Nurten Hanım ve Çiğdem Hanım arasında sert dalaşma! Gelinim Mutfakta 88. Bölüm

121
19
 
YORUMLAR
Beray Mehmed
Beray Mehmed - 2 aylar önce
Şevval Şıngvın final olsun istiyosun ama olmuyacak çok büyük reytingi var ancak senin dizin veya programın final olur inşallah senin dizilerin ve programların final olur
Şevval şınvgın
Şevval şınvgın - 4 aylar önce
Final olsun konuşuyoruz artık ya bıktım. Bu kadar pes artık final olsun
BBal
BBal - 4 aylar önce
Nurten , kendine hiç aynada baktın mı???
Leyla erdoğan
Leyla erdoğan - 4 aylar önce
Tek tek konuşun kafamız şişiyor
Gulsenem Tuğ
Gulsenem Tuğ - 4 aylar önce
Gitsin şu Nurten ya
Şevval Ümit
Şevval Ümit - 4 aylar önce
Varya şu nurten hanım hüsniye hanım varken onun arkasından arkasından adım atıyodu simdi hüsniye hanım gitti önü açıldı nurten hanımın ama bence baskalarının yoluna sapmamalı düz yolda ilerle çünkü o melek kanatları senle yani sizinle uçup gidicek hüsniye hanım olmaya bilir ama onun yerine dominat çiğdem hanım var özlem ve kaynanası elense zaten birazcik olsun o sular dincek paragöz nurten valla yetr artık eleninde insanların değerleriyle oynamayın valla sizi tebrik ediyorum çiğdem ve elif hanım cansu ve sevgül hanım sizede yolunuzda basarilar.şebnemcim belki elenebilirsiniz ama hayat yolunda basarilar. Velakin lafin kisasi ozlem hnm. Ve nurten hnm. Elense ortam senlik olur yani rahatlar yani kimse kimsenin rolunu calmasın bu notu okuyanlar kesin hak verecek. Hepinizin ellerine emeklerine saglik afiyet olsun ve kolay gelsin.
Zumrut Ahmadpur
Zumrut Ahmadpur - 4 aylar önce
Anlamıyorsunuz arkadaşlar bu gibi programlar hepsi kurgudur yönetmen hazırlıyor insanlar oynuyor bu kadar basit reyting uğruna rezillik diz boyu ne yazıkki
Cemile Batir
Cemile Batir - 4 aylar önce
Nurten terbiyesiz kendisini göstermek istiyor
Leyla nur Çay
Leyla nur Çay - 4 aylar önce
Başak çok konuşuyorsun diyordu önce kendisine baksın kadın susmak bilmiyor
Yamaç Koçavalı
Yamaç Koçavalı - 4 aylar önce
Haticee neredesinnn
Şevval şınvgın
Şevval şınvgın - 4 aylar önce
Final ol artık
Sila Bayindir
Sila Bayindir - 4 aylar önce
Yaa allah aşkına bu nurten hüsniye hanim gidince kendini onun gibi oranın hanim ağası gibi davranıo orda oynayan kişiden bahsediceklerse özlem ve Nurtendir benim görüşüm bole değişmeyecek defolsun gitsin
Esma Yıldız
Esma Yıldız - 4 aylar önce
Allah aşkına bir bölümüde kavgasız olmaz dimi😁😉
DAVUT SELCAN
DAVUT SELCAN - 4 aylar önce
Esma Yıldız RESMÎN. NERDE. SENÏN. CANN
B
B - 4 aylar önce
-Ergen misiniz?
+Ergenim
Müthiş ya 😂
DAVUT SELCAN
DAVUT SELCAN - 4 aylar önce
B Selam Viyanadan can
PİVOT MASTER
PİVOT MASTER - 4 aylar önce
3 puan yetersiz.
ebru gullu
ebru gullu - 4 aylar önce
Ya kagfalan yarisma olmuyo kafgasiz en guzel yarisma olacak
Hnm-Havva Nur Memiş
Hnm-Havva Nur Memiş - 4 aylar önce
Toplam puanlar
Özlem=40
Elif=39
Cansu=33
Şebnem=25
PİVOT MASTER
PİVOT MASTER - 4 aylar önce
Pardon yazamadım ben cevabı yeni gördüm.
