Çağla | Makyaj Hataları | 90'lardaki gibi makyaj yapıyorum | Güzellik- Bakım

6 546
529
 
YORUMLAR
elif yıldırım
elif yıldırım - Gün önce
Göz var İZAN var nizan değil
Tuğçe Bozkurt
Tuğçe Bozkurt - 19 gün önce
Ürünleri masaya bırakırken ses yankı yapıyor çok gürültülü bir video olmuş yarıda bıraktım :(
Leyla Kaya
Leyla Kaya - Aylar önce
Kameran çok uzakta kalmış.
ECE ÖZDAMAR
ECE ÖZDAMAR - Aylar önce
Çağla hanim merhabalar ben cok beğendim cok faydali güzel supper bi video olmus hatta . Ben 2. Yani yarim yarım hatali olmayan makyaji cok cok beğendim kirpik bi kessek . Bastan sona müthiş faydalı olmus 💎💄💍👑👜👡👝💜💜💜❣💟💝💞💗💖💥💣🖤💅
Dilek Hasgül
Dilek Hasgül - Aylar önce
Ne yanlış makyajı demiyoki yüzüm gozkapaklarim dişlerim estetik yüzüm dolgularla dolu hiç inandırıcı değil bide yüzünüz makyajsız halde makyaj yapmiyorsunuz hiç inandırıcı ve samimi değilsiniz
Betül Kaynar
Betül Kaynar - 2 aylar önce
Sen iki halinle çok güzelsin çağlam yaa 😙😙😙😙😙 ama öğrettiğin guzel seyler icin teşekkür ederim kendi adıma ❤
Beren Beren
Beren Beren - 2 aylar önce
O nasıl farın kapağını örtme 😂😂😂😂
SEMA KARAKUŞ
SEMA KARAKUŞ - 2 aylar önce
Yanlış makyaj daha hoş durdu nedense 😊
kafiye yılmaz
kafiye yılmaz - 2 aylar önce
gercekten yakısmıs:)
Yüsra Yukselen
Yüsra Yukselen - 2 aylar önce
Çok dogru olmuş🙏
Merve Aksu
Merve Aksu - 2 aylar önce
Ama sen yanlis makyaj yapincada guzelsin ki 💕😬
Ebru Özdemir
Ebru Özdemir - 3 aylar önce
Kadın yanlış makyajda bile çok güzel oldu😍😍
Fatma Mutlu
Fatma Mutlu - 3 aylar önce
Bence fazla yüzüne makyaj yapma çabuk yaşlanırsın
Aylin Ablak
Aylin Ablak - 3 aylar önce
peki hatalı makyajın daha güzel duruyor olması...
naza m-ova
naza m-ova - 3 aylar önce
Vallahi yalnis dediginiz makyaj daha buyuk ve sexy gosterdi gozunuzu... sihay kalem gozu kucultmez bence..her halinizle guzelsiniz ama 💋😍😍😍
günes
günes - 3 aylar önce
Kadalaaaa caglaaaa ne yapsannn erkekkkk gibisinnn
Ümran TURAN
Ümran TURAN - 3 aylar önce
hata diye sürdüğün far nasıl yakıştı😀
maya muya
maya muya - 3 aylar önce
Soldaki hatali makyaj bile cok yakisti :))))) demek ki guzelsek hersey guzel duruyor:)))
Melek K
Melek K - 3 aylar önce
seni izlemeyi seviyorum çünkü amatör değilsin doğru bilgiler veriyorsun
Anar Mamedov
Anar Mamedov - 4 aylar önce
Salam Çagla
F.M Aliz
F.M Aliz - 4 aylar önce
But it was the fashion at that time as I remember .light blue eyeshadow with pink lipstick 🤣🤣🤣 so thin eyebrows and we were like a Christmas tree😂😂😂😂. Please bring the camera a little near to your face it is soooooo far
nil Parlak
nil Parlak - 4 aylar önce
Çağla hanım negatif faydalı geri bildirimleri görmezden gelmeniz öğrenmeye açık bir zihin yapınız olmadığını gösteriyor.. biliniz istedim.. sadece begenenleri begenmeniz oldukça itici.
