Massaka & Joe Young Ft. Snoop Dogg - 3 Kings (Prod by. Deadeye)

41 297
753
 
YORUMLAR
MASSAKA
MASSAKA - 7 aylar önce
Arkadaşlar yorum yapıp paylaşırsanız trend 1 e taşırız projeyi ,herkese selamlar #massaka
Carl Johnson
Carl Johnson - 11 gün önce
as abi
engin çelik
engin çelik - 18 gün önce
KRALLLLL
serbest
serbest - 26 gün önce
arkadaşlar acemiyim şarkımı dinleyip yorumlar mısınızzz trvideos.net/LqfXBZ5YsUw-video.html
Tugay Portakaldali
Tugay Portakaldali - Aylar önce
dayı super yaaa
MUSTAFA ENES ULUKAYA
MUSTAFA ENES ULUKAYA - Aylar önce
@Erdem Delicay yakında keko olacaksın o zmn .d
Samurai Jack
Samurai Jack - Saatler önce
Süper bisey ama neden 4.2m izlenme var aq
Islak Patates
Islak Patates - 4 saatler önce
Şarkı sağlam neden 100m Yİ gecmedi
Cihan Kaplan
Cihan Kaplan - 11 saatler önce
Berlin kruezberg 36 boys
GangBang
Çetem Gang - Gang
Silahlrımız Bang-Bang
Sadec başlangıç olarak yaziyorum devami da var 💪
Yusuf Süner
Yusuf Süner - 18 saatler önce
Ya abı Snoop la şarkı yapıyorsun fiht club a rymen alıyorsunuz gerçi çıktı da şarkıda n abi be nick Minaj ve tyga la bide switch lanes la bi ft yakışır
Yusuf Süner
Yusuf Süner - 19 saatler önce
Abi sonunda be işte bi Türk seninle gurur duyuyoruz hep arkandayız abi.
Emre Düz
Emre Düz - Gün önce
those who do not like are not safe
Erkan Cataloglu
Erkan Cataloglu - Gün önce
KALİTE MORUK.
Sedef K. Gönültaş
Sedef K. Gönültaş - Gün önce
MASSAKAAA
Şerif Dgmz
Şerif Dgmz - Gün önce
Yalnız murat abi çok iyi yazmış
Verse bağımlılık yaptı.
Göktürk Tanın
Göktürk Tanın - Gün önce
Abim alper ozeren diye bir götün oğlu vardı senin bu şarkına laf etmiş (ben cidden böyle şarkılarmı yapim) diye şimdi onu buldum bağrsaklarını söküp boynuna doladım sonrada tavana astım abi (saygılar)
Emirhan Mercan
Emirhan Mercan - Gün önce
Snoop dogg'la feat atacağına Kartaldan yokmu bir tane mc onunla atsaydın abi
GOLD MaN
GOLD MaN - 2 gün önce
Yani tm abi snoop dog la soylemissin ama bir seye emek veriosan tamamen emek ver sarki dinlenebilir bi ssrki degil sadece snoop dogla feat atdim havasi icin cikarilmis gibi
Skyword
Skyword - Gün önce
ya bi SG
Emre Çetinkaya
Emre Çetinkaya - 2 gün önce
Enişte diabloyu sattınmı
Skyword
Skyword - Gün önce
KKSKSKSKSKSKWKLS
momo kajmer
momo kajmer - 2 gün önce
Işte gerçek Berlin Kaplanı , grüße aus Mannheim bruder
Atakan canatar
Atakan canatar - 3 gün önce
Hey gidi dogg ... Ağzına sağlık
Enes Ateş
Enes Ateş - 3 gün önce
Adamsın
Ali ERTÜRK
Ali ERTÜRK - 3 gün önce
Bi dünya starının yanında snoop dog görmek tuhaf.
Murat Demir
Murat Demir - 4 gün önce
Aga be snopp bayağı yaşlanmış
Gürkan Özgöncü
Gürkan Özgöncü - 4 gün önce
💯
Carl Johnson
Carl Johnson - 4 gün önce
Joe döktürmüş
fudt dıe
fudt dıe - 4 gün önce
Snoop var lan 😳🤯 massaka dinleyen biri değilim ama “oha abi helal olsun “ 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Özgür KaRaKaRTaL
Özgür KaRaKaRTaL - 4 gün önce
Ağırlığı verince koptu halka !
