KURAN DAKİ ZAMAN YOLCUSU ARAMIZDA. İSTANBUL DAKİ BÜYÜK SIR. DÜNYA TEHLİKEDE Mİ?

4 576
428
 
YORUMLAR
TUNCER - Gizem Avcısı
TUNCER - Gizem Avcısı - Aylar önce
NSTAGRAMDAN TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN.SİZİ SEVİYORUM GÜZEL İNSANLAR ❤️
https://www.instagram.com/tuncer_gizem_avcisi/?hl=tr
Emix 13
Emix 13 - 6 gün önce
Eyer Hz.Hizir Hz.Muhammed peygamber zamaninda yasadigsa son peygamberi Tabi ziyaret Eder Ama Hz.Muhammed peygamber Hz.Hizir hakkinda Birsey söylemedi.2 delil Ise Hz. Muhammedin Bir sözü,,su an yasayan Tüm Insanlar 300 sene Sonra ölmüs olacak.Ben Hz. Hizirin yasamis oldugna inaniyorum Ama hala dünyada yasadigini pek Sanmiyorum allah bilir.
Ali Tipi
Ali Tipi - 11 gün önce
Ben zamanda yolculuk mevzuuna pek inanmıyorum. Hele de hızır as.în hz.adem as.ile görüşmesini. Çünkü zaman yaşanır yenilenir ertesi sabah,sonraki ay,sonraki yıl şeklinde 'dir.bem geriye dönüşün olduğunu düşünmüyorum
İsa Çaylan
İsa Çaylan - 18 gün önce
@TUNCER - Gizem Avcısı 666 sayısını cizvit tarikatını araştır ve poppy'i çünkü bu kadın poppy kelimesini 666 kere söyledi
hacker oyuncu
hacker oyuncu - 19 gün önce
abi sana bisey sorucam acaba sen bu bilgileri nerden buluyorsun
İlqar Əliyev
İlqar Əliyev - 8 saatler önce
Kecmisede gederdim geleceyede
oğuz oyun oğuz
oğuz oyun oğuz - 16 saatler önce
Bu hikayeyi fizik hocam anlatmıştı şimdide bu video ile karşılaştım
Sarmaşıklar Gibix
Sarmaşıklar Gibix - 17 saatler önce
Ben Osmanlı Dönemine gitmek isterdim çünkü; dünyadaki bütün gelişmeler,olaylar,şaşkınlık verici herşey bu dönemlerde ortaya çıkmasına neden oluyor öyle bir imkan keşke olsa gitmek için can atardım belki hayal belki gerçek ama doğrusu bu zamanda gizli...
Oğuzkağan Yılmaz
Oğuzkağan Yılmaz - 19 saatler önce
Aslında yapabileceğimiz tek şey epifiz bezini aktifleştirmek dmt herşeyin şifresifi o şifreyi kırsak tamam
merhaba merhaba
merhaba merhaba - Gün önce
Yine kıral bir video sunmuşsunuz halal olsun Tuncer abi ❤️
Bahaettin Taner ÖZGİN
Değerli kardeşim. Çocuğu öldürmesinin sebebini açıklayan ayete TEKRAR BAKMALISIN! Orada bela ve hayırsız insan olacaktı demiyor, olmasından KORKTUK diyor. Yani belirsizlik ve şüphe var. Bu ayetin fiili çok çok çok önemlidir. LÜTFEN DİKKAT. Kaderle ilgili önemli bir durum var. Ne olursunuz arapça yüklem özne incelemesi yapmadan böyle bilgi içeren yayınlar yapmayın. Zaten yanlış yaşanılan inanç iyice yanlışa gidiyor.
BAHRİYELİ ŞEHAP
BAHRİYELİ ŞEHAP - Gün önce
Zaman yolcusu olsaydım gider kleopatrayi sikerdim. Sonra Sezari kaçırır bu zamana getirir Boko haram tarikatinin içine atardım . Sezar in hakkini sezar a vermek lazim. Kul hakki yemek çok yanlış .