Sema Akyıldız
Sema Akyıldız - 4 aylar önce
Yaptığınız yanlış makyaj ne yazıkki çoğu kuaförlerde gelin makyajı oluyor işi bilmeyen badana yapıyor gelin o gözlerle 5 metre öteden far gibi çakıyor insana bu vıdeoyu kuaför makyözleride izlemeli mutlaka çok yararlı vıdeo olmuş teşekkürler 😊🧚🏻‍♀️
Pink Dream
Pink Dream - 4 aylar önce
Caglacigim yıllar gecse de halen cok guzelsin ve estetik gorunuyorsun.Yillar eskitmemis seni sekerim tam gaz devam video cekimlerine👌❤
Not:Bu arada sacma sapan yorum yazanlara da atifta bulunayim. Çağla'nin makyajli cikmaya ihtiyaci yok .Kimi ne icin kandirsin boyle birsey icin prim yapmasini gerektiren bir durumda yok.
Yorum yaparken bu videoyu Cagla degilde, kendin cekiyormus gibi edasi ile yorum yapin.Olmasi gerektigi gibi ve cekim sadece biraz yakin plandan cekilse daha iyi gozukebilirdi.
Sevgilerimle Çağla
Nuray KARAN
Nuray KARAN - 4 aylar önce
bence sen her halinle mükemmelsin... sana bayılıyorum... yanlış teknik demişsin ama olsun biz seni o makyajla beğendik ve sevdik hani derler ya çuval giyse yakışır sen yüzüne çamur da sürsen çok güzelsin çuvalda giysen yine güzelsin yine güzelsin ;)
Solution
Solution - 4 aylar önce
Sol taraf her zaman yapilan günlük makyaj
Sag taraf daha cok cennet mahallesi makyaji gibi 😂
Bu arada cidden cok uzakdan cekilmis
Bitsede gitsek Artık
Bitsede gitsek Artık - 4 aylar önce
Şimdi senin gözünün büyümesinde hiç bir medikal dokunuş yok yani değil mi 😁😁 tabi tabi sevgili Çağla 🤣
Hll G
Hll G - 4 aylar önce
Yani çokta makyaj biliyorum deme bence
Gunel Nesirova
Gunel Nesirova - 5 aylar önce
Vidyo herzamanki gibi harika olmuş haklısınız yalnış makyaj çok küçük göstere bilir gözü ama yalnız makyjla yok kaşın kaldırılması göz altında falan birtakım işler görülmüş yalnış anlamayın ben sizi beyenerek izliyorum sadece söyleyim dedim
violist
violist - 5 aylar önce
kamera uzak, söylenende bir mantık yok ve uygulama da gayet kötü... göz devirmekten izleyemedim
Naz Ka
Naz Ka - 5 aylar önce
Alnındaki saça ne olmuş öyle kel olmuş gibi
almina emir
almina emir - 5 aylar önce
Aynı eleştiriyi bende yapacam malesef uzak çekim olmuş net goremiyoruz. 😑🙄
Tuğba Zeyrek
Tuğba Zeyrek - 5 aylar önce
Valla hatalı dediğin makyaj yüzünü daha güzel gösteriyor
Merve Umut
Merve Umut - 5 aylar önce
Videoyu beğendim. Kamera yakın çekse de bisey diye değişmezdi. Zaten detaylı bir makyaj yapmıyor. Sadece yanlışları gösteriyordu. Ve mavi farin yakışmadığı uzaktan da belli oluyor.
Pelin vvv
Pelin vvv - 5 aylar önce
bir insana makyaj hataları bile yakışır mı ya
kamel fb
kamel fb - 5 aylar önce
Çağla hanım siz eskiden daha koyu esmerdiniz.Şimdi cildiniz daha açik ne kullandiniz acaba krem vs... bilgi verebilir misiniz?
