Tamirat Tadilat - Cobra (9.Sezon 8.Bölüm)

689
31
 
YORUMLAR
Gökçer Alp
Gökçer Alp - 6 gün önce
8 litrelik ve 8 motora mı sahip? Çevirmenleriniz Mars'tan herhalde!!!
Marshall mathers
Marshall mathers - Gün önce
8 litrelik V8 motor :D
ibrahim kaçar
ibrahim kaçar - 6 gün önce
fiyatına bak 17 bin dolar yani birim fiyatı olarak düşünürsek 17 bin liraya bu arabayı alıyoruz ama burda olsa 300 binden asagi olmaz
Cihan Soyyiğit
Cihan Soyyiğit - 14 gün önce
Ed China nasıl bi adamsın boynumuza dola
Yorumumu oku
Yorumumu oku - 22 gün önce
Keşke yandan egzozlu olsaymış ama çok masraflı olurdu.
EREN SOLHAN
EREN SOLHAN - 25 gün önce
Pazarlik sunnettir gardaş.
Gel 17000 yapalim.
BlntKrts
BlntKrts - 29 gün önce
6:42 😃👏🏻👏🏻
Omer Uysal
Omer Uysal - Aylar önce
1:29 bilmediğimden soruyorum. 8 litrelik 8 motor nasıl oluyor?
Furkan
Furkan - 7 gün önce
8 litrelik ve V8 motora sahip demesi lazım yanlış seslendirilmiş olmalı
GÖK YÜZÜ
GÖK YÜZÜ - 14 gün önce
ORASI-MUAMMA V8-DİCEĞİNE-8LİTRELİ--8-MOTOR-DİYOR
Berke Kaymaz
Berke Kaymaz - 29 gün önce
V8 diyor orijinalinde ama muhtemelen seslendiren arkadaş metini yanlış okumuş
emir kaya
emir kaya - Aylar önce
cengizin arabası :D
Anıl Dinçer
Anıl Dinçer - Aylar önce
Ulan ses testinden o kadar ucu ucuna nasıl bıraktılar anlamadım ayrıca 450£😱 test için inanılmaz bir ücret.Sıradaki bölüm için acaba neler olucak
Ekrem Karadag
Ekrem Karadag - Aylar önce
Calistiklari arac mavi satiklari lacivert vaybe bunlarda kandirirlar insanlari
Özgür Zeybek
Özgür Zeybek - Aylar önce
stüdyo ışıklandırması yüzünden öyle gözüküyor
ikti dar sız
ikti dar sız - Aylar önce
dmax tamirat tadilat atmış düştüm yatağa at beni dmax
ANUS DESTROYER
ANUS DESTROYER - Aylar önce
Arka lastiklerin yanağı daha kalın ve tabanı da daha geniş olmalıydı. Hatta biraz da alçaltılmalıydı. Cobrayı vahşi gösteren püf noktası budur.
Ekrem Karadag
Ekrem Karadag - Aylar önce
Tarcan kardeş bende ayni detaya takildim ya tercumanda bir hata var yada bizde adam koca bir araba yapiyor bizim tabirimizle meme denen dortane metalde takiliyor bu ne sacma bi olay enteresan
AL1
AL1 - Aylar önce
Ezel izlemiş biri bu aracı iyi bilir :)
Batuhan Baydemir
Batuhan Baydemir - 28 gün önce
Sorma yegenv
Erkan Yıldız
Erkan Yıldız - Aylar önce
Ulan bende diyorum nerden tanıdık geliyor :)
A.M.E.