KRAL GG
KRAL GG - Gün önce
ben geri döner peygamberimin yüzünü göremem onun mirasına sahip çıkmak için 1 hakıkım olsa onuda halifeliğin kalması için harcarım
KRAL GG
KRAL GG - Gün önce
saçmalamayın olum allah kuranda gaybı(geleceği) sadece kendinin bildiğini söyler
oyuncu adamı tv
oyuncu adamı tv - Gün önce
abi boyle montajari nasil yapiyon yaa
emin zahir
emin zahir - Gün önce
ben cumhuriyetin kurulduğu yıla gitmek isterdim
Mehmet Kul
Mehmet Kul - 2 gün önce
Esabıkef 7 gencin olayı adana tarsusda idir
Rep Kanalı
Rep Kanalı - 3 gün önce
Acaba Hz Hızır hala yaşıyorum
OKUL MİZAH ŞİRKETİ
OKUL MİZAH ŞİRKETİ - 3 gün önce
İ pet goat2
Seda Baltacı
Seda Baltacı - 3 gün önce
Keşke dünya nın başına bela olan rokafelller i de geberteymiş hz.hızır.onu niye bırakmış acaba ,.?
Erkan Unal
Erkan Unal - 4 gün önce
Fark ettiniz mi ilk önce yavaş yürüyo başıyla adamın çıkmasını bekliyo . Adam çıkınca sırtına dokunuyo ve hızlı adımlarla ilerliyo 😳😳😳
Atakhan Beyy
Atakhan Beyy - 5 gün önce
Okulda din kültürü öğretmenimiz anlatmıştı hayla yaşadığıda söyleniyor
Ultra X
Ultra X - 5 gün önce
Herşeyi bilmek isteyen hiçbirşey bilmiyor demektir.
Oyun Ay ARDAWAZ m4ai destesi
lan başta belki sizde karşılaştınız dediğinde bi ürktüm
sercan serban
sercan serban - 6 gün önce
EMEK EMEK EMEK allah emeklerinin karşılığını kat ve kat fazlasıyla versin çok kaliteli insanı ekrana yapıştıran bir video daha işini hakkıyla yapan kazansın kardeşim, allah razı olsun kolay gelsin 😉😉😊
TUNCER - Gizem Avcısı
TUNCER - Gizem Avcısı - 6 gün önce
Teşekkürler Sercan arkadaşım.İnşAllah👏🏻❤️
sercan serban
sercan serban - 6 gün önce
Harikasın yaaa valla tuncer harikasın kardeşim saygılar..
Sutgatter
Sutgatter - 6 gün önce
Beykoz kadar güzel bir yer yok ya :) Beykozluyum
merzifoneşşeği
merzifoneşşeği - 6 gün önce
Albert Einstein zamanına gidip onu öldürürdüm sebebi atom bombasını bulup Amerika'ya vermesi
Ultra X
Ultra X - 5 gün önce
Bulmadan öldürseydin ya
Azerbaycan Türkiye / Sadece Gerçekler
Video 12.04saniye , videonun 11.19'cu saniyesindeki konu çok manidar.
Paranoya olduk hepbirlikte.
11.11.2019 için bir planın varmı tuncer kardeşim.
Emin Gisi
Emin Gisi - 7 gün önce
bırı yazmıs hz ademın yanına gıtmek lan sen gıdersen olay olur burdan gıttın kesın orda kardeslerın ısıne karısın okardesde senı orada oldururse zman makınesını alırsa buraya gelırse ooooooooooooooooooo ılmınız olmayan bılımden korkun
lutfen bıraz dusunun. bırı demıs peygamber efendımızı gormeye gıderımmben sayet unanırım.ne namaz var yok ıste sen kılıc sallamyı kolay mı sanıyorsun
Emin Gisi
Emin Gisi - 7 gün önce
Allah hepımızı bagıslasın
Emin Gisi
Emin Gisi - 7 gün önce
kımse alınmasın bende yok bn pıcım tamam sen cok supersın
Rahmet ELİBOL
Rahmet ELİBOL - 7 gün önce
gece 1.30 da izliyom
达德Darude
达德Darude - 7 gün önce
Tek Ürken Benmiyim Şu Videolardan .d
Rit Mix
Rit Mix - 7 gün önce
Hızır gibi yetiştin.
