Ali İhsan Varol Aslında Kim?

8 083
524
 
YORUMLAR
ViBio
ViBio - 13 gün önce
Bu videomuzu beğendiyseniz, beğeneceğinizi düşündüğümüz diğer videolarımız.
-https://bit.ly/2Jd50Bo
-https://bit.ly/2Htg6Qa
-https://bit.ly/2T0E0EI
M. COLAK
M. COLAK - 6 gün önce
Karısına şiddet uyguladığını neden bahsetmediniz ???
Ali Yılmaz
Ali Yılmaz - 11 gün önce
Solaklar için vibio yapabilir misiniz ? Pelin Olgun da solak galiba.
Arda Akoluk
Arda Akoluk - 12 gün önce
+Samet Kurnaz yo
Ali Demir
Ali Demir - 12 gün önce
Abi o memeler ne öyle
Necdet Aslantaş
Necdet Aslantaş - 3 saatler önce
Bu programında tek sunucusu sizsiniz. Denediler Olamadı.
OSMAN KAAN KÖŞKER
OSMAN KAAN KÖŞKER - Gün önce
Massaka aslında kim yapar mısınız ?
Stardollcu Kız
Stardollcu Kız - Gün önce
12:06 "komik bişey değil ki niye bu kadar güldün? " komik olmayan şeylere güldüklerini kendileri bile biliyorlar sasdfgh :D
Yiğit Güdücü
Yiğit Güdücü - Gün önce
Sen aslinda kim diye baslik atinca kisinin baska biri oldugu saniliyor. Turkceyi kullanmayi ogren emek hirsizligida yapma
Mesut HOLEP
Mesut HOLEP - Gün önce
Pes hakkında da 1 video çeker misiniz pes kötü durumda ama pes iyi oyundur onlar yapamasada
Taha Kızıltepe
Taha Kızıltepe - Gün önce
bam bam yorumlarda hala "o kadar araştırmışım.." diyor ya alksjgklds efe uygaç'ın bir videoyu izlemek çok iyi araştırma
Cengiz Berbin
Cengiz Berbin - Gün önce
sesin çok güzel ama gülerken konuşunca içine bir adam kaçmış gibisin 😁
Ramazan Akkus
Ramazan Akkus - 2 gün önce
Pelin seni yerim çok tatlısın
Beytullah Kiraz
Beytullah Kiraz - 2 gün önce
Abla benim adım mı bi söyle beytullah + bune lan
Ben Resmi Sığmamış Hıyarım
acılara planını açıklamadan kendi başına yapmaya çalışmasını eklemeniniz gerekerdi olmamış
İshak Enis ÇOMU
İshak Enis ÇOMU - 3 gün önce
Bam Bam Yorumm:
Bam Bam video
Like attın çıkalım👍👍🙃
Ahmet Emin Metin
Ahmet Emin Metin - 4 gün önce
Pelin abla okadar şeyi nasıl ezberliyorsun? Vallahi sasiyorum❤❤❤
umut orta
umut orta - 4 gün önce
YouTube da izlerken mutlu olduğum tek kişisiniz. Konuşman sunum şeklin ve doğallığını bayılarak izliyorum seni sevmeyen ölsün be yaaa.
GİRESUN DAN selamlar.