Erol Tan
Erol Tan - 4 gün önce
massaka snoop doog rap gurur duydum hellal olsun 👌👌👍🙏✌🏿👌🤘🏻
Semıh Erısken
Semıh Erısken - 5 gün önce
Snoop doggu bu klipte futbolda 30 u devirmis unlu futbolcularin 2.lig takimlarina transfer edilmesi gibi yorumlayabilirz ama saglam muzik 😅
kerimhyme
kerimhyme - Gün önce
@Skyword aynen kendisi de demişti galiba
Skyword
Skyword - Gün önce
Eger Massaka Yabancı Ülkede Rapçı Olsaydı 6ıx9ine den daha iyi dinlenirdi bizim ne yazıkki boyle ülke olduğumuz için rapcıler degerlenmiyor mesela massaka ceza killa ezhel motive defkhan hidra gibi rapçiler bizim ülkede rapcılık yaptıgı için sanssızlar bu arada massakanın 6ıx9ine ile 2 tane featı var aklında bulunsun.
kerimhyme
kerimhyme - 4 gün önce
aynen
Burhan Er
Burhan Er - 5 gün önce
Beyler Türk olarak helal olsun diyorum. TR nin en büyüğü olan Ceza bile yapamadı, gurbet deki Gençlerde Taşşak oldugunu beyan ederim. 🇹🇷
Atakan canatar
Atakan canatar - 5 gün önce
Olm joe young çok tatlı lan
Can Gorken
Can Gorken - 5 gün önce
snoop doggla feat atip 4milyon izlenmek sarkinin ne kadar basarisiz oldugu anlamina gelir.Turkiye de bi ara gekko iyi rap yapiyodu o da yeni akimdan sonra heceleye heceleye 2 rap sarkisi cikartti tutmadi.Oysa ki Gekko'nun Tum Gozler Bende Albumu Turkiyedeki en iyi albumlerden biridir.
Skyword
Skyword - Gün önce
@Can Gorken senin gorusum
Can Gorken
Can Gorken - Gün önce
@Skyword ne alakasi var Ezheli dunya kadar insan dinliyor yabancilardan bile . Gazapizm de basarili , Masaka berbat bi rapci , killa da bernlbat bi rapci , defkhan hidra iyidir.Bu masaka 10 sene once sikine bile takmazdi kimseyo bakti youtube da rap muzik dinlenmeye basladi fame edinsin diye sacma sapan sarkilar yapmaya basladilar.Gekko da ayni akima kapildi son iki sarkisi igrencti , fakat dedigim gibi 'TGB' albumu tr deki cikmis en iyi albumlerden biridir
Skyword
Skyword - Gün önce
Eger Massaka Yabancı Ülkede Rapçı Olsaydı 6ıx9ine den daha iyi dinlenirdi bizim ne yazıkki boyle ülke olduğumuz için rapcıler degerlenmiyor mesela massaka ezhel motive defkhan hidra gibi rapçiler bizim ülkede rapcılık yaptıgı için sanssızlar bu arada massakanın 6ıx9ine ile 2 tane featı var aklında bulunsun.
Aziz Bozkurt
Aziz Bozkurt - 4 gün önce
gekko adamdır
Hakan Hifa
Hakan Hifa - 5 gün önce
Kim ne derse desin gurur kaynağısın MASSAKA
DJ KUZEY
DJ KUZEY - 6 gün önce
Good 😏
Samurai Jack
Samurai Jack - 6 gün önce
Hâlâ dinleyen varmı
Amin Quliyev
Amin Quliyev - 6 gün önce
Alakasi yok amma aklima geldi diablo massakadan daha iyi amma diabloda massaka.What?
Serhat Karadağ
Serhat Karadağ - 6 gün önce
Soop Dogg'un para için feat attığını söyleyenler, Snopp Dogg Massaka dan 2. feati kendisi istedi. Şarkı hazır yayın günü bekleniyor
kerimhyme
kerimhyme - 4 gün önce
@Serhat Karadağ neyse bu sene çıkar inş
Serhat Karadağ
Serhat Karadağ - 4 gün önce
@kerimhyme Massaka hiç bilgi vermedi o konu ile ilgili
kerimhyme
kerimhyme - 4 gün önce
ne zmn çıkar knk?
