Acun'u fena azarlayan ünlü :) ilk kez anlattı

15 927
3 132
 
YORUMLAR
Sinan Kahyaoğulları
Sinan Kahyaoğulları - Aylar önce
Azarlaması bile hoştur o güzel insanın.
Wusum js
Wusum js - Aylar önce
Anilarina vay anasını diyorum
Ebru Uman
Ebru Uman - 3 aylar önce
Iyice nedir bu türkan şoray korkusu anlamadım. Surdan geçse bende tanımam ben karşıdan gelen babamı tanımadım öyle bakar korum üzerinde mini etek bi ton dayak yedim
Mahmut Sikişenses
Mahmut Sikişenses - 5 aylar önce
0:45 acın gülüyo
coco pops
coco pops - 6 aylar önce
Buda türk ünlülere özgü sen beni nasıl görmezsin...ölüncede deyin olurmuuu
MERT OFFİCİAL
MERT OFFİCİAL - 8 aylar önce
61 ts 1967
MERT OFFİCİAL
MERT OFFİCİAL - 8 aylar önce
0.24 ebesinin nikaıydı
Mehmet Ali Özer
Mehmet Ali Özer - 9 aylar önce
Dünya bunlara güzel özel uçak neler çekmişler neler peki ahirette napacaksınız
sivri sinek
sivri sinek - 9 aylar önce
Hülya şu yayınınla çok çok belli amın sayesinde buralara geldğin yoksa senin gibi bi herizekalı ne filmde oynatılır ne program yaptırılır nede kaset çıkartılır gerçek bir gerizekalısın kısacık bir anı bile anlatmaktan acizsin
ismail avcılar
ismail avcılar - 9 aylar önce
Resmen ağladım olaya bak ya su bunu tanımamış kızmış falan offf ya Allah kimsenin başına vermesin
RO- EGE
RO- EGE - 10 aylar önce
Benim kanalima abone olun
Okan Kocatepe
Okan Kocatepe - 10 aylar önce
İnsamlar özellikle 60-65 yaşlarından sonra kaçınılmaz bir şekilde alıngan oluyor.
Burak Yavuz
Burak Yavuz - 10 aylar önce
acun öyle bir insan ki özel uçağı olmadan önce cip ten giderken Havalimanında slm bile almazdı kemdımden bilirim insanları kırmak o kadar kolaydır ki farkında bile olmazsın kendını beğenmişlik sendromu bu olsa gerek Türkan şoray iyi yapmış yaşattığını yaşamış
deli kiz
deli kiz - 11 aylar önce
Acun abi senin konusmalarin çok hoş geliyor kulagma tanlis anlama bos konuşsan bile dinlerim
sami çelik
sami çelik - 11 aylar önce
Hülya yeter yalamalık ta çığır açtın
Nicat Ahmedov
Nicat Ahmedov - 11 aylar önce
Pox pox pox
Gökhan Dağ
Gökhan Dağ - 11 aylar önce
Cok buyuk bir korku yasanmis gercektende
Aliihsan Demir
Aliihsan Demir - 11 aylar önce
Adnan oktarın müridi,iliminatinin kölesi.yazık
Erol Göle
Erol Göle - Yıl önce
Kmkkk
Songül Okumuş
Songül Okumuş - Yıl önce
TÜRKAN ŞORAYIN T Sİ OLAMAZSIN ... ACUN
atila K
atila K - Yıl önce
kimse sevmiyor ama 1.5 milyon izleniyor ne ayaksniz :)
glznr
glznr - Yıl önce
Türkan Şoray da ne ego varmış
Güler Köse
Güler Köse - Yıl önce
Su Hakan Üslü düsturunu kimseyi konudturmuyor.Onun özel olaylarını dinlemek istemiyorum.Hakanla uğraşmasına.
Mikail Yasa
Mikail Yasa - Yıl önce
😂😂😂😂
Pembegül Ibryam
Pembegül Ibryam - Yıl önce
Nasıl bakar kör genç görünce çokta kör olduğu sayılmaz 😂
THXFORINFO
THXFORINFO - Yıl önce
San na Sen Kimsin diyen Kim mis? Kendilerini bisey zan ediyorlar. Acun onlarin zamani gecti, senin Ünün olari solladi, Asil onlar seni görünce Hazir ola gecmeliler !
Goksel Altintas
Goksel Altintas - Yıl önce
Türkiye'de sizin gibi şeref yoksunu kepazeleri adam diye tanıtıyorlar ya demekki artık sözün bittiği yer deniz.