mustafa genç
mustafa genç - 7 gün önce
inanılmaz bir video
osman palta
osman palta - 7 gün önce
ben hz. adem zamanına gitmek isterdim. her şeyin ilk önce başladığı zamana.neden insan ve dünya sorusu sorardım.
Yusuf Deryali
Yusuf Deryali - 8 gün önce
Bir tek bildigim bir sey var oda şu: yer yüzünde cok fazla sırrın saklandıgı ve bizim etrafımızda olup bitenlerin farkında bile degiliz.
Piramit GamerS
Piramit GamerS - 8 gün önce
ALLAH İSTEDİĞİNE İSTEDİĞİNİ VERİR ŞUNU BİLİN Kİ ALLAH ♥AYRIMCILIK YAPMAZ İSTESE BANA'DA VERİRDİ İSTEMEDİ BİZİ BÖYLE YARATTI.
♥ALLAH'IM'A BİN ŞÜKÜRLER OLSUN MÜSLÜMAN'IM.:)
kral faruk acr
kral faruk acr - 8 gün önce
benim gitmek istediğim zaman 1
kozmik ışınlar
kozmik ışınlar - 9 gün önce
allahım sen bizi koru
Cemal DEMİRKOL
Cemal DEMİRKOL - 9 gün önce
Güzel bir sunum başarıların devamını dilerim.
Alles beste
Alles beste - 9 gün önce
Yuşa as ve Musa as arkadaş değil kardeslerdir
Avukat Kızınız
Avukat Kızınız - 9 gün önce
Senin gibi bir arkadaşım olmasını çok isterdim ya. İnşallah diyelim. Nasip.
TUNCER - Gizem Avcısı
TUNCER - Gizem Avcısı - 9 gün önce
❤️
Mahmut Sansa
Mahmut Sansa - 10 gün önce
hızır peygamber rin h çocuk büyünce ailesine cok buyuk kötülük yapicakmis ondan oldurdum diyor heralde hz hızır rin hitler den stalinder haberi yoktu
ᖭི༏ᖫྀSessiz kıyamet
İlk defa videonu izledim buram buram kalite kokuyor emek kokuyor emeğine sağlık abone oldum umarım daha iyi yerlere gelirsin (:
TUNCER - Gizem Avcısı
TUNCER - Gizem Avcısı - 10 gün önce
İnşAllah 👏🏻
aleyna torun
aleyna torun - 10 gün önce
Tüylerim diken diken oldu be👏👏
The Şaşkın Bey
The Şaşkın Bey - 10 gün önce
Zaman Makinam Olsaydı 2100e giderdim
Ferıt Erdem
Ferıt Erdem - 10 gün önce
PEKİ ZAFER SONUNDA DÜNYADA KAÇ KİŞİ KALACAK TOPLAM 5000 YADA 10000 KİŞİYİ BU KİŞİLER HİRA DAĞI ETRAFINDA OLACAK CÜNKÜ SAVAŞ YANİ BÜYÜK SAVAŞ İÇİNDE DECCAL SADECE HARAM OLAN YERLERE GİREMEYECEK MESCİDİ HARAMA SONRASI 40 YIL HZ MEHDİ VE HZ İSA İLE DÜNYANIN HALİMİ NASIL OLACAK HZ SÜLEYMAN HATIRLAYIN BELKIS TAHTI GELİŞ SÜRECİNİ YANİ IŞINLANMA İNSANLAR ÖYLE BİR İLİME ERİŞECEKKİ BOYUT YANİ HZ SÜLEYMAN ZAMSNINDA TAHT NASIL KISA ZAMAN DA GELDİ İSE BİR YERDEN BİR YERE SALİSE HIZIYLA GİDECEK DÜNYA BIRAKIN EVRENLER ARASI GEZİNTİ OLACAK YANİ COK UZATTIM ZATEN 40 SENE SONRASI AYIN PARÇALANIŞI ECÜC MECÜC ÇIKIŞI BUNLARDA SON SÜRECİ GETİRECEK YANİ KISACASI BENİM NACİZANE DÜŞÜNCEM İLK ÖNCE ZAMAN SIRALAMASI YAPIYORUM EKONOMİK KRİZ
KITLIK
HAYASIZ YAŞAM
Aile bağları bitişi