Nehir Acar
Nehir Acar - 5 gün önce
Ay senrou okumakta zorluk çek uyguluyor eğitim sistemine göre Türkiye'deki eğitim sistemine tepki olarak doğdu ya da aradığım şeyi bulamadım bir insan bu kadar çok nasıl bunu değiştirmiyor bu kadar çokuya da televizyon bölümünü nasıl yenecek bak şimdi onun çok mu yok ettim oldu 👻a
Nehir Acar
Nehir Acar - 5 gün önce
Evli olduğumu
Nehir Acar
Nehir Acar - 5 gün önce
Hellosle sınıf soy sınıf sayın cumhurbaşkanı Sayın cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı wifes wife reddettiği için bir dönem pro program dedi öbür dönem kelime oyunu yayından kaldırılmış yazdı şimdi TV sekizde kelime oyununu sunmaya devam TV ikide kelime oyununu sunmaya devam ediyor Dayak ettim bir başlık tane ayırırsan vay tüm olduğunu merak ediyorum böyle merak ettiğiniz Sagkaya git tam gaz devam çok güzelsiniz kana iskanlı bir şekilde devam eden sayıyor bence sen de geri dönmesine yaralı var O kadar çok sunucu değiştirdiğiniz ki konuştuğu da olabilir bu video efsane yeni mi şimdi belli olacak zaten daha önce tanca bu videoyu izleme dedim gel eksi de olabilir yeni de olabilir
Okan Öztürk
Okan Öztürk - 5 gün önce
komik değilsiniz. yalandan gülüyorsunuz, gülmeyin. ali ihsan varol ancak bu kadar kötü özetlenebilirdi, kendinize çeki düzen veriniz.
kısacası boş yapmayın aga.
Fevzi Özer
Fevzi Özer - 5 gün önce
Sayın Ali ihsan varol'u ayrı tutuyorum ama eskiden daha kaliteli işler yapardınız daha kaliteli kişilikleri ele alırdınız renymen ve taifesi nedir abi ayrıca kendi aranızdaki muhabbetlerde olağan dışı boş ve sıkıyor pelin olgunu çok seviyorum ve bence eskiye dönmeli çok özledik çünkü
Halil Yıldırır
Halil Yıldırır - 5 gün önce
Ali ihsan Varol Adam
Coşkun Kalender
Coşkun Kalender - 6 gün önce
O değilde MAHSUNI ŞERIF niye hala yapılmadı bekliyoruz. Yada yapıldı ben mi bulamadım.
Kanada Pubg
Kanada Pubg - 6 gün önce
XXTENTACION ASLINDA KİM herkez begensin görsün şunlar
CansuEce Akarsu
CansuEce Akarsu - 6 gün önce
Video çok güzel olmuş emeğe saygı
M. COLAK
M. COLAK - 6 gün önce
Karısına şiddet uyguladığını neden bahsetmediniz ???
Ghasem Abed
Ghasem Abed - 6 gün önce
Tractor
Nurhan Ali
Nurhan Ali - 6 gün önce
Pelin bu yorumu bir sonraki video da okursun diye yaziyorum ( yani okursun diye umuyorum en azindan 🙄, gercekten cok basarilisiniz bu arada lutfen devam edin.
PINAR AKDEMİR
PINAR AKDEMİR - 6 gün önce
Sizin takipçinizim fakat ali nesin veya nazif tepedelenlioğlu nu ile ilgili bir video bekliyoruz. Biraz matematik ı vurgulasak . matematik bilim dalı olarak kabul edilmiyor. Mesajımı görmeniz ümidi ile @ViBou
Özgür Acar
Özgür Acar - 6 gün önce
Oha harbiden çok benziyo bu kadarmı benzer 😂🙈
la tehzen
la tehzen - 6 gün önce
Ne zmn gülmeyi ogreniceksin sen ya
Merve Ozcan
Merve Ozcan - 6 gün önce
Son kısımlar videoya hakaret gibi değil mi? Kimsenin umrunda değil kimin oturduğu yerden ne yazdığı. Güzelim videolara bunu yapmayın gidiyor bütün ciddiyet merak öğrenme arzusu. Emek vermişler be dedirtmiyor. Allahım sen o kısımları yok et
Mehmet Aydın
Mehmet Aydın - 6 gün önce
Severek izliyorum sizi ama uzunca zamandır beklediğim fakat bir türlü çekmediğiniz iki önemli isim önermek istiyorum; Ali Gaffar Okkan ve bir de Eşref Bitlis. Bunları çekebilir misiniz lütfen, yaşatılması gereken kahramanlarımızdan
Tugay Güzelgün Videoları
Gelin promosyonu --> Baldız :D
Tuğba Polat
Tuğba Polat - 6 gün önce
Diger vibiolarin hic birisinde vibionun arasina sinek vb. Muhabbeti girdigini hatirlamiyorum bu denli ovdugunuz bu adamda bu sekilde sinek muhabbeti yapilmasinin sebebi nedir acaba? Araya atilmis bir saka serpistirilmis bir espri denilebilir belkide lakin neden baskalarina degilde bu adama ?