Gizem ultraslan
Gizem ultraslan - 5 aylar önce
Mavili daha iyi oldu bana göre
Gizem ultraslan
Gizem ultraslan - 5 aylar önce
Kaşlarının uç kısımları biraz fazla ince sanki
yağmur derin
yağmur derin - 5 aylar önce
hala yağlı ciltler için bı video gelmedi yaa 😞😞
E.S.E.R M
E.S.E.R M - 5 aylar önce
Sana bayiliyorum.moral veriyosun.bende kendi makyajimi tam olarak bulamadim.azerbyacandan sevgiler sana güzel Anne güzel kadin
evrim bacacı
evrim bacacı - 5 aylar önce
İbreti alem ve Allah rızası için yapılmış bir video olmuş resmen 👏
Yeliz Yılmaz
Yeliz Yılmaz - 5 aylar önce
Az daha uzak çekeydiniz çok yakın olmuş bu
Ceren Çetindag
Ceren Çetindag - 5 aylar önce
Beğendiğim tek esmer kadın hele o köprücük kemiklerinize hayranım. 😍😍
Ezgi Korkmaz
Ezgi Korkmaz - 5 aylar önce
Cagla hanim omuzlarim dusuk ve dar ve ne giysem kendimi mutlu hissetmiyorum proporsuyonuma uygun nasil giyinmeliyim ? Sizden bir de bu konuda video bekliyorum . Cekerseniz cok sevinirim
Betül Civelek
Betül Civelek - 5 aylar önce
Gözünüzün içine siyah kalem çekince gözünüz yok oldu 🙄cidden baya fark ediyomuş😆😄😊
Peri Su
Peri Su - 5 aylar önce
izlemedeyim hep sizi
Betul Durgut
Betul Durgut - 5 aylar önce
Saçmalıyorsun. Yanlış hatalar diyorsun ama sende kendinden tonlarca açık kapatıcı sürüyorsun sonrada ben böyle seviyorum diyorsun. İnsanlarda öyle seviyordur belki? Hayır sinir oldum. İstediğimiz gibi mavi mor kırmızı turkuaz renklerini kullanabiliriz. Bu bir hata değil seçim. Fondöten konusunda evet haklısın çok açık olunca hoş olmıyor ama geri kalan kirpik, far, kapatıcı , Kaş. Karışamazsın......
Beyza Ocakhanoğlu
Beyza Ocakhanoğlu - 5 aylar önce
hemen hemen her makyaj videosunda kullandığınız siyah makyaj çantasının markası nedir acaba ya da bilen var mı?
Meleksima çifci
Meleksima çifci - 5 aylar önce
Anlayan anlıyo süper video olmuş👌
Merve KÜÇÜK
Merve KÜÇÜK - 5 aylar önce
2 senedir kendi yuz tonuma göre fondöten arıyorum yok bana göre fondöten yok😟😟😟
Tugce Gül
Tugce Gül - 5 aylar önce
O kadar guzelsin ki hatali makyaj bile guzel duruyo 😂😂
Özlem Selyani
Özlem Selyani - 6 aylar önce
Valla ikisi de yakiştı ki ☺
malessia Y
malessia Y - 6 aylar önce
bence bilerek uzaktan cekim ki farki gorebilelim diye zaten herkes nasil makyaj yapacagini biliyor bir milyon tanr blogger eklemiş, karşıdan iki farklı makyajın nasil durduğunu gösteriyor... bir tanesi eski moda ve herkesin bu nasil makyajmis yav dedirten bir makyaj öbürü kendi suratina uygun olan bir makyaj.... herseyin oldugu gibi makyajinda belli basli kurallari yapılışlari var sonucta
Lugesya Aysegul
Lugesya Aysegul - 6 aylar önce
Cekimleri yakin yapabilirmisiniz cok uzak
Deniz ARIKAN
Deniz ARIKAN - 6 aylar önce
Çok tatlısıniz. Ama çok özensiz bi video olmuş. Kullandığıniz ürünleri kullandıktan sonra fırlatıp atiyorsunuz. Bu her video için geçerli sevilesi kadınsıniz ama bu durumlar videoda hoş durmuyor. Bir de cidden makyaj üzerine makyaj yapmamalısınız
soso YX
soso YX - 6 aylar önce
ASMR yapmalisinnnn mutlakaaaa
Nazli Demircioglu
Nazli Demircioglu - 6 aylar önce
Ćağla yine cirkinlesmedin vallaaa
Kadin İle Güzellik
Kadin İle Güzellik - 6 aylar önce
E bu makyaj cennet mahallesi sultan makyajı😂😂😂
sibel kurtulus
sibel kurtulus - 6 aylar önce
Makyaj videosu ama yakin cekim değil..
