Takım Yarışı | 9. Bölüm | MasterChef Türkiye

1 126
163
 
YORUMLAR
Ayça duru Özcan
Ayça duru Özcan - 6 gün önce
Masterchef de kısırla poğaça yapıyolar saka gibi köfteyle patates kızartması yapsaydınız aq
Dombraaa öztürk
Dombraaa öztürk - 18 gün önce
Senin yaptığın yumurtalı köftenin ben olum siz nasıl orda yarışmacı olarak seçildiniz ark yha ulan bilsem bu kadar beceriksiz var bende katılırdım olucak iş mi şimdi ...kızgın yağa yumurtayı dökersin döktüğün gibi pişen yumurtayı hemen köfteyle harmanlarsınnn benim işim diyip duruyorrr angut mehmettt bişiii görmediniz mi hiç
千ㄥㄩ爪丨几乇几丂乇 ツ
Yüzük polemiği yüzüğe evet haydi çocuklar tv8 binasını basalım :D
Mir Far
Mir Far - 28 gün önce
ayyy hakan ve uğur gerçekte karşıma çıkıp bu artistliği yapsanız keşke bana. yemez ama. kamera delikanlıları.
Love Lok
Love Lok - 29 gün önce
mehmet irencsin
Love Lok
Love Lok - 29 gün önce
niye sürekli ouu ouu diye tepki veriyolar .
Talha Usta
Talha Usta - 29 gün önce
Murat yalancı biri
Hilal 1D&Z
Hilal 1D&Z - Aylar önce
32:04 hakanin kirdigi yer
Masterchef BurKer
Masterchef BurKer - Aylar önce
Kerem&Burcu
Enes Alpaslan
Enes Alpaslan - Aylar önce
gerizekali beyinsiz o.c murat
Deren Gömeci
Deren Gömeci - Aylar önce
35:47 özlem'in bakışı :D
Bora TİLEYİ
Bora TİLEYİ - Aylar önce
Uğur kardeşim o gözleneni neden belertiyorsun
Kübra DOĞAN
Kübra DOĞAN - Aylar önce
Ben şaka yapmıştım zaten dodwlfkd xmc
Kübra DOĞAN
Kübra DOĞAN - Aylar önce
Ya bu Mehmet salak aq
Recep Cesuoglu karacali
Recep Cesuoglu karacali - Aylar önce
Kadınlar açık ve dağınık saçla yemek yapıyorlar çok saçma
ss sk
ss sk - Aylar önce
31:20 Eslem? Çok hijyen anacim masallah :))
dark blue
dark blue - Aylar önce
Şaka yapmıştım ben -murat ya fşwlgööwöföe
Enes Ali
Enes Ali - Aylar önce
😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛
murat Özcüler
murat Özcüler - Aylar önce
lsıegfğowesjopejeg murat adamdır
Sinan Tarik Topuz
Sinan Tarik Topuz - Aylar önce
Çok güzel bir program devam eder O SES TÜRKİYE gibi SURVİVOR gibi
Rauf Seyidcamalov
Rauf Seyidcamalov - 2 aylar önce
41:40 oldum lan😂😂😂😂
Zeynep Ceyda Kurt
Zeynep Ceyda Kurt - 2 aylar önce
35:03 😅😅😂
Ömercan Sezgin
Ömercan Sezgin - 2 aylar önce
Amına koyduğumun Kürt Mehmet’i çocuğa bağırıyor
Jet Set
Jet Set - 2 aylar önce
8 dakikada murat chefe soyluyo ugur lafimi dinlemiyor amk chefi ugura laf dinle diyecegine sen aldin sen idare et diyor got . Hepsi reyting hepsi mafialik hepsi sovluk pesinde . Serefsizim chef filan degil bu gotler . Fransisca masterchef e bakiyorum bunu yapsinlar hemen diskalifiye olurlar
Jamila Abdullayeva
Jamila Abdullayeva - 2 aylar önce
Şu eslemin kendini bişey sanması hakan a kahve yapmışmış ona kaldı çünkü en çok iş yapana kahve yapmak
aa cc
aa cc - 2 aylar önce
MURAT=PROGRAMIN TA KENDISI
şükriye toros
şükriye toros - 2 aylar önce
Bu program şu bölüm salakça olmuş şef yemek için seciyor
Nono Nono
Nono Nono - 2 aylar önce
Mehmet ne mal bir insandir ya
Melissa Kılıçlı
Melissa Kılıçlı - 2 aylar önce
Kadının yüzüğüne laf edeceğinize Mehmet’in kıllı kollarına ağda yapıştırın.Gereksiz.
KArA KuZuLaR koç
KArA KuZuLaR koç - 2 aylar önce
Zeynep gel buraya putra şekerli kahve yap ne abe olmasa üstüne atarız
Hüseyin Salman
Hüseyin Salman - 2 aylar önce
murat diyor pudra şekerli istemiş şef toz şeker istemıyor aS:gsGSA:gaSGA
Gamze Kandilci
Gamze Kandilci - 2 aylar önce
takiya gelene kadar su kadinlarin saclarini toplayin....sadece onune bi bandana takmayla olmuo
IYI
IYI - 2 aylar önce
Bu Programm Cocuklar ve Aileler icin uygun degil cünkü cok kavga ve Ahlak disi hareketler icerir ve Insanlara kötü etkiler..
Zaten bu yüzden bu Yarisma Türk TV Yayindan Ceza almistir. Buna benziyen Yarismalar Avrupa ve Amerikadan geliyor onlardan örnek alinarak yapiliyor. Bizim Insanlarimizi kötü etkiliyor cünkü zaman kaybindan baska birsey degil aslinda. Insanlarin bircogu bu gibi yarismalarda kendi islerini bir yana koyup bu sacma sapan Programmlarla zamanlarini öldürüyorlar. Türkiyede herkes öyle yapsa Ülkenin hali ne olacak ? Ülkemizdeki Isleri kim yapacak ? Halbuki Zamani daha iyi degerlendirebilirler mesela Kitab okumakla, Bilgi edinmekle, hayir islemekle ve bircok baska seylerle.
Ben bu TV8 sahibine cok kiziyorum cok batili seylerle Insanlarimizi manipule ediyor. Bizim Insanlarimiz saf ve iyi niyetle olduklarindan burda bilinc altina yerlestirilen rekabet ve Düsmanlik algisini farkedemiyorlar. Avrupa ve Amerika dedigin zaman cok dikkatli olmak gerek cünkü bunlar Dünyaya hicbir zaman iyilik etmemistir. Dünyyayi soymuslar ve Insanlari katletmislerdir herzaman. kendi cikar ve menfatleri ugruna her türlü kötü yola basvurmuslardir. Ne Ahlak nede Insanliklari vardir. Din dersin DInleri Paradir. Ben eskiden bu Batiliari birsey zannederdim fakat gercegi ögrendikten sonra bunlarin Yüzlerine tüküresim geliyor. Biz hicbir zaman bunlara uyamayiz. Bu Avrupalilar ve Amerikalilar kadar Adi Serefsiz, haysiyetsiz, Ahlaksiz, Dinsiz bir Topluluklar gelmemistir. Dünyayi yok eden onlardir biz degil. Bizim Kültürümüzde Insani sevmek saymak vardir. Yaratana karsi kulluk yapma görev vardir, Hayir islemek, faydali olmak, Dünyaya Toplum olarak güzel bir Örnek olmak vardir.
Ali Özdoğan
Ali Özdoğan - 2 aylar önce
En iyi mastercehef adayları
1-murat (AMA CİDDEN YEMEK YAPAN MURAT)
2-burcu