Buse Bulsu
Buse Bulsu - 4 aylar önce
Sebnem özlem cansuu
Hnm-Havva Nur Memiş
Hnm-Havva Nur Memiş - 4 aylar önce
PİVOT MASTER KİMLERDEN KIRILDI Bİ YAZSANA
PİVOT MASTER
PİVOT MASTER - 4 aylar önce
Özlen 40.
PİVOT MASTER
PİVOT MASTER - 4 aylar önce
3 puan kırılmadı mı.
Hnm-Havva Nur Memiş
Hnm-Havva Nur Memiş - 4 aylar önce
Bugünkü puanlar
Özlem=17
Şebnem=13
Cansu=11
Elif=6
Ozlem Kaya
Ozlem Kaya - 4 aylar önce
iyice saçmaladılar gidenleri getiriyorlar yeni yüzler gelse daha mantıklı artık izlemek istemiyorum
adile baran
adile baran - 4 aylar önce
SEBNEN BiR TANE OY VERENLER TAM AGiR BASLi BiR KADiN😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙
Yağmur Cümşüdlü
Yağmur Cümşüdlü - 4 aylar önce
Bu kaynanalar utanmıyormu hep kavqa ediyorlar tadı kaçdı artıq izlemiyorum
adile baran
adile baran - 4 aylar önce
SU at kafaa øzleminnnn tipiiiii kaynasiylaaa insalllahhh cikarrrr👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
adile baran
adile baran - 4 aylar önce
ELiFiN BURNU BAK ESEKLER SiCSiN CiLiZ KARi SEViMSiS 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Ezgi Meşe
Ezgi Meşe - 4 aylar önce
çiğdem bi motorun soğsun ya 😑
nazar Sariyel
nazar Sariyel - 4 aylar önce
Elifde ama hiç ama hiç hoşlanmiyorum
Eylül Adeka
Eylül Adeka - 4 aylar önce
Tam da onu izliyordum
Selin Yılmaz
Selin Yılmaz - 4 aylar önce
ben anlyamadım ya durduk yerde niye kavga etdiler ki işleri gücleri kavga yaşlı başlı kadınlar durubdururken kavga ediyolar heyy allahım ya
Azem Selmani
Azem Selmani - 4 aylar önce
NURTEN HUSNIYE HANIMI TAKLIT EDIYO! GORMEYEN KOR DUR ARKADASLAR
Işıl Albayrak
Işıl Albayrak - 4 aylar önce
Cıgdem hanım herhalde gelırken stüdyoyu satın aldı havalara bak sen .... Nurten hanım sızde gelınınzde ses kırlıgınınden baska bırseynz yok malesef 👍
MEHRAC TV
MEHRAC TV - 4 aylar önce
Cıgdem hanımı sevmıyorum elıfı bıraz
One Blue
One Blue - 4 aylar önce
Huzuru bozanlar belli umarım kısa zamanda giderler
Mehmet Aydın
Mehmet Aydın - 4 aylar önce
Şu Nurten ve özlem gitse rahatlicam.
Feride Abdullayeva
Feride Abdullayeva - 4 aylar önce
Hoş geldiniz Çiğdem hanım. Elif'in gelmesine sevinenler????+1
DAVUT SELCAN
DAVUT SELCAN - 4 aylar önce
ÕZLEM💖💖💖💖💖💖ŞEBNEM💖💖💖💖💖💖💖
Feride Abdullayeva
Feride Abdullayeva - 4 aylar önce
İlk
vuslat gülü
vuslat gülü - 4 aylar önce
Ikiside bur birinden beter seviyesiz insanlar
Sonraki