YERALTINDAN NOTLAR - 18. Bölüm | Normalliğin Deliliği

913
11
 
YORUMLAR
Zara Kuli
Zara Kuli - 5 gün önce
Buyuk seyler sona erer, kucuk seyler baki kalir.
Zara Kuli
Zara Kuli - 5 gün önce
Neden? Ne manasi var daha zorlu hedeflerin? Tukenmislik sendromu olan insana bu anlamsiz geliyor
M. İkbal ÇİÇEK
M. İkbal ÇİÇEK - Aylar önce
TEŞEKKÜRLER
derin link
derin link - Aylar önce
Deli ol ve bize algının peçesinin ardındaki gizleri anlat. Hayatın amacı bizi bu gizlere yakınlıştırmaktır ve delilik bunun en hızlı atıdır. (Halil Cibran)
Utku Aksan
Utku Aksan - 4 aylar önce
5.22de arkadaki koşan dayı ışınlanıyor
Melodi Anatolia
Melodi Anatolia - 5 aylar önce
Akil hastalarindan bahsediyorsunuz, shizofrenia ve manik depresif uzerine biseyler söyluyorsunuz ama "olmayan sesler" dediginiz tanimi anlamadim, yani bu bir deneydi ve saglikli insanlar ses hallucinassioner duyduklarini mi söylemis? nacizane bu isin tam ortasinda calistigim icin dikkatimi cekti. Evet kisilik bozukluklari uzerine uzman, Karolinska universite hastaesinin bir kliniginde hemsire olarak calisiyorum. Bahsettiginiz teorinin gerceklik olasiliginin cok yuksek olduguna bizzat sahitlik ediyorum. institution damage diye cevirebilecegimiz bir gerceklikle hergun karsi karsiyayiz. Yani bir kez klinige dusup ilac almaya baslayan özellikle genc hastalarin artik surekli oraya gelmek zorunda kaldiklarini göruyorum. Ne mi yapiyoruz, bashekim ilaclar yaziyor, bu insanlar odalarinda herhangi hastalar gibi kalsalarda, disari giris cikislari kontrollu, kodlar var kisinin kendini yaralama intihar egiliminin derecesine göre serbest dolasma hakki taniniyor. Psikiatri alani muhtesem bir alan olsa da milyonlarca celiskiyi barindiriyor. ECT verilen hastalarin bir kismi cok kötulesiyor ve ve hafiza sorunlari yasiyorlar. bunlarin bir kismina en az 3 kez olmak uzere 12 keze varan electroconvulsive therapy veriliyor….evet iyi ki psikiatri var ama kisisel görusum ADHD hastalari ve kisilik bozuklugu yani Emotionellt instabilt personlighetssyndrom dedigimiz tanisi olanlarin cogunun sorunu boktan bir toplumda yasiyor olmamizdan dolayi cetrefillesmis. Yani temel seylere ihtiyaclari var, guven duygusu, yönlendirme, dogru iliskiler ve sevgi olgusu… cogundan yoksun bir toplum. Isvec halki dunyanin en hastalikli halklarindan birisi cunku zorunlu yalnizlik (tercihi degil) dayatilmis, bir yasam sekli bu ve uzun sureli yalnizlik yani aslinda tercih edilmeyen sonunda psikolojik duzeyde hasarlara yol aciyor..Baskasi icin hic bir sey yapmama, asiri ego ve bireysellik kronik mutsuzlugu beraberinde getiriyor. her turlu materyae sahip olan bu toplum empati, dokunmak, iletisim, kahkaha atmak, spontan eylemlerden yoksun dolayisiyla kendisine yabanci koskoca bir yalnizlar ulkesi..
Ali Ekim
Ali Ekim - 5 aylar önce
Ulan güzel olan herşey bitmek zorunda mı!
