night King gelseydi bu ne lan ?? İki tane kadının egosu yüzünden koskoca krallık pert edilirmi bu nasıl senaryo Beniof? O Starbucks bardağı gotune girsin..Jon snow 5 bölümdür sığır gibi dolanıyor ortalıkta yıllardır seyrettiğim dizinin anasını siktiniz 😏 bravo 👏👏👏
Ahmet Demirhan
Ahmet Demirhan - 7 gün önce
Ejderha aleviyle yıkılan surlar, bir önceki bölümde tek akreple ejderha indiren ama şimdiki bölümde onlarca akreple vuramayan gerizekalı Euron Greyjoy, teslim olan şehri yakan manyak kraliçe her şeyden çok da iki bölüm önce insanlığı kurtarmak adına hayatlarını feda eden ama şimdi silahlarını atan askerleri öldüren birden şerefsizleşen lekesizler. Ben ne diyeyim bu bölüme. Böyle bölümün ta içine sokayım. Ulan Viserys tahta geçseydi daha iyiydi be. Sonra Ahmet Hoca bize sövdü Ahmet Hoca anamıza küfretti. Az bile amk size
Baran Baki
Baran Baki - 7 gün önce
Bölüm güzeldi bu sefer boş yaptı geçen ki bölümde sonuna kadar haklıydı
Erdem Bütün
Erdem Bütün - 7 gün önce
Yeni bölüm fragmanında 20k lekesiz gözüküo 50 tane fln kalmamış mıydı amk
TheGökhanZ
TheGökhanZ - 7 gün önce
Gemilerle getirmişlerdir
Erdem Bütün
Erdem Bütün - 7 gün önce
En iyi sahne Cersei öleceği zaman Ligh Of The Seven çaldığı sahneydi abi sezonun en iyi yeri
Gorkem Ercan
Gorkem Ercan - 6 gün önce
light of the seven+rains of castemere
Joymasq TFM
Joymasq TFM - 6 gün önce
6.sezon 1.bölüm başlangıcı - 8.sezon 5.bölüm bitişi 👌
Ahmet Tan
Ahmet Tan - 7 gün önce
George R.R. Martin biraktigindan beri bitik dizi.
Sumeyye Kaya
Sumeyye Kaya - 7 gün önce
Tüm bu düsündüklerini ben de dusundum abi izlerken ama galiba düsunmemek gerekiyor
Sumeyye Kaya
Sumeyye Kaya - 7 gün önce
Abi güldürdün ya jon snowla ilgili yorumlarına kahkaha attım😂
Burak Zz
Burak Zz - 7 gün önce
R.I.P Westeros
_WonderWoman_
_WonderWoman_ - 7 gün önce
Şu jahonun yorumlarını full çekip atsanıza neden yarıda kesip atıyorsunuz
Giza Stormy
Giza Stormy - 7 gün önce
Neden bu kadar ağzı bozuksunuz, küfür ediyorsunuz izleyemeden kapıyorum.
BA-GamerTR
BA-GamerTR - 7 gün önce
Arya neden teleport hilesini burada açmadı ? 😂😂😂
Konoha Kekosu
Konoha Kekosu - 5 gün önce
+BA-GamerTR teleportu hile olarak düşünmedim genelde rakip basede bazı şeyler yapılamaz spawnkill olmasın diye ya da rakip baseye girilemez
BA-GamerTR
BA-GamerTR - 5 gün önce
+Konoha Kekosu Hilelerin baselik olayı mı var abi yazacak telehack diye te winterfellden ışınlanıp red keepte bıçakla cerseinin sırtına atlarken beliriverecek işte. Sen hangi oyunda hilelerin sadece basede işe yaradığını gördün
Konoha Kekosu
Konoha Kekosu - 5 gün önce
kanki rakip basede işe yaramıyor demek ki
Mahir Şamil
Mahir Şamil - 7 gün önce
Davosa onion knight denmesinin sebebi robertin isyaninda reach ordulari storms endi kusatmisti kalede yiyecek kalmayinca kacakci olan davos kaleye sogan sokuyor ondan sonra onion knight lakabini aliyorm
ilteriş kağan türkyılmaz
Sigara su içmeden, dikkatin dağılmadan video çekemeyince küfür edip kendini iyi ifade ettiğini mi sanıyo bu adam izleyen mi var şunu
Kabal_ Ok.