Lut kavmi düşğnceleri yaygınlaşması
Herkes camiye gidecek ama inançlı kişinin cok az olması
Belalar her tarafa yayılacak kimse dönüp onun gitmesi için dua bile etmemesi
Yağmurların azalması evlilik bitmesi
İstanbul depremi
Dabbedül arz cıkış
Amik ovası savaşı
Deccal cıkış
HZ MEHDİ çıkması
HZ İSANIN inmesi bunlar benim tarihi sıralamam şimdiden kusura bakmayın okuyanlar katılır katılmaz ama gerçekleri görün ona göre aile ve evlatlarınızı ona göre yetiştirin Atalarımız gördü siz görmediniz ama evlatlarınız bu kitlesel savaşa hazır olsun PEYGAMBER EFENDİMİZ SÜNNETİ NE VE KURAN a sahip cıkın YAKLAŞIYOR YSKLAŞMAKTA OLAN
Hangi 10 MUHARREM bilmiyorum ama CEBRAİL AS İLANI NA HAZIR OLUR
Ferıt Erdem
Ferıt Erdem - 10 gün önce
Bu arada dabbetül arz yani yerden cıkacak yaratık İnsanları imana yani cok gaflet içinde olduğumuzu bilgilendirmek için cıkmasını bekliyorum yakın zamanda ama dediğim gibi bunları kendimden değil ilimden anlatıyorum cünkü sene 1440 her yüzyılda bir evliya cıkar ve HZ MEHDİ kırk yaşında belirecek dünyada buda 10 MUHARREM ayında Cebrail A.s tarafından ilan olacak ama bu yüzyılda mı 1540 tamı bilinmez şimdi tekrar konumuza dönelim Türkiye dünyada tek kalacak cok zor sürece girecek aile bağları evlilik kurumu sapık düşünceler kula kul olma gibi faiz normal olması gibi haramlar coğaldıkca TÜRKİYE de kafir cok hızlı şekilde bize savaş için gelecek ama burdaki konu şu İstanbul istanbul istanbul ve deprem oradakileri korkutmak istemem ama biraz yukarıya doğru taşının ha savaş süresi 7 Yıl savaş öncesi 7 YIL kıtlık olacak bunada hazır HZ YUSUF zamanını hatırlayın sonra sı savaş olurken 7 YIL içinde cok büyük ölümler olacak kitlesel canakkale savaşı bunun yanında bir cephe kadar gibi düşün savaşın sonu yaklaşırken İstanbul fethi gibi tam ümitsizliğe düşerken HZ MEHDİ cıkacak CEBRAİL AS İLANI İLE amik ovası kan deryası iken ve savaş sonunda İslamiyet zaferi tabiki HZ İSA oda 2. Semadan gökten inecek oda katılacak savaşa deccal kafir toplum hepsi ölecek peki kaç kişi savaş önderleri şifre 313 kişi bedir savaşını hatırlayın unutmayın zafer sonunda olacak
Ferıt Erdem
Ferıt Erdem - 10 gün önce
Şuan Deccal yeri belli Hint okyanus da bir adada tapınak içinde saklı zincirlere vurulu şekilde bunu herkes israil yahudileri bulacak diyor ama aslında İran yahudileri isfahan yahudileri bunu cıkması için cabalıyor zaten şuan deccal ordusu kurmak için cabalıyorlar
Ferıt Erdem
Ferıt Erdem - 10 gün önce