A.M.E. - Aylar önce
*Ya şu canlı yayınlarda çeti açın izleyesim gelmiyor içeriğinizi kanalınızı beğeniyorum tv de izlediğim nadir kanallardansınız*
sanat güneşleri
sanat güneşleri - Aylar önce
I have a 216 rover vehicle. I want to sell. If you receive
sanat güneşleri
sanat güneşleri - 27 gün önce
@oyun evi bi küfür etmeden konuşsan senin için iyi olur sonra evden polisle alınma
sanat güneşleri
sanat güneşleri - 27 gün önce
@oyun evi senin arabana muı kaldı
oyun evi
oyun evi - 28 gün önce
O adamlar senin roverinami kaldı aq
Osman Çimen
Osman Çimen - Aylar önce
Ceviri de hata var . Karbondioksit olarak gösterilen yer H İ D R O K A R B O N
veli can demirörs
veli can demirörs - Aylar önce
ed'i seslendiren yuzarsif değilmi :)
kadir mirac Zeren
kadir mirac Zeren - Aylar önce
0:03 tipe bak 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hidayet Boğa
Hidayet Boğa - 28 gün önce
@BY SWATR kardeş belliki senin var aq sanane belki tanıyom atyarra
BY SWATR
BY SWATR - Aylar önce
@Hidayet Boğa olum niye millete küfür ediyorsun çocuğun psikolojik sorunları var belli ki gir bi kanalına bak
Hidayet Boğa
Hidayet Boğa - Aylar önce
önce kendi tipine bak aq sikimde kafa var sende yok
Halil Dağdelen
Halil Dağdelen - Aylar önce
Bu adamların araba kültürleri beni benden alıyor. Adamlar sıfırdan oturup araba imal edebilecek kafadalar.
ali demir
ali demir - Aylar önce
9, 10, 11 ve 12’nin ikinci yarısı en güzel sezonlardı.
A. Z.
A. Z. - Aylar önce
Where is the Mercedes second part DMAX?!
Evren Sen
Evren Sen - Aylar önce
Artık Edd araba notu veriyor. Merak edenler What Car? kanalına bakabilir. Yaş almış ama tecrübe şaşmaz :)
Anıl Dinçer
Anıl Dinçer - Aylar önce
Evren Sen teşekkürler
Alilili i
Alilili i - Aylar önce
Yak gel bildiğin ne varsa ed reis
Tarcan TORUS
Tarcan TORUS - Aylar önce
Adam baştan aşağı araba yapmış Edd'in yaptığı aklına gelmemiş ve testlerden geçirememiş. Vay arkadaş
Emre Karacabay
Emre Karacabay - Aylar önce
uğrasmak istememistir
NİKOLA TESLA
NİKOLA TESLA - Aylar önce
edd chinanin farklı bir kanalda incelemeleri var minibüs falan inceliyo
Sami Özkan
Sami Özkan - Aylar önce
Linki burada fakat kendi kanalında değil what car kanalı için inceleme yapıyor.
NİKOLA TESLA
NİKOLA TESLA - Aylar önce
@BayÇavuş edd china minivan review falan yaz çıkar bro
BayÇavuş
BayÇavuş - Aylar önce
Adı ne
Erşan Kuneri
Erşan Kuneri - Aylar önce
Edd babbaa
Eren Söğütdelen
Eren Söğütdelen - Aylar önce
Ed reis geri gelsin diyorsanız +1leyin
Erşan Kuneri
Erşan Kuneri - Aylar önce
Test drive 5 ps1 günlerinde ne oynardım şu arabayla tam bir makinadır
Fehmi Cümali
Fehmi Cümali - Aylar önce
EDD
Hasan Topal
Hasan Topal - Aylar önce
bu arabaya lastik dayanmaz la :)
Barış Kaya
Barış Kaya - Aylar önce
how do you turn this on
Fatih Sezer
Fatih Sezer - Aylar önce
Adamların yanladığı arabaya bak bizimkiler hala tofaşla yanlasın 😅😅
IRONZN
IRONZN - Aylar önce
Vay arkadaş bizim burda biri böyle bi tamir yapsa arabanın 3 katını ister inanılmaz lar ya
Hüseyin Fidanboy
Hüseyin Fidanboy - Aylar önce
Edd..BÜYÜK USTA.
ahmet oğuzhan
ahmet oğuzhan - Aylar önce
En güzel bölümlerin hepsi 9.sezonda 👏👏👏
İSMAİL HAKKI DUMLUPINAR
Ed china geri gelsin onsuz olmuyor
Sonraki