Kabal_ Ok. - 7 gün önce
Vasıfsız yıkık Jon.
ÇILGIN FERDİ
ÇILGIN FERDİ - 7 gün önce
https://www.youtube.com/channel/UC3NV6ftvYobeoAjpUkuhgNg
yuri the comrade
yuri the comrade - 7 gün önce
Euron's fleet
HP: 1
AGI: 0
DMG: 10000
Drogo
HP: 10000
AGI: 1000
DMG: 5000
+bonus kale duvarlarına fazladan 10k hasar.
+bonus üstünde dany yokken AGI 0'a iner.
Manyak Adam
Manyak Adam - 7 gün önce
Jaho ağla
Baran Işık
Baran Işık - 7 gün önce
Bu Jahrein her boka laf edip hiç bir şeyi beğenmeyen ama utanmadan en boklu filmde oynayan bir adam
Film Bağımlısı
Film Bağımlısı - 7 gün önce
Tamam Hemen kapatıp yeni dünyamıydı sanal dünyamıydı neyse ismi onu izleyelim o çok daha mantıklı
Barış Sofyalıoğlu
Barış Sofyalıoğlu - 7 gün önce
Trentlerde lan video
Víðarr
Víðarr - 7 gün önce
Hobitteki okçuyu kiralayaydiniz amk
Ali nihat Erel
Ali nihat Erel - 7 gün önce
Birincisi savaşı kaybettikten sonra çan çalamda barışalım diye bir şey söz konusu olamaz bu bir savaş kanunudur , şehri yağmalamak her türlü şeyi yapmak askerin ganimetidir . İkincisi Varys dannyi zehirlediği için öldürüldü Jonla konustugu için değil. 3. Khaleesi orda şehri yakmaya devam etmeseydi khaleesi ejderhasından inip cerseiyle anlasmaya gitseydi şehir içinden cersei yeşil ateşleri kurmuş halkıyla beraber danniyide herkeside yakacaktı yeşil alevlerle. Bu bölümde danye laf atanların hiçbir boktan haberi yok cennet mahallesi gibi izleyin anca
ZO OM
ZO OM - 7 gün önce
E be amına kodum 3 ejderhan varken neden yapmadın.
Fırat KÖRLÜ
Fırat KÖRLÜ - 6 gün önce
Erken final
Eray Sever
Eray Sever - 7 gün önce
çünki komik bir sekilde son 2 bölümde delirdi önceden amacı masumları yakmak değildi
Murat Şahan
Murat Şahan - 7 gün önce
Keşke böyle bitmeseydi. Bir Efsane olarak kalsaydı. Off
Evren ERDEM
Evren ERDEM - 7 gün önce
Dragonstone değil fırtına burnuna soğan kaçırdığı için soğan şövalyesi ünvanını aldı. Stannis isyan sırasında Tyrellara karşı kaleyi tutuyordu.
Mubarek Snk
Mubarek Snk - 7 gün önce
Ned'in idam edilmesine çığlık atanlar. Şimdi kendi haline çığlık atar olmuş.
godargus 23
godargus 23 - 7 gün önce
Bu salak da turgut uc ne severse onu seviyor shshhsh
Can Ngin
Can Ngin - 7 gün önce
Peaky Blinders tokatlar aq , sırf bu sezon için değil .. herşeyiyle tokatlar şu saçmalıkları
Night King
Night King - 7 gün önce
Seni sikmeye gelir vasterostan bebeler ben orospuysam sen yürüyen bir genel ev. Ejderhadan atla yarrağıma kon daenerys domaldıkça genel eve son.
Sonraki