Türkiye bir savaş cıkacak bunu yerdekiler göktekiler biliyor HZ ALLAH buna hazırlıyor TÜRKİYE Yİ ama en kötüsü şuki TÜRKİYE içinde müslüman ken kafirler artacak ve TÜRKİYE deki savaşı Avrupa da inanmayacaksınız ama sonradan müslüman olan gencler gelecek yardım için Türkiye için deki insanlar bu savaştan dolayı cogu KACACAK AYET DERKİ FIRAT NEHRİ KURUYUNCA ETRAFINDA BİR ALTIN DAĞ cıkacak 100 kişiden 99 ölecek 1 kişi dünyada kaldığına sevinmeyecek yani bu savaş yeri amik ovası şuanki Suriye deki başlatılan savaşın yeri dahada bilgilerimi veriyorum
Ferıt Erdem
Ferıt Erdem - 10 gün önce
Ferec suresi okuyanlar coğalmış tı şimdide böyle bir durum var ama bir bela gelecek bu bela Lut kavminin yaptıkları aynısı dünyayı saracak peki İstanbul depremi bundan dolayı mı olacak ve amik ovası savaşı hepsi silsile ile devam edebilir bu belalar en büyük soru şu yahudiler şöyle bir düşünce si var dünyanın ömrü 7000 yıl İbranice takvimi 5900 civarlarında yakında imzaladıkları abd kafiri ile yüzyıllık anlaşma bunun için mi bilinmez ama dahada ileri sini anlatayım
Ferıt Erdem
Ferıt Erdem - 10 gün önce
bu tarih yakındır hemde cok yakın olabilir peki bilgilere devam ediyorum Biliyorsunuz PEYGAMBER EFENDİMİZ dünyaya teşrif etmeden önce ortalık cok karışıktı ve
Ferıt Erdem
Ferıt Erdem - 10 gün önce
Evet Tuncer arkadaşım güzel video insanlara bilgi veriyorsun ve İslami ilim veren insanları severim birazda ben vereyim SAİT NURSİ DEN SONRAKİ kişi HZ MEHDİ dir peki zaman ne zaman mı cıkacak tabiki bunu HZ ALLAH TAN başkası bilemez ama şunu inanıyorum ki
Erdem Karakoç
Erdem Karakoç - 10 gün önce
videoların kadar sende gizemlisin
Murat Araçlı
Murat Araçlı - 11 gün önce
Tek kelime ile harika bir video
YouTube Troll Türkiye
YouTube Troll Türkiye - 11 gün önce
11:34 notlarımı düzenlemeye
Musti The Protector
Musti The Protector - 11 gün önce
Bu zaman ki aklımla Fatih Sultan Mehmet Han veya Sultan Süleyman in dönemine gidip zamanimdan bilgiler verip ve onlara göre önlem almalarını isterdim
Can Esgersoy
Can Esgersoy - 11 gün önce
Ben peyganberizin yanima giderdim
La bize heryer angara
La bize heryer angara - 11 gün önce
Reis çok bilinçli yararlı videolar yapıyosun helal olsun böyle devammm yeni keşfettim seni :)
yusuf Oraç
yusuf Oraç - 11 gün önce
Zaman yolculuğu değil hic yaslanmıyor
DOOR door
DOOR door - 11 gün önce
2050 de 42 yaşında okucam :)))
Alihan Kadir
Alihan Kadir - 11 gün önce
abi hz yuşa peygamber ve hz davutun kılıcında yazan sırlarla ilgili detaylı bir video çekermisin ?