kadir kadir
kadir kadir - 5 aylar önce
Arkadaş Ankarada bi bakanlıkta memurdum çokta mutsuzdum kira vs seni tesadüf dinledim okadar gaza geldimki istifa edip aldığım tazminatla köye yerleşip 50 koyun aldım her yıl çift doğuruyor karım artıyor. kira yok sabah iş stresi yok gerizekalı torpille işe girmiş bi bok bilmeyen müdürlerin stresi yok dağ doğa hayvanlar var. sen çok yaşa emi kardeşim.
Cem Aslan
Cem Aslan - 6 aylar önce
Herkes gibi olmazsan herkesin gözünde deli olursun.
Berivan Turgut
Berivan Turgut - 6 aylar önce
Güzel kaybettik kitap önerisine çok şaşırdım bunca güzel öneri arasında Caner Yaman’ın kitabı Twitter’da özlü sözlerden toplama bir kitaptan başka bir şey değil ve pek tabii YouTube’da kaybedenler kulübündeki radyo sahnelerinin birebir kopyası olan koreografi ile okuduğu şiirlerde kitabından farksız değil..
Emir KAPLAN
Emir KAPLAN - 7 aylar önce
NE BOŞ YAPIYON MQ
cicibəbə
cicibəbə - 8 aylar önce
👌
Dilan Ortaç
Dilan Ortaç - 11 aylar önce
Evet martı gerçekten çok guzel bir kitap
Hilâl Eğin
Hilâl Eğin - 11 aylar önce
Kendini hiçliğe gömecek, gideceksin öyle mi? Yoksa başka bir formatla geri mi geleceksin? Bari projeni bilseydik? Verdiğin önemli referanslı bilgilerin, ses tonunun, anlaşılabilir basitlikte kitabı, sanatı bilmeyenlere sevdirdiğinin farkında mıydın? Dinlen demlen öyle gel, ama başka isimle, ama başka formatla gel.. Değerlisin.. Değersin...
Ertuğrul
Ertuğrul - Yıl önce
Keşke martıyı anlatmaya devam etseydin ve jonathan öldükten sonra insanların pardon martıların jonathanın özel olduğunu, kimsenin onun gibi uçamayacağını düşünmelerini, ona tapmalarını da anlatsaydın
negerek var
negerek var - Yıl önce
Hay sikeyim senin ... herkezin okuduğu kitap bu
Bjerg Honor
Bjerg Honor - Yıl önce
Elveda güzel olan her şey zaten neyi sevsem sonu geliyor peki neden seveyim siz söyleyin
Aydan KILMAN
Aydan KILMAN - Yıl önce
''İnsanoğlunun bütün gözleri, içine daldığımız çukura bakıyor.''
4TM4C4
4TM4C4 - Yıl önce
sondaki cukurdakı yıldız:)
4TM4C4
4TM4C4 - Yıl önce
crayz mennnnnn.
Furkan Akay
Furkan Akay - Yıl önce
Final olmasin , olacaksa da 2 saatlik uzun bir sey gelsin 1 sene izleyelim ya
Furkan Akay
Furkan Akay - Yıl önce
Gitme
Furkan Akay
Furkan Akay - Yıl önce
Abi ne finali ya olacak sey mi adam akilli izledigimiz tek ozel sey sensin cikma hayatimizdan
Bekircan Taş
Bekircan Taş - Yıl önce
Devam
doğukan karakuş
doğukan karakuş - Yıl önce
Kitapların yeni basımları ne zaman çıkar
Zeynep
Zeynep - Yıl önce
Bitmesi gereken en son program. Bitmesen keşke
Onur Akbuğa
Onur Akbuğa - Yıl önce
Delirdim.
Berkay İnalhan
Berkay İnalhan - Yıl önce
Bu programı asla bitirmemelisin. Ola ki bu burda bitti. Sen bende hiç bitmeyeceksin Aytuğ abi
Umutcan Hiçdurmaz
Umutcan Hiçdurmaz - Yıl önce
İkimizde bolca duyuyorduk öğüt anlamadığımız niye

