Mucize Doktor 18. Bölüm 2. Fragmanı

30 938
688
 
YORUMLAR
mokhtar roji
mokhtar roji - 3 aylar önce
Etkileyici bir hikayesi olan güzel bir film
Muhammed Çalişkan
Muhammed Çalişkan - 6 aylar önce
iyiki bu film çıkmış beni etkisi altına aldı
Emir GÜRSEL
Emir GÜRSEL - 6 aylar önce
ARKADAŞLAR SANIRIM SENARİSTİMİZ NAZLI VE FERMANI BİRBİRİNE YAKINLAŞTIRACAK.
SİZCE DE ALİ VE NAZLI NIN BİRBİRLERİNE YAKINLAŞMASI DAHA İYİ OLMAZ MI YA.
ALİ ❤️ NAZLI DİYENLER LİKE
FERMAN❤️NAZLI DİYENLER YORUM
Aurelion
Aurelion - 6 aylar önce
Kim bilirdi ki fermanın corona virüsüne kapılıp ölüceğini :(
Ayşe Alparslan
Ayşe Alparslan - 6 aylar önce
Çok mütiş
EYLENCE TV
EYLENCE TV - 6 aylar önce
Aliden gıcık alanlar🙄
Ardazz karakanat
Ardazz karakanat - 6 aylar önce
su kıvılcım mı ney evını bulun azına vurcam o kım be
Murazi Gulievi
Murazi Gulievi - 6 aylar önce
Kıvılcım adı biryerden tanıdık geldimi
Deniz Sevinç
Deniz Sevinç - 6 aylar önce
Üzmeyin alimi yaa😭
Nazan Subasi
Nazan Subasi - 6 aylar önce
Pis kıvılcım yaaaaa ! Niye aliyi üzüyo😣😥🤔🦁🥔
selcuk özer
selcuk özer - 6 aylar önce
Ayakta alkışlanacak bir bölümdu helal olsun
medine karaman
medine karaman - 6 aylar önce
Ağlatmayın lan alimi
Ayazgünaltılı
Ayazgünaltılı - 6 aylar önce
Ali ağlamalan üzülüyorum ilk bölümünde neden doktor olmak istiyosun dediğinde o anlattıklar 💔😭sel
Sen Ben
Sen Ben - 6 aylar önce
Herkesin emeğine sağlık böyle diziler görmek istiyoruz çok teşekkür
Arda Kılıç
Arda Kılıç - 6 aylar önce
Nazlı hemende sinirleniyor
•_Zizzy_•
•_Zizzy_• - 6 aylar önce
Ya neden fermanın
(☆_☆)müthiş sözcüğü dillere destan? :)