Alperen Yılmaz
Alperen Yılmaz - Yıl önce
Dar gelire uyarlama ;
Masaya Eniştem oturmuş vay sen benim kuru pastamdan aldın...
Nazli Ekin01
Nazli Ekin01 - Yıl önce
Acun ist der beste!
Men in Black 99
Men in Black 99 - Yıl önce
Keske benimde en büyük derdim böyle olsa
Okan Yokus
Okan Yokus - Yıl önce
@acunılıcalı
hilal karabulut
hilal karabulut - Yıl önce
02.48 de durdurun
Korktum aq
Olgun Bulut
Olgun Bulut - Yıl önce
Herkes mali kadar hesap verecek hesap günü zordur zor
Volkan Ozturk
Volkan Ozturk - Yıl önce
hülya acuna verdin mi? delikanlı gibi açık mert korkusuz
Erhan Onal
Erhan Onal - Yıl önce
yazık yav :(
Tufan Okyay
Tufan Okyay - Yıl önce
orospuu hulyaaaaaa
Yunus Oerhan
Yunus Oerhan - Yıl önce
Yazık çok fakirler 😂😂
Murat Keskin
Murat Keskin - Yıl önce
Parayı bulunca götüm kalkti demiyor da gormemezlikten geliyor. O spikerlik günlerin olsaydı 100 metre öteden bile gorurdun dimi
hulk8889
hulk8889 - Yıl önce
Çok acıklı yaw, başka dert vermesin!!!
VMB Musti
VMB Musti - Yıl önce
TURKANIDA TANIYORUZ BE NE BUYUTDULERKI SIMDI... BAZILARI PARAYI ALTINA YIGAR BAZILARI BASKASININ ALTI ACIKDA KALMASIN DIYE PARASIZ DOLASAR. BU GERIZEKALILARDA KIMIN PARASIYLA KONUSUYORLAR BILMIYORLAR.. UCAKMIS..
mehmet yüksel
mehmet yüksel - Yıl önce
Bu adamın özel uçağı nasıl olur ? Kim bu adamın yolunu açtı ?
Mesut Güneri
Mesut Güneri - Yıl önce
BİZİM DE EKİP MİNİBÜSÜMÜZ VAR
raşit yılmaz
raşit yılmaz - Yıl önce
Lan ben erhan afyoncudan ne ara buraya geldim aq ?
name cbff
name cbff - Yıl önce
Özel ucak nedır anam
Myrat Kichi
Myrat Kichi - Yıl önce
Acun adamdir & adamin dibidir dibi, baskada lafim yok!!!
yasin kartal
yasin kartal - Yıl önce
hulya acunu dinlerken hareketlere bak bi ciddi dur gotun basin oynuyo
Ozan Kaya
Ozan Kaya - Yıl önce
Yorumlara bakdım da mk parayı bulsanız ya daha beter olursunuz faZlanız olur eksiğiniz olmaz sizin ki haset çekememezlik çalışın çabalayın bok kesesinden yazmayın mk kim Nasıl gelmişse gelmiş Nasıl kazanmışsa kazanmış size N mk parası var siyah giyiyor Ada'mın tercihi buda burda kalsın ...kimseyi yaşadığım yok sadece çekememezliğiniz hasetliğiniz ve kıskançlığınız gözüme battı
Metin Gürler
Metin Gürler - Yıl önce
adam mütevazi bir kere.Uçağa takılmayın.Veresiyesi olsa alırsınız mk
Tolga Kayrak
Tolga Kayrak - Yıl önce
Ya şu Hülya Avşar'ın suratından sahtelik akıyor. Samimi olamamanın sıkışması var yüzünde.
turbiIance
turbiIance - Yıl önce
Türkan bahane uçak şahane .) bırak bu işleri hülyaaaa ..
Peace on earth
Peace on earth - Yıl önce
Türkan Şoray'ın fıtratında da bir insanı azarlamak yoktur. Bir nevi sitemdir, o bile kibardır. Anlatırken Bülent Ersoy sandım yani.