HCrossbow gaming
HCrossbow gaming - 7 gün önce
Abi bu adam kral yaaa sizide çok seviyok okursanız seviniruk
Ali Şensoy
Ali Şensoy - 7 gün önce
Barbaros şansal kimdir gelsin
raven
raven - 7 gün önce
simetri hastası biriyim, Pelin hanımın sol gögsü sağ gögsünden daha mı büyük?
Cenk Esin
Cenk Esin - 7 gün önce
aynen en sevdiğim programlardan birisi bencede tv izlemem normalde ama bu adam ve programı için izliyorum :D
Şahin Pişkin
Şahin Pişkin - 7 gün önce
Ali İhsan Varol çok güzel bir insandır herşeyden önce bu arada Haluk Bilginer ve uğur Yücel ile ilgili vibioda gelsin
Aysel Aydın
Aysel Aydın - 7 gün önce
çok sevimlisin güzelsin 😗
HAYALET HAYALET
HAYALET HAYALET - 7 gün önce
Bilgi veren ve eğlenceli bir kanal fakat neden bu kadar az takipçisi var ? Takipçi kısmını kapatın bence yükselince açın izlemenmeyi ve beğeniyi arttırır 🤔👍
hasan
hasan - 8 gün önce
Yeni takip ediyorum çok güzel bi Kanal ve sadece yorumlar için geliyorum
Ertogrul Ceferli
Ertogrul Ceferli - 8 gün önce
Sayın anlatıcı, belgesel seslendirin. Sesiniz belgesel tadında.
Ali Aydın
Ali Aydın - 8 gün önce
Ali ihsan varol’u anlatırken yok solcu yok Atatürkçü yok itildi kakıldı Yok ikinci sınıf muamele gördü demişsinizOlası muhtemel siz bunları kendi pencerenizden olmasını istediğiniz gibi yorumlamışsınız yoksa biz farklı bir dünyada yaşıyoruz bunların hiçbirine şahit olmadıkAli ihsan varol bizim bildiğimiz kadarıyla işten samimi siyasi söylemlerle işi olmayanDürüst biz program sunucusu
Onur Çetinkaya
Onur Çetinkaya - 8 gün önce
Viboobies. Sergi serenat almış yürümüş yine. Böyle böyle yürüdü gitti. Helal olsun.
Mr.Consol Efendi
Mr.Consol Efendi - 8 gün önce
Bu tarz video lar saçma bence biraz oyun dünyası tarihi videolar atsan daha güzel bence...
Mustafa Korkmaz
Mustafa Korkmaz - 8 gün önce
Pablo Escobar’ı araştırır mımısız ?
mustafa medertan
mustafa medertan - 8 gün önce
Doctor Strange ile Ali Ihsan Varol'un aynı harf sayısına sahip olması shsnskdkdjdk
Erdogan Askın
Erdogan Askın - 8 gün önce
Ya bu AKP trollerinin yaptığı reklamlarını siz mi koyuyorsunuz gınaa geldi koymayın şöyle reklamları
M-Tim Ulaş Batir
M-Tim Ulaş Batir - 8 gün önce
Ali İhsan Varol Çerkesdir
gulay xxx
gulay xxx - 8 gün önce
Konuşurken gülme lütfen, lütfen !!