Dinliyoruz sanıyorlar susuyoruz diye

Sakin kalıp ediyorduk içimizde isyan

Özgürlük istedik o martı ben insan

Dediler bize yapamazsın denedik şansımızı

Olmayınca dedik hadi yeniden
Önder Taban
Önder Taban - Yıl önce
Haftaya neden final olduğunu merak edenler, 13.bölüm 4.dakikayı izleyin.
Beste Büyükkurt
Beste Büyükkurt - Yıl önce
Bitmemeli. Böyle muazzam bir program devam etmeli.
ahmet safa deniz
ahmet safa deniz - Yıl önce
Abi herkes gider ama sen biraz daha kalsaydın
Ahmet Yalçın
Ahmet Yalçın - Yıl önce
Erken final
Sahin Alptekin
Sahin Alptekin - Yıl önce
Başarılıydı, tutunmaya ihtiyacı olan insanlar için güzeldi. Artık biitmesi üzücü.
Her şey için teşekkürler.
aysegul cengiz kavut
aysegul cengiz kavut - Yıl önce
hayırrrrrr 1000 yılın başında düzgün bana özel seyirlik bir dinleti buldum onu kaybetmeyeyim ne olur......önce bir düşün aytuğ senden öğrendiklerimi paylaşacak yada pazarlayacak tanıdığım kimse yok o kadar bana özel bu program yapma allah aşkına .....ne lazım ise söyle gücüm yettikçe yapacağım söz ben inan kavut .....instagram (kutsalcumartesi) ne yapabilirsem burdan yaz
bu güne kadar ortamlarda mekanlarda havada karada denizde yada pc başında müzik dinleyerek çok içtim fakat en keyiflisi ilber hocanında hakkınıda yemeden en keyiflisi ,sabah kalkınca pişman olmadan uyandığım içki arkadaşım sendin ,,,,,günde yüz insan ile konuşup hiçbir şey anlatmadan hiç anlamadan yaşıyorken senle ne sohbetler ettik bir bilsen çok iyi anlaşıyorduk gitme ,,,,
bu biraz intihar mektubuna cvp yazmak gibi oldu ama olsun balık bilmesse halik bilir ,,,seni sevmiştim kendine iyi bak yolcu
Sefa Erkan
Sefa Erkan - Yıl önce
final ne paşam, ayrılık olmasın be sen anlatmaya devam et biz de senin anlattıklarından ders çıkartalım. :(
BeTa
BeTa - Yıl önce
Babala Tv de ne kadar bilgi içerikli program varsa final yapıyor , umarım yerleri doldurulabilir ...
Beyza Çelik
Beyza Çelik - Yıl önce
önce videoyu beğendim, caner yaman'ı görünce geri aldım. :)
Shadyy
Shadyy - Yıl önce
Final yapmak nedir be abi 🤦🏼‍♂️
papatya papatya
papatya papatya - Yıl önce
Çok üzgünüm....
Esma Rüveyda
Esma Rüveyda - Yıl önce
Nasıl final?? Nası yani şaka mı bu
Hakan Güner
Hakan Güner - Yıl önce
Daha yeni keşfetmiştim benzeri olmayan bi program final yakışmıyor devam etsin. :/
Çağla NUR KÖROĞLU
Çağla NUR KÖROĞLU - Yıl önce
ya final olmasınn
Tprk Batu Toparlı
Tprk Batu Toparlı - Yıl önce
Yeraltından notlar bitmesin lütfen oğuzhan abi bir videosunda mevzular 10 kişi de izlense devam edicem diyordu bu da öyle olsun bana kendimi sormadan anlatan tek program yeraltından notlar aytuğ abi bu yorumu okuyorsan lütfen final yapma gerekirse başka mecralarda veya başka kanal da çek ama bırakma hatta kendi kanalını kur yine de bırakma...
Oğuzhan Akar
Oğuzhan Akar - Yıl önce
Reis "Robert Williamson" tekrar gelsin.Özledik Amerikan uşaaaa
Ayça Üresin
Ayça Üresin - Yıl önce
Yine her zamanki gibi tam olarak söylendiği tarihte yayınlanan bir babala tv programı "o ben olsam bari" teşekkürler oğuzhan 🙏
Bedo Zilan
Bedo Zilan - Yıl önce
Her güzel şeyin bir sonunun olduğunu tekrar kanıtladın..kitabın son sayfalarını okumak gibi olacak son bölüm bizler için.
Mehmet Taşdelen
Mehmet Taşdelen - Yıl önce
Keşke diğerleri final yapsa da sen yapmasaydın:(
hüseyin karakaya
hüseyin karakaya - Yıl önce
Yapacagin isi sikeym final nerden çikti
Atahan Zengin
Atahan Zengin - Yıl önce
Haftaya son program. Gereksiz bunca program varken haftaya son program olan edebiyat oluyor, felsefe oluyor. Gereksiz bunca insan varken ölen Cicero oluyor Sokrates oluyor. Hapse atılan Nazım oluyor. Parasız kalan Tesla oluyor. Olan 'insanlık' kavramına oluyor.