Ahmet Kaya
Ahmet Kaya - 6 gün önce
Ahmet Kaya
Katharina
Swetlana
Irina
Tatjana
Claudia
Janina
Marina
💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Khergit Mapper
Khergit Mapper - 6 gün önce
hocam snoop dogg gelsin diye tarzından ödün vermişsin. Massakanın klibinde göte zoom falan olmaz.
BATIN_EFE _PEKSAK
BATIN_EFE _PEKSAK - 6 gün önce
Beat bi ayrı fark edenleri görelim





Nakaratda bi melodi var aklima ilk gelen gangsta
Maximus Decimus Meridius
Maximus Decimus Meridius - 6 gün önce
Haha attila hildmann im Video haha was für clowns
ツDolvenBangTMツ
ツDolvenBangTMツ - 7 gün önce
MA MA MA MASSAKA
kerimhyme
kerimhyme - 4 gün önce
geçen gece aklımdan çıkmadı yeminlen
Kai Enzo
Kai Enzo - 7 gün önce
Massakanın rapi çok iyi değil ama işlemi çok burda hidra olsa sırf snop dog var diye ortalığın amıba koyardı
Alper Canan
Alper Canan - 7 gün önce
yil olmus 2021 hala kablulu ütü kulaniyorlar.......cok sacma ve acayip anlamsiz bir müzik snoop douga bu ara ne oliyor onu da anlamadim müzigin tah kendisi gibi
Atakan MERAL
Atakan MERAL - 7 gün önce
Çok güzel lan
oğuz han
oğuz han - 7 gün önce
gara gara gaah
batuhan mertcan
batuhan mertcan - 7 gün önce
menejer projesi snoop dogg bunlarla bir aya gelmeye tenezzül eder mi sanmam. Adam bu işlerin şeyhi 2pactan el almıs peygamberi amk sdsafasd :d
yiğit davran
yiğit davran - 8 gün önce
massakanın neden 500 000 abonesi var.Neden! bu adamın 83 000 000 abonesi olmasıalazım. #massakaking
Seyhmus Sayan
Seyhmus Sayan - 8 gün önce
3 kings
ZaroX The Panther Gaming
ZaroX The Panther Gaming - 8 gün önce
Deadeye beatleri Efsane
Yusuf Çetin
Yusuf Çetin - 8 gün önce
Olum Massaka abimiz dünya starı oldu Türkçe rapin efsaneleri arasına adını kazıdı 2 3 tane velet yüzünden adama haksızlık yapmayın adam adam yani
Emre Sayarı
Emre Sayarı - 8 gün önce
Yeminle KRALSIN
canlı haber
canlı haber - 8 gün önce
Snopdogda diablo gibi oyun olmasin abi 😂
GACHA-FUOY
GACHA-FUOY - 9 gün önce
Ulan gururumuz lan snopdog la şarkı yapmış ohaa
mami
mami - 10 gün önce
ff
mami
mami - 10 gün önce
d
mami
mami - 10 gün önce
d
mami
mami - 10 gün önce
s
mami
mami - 10 gün önce
s
Berat Kuyucu
Berat Kuyucu - 10 gün önce
snoop vayy anlamiyoruz adamım massaka seni de anlamiyuruz sansurse hiç konuşma adamim gerek yok
Ferah Efe
Ferah Efe - 10 gün önce
Snopp dogg ha rüyamı bu,joe young ve massaka çok iyi ama snopp dogg sahnesi uzun olsa keşke🏅🤗💪güç budur
Dürüst Olmak
Dürüst Olmak - 10 gün önce
Bunlarin parasini şeytani sistem veriyorrrr.....