Carpediemmm Carpediemmm
Carpediemmm Carpediemmm - 8 gün önce
Ya Pelin izlensin diye saçma sapan hareketler yapma programın içeriği mantığı çok güzel izleniyorsunuz işte Zorlama itici oluyorsun 👍👍
Mert Çağlar
Mert Çağlar - 8 gün önce
Adama kredi çektirirsin peliiin!!
start the game
start the game - 8 gün önce
Pelin abla siktiret sen bu malları boş laf yapıyorlar böyle çok iyisin he bu arada Allah'ını seversen o şişko abi kadraja girmesin
arda doymaz
arda doymaz - 8 gün önce
Abone oldum ama adama bazılarına daha çok yardım ediyor diyince abonelikten çıktım
Mustafa Kemal Özbek
Mustafa Kemal Özbek - 8 gün önce
Sayın ve Sevgili Murat Göğebakan kim aslında diye bir çekim yaparmısınız?TTK!
Emrullah Baş
Emrullah Baş - 9 gün önce
26 Eylül 2013 te İnstagram hesabında yayınladığın fotoğrafın yüzünün gözüktüğü hali var mı @Pelin OLGUN
Turan Atalamış
Turan Atalamış - 9 gün önce
Pelin için harf alayım 😁
Erkan Bekyürek
Erkan Bekyürek - 9 gün önce
Abla yapdıgın hakkını veriyorsun ve dogalsın sırf dogallıgın sayesinde kazanırsın tebrikler başarılarınızın devamo dilegi ile allah emanetsiniz saygılar sevgiler erkan.bekyurek
Dark Channel
Dark Channel - 9 gün önce
Adama acı bulamamışlar amk xbsunziemshe
Ahmet Emir ALTINSOY
Ahmet Emir ALTINSOY - 9 gün önce
iyisin hoşsun da şu sahta gülmeleri yapmasan yada inandırıcı yapsan nasıl olur
Akın Aydın YALÇIN
Akın Aydın YALÇIN - 9 gün önce
Adam gercekten ufkumuzu geliştirip kelime dagarcigimizi gelistiriyor cok onemli bir sahsiyet lakin o sinek vizirtisi sahnesi olmayaydi cok daha iyi olacakti neyse geççç
batman 72
batman 72 - 9 gün önce
Aslında bu iğrenç gülüşlerimin sebebi gırtlağımdirrrrrrr
batman 72
batman 72 - 9 gün önce
Dedimmmm neeee napıyorsun, la kadın senin gülüşün altıma siçmama sebebp, tutukkkkklayinnnnnn şu kadınınnnnn memur beyyyyyy
Yavuz Simsek
Yavuz Simsek - 9 gün önce
Kadının çok sexi bir duruşu var gel bana daya der gibi acaba dayatıırmı
Emre
Emre - 9 gün önce
PELİN OLGUN SANA HASTAYIM BE 😍😍😍
Kenan Cicek
Kenan Cicek - 9 gün önce
Esim izlememe izin vermiyo hep kadinlari getiriyo diye kiziyo
aydın tunç kara
aydın tunç kara - 9 gün önce
Sizden ricam Erdal Tosun vibiosu yapar mısınız
Kendini Arayan Adam
Kendini Arayan Adam - 9 gün önce
Videoların güzelse insanlar zaten abone olur. Her videoda hatırlatman çok çekici olmana rağmen çok itici. Başarılarının devamını dilerim..
Koran Dayı
Koran Dayı - 9 gün önce
Bencede gülerek konuşma
Aydın S'ağaltıcı
Aydın S'ağaltıcı - 9 gün önce
Kozmik karınca kim diye vibio cekermisiniz
doqiii35
doqiii35 - 9 gün önce
05:02 arada survivoru da göndün ya Helal Olsun Pelin'cimm 😊❤
Hakan Çolak
Hakan Çolak - 9 gün önce
Dekolte Günden güne derinleşiyor daha ilerisini görmek dileğiyle
Yusuf Sağıroğlu
Yusuf Sağıroğlu - 9 gün önce
Bu videoda da düştük çok şükür @sunucuHanım
ali Şen
ali Şen - 9 gün önce
Abla en sevdiğim kanal bu sırf sen varsın diye😊
Eyup Gokhan Keskin
Eyup Gokhan Keskin - 9 gün önce
Naim suleymanoglu videosu gelmeli sayin vibio
Muhammed Yaşar
Muhammed Yaşar - 9 gün önce
Ali İhsan Varol ADAMDIR ADAM.