Mustafa ÇETİN
Mustafa ÇETİN - Yıl önce
adamın derdini ne çektiğini bilip bilmeden hayatını araştırmadan yorum yapmayın, program lan bu amk bakış açınızı sikiyim
Hivanata
Hivanata - Yıl önce
acun hülya avşar girit adasında türk oteli türk kafesi türk marketi isteriz
şefika özkan
şefika özkan - Yıl önce
Hivanata ğğğ
Asiman Ozer
Asiman Ozer - Yıl önce
Burada ACUN ilicali hakkinda yorumlar var negatif arkadaslar adamin hikayesini arasira acin dinleyin nasil calisdigna bakin nerden geldigne bakin bu kadar calisan insana az bu para pul siz diyosuniz bu kadar parasi var tshort giyniyo diye bakin ne kadar sade bi insan keske turkiyede acun gibi insanlar cok olsa kisa ve net
sıla özkan
sıla özkan - Yıl önce
benim anima bak ucakta kustum ekonomide adamlar jetle anilari vay bili vayyy
Nakur Nakur
Nakur Nakur - Yıl önce
hulya zar zor gülüyor 😂😂😂
SANAT GÜCÜ
SANAT GÜCÜ - Yıl önce
Hülya nın yapmacık cıvık cıvık gülmeleri ... Azbi kitap oku ve geliş be bacım
gecenin sessizligi
gecenin sessizligi - Yıl önce
TURKAN SORAYİDA NİYE BU KADAR ABARTMİSLAR ANLAMADİM SEVMEK YADA KONUSMAK ZORUNDA MI Kİ ANLAMADİM
Gulyana IVA
Gulyana IVA - Yıl önce
Kulağı ne çirkin öyle 😳
BEAT TÜRKİYE
BEAT TÜRKİYE - Yıl önce
ınal 414221152452455
BEAT TÜRKİYE
BEAT TÜRKİYE - Yıl önce
ınaal 000151121111112
BEAT TÜRKİYE
BEAT TÜRKİYE - Yıl önce
ınaal kod 6636++63+6
6636++56
+6+6
363535350263
2325,06,56,2202005050520542522525+--++10011++0+06+21
BEAT TÜRKİYE
BEAT TÜRKİYE - Yıl önce
semnngsbalgshaıgfbafaaseksy
zeynep yatkın
zeynep yatkın - Yıl önce
Vay amk ne dertli insanlar
Esra Yılmaz
Esra Yılmaz - Yıl önce
Bakar kör = tavuk karası
drama drama
drama drama - Yıl önce
amk iddiadan yattım bu gerizekalıları dinleyip kafa açmaya çalışıyorum
atletiko madrid ecdadını sikiyim
Turkish Azor Ahai
Turkish Azor Ahai - Yıl önce
"Gece karnı açken yatağına girip de sabah silahını kuşanıp isyan etmeyenin aklına şaşarım." demiş Ebu Zer Gifari Hazretleri... Bu millet, bu halk, bu ümmet bu ülkede açlık sınırında yaşıyor. Askeri ücretle köpek gibi çalışıyor. madenciler yerin yedi kat dibinde 3 kuruş için çalışıyor otobüste ayakta gidiyor. 2001 krizinden bile ağır bir kriz var. dolar 3.5 liradan fazla altın fırlamış vergiler hiç olmadığı kadar artmış millet sahte suçuk sahte meyve sebze sahte bal yiyor ve kalitesiz elbiseler giyiyor. kıç kadar evlerde yaşıyor. kalitesiz mobilyalara kıçını koyuyor. Ama bunların özel uçağı var. yorulmadan güle oynaya şan şöhret zina içinde yaşayıp kazanıyorlar o parayı. halk da buna isyan edeceğine helal olsun lan keşke ben de böyle olsam diyor.
pafküf pafküf
pafküf pafküf - Yıl önce
O uçağa ben bakıyorum işte :)
King of The North King of the Kings
derdinizi sikeyim sizin ben amk. ülkenin resmen kanseri bunlae
Kenan İslam
Kenan İslam - Yıl önce
Hülya birde sakso cekseydin amk
Acuna yalakalikta level atladin
el capitano
el capitano - Yıl önce
yapmayın ya ağlattınız bizi . :( ınanılmaz mağdurıyetler .
melikşah Budak
melikşah Budak - Yıl önce
Acun özel uçağınla hava atıyosun şimdi biliyoruz ama senin kot dükkanı açıp battığını da biliriyoruz
ascb fgh
ascb fgh - Yıl önce
Acun cok zorluklar yasamis anasini babasını ayni gunde kayipetmis
Magnificentury
Magnificentury - Yıl önce
Özel uçakta ben de rahat edemem kesin. İlla benimkisi olacak.