Ali: ferman =⚠😵ölüm
Ferman: müthiş 😱
COMMENTMAN
COMMENTMAN - 6 aylar önce
👍👌
ZEYNEP OZDEMIR
ZEYNEP OZDEMIR - 6 aylar önce
Ali gibi zeki bir öğrenci,
Nazlı gibi iyi kalpli bir arkadaş,
Ferman gibi adaletli bir yandaş,
Adil gibi merhametli bir öğretmen
Olsak bize yeter...
Ahmet Semih Dikmen
Ahmet Semih Dikmen - 6 aylar önce
100den geri bende 6şar sayıyom banada çilek misket araba oddüye boyle giriliyosa benide lütfen bi kaydedin boşuna hazırlanmayım sınava ne olut
mustafa Camoz
mustafa Camoz - 6 aylar önce
19. Bölüm fragmanı neden gelemedi kiiiii
Ercan Meti
Ercan Meti - 6 aylar önce
Abartılı oyuncu luk offf
Berat Bozan
Berat Bozan - 6 aylar önce
Ali nazli olmasin demir nazli olsun
Eren Çelik
Eren Çelik - 6 aylar önce
Her dizi her film izlenir ama bu başka bir şey
nazar boncuğum
nazar boncuğum - 6 aylar önce
Ya seni niye ağlatıyorlar kıyamam ağlama
DiminiSh3D
DiminiSh3D - 6 aylar önce
"Tonguç 8. Sınıf" izleyicileri bunu da izliyor ??!?
Berkay Sucugil
Berkay Sucugil - 6 aylar önce
Yaman koş kardeşini ağlatıyolar
SenAsya
SenAsya - 6 aylar önce
Sevmedim karakterleri. Hekimoglu daha güzel
Emrah Ozturk
Emrah Ozturk - 6 aylar önce
17. Bölümde çekim hatası buldum, artık ne kadar özveriyle izliyorsam
Yuşa mervan
Yuşa mervan - 6 aylar önce
Delirceeeeeeeem😡😡😡👿👿👿👿😤😤😤
Yuşa mervan
Yuşa mervan - 6 aylar önce
Fragman yoooook👿👿👿👿👿👿👎👎👎👎👎👎👎🤬🤬🤬🤬
Venüs 27
Venüs 27 - 6 aylar önce
Nazlı: Hepimiz insanız
Ali: Sen de mi?
🤣👍
Yunus Pusmaz
Yunus Pusmaz - 6 aylar önce
Bu diziyi izlerken ağlayan bir tek ben miyim ?
Mehmet eren Bülbül
Mehmet eren Bülbül - 6 aylar önce
Gerçekten çok iyi bir dizi, farkındalık yaratan bir dizi olmuş,bu yüzden çok dikkat çekiyor.
Ahmet Gültekin
Ahmet Gültekin - 6 aylar önce
Ya ne saçma ilk basts doktor sonra aşk saçma geri zekalı
Burak Thompson
Burak Thompson - 6 aylar önce
1 günde değil, 3 saatte
Rahatlığa bakarmısın 😂
Her Telden Bir Ses
Her Telden Bir Ses - 6 aylar önce
Bu diziyi başarali bulanlar
Çukurdan daha guzel diyenler beğensin
İdaya girdik mucizemi çukurmu
Lütfen mucize diyosan beğen
İnaniyorum size
Epic Ersal
Epic Ersal - 6 aylar önce
Mucize-şembe
Melek Derinalp
Melek Derinalp - 6 aylar önce
Ali çok şanslısın gözünün önüne 3D ekran çıkıyor. (Keşke benim olsa). 😄
Serkan Kinli
Serkan Kinli - 6 aylar önce
Kıvılcıma bir araba çarpmasıyla diziden gonderin
Alp Bora Ersoy
Alp Bora Ersoy - 6 aylar önce
Tamam 😎
THE KING
THE KING - 6 aylar önce
tatli nasil şekersis olmuyosa bu hayata mucize doktor sus olmuyo
İnci Guliyeva
İnci Guliyeva - 6 aylar önce
Dilin kopsun Kıvılcım
Anonymous Türkiye
Anonymous Türkiye - 6 aylar önce
Ali Vefa senin çok büyük bir kalbin var çoçuklara karşı senin iyiliğin çocuklara yeter seviliyorsun her perşembe izliorum özellikle N♥️A NAZLI VE ALİ 😀😀😀😀
İsimsiz Oyuncular
İsimsiz Oyuncular - 6 aylar önce
Ali abi yani Taner abi seni seviyorum abi üzülme o onların insansığlığı❤️
Mr.President Bin Ali Bey -
Mr.President Bin Ali Bey - - 6 aylar önce
MÜTHİŞ 😀😅
Musa doğan
Musa doğan - 6 aylar önce
Lütfen bu dizi ailece izliyoruz doktorlarımız hikaye bulup kurgulayın
Aşk meşk lütfen uzak durun
Aşk dizileri tutulmuyor
Inşallah dikkat alınır sözlerimiz
Tesekkurler
Salih Uysal
Salih Uysal - 6 aylar önce
Aliii ağlama
Al Tor
Al Tor - 6 aylar önce
Insanin heyatda Nazli kimi dostu olardi..
Buğra Akar
Buğra Akar - 6 aylar önce
Hastane olmadan kıvılcım bir HİÇ
Gülşen Yıldırım
Gülşen Yıldırım - 6 aylar önce
Ya Aliyi ağlatmayın ya kıyamam ❤️
Melis Kaya
Melis Kaya - 6 aylar önce
Kıvılcım gelince kıvılcımı atlayanlar
Melis Kaya
Melis Kaya - 6 aylar önce
Kıvılcımı sevmeyenler 1👍
SEVDA HEYDƏROVA
SEVDA HEYDƏROVA - 6 aylar önce
Ali ve Nazlı bir - birilerine çok yakışıyorlar. Umarım bir yerde ve mutlu olurlar.
Murad Heydərov
Murad Heydərov - 6 aylar önce
Yaaa vallahi bende aladim
Ali yaaa
Halenur Kara
Halenur Kara - 6 aylar önce
Kıvılcım, daha senin kafanın içerisinde beyin yok. Sen kim köpek? Aliye laf söyleyemezsin!
Demet Yücel
Demet Yücel - 6 aylar önce
Üzülme Ali vefa
Başak Baştürk
Başak Baştürk - 6 aylar önce
0:37
kalbim: çıt ;-;
Arzum Öztürk
Arzum Öztürk - 6 aylar önce
Sen ağlama Ali...
Çizimli Şarkılar
Çizimli Şarkılar - 6 aylar önce
Ama aliyi üzmeyin ya kıyamıyom asliye ben :(
Salam Sagol
Salam Sagol - 6 aylar önce
Ali vefa supersin. Diziye bakabilmek için tün ödevlerimi erken yapıyorum. Yorqun oluyorum diziye bakarken uykuya dalıyorum yine uyanıp bakmaya devam ediyorum. Seni çok seviyoruz
Sonraki