Alişan ve Buse Varol özel hayatına dair bilinmeyenlerini anlattılar

581
194
 
YORUMLAR
Hamidee Bayrak
Hamidee Bayrak - Gün önce
Çok iticisiniz gerçekten
xemgin ciya
xemgin ciya - 3 gün önce
ERDOGAN YALAKACISI ALISAN KEMIKCI
garimim
garimim - 12 gün önce
Dalga geçmek için girdim video ya alişan ve buse nin hayatlarına dair bilünmeyen bişey mi var ki? Hiç sırları kalmamış hdrşeyleri internette insanın bi mahremi olur ya bu ne
ESMA BAYAR
ESMA BAYAR - 16 gün önce
Herkeze dil uzatıyorsunuz donup kendınıze bakın bi gecmişinizde ne iğrenclikler var görmezsiniz
Cute Word
Cute Word - 21 gün önce
Midem bulanıyor şunları görmekten :/
Katerina Chernyshev
Katerina Chernyshev - 26 gün önce
Ya bi yeter ya. Evliliğin bu kadar proje haline getirilmesi tuhaf.
Cirkin kral
Cirkin kral - 26 gün önce
Alisan malin iyisini biliyor ne guzel vuruyordur mala
Nurahsen Kocoglu
Nurahsen Kocoglu - 28 gün önce
Artık şunları görmekten bıktım ya evlenmeleri olay hamileliği olay heryerde bunları görmek boğdu artık gidip evinizde oturun özel hayatınızı hiç merak etmiyoruz yeter artık yeter
Esra Bal
Esra Bal - 29 gün önce
Etsiz sarma olmazmış bak hele Turkiyede kadınlar taştan bile yemek yapıyorlar olmayınca bişey.
Yalnız kız
Yalnız kız - 29 gün önce
Ece tatlisim seviyoruz seni 😊😊
Abbas Taha
Abbas Taha - Aylar önce
Benimsedik çünkü onun kadar doğal ve tatlı ve sanki senelerdir onun yanında görüyorduk sanki .
gunay Ildirim
gunay Ildirim - Aylar önce
Bunlarin evliliğinde bilinmeyen kaldı mı ?
Akif Akif
Akif Akif - Aylar önce
sanane ne aşermiş ya ne sacma sorular
Emine Dogan
Emine Dogan - Aylar önce
Buse cansin canim benim
Muzeyen Ucer
Muzeyen Ucer - Aylar önce
Hep mutlu olun
seda entemiz
seda entemiz - Aylar önce
Bitek Buse doğuruyor.. Kimsenin çocuğu yok bitek bunların olacak ya ondan bukar abartıyorlar.. Severek izledim Cennet mahallesini bile bazı kanallarda gördümde kapatıyorum nie sırf bunlar war die biribin olması yeterli 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Ceren Candemir
Ceren Candemir - Aylar önce
Özel hayatlarının bilinmeyenleri derken bilinmeyen bir şeyleri mi kaldı sanki? Her şeylerini paylaşıyorlar
Tulay Polat
Tulay Polat - Aylar önce
Özellikle sesini kıstım ve açtım videoyu hiç bir zaman bu ve bunun gibi magazinsel insanların hiçbir durumlarını olaylarını izlemem dinlemem hiçde merak etmiyorum beni hiç ilgilendirmiyor hiçbir hayranlıkta duymuyorum benim için dışarıda yolda yürüyen vatandaştan hiçbir insan üstünlüğü yoktur olamazda bu tür programları asla tasvip etmiyorum gereksiz boş programlar
Azra Onan
Azra Onan - Aylar önce
5:13 Ece Erken: Bana ne zaman söyledin? En son mu söyledin? Nasıl bir özgüven ya kardeşim olsa sormam bu saçma soruyu
Selen Recepoğlu
Selen Recepoğlu - Aylar önce
ünlüler dünyasında yer edinemeyen, yer edinmeye çalışan yapmacık ece
Turkıye Azerbaycan
Turkıye Azerbaycan - Aylar önce
Arkadaş 83 kqla başladim hamileliye aralikda 72 kqa düsdüm şu an 24 hafta 6 gün 1 şubat son gün gebelikde hayla 83 kiloyum bebeşim kiz ve cok mutluyum NASİL DUA İSTİYODUM KİZİM VAR DEYEN TÜM ANNELERDEN BİR TANE OQLUM VAR ELHAMDULİLLAH dua eden her anneye minnetdarim
Cano Varo
Cano Varo - Aylar önce
Yine mi bamyaaaaaa 😔😔😔yine mi Buse😔😔
sum s
sum s - Aylar önce
Buse ne kadar gercek, samimiii. Bu iki kadinin arasinda baya orginal yani
güz gülleri
güz gülleri - Aylar önce
ayy bi tek bana mı itici geliyo bunlar karı koca😝😝
Nilgün Korkmaz
Nilgün Korkmaz - Aylar önce
Bilinmeyen bir şeyleri kaldı mı acaba da çıkmış anlatıyor.