Orxan Azizli
Orxan Azizli - 11 gün önce
Eger keçmişə hristiyanlar gitmiş olsaydı Osmanlını yok ederdiler. Yo eger müsalmanlar gitseydi yine de bosnadakı , əlcezairdeki olaylar olmadan önlenerdi. Ama bir tarafdan da bakarsak önlemek imkanı olsa bile yapamazsin. Eger yaparsan demək ki, senin devletin hiç bir zorlukla karşılaşmamışdır böyle olursa da senin zaman makinesi yapma ihtiyacı duymayacağına görə onu yapmayacaksındır. Yanı keçmişə ancak gidib bakıp geri gələ bilirsin. Başka hiç bir şey. O yüzdən o kadar da önəmli deyil
Mausi Ii
Mausi Ii - 11 gün önce
Zaman Makinam olsaydi ileriye gitmek Isterdim 2023-2050 kadar ve bu illuminati Systemin ve müslümanlarin durumunu bilmek isterim. Cnkü Bazileri Jared Krushner nin Dajjal oldugunu saniyor ve bir kac gün önce mekkede Mehdi görülünmüs oludgunu saniliyor. Ve 5g elektromanyetik avrupada kabullendi ve Buda insanlar icin ölüm bile demek olabilir. Yani kisacasi biz suan en ahir zamandaeyasiyorus acaba hz isa ve mehdi nezaman cikicak onu merak ettim. Ve dindar olmayan türklerlen araplarin aralarinda savasacak diye bir hadis de var ve sanki az kaldi Buna Cnkü bircok türkler suriyelilerden ve islamdan bikti
Ferhat Kaya
Ferhat Kaya - 11 gün önce
Kardeşimizi tam izleyippp abone olup videyolari beğenin ona göre hani emek ve dini bilgiler ve birazz da inaniyorumm başaricaksinn brooo güvenimm tam sana konuşma kabiletinde var 🙏👏
Ziyada Orazmuhammedowa
Ziyada Orazmuhammedowa - 12 gün önce
Ben gerçekden böyle gizemli şeylerden çok heycanlanıyorum ama bi okadar-da korkuyorum birden bile böyle gerçekleri öğrenmek. Ne bileyim işde korkunç yani
Aogoz Ogoz
Aogoz Ogoz - 12 gün önce
Onun ismi hizir degildir yanlis evet allah kime hikmet vermisse o kurtulusa ermistir sonra tesla butun o bildiklerini eski uygarliklarin taklit i dir yani arastirmis calmis ve ortaya getirmistir herseyy sankirit anlarsan
Kasım Şanver
Kasım Şanver - 12 gün önce
Zaman yolculuğu değil ki bu
Ölümsüzlük
Büşra Üstün
Büşra Üstün - 12 gün önce
Videolar çok kısa lütfen uzatınn❤ gerçekten bu zamana kadar o kadar film izledim hiçbiri bu kadar ilgimi çekmedi ve çekemez. Yaptığın içeriklere hayran kalıyorum. Bu güzel işlerin devamını getirmen dileğiyle... Sayende ne çok şey öğrendik.
legend online
legend online - 12 gün önce
COK MANTIKLI BIR VIDEO
ahmet bayrak
ahmet bayrak - 12 gün önce
giriş jeneriği olarak the flash dizisini koyman baya saçma olmuş. bazı salaklar onu gerçek zannedip vay be diyebilir. YAPMA
sunay can
sunay can - 12 gün önce
ben annemle babamın beni yapmaya karar verdikleri zamana giderek pedere kondom takmasını söylerdim ehe ehe ehe
Büşra Üstün
Büşra Üstün - 12 gün önce
Şimdi bu videoyu izlemek için televizyonu açacağım kahvaltımı alıp keyifle izleyeceğim. Eelllerrrine yüreğine sağlık🤗🤗❤
Emre Burada
Emre Burada - 13 gün önce
Eskiye gidip gelecekte neler olup bittiğini söylemek F.S.Mehmet Dönemi
HAKKANİYET
HAKKANİYET - 13 gün önce
Mukemmel videolar yapiyosun kardesim isinin hakkini veriyosun
Ayhan Orhan
Ayhan Orhan - 13 gün önce
beş yıl geriye gidip annemi bi hematoloğa musyene ettirirdim
Baybars A
Baybars A - 13 gün önce
Ufo lar yalan))
Arda KURTULUŞ
Arda KURTULUŞ - 13 gün önce
Ben Resurullah (sav)'im yanına gidip tank üretip Alemi İslam'ı güçlendirirdim
hakan gümüş
hakan gümüş - 13 gün önce
Benim imkanım olursA ALLAHA ULAŞMAK İSTERDİM .ONUN MASASINDA YANINDA OTURMAK İSTERDİM . BU BİLGİ BİR ÇOGUNUZ AGIR GELİR.