Murat Kayacan
Murat Kayacan - 10 gün önce
Massaka hayranlarına ceza ,tec9 'dan selamlar
efe güntekin
efe güntekin - 11 gün önce
niye killa hakan yoldan geçerken uğramış gibi duruyo dlşfögaiafgasdfgxzcvb
Far fat
Far fat - 11 gün önce
Abi bundan çok daha iyi flowlarin vardı gece meze beze kötü yani
Emir Ersan
Emir Ersan - 11 gün önce
1:12 olduğum semtler marka
Kral Gamer
Kral Gamer - 11 gün önce
Türkiyenin iq seviyesini izlenme sayısından görüyoruz
Yusuf Akın
Yusuf Akın - 12 gün önce
O alper malına söyleyin dinleyiciler ondan Massaka gibi parçalar yapmasını istemiyor sadece rapi anlatıyorlar isteselerde o mal yapamaz bunu herkes biliyor
Morty Balım
Morty Balım - 12 gün önce
Abi doğru söyle, proje boyunca snoop abimizle kaç kez yan yana geldin?
Ahmet Selim
Ahmet Selim - 12 gün önce
Efsanneee
Mustafa Erdoğan
Mustafa Erdoğan - 13 gün önce
Snoop dooggun diğer şarkılarına da baktım da en iyi performansini bu şarkıya saklamış sanki
Ahmet Dursun
Ahmet Dursun - 13 gün önce
Dr.fuchs kral adamsın vesselam
The Agent Recker
The Agent Recker - 13 gün önce
Hem İngilizce hem Türkçe gangsta rap çok iyi amk G SHIT NIKKA
Efe Can Beyazkılıç
Efe Can Beyazkılıç - 13 gün önce
Joe young patlatmış abi bu arada öldürme ama
00’s Vaporwave
00’s Vaporwave - 13 gün önce
İnanmıyorum inanmıyorum inanmıyorum bu bir pr operasyonudur
Emrah Hatıloğlu
Emrah Hatıloğlu - 14 gün önce
Massaka abi dünya starını getirmiş bee
dogukan topgüloğlu
dogukan topgüloğlu - 14 gün önce
Resmen sel olmuş akıyorlar
Ahmet Eski
Ahmet Eski - 14 gün önce
Snoop Doog bizim ülkede yaşasa orman dairesinde çalışırdı ona en yakın sektör o :D
Ceyhun Çakmak
Ceyhun Çakmak - 14 gün önce
Adama bak snoop dog'la FT atıyor
19 93
19 93 - 14 gün önce
Hört sich für mich an, wie wenn Tanzverbot rappt ..no sense
Kangar T.O
Kangar T.O - 14 gün önce
🔥🔥🔥
Furkan SAĞLIK
Furkan SAĞLIK - 14 gün önce
Three King
Thirty Six
Çağan 8
Çağan 8 - 15 gün önce
0:47
Hasan Emmi
Hasan Emmi - 15 gün önce
😎😎😎😎☪️🛐
Efe Ataytür
Efe Ataytür - 15 gün önce
harbi krallar
CYE
CYE - 15 gün önce
Reis
The Agent Recker
The Agent Recker - 15 gün önce
Snoop Doggie dog, need to get a jobbie job!
The Agent Recker
The Agent Recker - 12 gün önce
@WesleySneiiijder I am Turkish and TRvideos recommended this, and i am surprised "oh wtf snoop dogg ft massaka?!"
WesleySneiiijder
WesleySneiiijder - 12 gün önce
@The Agent Recker Yes but how fuck you are found this song? You are the only English comment i've seen in this video
The Agent Recker
The Agent Recker - 12 gün önce
@WesleySneiiijder yeah, i think it's best part of song.
WesleySneiiijder
WesleySneiiijder - 12 gün önce
You liked the snoop dogg part?
Abbas Petekkaya
Abbas Petekkaya - 15 gün önce
Videonun girişindeki kızıl saçlı kadın kim bilen var mı ?
ordu devlet
ordu devlet - 15 gün önce
Yolu yol olmayanlara inad tum yollara daldik ..yanlis seritten yanlis istikamette olanlari yoldan atmaya variz ve burdayiz...
PowidI Toast
PowidI Toast - 16 gün önce
1:30 Erkenne ihre Zeichen und du weißt, wen sie anbeten. #atilla #666 Handzeichen....