Emrah Yücel
Emrah Yücel - Aylar önce
Sosyal medya ve youtubetta görmek istemediğimiz çift booo geldi
Esra Mert
Esra Mert - Aylar önce
Ne kadar giciksiniz ya bize
ene sizden gormemisin seyi olmus
Ceteris Paribus
Ceteris Paribus - Aylar önce
Porno cekip xhamstera yukleyin gostermediginiz ne kaldiysa gosterin, rahatlayin da susun...
JustTürkTR
JustTürkTR - Aylar önce
Ece erlen hayranıyım ece ailece seni çok seviyoruz
JustTürkTR
JustTürkTR - Aylar önce
Ece erkenle bircan nın programi çok güzel ikiside ekranlara çok yakışıyor çok ta güzel anlaşıyorlar hep onlaŕı izliyoz
JustTürkTR
JustTürkTR - Aylar önce
Ece erken çok onceleri şımaŕik gibi göruyorduk ekrandan ama artık anne okunca çok uslu terbiyeli işinde gücü de hanım hanımcık bir akilli bir sunucu
Lara Derya
Lara Derya - Aylar önce
Sacmalama Ece ,3kg bebege 35 kg mi alinir,senin ki hamilelikten degil zengin koca kapakladim sevinciydi;)))))Ben bir hafta cok mutluydum habire recelle sogani birlikte yiyordum ve cokkkk lezzetliydi,millet beni hamile zannetti oysa ki ben mutluydum;))))) yani insanlarin acili neseli mutlu oldugu durumlarda yemesi bile degisiyor,kimi kilo alir kimi zayiflar
ebubekir nergiz
ebubekir nergiz - Aylar önce
Tabi umrunda olmaz . Evlenmişsin alışan garibim parayı senin hesabına yatırıyordur. Seni patron yapmıştır . Ne diye umrunda olsun
I34anbulunRuhu
I34anbulunRuhu - Aylar önce
Tuh bunlar cikmasalardi program a keske yarin bugun bosanma bilmrm ne haberleri gelir
Nurhan Mavriqi
Nurhan Mavriqi - Aylar önce
Aklınız varsa Eceden uzak durun. Evli evine köylü köğüne......
Yellow Red
Yellow Red - Aylar önce
ece’nin çağlayı kıskanması peki
Ehtiram Hüseynov
Ehtiram Hüseynov - Aylar önce
Haqq eliyib size gorgusuz deyirler ele bil dunya meselesini hell edirler
melola
melola - Aylar önce
Bircan aşırı kıskanç
mira rustam
mira rustam - Aylar önce
Allahin bir biri icin yaratdigi insnalari karsilasdirdigin da sanki yillardir bir birin taniyormus kimi oluyor. Allah mutlu mesut etsin. Bebeyinizi de sag salim kucaginiza alin insaAllah.
Alii Pnr
Alii Pnr - Aylar önce
Ben bu kızı çok begeniıorum çok kibar asil sewimli gelio
Yks 2019
Yks 2019 - Aylar önce
Cocuk şubatta değil aralıkta falan dogucak bence erken dogum
Yks 2019
Yks 2019 - Aylar önce
+NABA Alturkmaniye bilmem öyle doğdu ayrıca ne var ki erken doğunca birsey olmuyor
NABA Alturkmaniye
NABA Alturkmaniye - Aylar önce
Yks 2019 neden oyle deyoursun ALLH korusun
Helin Helin
Helin Helin - Aylar önce
Alisanla busenin bilinmeyenleriymis basliga bak bilinmeyen neleri varsa bi g.tlerini acip gostermedikleri kaldı geri kalani gozumuze soktular cok merakliyiz sanki size unlu olmaya calisan iki ünsüz salak
Mira A.