Elif Şilda KURT
Elif Şilda KURT - 6 aylar önce
bakır parlatma videosu evde kendin yap
özlem /
özlem / - 6 aylar önce
Yararlı bir video olmus tesekkurler cidden kamerayida az yakina alirsak tadindan yenmez 😍🐞
Neslişah Akgün
Neslişah Akgün - 6 aylar önce
💕
tbilisi tbilidi
tbilisi tbilidi - 6 aylar önce
Canım mehraba çağla bir gün saç modelleri nasıl yapabiliris çekermisin
Aysel Ay
Aysel Ay - 6 aylar önce
Iyide hatali dedigi gozu daha buyuk ve cekik durduuu?? Ve daha guzel olduuuu sag taraf kucucukkk :(
Özlem Özkan
Özlem Özkan - 6 aylar önce
sağ taraf daha güzel oldu bence
Le bosse koklu
Le bosse koklu - 6 aylar önce
Cagla Hiristiyanmi
Nesil Husein
Nesil Husein - 6 aylar önce
Çağla hanim Bulgaristandan da izleniyorsunuz doalliginiz vi yapmacik degil de oldugunuz gibi hatalarinizi bile eylenerek paylaşmaniz cok tatli ve cok sevecen ....gerçi biz Bulgatistanda yaşayan Turkleri pek sevmiyor Turkiyeli Tűrkler ama ...😘
Asli
Asli - 6 aylar önce
o gri sisedeki fondoten 185 dolar :)
Hilal Karakaya
Hilal Karakaya - 6 aylar önce
Çağla Hanım bence önerileri dikkate alırsınız çünkü çoğunluk aynı fikirde. Göz makyajı diyorsunuz kamera sanki uzay çekimi yapıyor. Kirpik vs ayrıntıları göremedik. Yakın çekim sadece yan taraftan yapmışsınız adam akıllı farklı anlayamadık. Seste de bir sıkıntı var kulaklığım bozuldu sandım vallahi. Lütfen bunları ciddiye alın.
ravzam11
ravzam11 - 6 aylar önce
Valla açık ten rengi size daha çok yakışıyor,gözlerinizin içine siyah kalem çekmenizde yakışıyor.bence iki tarafta olmamış çok hatalar var
Rana K.
Rana K. - 6 aylar önce
Ve yine mükemmel bir video😍
Dudemir
Dudemir - 6 aylar önce
Bu kadını çok seviyom ya 😍
figen sultan
figen sultan - 6 aylar önce
Supersin canim...
Funda Karaca
Funda Karaca - 6 aylar önce
O kadar güzelsiniz ki olmaması gereken makyaj bile tek bakıldıgında güzel durmuş, bi acaba dedirtti ☺️😂
Meltem Şahin Güven
Meltem Şahin Güven - 6 aylar önce
Kabul edin yanlış diye yaptığınız makyaj daha güzel oldu 😁
Pınar
Pınar - 6 aylar önce
Abla yanlış olan daha yakıştı 🤔👍🏻
brc gvn
brc gvn - 6 aylar önce
Guzel insan iyi kalpli çağla scs
Su Perisi
Su Perisi - 6 aylar önce
Karşılıklı abone olmak isteyenlere kalıcı obone olunur
All İnclusive
All İnclusive - 6 aylar önce
aslında yanlıs olan taraf türkiye güzeli oldugun makyajla tam olarak aynı degil orada çok fenaydı yani snlatılmazdı bu yaptıgın onun yanında harika kalırdı, keske o zamanlarda kendini proflara gosterseydin ce onlar yapsalardı boylelikle 20'li yaslarında bile kendine nazır olan mükemmel makyajını bulurdun.