Adana SS
Adana SS - 16 gün önce
Amk Snoop klip çekiminde diğerleri ile birlikte bile bulunmuyor, yinede tebrikler..
Arda öz
Arda öz - 16 gün önce
Süper olmuş emeğine sağlık
Exkalibur
Exkalibur - 16 gün önce
Beyelr gerçekten murat abi snoop la yaptı mı bu gerçek mi yani?
Çağan 8
Çağan 8 - 15 gün önce
Hayır ip var
Ahtu
Ahtu - 16 gün önce
Evet gercek 6ix9ene la da var ama o remix bu gercek
Serdar Gökçeri
Serdar Gökçeri - 17 gün önce
Harika,süper.
kedi
kedi - 17 gün önce
Şarkının ismi 3 Kings ama ben Tek KRAL görüyorum 👑
BATIN_EFE _PEKSAK
BATIN_EFE _PEKSAK - 5 gün önce
kyhddHCVSA BCDFM NDEMHXZ JXZÖI86TZSAFDSDSADV ALPER GRSHTRFJYUFKYGLB ER...
Projeckt Wild
Projeckt Wild - 17 gün önce
If u get some yborring check the friendship of an Blackpanther and two kangal dogs (biggiest dog) and if u like it dont forget to sucribe :) https://youtu.be/dz7matQQ2fk
skinpi
skinpi - 17 gün önce
bu terslikte bi iş var kesin massaka snoop dog'u tehtid etti. (!)
Ozan Öztürk
Ozan Öztürk - 18 gün önce
Keşke snoop dog ta hesabında paylaşsaydı
Habil Kuru
Habil Kuru - 13 gün önce
Spotify da en başa almıştı şarkıyı aslında
pilavin yanındaki kuru fasulye
Helaaal
Ezo Raze
Ezo Raze - 19 gün önce
[Verse 1: Snoop Dogg]
Make Snoop Dogg
And I'm chilling
With a feelin'
Drink spilling
'bout a million
Yeah we really getting a billy
Chronic getting sky
Make it mine
VI PI
MP behind the clouds
That's where you find me
Dress code
PIMP mode
Four hoes and three blunts
Sipping on some tanqueray
Modern day Marvin Gaye
My aroma is off a stoner
I leave your body stuck up in a coma
Yeah I'm home!
[Verse 2: Massaka]
DE, Berlin bi' de TC
Siren sesleri gece
Rap mi?
Bize meze yüzü beze (ah-ah)
Elde balta
Olduğum semtler şimdi marka
Avcı izini sildi karda
Ağırlığı verince koptu halka
Ses yok, gelemezsin farkına (ah)
Bize pes yok karaladım bahtıma
Artık sil o paraları aklından
Yakuza, Massaka katliam
Çok rahat mı?
Verelim bi' yangına
Ritm yok şeytanın dansında
İsabet ederim alnına
Susturucular parkına
[Bridge: Massaka]
Hayat, anlattığın her şey yalandı
Kaldı bi' yankı
Hayat önüm kapandı (ah-ah)
Otomatik silahları camdan
Bakış artık değişti
Evet
Ölülerden canlan!
[Verse 3: Joe Young]
I'm a motherfucking G [?]
Puffin on that green, got a nigga in the zone
If a girl cause a nigga tryna blow
She here with me till six in the morn'
I'm a send her back
She don't know how to act
Don't trust these hoes
This a motherfucking fact
Says [?] brand new shoes
[?] anybody knew
[Bridge: Joe Young]
It be like that
We don't play no games
You're not for the grim
That's a god damn shame
Been doing this for years
Who knows about my name?
Fake this missing
But I trust to the gang
Geber Olası Şeyler
Geber Olası Şeyler - 19 gün önce
ADAMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BARBAROS ALTINTAŞ
BARBAROS ALTINTAŞ - 19 gün önce
0:21 ci saniye deki snopp dogg un arkasında ki kafa sallayan adama bakın kamera ona dönünce telaşlanıyo
Semah Ece BAĞIR
Semah Ece BAĞIR - 19 gün önce
Ef sa neeee TÜRK'ün gücü bu olsa gerek 🇹🇷❤😉
Mylife.Myworld
Mylife.Myworld - 19 gün önce
Massaka .
Sonraki