Mira A. - Aylar önce
Gercek aski ve ruh ikizini buldugu zaman insan hakikaten böyle oluyor. Zamana birakalim daha iyi tanisalim diye birsey yok. Bazen yanindaki insani yillar sonra hic tanimadigini fark edebiliyorsun ama ruh ikizini buldugun an anlarsin dogru insan oldugunu. O yüzden erken evlendiklerini felan düsünmüyorum, kismetmis olmus diyelim :-) tek sorun medyatik bir cift olmalari, bu yüzden cok sorun cikabilir ama umarim bunu iyi idare etmesini ögrenirler.
leylaaa cancan
leylaaa cancan - Aylar önce
Katiliyorm aynen
*** ***
*** *** - Aylar önce
03:03 Dağıtıyorum annem topluyor, bizim Hava abla var o topluyor : ))))
Гюнай Алиева
Гюнай Алиева - Aylar önce
Ece butun gununu saatini bunlarla keciriyo gua habersiz ne aseriyo ne kadar almismis..o gun kendisi diyordu 8kl almis..reklam yinede reklam
Birsen Basar
Birsen Basar - Aylar önce
Bunlari niye cagirdiniz yaa
I Met God, Shes Black BWIG
reklam para gösteriş
mustafa takar
mustafa takar - Aylar önce
Adamlar herseyi sosyal medyada paylasip göz önunde yasiyorlar hala bilinmeyenlerini anlattilar diye baslik atiyorsunuz. Yuh! Pes !
Esmıra Babayeva
Esmıra Babayeva - Aylar önce
Sen buse asla konuşdurma hec kimi bana sorarsan sen gel o eceyi yolla otur onun yerine. Bebeyine sütü reklam arası verirsin. Bircanda dadılık yapar🤗🤗🤗
Esmıra Babayeva
Esmıra Babayeva - Aylar önce
Şaşırırdım gelmeseydin buse. O programa. Yarın hastaneden direkde gelirsen şaşırmam
Zynp enfl
Zynp enfl - Aylar önce
Buse ne kadar kapali giyinmis.Digerlerinin yaninda çok asil duruyor
Lara Derya
Lara Derya - Aylar önce
+Asiye Kucuk aynen
Asiye Kucuk
Asiye Kucuk - Aylar önce
Lara Derya aynen o hikayeyi bende takip ediyorum mesut bildiğin enayi bile bile kabul etmek
Lara Derya
Lara Derya - Aylar önce
ne alaka kapali giyinen ne o..lar var,dün daha Esre Erol un programinda bir türbanli ayni anda 3 erkegi idare ediyor hem de evliyken ve sevgilisinden cocugu var kocasindan degil
Aıjsjs jzkakakıaa
Aıjsjs jzkakakıaa - Aylar önce
Zynp enfl ne alaka size hesap mı verecekler özgür iradeleri
Rabiya Tunc
Rabiya Tunc - Aylar önce
Yazın bikinili pozları çarşaf çarşaf magazinde idi havalar soğudu ya ondan dır😋
Sinan Zeren
Sinan Zeren - Aylar önce
4 gıcık bir
Suna Gün
Suna Gün - Aylar önce
İkiside çok yakışiyorlar çok seviyorum sizi
sese . ?