Sonunu biraz abarttım ama programın devam etmemesi üzdü.
Atabek Aybek Bozkurt
Atabek Aybek Bozkurt - Yıl önce
Bi şans verin be adama...
Kadir Yılmaz
Kadir Yılmaz - Yıl önce
Ve gerçek martı sizsiniz.
Bırakma bizi be abi bırakma bizi yalnızlığa
Bedirhan Zafer Kamacı
Bedirhan Zafer Kamacı - Yıl önce
Hay.... ne finali yaaa
b16 6er
b16 6er - Yıl önce
Öğreten martı gibi aslında hiç olmadığını göstereceksin yani.
Mehmet Can Kahraman
Mehmet Can Kahraman - Yıl önce
ya olm ne finali yapma ama be
Çiğdem Yokmaç
Çiğdem Yokmaç - Yıl önce
Ya tam Kitap önerme kısmında bile görüntü yerine sesli Öneri vermeye başladın ve tamam her şey daha güzel olacak diye dinlerken, bu finalde ne. Kabul etmiyoruz evet isyan! İsyaaannnn!
Zeynep Asude
Zeynep Asude - Yıl önce
Güzel Kaybettik mi? Tut Yüreğimden Ustam mı?Bu tür kitapları önereceğin aklımın ucundan geçmezdi.Reklam işbirliği vs için mi yoksa bu kitaplara ön yargısız bakmalı ve okumalı mıyım?
A y c A
A y c A - Yıl önce
Az izleniyor demiş herkes ama bunun bir önemi yok ki gerçekten severek izleyen bir kaç kişi bile olsa bırakmaz devam ederdi diye umuyorum. Bence gerçekten kenara çekilip, bizi de kendimizle başbaşa bırakmak istiyor.
akrep emirhan
akrep emirhan - Yıl önce
Babala pelini kanalınıza almayın
yamuk zureyfa
yamuk zureyfa - Yıl önce
neden bitiyor ki ya nedenn
Berker Şimşekli
Berker Şimşekli - Yıl önce
Güzel programdı...Umarım farklı formatlarda tekrar görüşürüz. yolun açık olsun...
İbrahim Sarı
İbrahim Sarı - Yıl önce
Sende git mk
BURAK EKİN
BURAK EKİN - Yıl önce
İnsan önce kendini sevmeli ve saymalı derler, bir o kadar da dünya'nın başına iş açmış varlığız. Kötü insanlara ya da insanlığa da nefret duyabiliriz. Peki hiç insan olduğun için kendinden nefret duyduğun oldu mu hiç ?
Mic Check
Mic Check - Yıl önce
Ne finali ya 32 bölüm sürseydi bari
Oğuzhan Cörüt
Oğuzhan Cörüt - Yıl önce
müdür napıyonuz yaa final yapmak nedir!!! ne olduğunu bari açıklayında bilelim. BİTMESİN!!!
Ece Armagan
Ece Armagan - Yıl önce
Bitmemeli
Ece Armagan
Ece Armagan - Yıl önce
Aytuğ hayır gitmee
Ece Armagan
Ece Armagan - Yıl önce
Edebiyat'ı apayrı sevdiren adam
angel19fm
angel19fm - Yıl önce
sessizlik..saygı..son :(
Celalettin Yardimci
Celalettin Yardimci - Yıl önce
Aytuğ diyo ki; öğrebildiğim kadarı bu sürüden kovulan martıyım şeffaf olup gidiyorum...tamam da ağa eski halimize dönmek uzun sürmeyecek tez gelir olur mu?
İlknur Türk
İlknur Türk - Yıl önce
Final yapmayın lütfen
mustafa gürler
mustafa gürler - Yıl önce
Seni dinledik ufkumuzu açtın güzel insan ...Eger bir bayrak yarısıysa kitap okumak okuduklarını yorumlamak bilgiyi paylaşmak teşekkürler ....
Bubbles
Bubbles - Yıl önce
Final mi ? Martının kaybolmasına hazır değilim .
Cemile Aktan
Cemile Aktan - Yıl önce
Kalman için ne yapalım emret
Gamze Arslan
Gamze Arslan - Yıl önce
Taş aşk gelse keşke
Toni Hofmann
Toni Hofmann - Yıl önce
Madem bir daha ki bölüm son olacak finale özel 30 ya da 45 dakikalık bir video olmasını isteriz.
Ay Gece
Ay Gece - Yıl önce
Neden bitiyo yaa bilen var mı
halenur tarı
halenur tarı - Yıl önce
Sezon finali de lütfen.
Harun Yılmaz
Harun Yılmaz - Yıl önce
Kesinlikle gitmenin zamanı değildi henüz..
Furkan KAYTAN
Furkan KAYTAN - Yıl önce
11.bölümde kullandigin "uzak nedir ? Kendinin bile ucrasinda yaşayan benim için gidilecek yer ne kadar uzak olabilir" dizeleri türk şiirinin bence zirvesi İsmet ÖZEL' e aittir. Dizeleri kullanırken bir şair diye gecistirmenin sebebi dizelerin sahibini bilmediginden mi yoksa bu adam kimmiş diye merak uyandirmak mi ? Eğer bunlardan biri değilse hangi akla hizmet bir şair diye gecistirdin ? Bunun mantığı nerededir ?(ya da tüm bölümleri izlemedigim için kaçırdığım bir şey mi var )
Sonraki