Hilâl.
Hilâl. - 6 aylar önce
Kadın yaşlandıkça güzelleşiyor ❤
Kübra Özdemir
Kübra Özdemir - 6 aylar önce
ben sağ tarafı daha çok begendim
Arzu Araz
Arzu Araz - 6 aylar önce
Mobeseden cekseydin abla
Dilek Yardimci
Dilek Yardimci - 6 aylar önce
her iki tarafta güzel oldu 😊 aslinda
hazal kaya
hazal kaya - 6 aylar önce
Her sey cok iyi,cok hos da yuzunuzde 1 ton fondoten varken sanki cok az suruyormus gibi yapmaniz cok komik
Snm Csr
Snm Csr - 6 aylar önce
Kamera çok uzakta kalıyo. Hiç birşey göremiyorum
mavi tr
mavi tr - 6 aylar önce
Çekimleri çokta uzaktan yapıyorsunuz az yakınlaştırın ben göremeym 😁
Sevda Akkale - Svd Yapım
Sevda Akkale - Svd Yapım - 6 aylar önce
Insan güzel olunca her ikisi de yakışıyor. Sizi tanidigimda kömür gibi siyah saçlarınız ve o buz mavisi makyajınız vardı. Sanirim ben de liseye yeni başlamıştım. Ama yıllarca o fotoğrafı sakladım. Belki hala bir yerlerde duruyor. Bir gün öyle yapmak istiyorum diye . Harika bir paylaşım teşekkürler.
Denis
Denis - 6 aylar önce
Dogru makyajinizda kullandiginiz urunleri yazsaniz cok iyi olurdu.
Esra T.
Esra T. - 6 aylar önce
Kusura bakma caglacim ama sadece makyajla böyle hollywood tarzi badem gözlere sahip olamicani biliyoruz.
Ayrica nedemek göz alti kreminde yapilacak fazla yalnis yok yillarca fondotönünden nerdeyse 10 kat daha acigini kullandin.. yani baskasi deseydi bunu hadi neyse de..
Gozde Mert
Gozde Mert - 6 aylar önce
Ah be çağla biz seni yanlış dediğin makyajla az mı izledim show tv de 😂
Leyla Isgandarova
Leyla Isgandarova - 6 aylar önce
ÇAĞLA HANIM MAKYAJ SÜRERKEN RENKLERİN NUMARALARINI VE MARKALARI SÖYLEMENİZ GEREKİR AMA
za esen
za esen - 6 aylar önce
Bir makyaj videosu neden bu kadar uzaktan cekikir ki? Detaylar kayip!
Юлия Риадчик
Юлия Риадчик - 6 aylar önce
bi taraf 18lik kız diğer taraf 60 yaşındaki teyzenin makyaji makyaj insanın yaşını bile büyütüp kucultebiliyomus görmüş olduk
Duygu Bulut
Duygu Bulut - 6 aylar önce
kendinize yakıştığınızı düşündüğünüz rujun markası ne acaba (hani ilk sürdüğünüz)?
lena hitz
lena hitz - 6 aylar önce
kullandigin ürünleri aciklama bölümüne koysaydin keske. birkac ürün cok hosuma gitti
olcay gür
olcay gür - 6 aylar önce
Bence ikisi de oldu yani.
Murat Tümer
Murat Tümer - 6 aylar önce
Feratlar ve küpekler giremez
Benböyleyim Ben
Benböyleyim Ben - 6 aylar önce
Çağlavyuuuuuuu🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️
zülal akan
zülal akan - 6 aylar önce
allık seçimi yada uygun fiyatlı allık videosu gelir mi acaba :)
Talha Balcı
Talha Balcı - 6 aylar önce
Yetmedi mi televizyondan kaldırdığınız ya
Sonraki