sese . ? - Aylar önce
Herseyini paylasiyolar bilinmiyenlerimi kaliyor
Nur Karataş
Nur Karataş - Aylar önce
Bu çifte bayılıyorum çok samimi mutluluklar maşallah kalpleri de çok temiz
Maya Jojo
Maya Jojo - Aylar önce
Çok şükür güzel yorum geldi
Leyla Aydemir
Leyla Aydemir - Aylar önce
Ece çok değişmiş ya eskiden daha iyiydi sanki ne oldu bu kadina
Öykü Masal
Öykü Masal - 24 gün önce
Leyla Aydemir hamile
Nzn *
Nzn * - Aylar önce
Alisanla buse : size tavsiyem eceden uzak durun ! Sizi acayip kiskaniyor okadar belli oluyor ki buseye cok gicik oluyor
Ayka Zayka
Ayka Zayka - 20 gün önce
bencede oyle
Nzn *
Nzn * - Aylar önce
+Sevinc Neviyeva ece Daha beter cunku Her gun onlarla sadece kurnaz belli ettirmiyo bircan da cok ele veriyo ece gibi gizleyemiyo kiskancligini
Nzn *
Nzn * - Aylar önce
+Rüveyda Özdemir anlarim ben. Sadece belli ettirmiyo
Sevinc Neviyeva
Sevinc Neviyeva - Aylar önce
Ece o kadar hiss olmuyoda.Bircan hic cekemiyo onlari beraber gorunce.Kiza lafi dolndiri laf atiyo
Rüveyda Özdemir
Rüveyda Özdemir - Aylar önce
Nzn * nerden anladın
Melek Funda Paksoy
Melek Funda Paksoy - Aylar önce
Buse'cim hamilelik çok yakıştı sana Allah nazarlardan saklasın.
Daha dün gibi
görkemli konvoyla sitemizden gidişin hayranlıkla balkonlara dökülmüştü herkes..
Allah mutluluğunu daim etsin🙏 her zaman kendini bilen iyi taşıyan bir kızımızdın.❤️❤️❤️
Arzu Cort
Arzu Cort - Aylar önce
2
begüm güzel
begüm güzel - Aylar önce
Eve gelen misafire çay koymak hamaratlık olmuş ilginç annem yıllarca hem tümgün işte çalıştı hem temizlik hem yemek hem derslerime yardım etti kahvaltı hazırlamadığı bir günü hatrlamam ünlülerin anneliğinde ne var her şeyi yardımcıları yapıyo şoförleri var imkanı olan her şeyi yapsın tabii ki herkes kendi maddi gücüne göre ama ben süper kadınım anneyim imajını yemiyoruz👎🏻
Mertcan_ Ross
Mertcan_ Ross - Aylar önce
O kadar hakli bir yorum ki..
sese . ?
sese . ? - Aylar önce
+Yks 2019 fakirlikle ne alaksi var bizde yapiyoruz
miray erdemir
miray erdemir - Aylar önce
Annenize helal olsun🤗😇😍👏
Lara Derya
Lara Derya - Aylar önce
kahvaltiyi bari sen hazirlayaydin bacim
Lara Derya
Lara Derya - Aylar önce
bu arada baban ne halt yedi,kahvede kumar mi oynadi,genelde bizim erkeklerin yedigi halttir
ravzam11
ravzam11 - Aylar önce
Sanki altın doğuracak
Vasif Mustafalı xoş bext olusum la
Zatən cocuklar alıtın dan da dəyərli olmalı
ravzam11
ravzam11 - Aylar önce
ufoloji lok 🤣🤣
ufoloji lok
ufoloji lok - Aylar önce
😂😂😂
ravzam11
ravzam11 - Aylar önce
Yks 2019 çocuk çocuktur salak salak konuşma,fakir ailelerin çocuklarına kurban ol sen
Yks 2019
Yks 2019 - Aylar önce
Zengin ailenin ilk cocugu fakir bir ailenin 2.cocugu gibi mi tepki versinler ?
Ayşegül Engin
Ayşegül Engin - Aylar önce
Hey Allahim ya yeter nolur başka haber yokmu başka konuk yokmu ya bayiyosuniz artık Bu kanalın sahibi bunları gormuyomu .magazinde alisan ve buseden başka kimse yokmu yaa
Diyarcan Caglar
Diyarcan Caglar - Aylar önce
👍
Ayşegül Engin
Ayşegül Engin - Aylar önce
+Diyarcan Caglar ozman sende başka yorum Oku sanane benim yorumumdann
Diyarcan Caglar
Diyarcan Caglar - Aylar önce
Sana ne git başka kanala yada git baska magazin dergisini oku ya da net te gir . Sana ne herhalde magazin programın sahibi gayet haberdar dir nedir bu ya
Sonraki