gerekli
gerekli - Yıl önce
Allah başka dert vermesin
Murat Hasan
Murat Hasan - Yıl önce
oldumden dönmüşler uzuldum vay be cok acıdım size 🤣🤣🤣🤣🤣
Kaza kazim
Kaza kazim - Yıl önce
Bende okadar para olsa tır tır yardim gönderrim onun bir arabasi kac bin fakir duyardi bırak özel ucağ
Samet Turgut
Samet Turgut - Yıl önce
Abi bu Acun niye bu kadar gıcık bi göt veren
Yasin Yanku
Yasin Yanku - Yıl önce
Acındır kendini acındır yedik amk
Dogukaan efe Oğuz
Dogukaan efe Oğuz - Yıl önce
İllüminatinin 2 sembolü daha..
Dogus Candar
Dogus Candar - Yıl önce
turkan soray orgutten daha rutbeli birinimi taniyoki acun bile esas durusa geciyo amk biz acunu kral bilirdik.medyada en tepedeki herif bu degilmi limonatoda asdasd karisik karisik isler amk yani oyunculuguna fln saygi duyuyosan hic duyma turkan soray oyuncu fln degil amk o donemde yokluktan firlamis bi kadin ama limonatoydu siyasetti varsa tassakli tanidiklari onu bilemeyiz kaldiki kici kirik turkanami geri yapican acun senki ulke ikiye bolundu yine dimdik ayakta kaldin var bunda bi bok.
salih TURGUT
salih TURGUT - Yıl önce
Eee napak şimdi
Sevda Irmak
Sevda Irmak - Yıl önce
Helal olsun meslektasima
Mert Yildirim
Mert Yildirim - Yıl önce
ALLAH DAHADA COK VERSIN DIYOR. DAHA NE KADAR VERECEK AMK KÖPEKLERI ?
Tolga Kazak
Tolga Kazak - Yıl önce
Türkan şoray kim , PKK sevicisi hülya kim
Tai Ken
Tai Ken - Yıl önce
Yahudi ajanı islam düşmanı Acun Ilıcalı... Kahpelerin kahpesi hülya Avşar
Armagan Burcu
Armagan Burcu - Yıl önce
Harbiden içim parçalandı ya ayağı sakatlanmış o halde giyiniyor adamcağız ya,ulan kimlere yakın durarak o mal mülkü yapıyorsun biliyoruz.bu halk biraz geç idrak eder bir şeyleri ama ettiğinde de önünde duramaz kimse.
Janset Ana
Janset Ana - Yıl önce
2:48 de durdurun hsjsbsjsbsjsbjssbjsbsjsnsksmsksjbzizbsjsnksamj
sadece kadir
sadece kadir - Yıl önce
Janset Ana bbxnxbxbxbbxbxbxbdbdbxhbxhxbdjxhx allahuakbaaaar gibi oldum xhxbdbd
erhan aksoy
erhan aksoy - Yıl önce
Ozel ucakta grliyoruz ozel ucakta giyiniyor ayagida sakatlanmis perisan durumda nasil bir acindirma lan bu
taluy bozkurt
taluy bozkurt - Yıl önce
ego ya bak be niye gormemis dertlere bak a.q
Adem altın
Adem altın - Yıl önce
tavşan dağa küsmüs dagin s... degil
7bernike
7bernike - 2 yıl önce
Allah'ım ne acılar var gözlerim doldu
Onkol Onkol
Onkol Onkol - 2 yıl önce
Sorsalar benden fakir garibim
GENERAL Jordan
GENERAL Jordan - 2 yıl önce
turkanin amk
Ugur Karacay
Ugur Karacay - 2 yıl önce
neyapalim aglayalimmi millet ne halde asgari ücret belli derdimize bak arkadas
ozi ert
ozi ert - 2 yıl önce
Biz de derdimiz var sanıyoruz amk :d
Hakan Sarıkaya
Hakan Sarıkaya - 2 yıl önce
ulan özel uçağa kimi aldığını mı bilmiyo nasıl iş bu mk
kkkfts
kkkfts - 2 yıl önce
inşallah ölürler
melike ünsal
melike ünsal - 2 yıl önce
TÜRKAN ŞORAY harika bi insan duygusal içten hanimefendi .. sevgili öğretmenini hiç unutmamış ki dürrüşehvar ünsalın cenazesine bizzat geldi ... bu kadar alçak gönüllü birini tanımadım kendisine tşk ederim .....
Furkan  Alpmen
Furkan Alpmen - 2 yıl önce
Allah başka dert vermesin bilader ...
Sonraki