3-hakan
Mahmut Alem
Mahmut Alem - 2 aylar önce
Lan bu neyin kafası Herkes birbirini satıyor 😂😂😂
polad polad
polad polad - 2 aylar önce
Mehmet ve Murat manyak!
Aykut Sarısoy
Aykut Sarısoy - 2 aylar önce
bravo murat kahveyi içirtmedin
uygar gamer
uygar gamer - 2 aylar önce
Lutfen
uygar gamer
uygar gamer - 2 aylar önce
Lutfennnn olunnnn
uygar gamer
uygar gamer - 2 aylar önce
Olduysanız yorumuma like atınnn
uygar gamer
uygar gamer - 2 aylar önce
Uygar gamer a abone ve like atmayı untmayı. Lutfen olun lutfennnn
M. Halil ŞEN
M. Halil ŞEN - 2 aylar önce
hakan yine çıktı abi kesin diyorum eslene yürüyo bu
M. Halil ŞEN
M. Halil ŞEN - 2 aylar önce
uğur sen masterchef sin güzümde hergün birini birgün hepsini boşver devam et aynen böyle
The Rdam North
The Rdam North - 2 aylar önce
O ugur pici kendini ne zannediyo ben onu anlamadim saygi denilen bizey yok daha yeni bebek bezini cikaranlar kendilerinden buyuklere abi bile demiyo vay amk
player ekin
player ekin - 2 aylar önce
mehmet bi bok bilmiyon amına kodugumun orospu evadı
mariposarmy
mariposarmy - 2 aylar önce
Doruk iyi dayandın ben olsam sabredemezdim Mehmet'e. Ne laftan anlamaz adamsın ya. Dinlemiyor bile adam diyor ki daha malzemeleri koymadım daha konuşup duruyor. Insan çıldırır Mehmet'in yanında. Adam Sürekli kendi bildiğini okuyor sinirimi bozdu resmen. 😒
Barışşş oRedWhiteTR
Barışşş oRedWhiteTR - 2 aylar önce
Bu Mehmet ne kadar salak cahil bir adam adam daha koymadım yeni yaptım koyucam diyor bunun tuzu karabiberi acısı nerde diyor gerizekalı laftan anlamaz beni bile delirtti amk
Yerli Şeftali
Yerli Şeftali - 2 aylar önce
esleme bak sen bu nasıl yürümektir ya yavaş amk
Arda Sipahi
Arda Sipahi - Aylar önce
Kime
Weeaboo  Chan
Weeaboo Chan - 2 aylar önce
Nolur Mehmet’i eleyin
Erik Seymour
Erik Seymour - 2 aylar önce
ugur senin kaprisini sikiyim, amcik beyinli sen kominin boku bile olamazsin sen yawsak, ne yapacaksin mutfakta iki kisi ise gelmedi ne yapacan, birakip gidecekmisin isi, yeri geldimi herseyi yapacaksin pezevenk
Sonraki