merve karakoyun
merve karakoyun - 9 gün önce
Bu minnos kiz döndüyse abone olurum 😍
Emin Bakay
Emin Bakay - 10 gün önce
Espirilerin normalde güldürmüyor ama öyle şirin anlatıyorsun ki gülüyoruz (mecburen) ☺️
Enver Paa
Enver Paa - 10 gün önce
AÇILIŞ ARTIK BRAZZERS'A BENZEDİ KABUL ET.
NOT:BRAZZERS'TA ARTIK SAÇLILAR VAR.
B.Nazif ARI
B.Nazif ARI - 10 gün önce
Keinth flinth i anlat
Uğur Işık
Uğur Işık - 10 gün önce
Doktor strange
ÖMER SALİH KARACA
ÖMER SALİH KARACA - 10 gün önce
O değilde başta buton ve butondan çıkan sese bakarmısınız yaa
Kadir Erbey
Kadir Erbey - 10 gün önce
Neden bilmiyorum ama bu kadın sunarken hipnotize olup izliyorum videoyu.
Siz sahtekârsınız adiler.
Çat Kapı
Çat Kapı - 10 gün önce
matmazel geri dönmüş
Maysko mandela
Maysko mandela - 10 gün önce
Emre dev gibi yaaaa
Mazlum Ergin
Mazlum Ergin - 10 gün önce
Ünlüler "asıl'larını " kaybetmişler gibi bir hava var her videoda...
Seher Halisyama
Seher Halisyama - 10 gün önce
Bildiğim tek bir şey var o da hiçbir şey bilmediğim. Bak bu KELİMEyi bir yere yazin ~ Pelin Olgun
Enes AYDINOĞLU
Enes AYDINOĞLU - 10 gün önce
Sen güldükten sonra filim kopuyor bende , video anlamını yitiriyor anlattıklarını unutuyorum vallahi sen en iyi bildiğin işi yap sadece yazılı metne sadık kal 😂
Mustafa Karadeniz
Mustafa Karadeniz - 10 gün önce
Sevdiğime benziyorsun pelin abla o yüzden izlerken duygulanıyorum
Aydın Uğur
Aydın Uğur - 10 gün önce
Sulandırmasanız çok iyi olacak ya.
Mustafa Taha
Mustafa Taha - 10 gün önce
Pelin o kadar olgunsun ki ben bittim yaa
Ali İhsan Bölme
Ali İhsan Bölme - 10 gün önce
adasim ali ihsan
mehmet DEMİRDÖĞEN
mehmet DEMİRDÖĞEN - 10 gün önce
Necati şaşmaz da yaparmısınız
Said Uzbaş
Said Uzbaş - 10 gün önce
Ne demiş Jennifer Lopez :Boş yapmayın aq
Yusuf Cem
Yusuf Cem - 10 gün önce
cenk&erdem kimdir videosu da yapar mısınız
Fatih Geçit
Fatih Geçit - 10 gün önce
Abi bu kadın çok tatlı ya
Berat İçen
Berat İçen - 10 gün önce
avengers filmi çıkmadan dr.strangei de koyayım ordan da prim yapayım izlenme artsın
Yorumcu
Yorumcu - 10 gün önce
Çok iticisin.
Şahin Çakir
Şahin Çakir - 10 gün önce
yalandan mı gülüyorsun acaba sen? videonun başındaki mizansen harikaydı gül gül öldük verdim disslike'ınızı.
tekin ajde
tekin ajde - 10 gün önce
Biri de cikip demiyor ki, "bildigim tek sey var o da hic birsey bilmedigimdir" sokratesin sözü ne zamandan pelinin sozu oldu aq.
Sonraki