Sajy Voban
Sajy Voban - 13 gün önce
Hitler in zamanına gidip öldürülmeyen yahudileri öldürdüm
Ümit Kavran
Ümit Kavran - 14 gün önce
yecüc mecücün hapsedildiğinden bahsetmişsin biz oysa gelmediğini düşünüyorduk yanlış mı anlamışım?
Ümit Kavran
Ümit Kavran - 13 gün önce
@Kemal Ç haklısın ben mesih ile karıştırdım
Kemal Ç
Kemal Ç - 13 gün önce
Yecüc ve mecüc kavmi sınırlı bir alanda kapatıldı.Yani şuan mevcutlar.Taki kıyamet alametlerinden biri olarak hapsoldukları alandan çıkıncaya kadar.
ibrahim karadas
ibrahim karadas - 14 gün önce
Yediuyurlar zamanda yolculuk yapmadı 300 yıl uyudular
ali cürel
ali cürel - 14 gün önce
Bezen anlatamazsın herşeyi sadece izler ve beklersin
M.Compliqué Toptas
M.Compliqué Toptas - 14 gün önce
Ben olsam geleceğe giderdim günümüzden sonra neler olmuş birbir analizleri yapip illaki gecmise donmemiz mecbur ise kaderi degistirmek amacinda bulunacagim birkac nokta cikar elbet
Irade Bagirova
Irade Bagirova - 14 gün önce
Dünyanın sülh içinde, xoşbext yaşamını görmek amacıyla bu dediklerimin olduģu döneme gederdim.
End Times
End Times - 14 gün önce
Merhaba, video için teşekkürler. Fakat 7 Uyurlar diye hitap ettiğiniz Ashab-ı Kehf için direkt Kehf Suresi 22. ayeti okumanızı öneririm. Zira burada bu topluluktaki kişi sayısı için bir sayı belirtmememiz gerektiği söylendiği halde 1400 küsür yıldır duran bu mesaja rağmen 7 Uyurlar deniyor ülkemizde çoğu kişi tarafından. Mağarada kaldıkları süre için de devam eden ayetlerde aynı şey geçerli.
"KEHF-22. Onlar (Ashâb-ı Kehf’in sayıları hakkında): “Üçtür, dördüncüleri köpekleridir.” diyecekler; “beştir, altıncıları köpekleridir.” diyecekler. (Bu sözler) bilinmeyen hakkında tahminde bulunmak kafadan atmaktır. (Kimileri de): “Yedidir, sekizincileri köpekleridir.” derler. De ki: “Rabbin onların sayılarını en iyi bilendir. Onları pek az kimseden başkası bilmez. O halde bunlar hakkında, (Kur’an’da açıklanan) bir tartışmadan başka, (derinliğine) bir tartışmaya girme! Bunlar hakkında onlardan hiçbirine (görüş) sorma!”
25. Onlar, mağaralarında üç yüz yıl kadar kaldılar; (bazıları) dokuz (yıl) da ilave ettiler.
26. De ki: “Allah, (onların) ne kadar kaldıklarını daha iyi bilir. Göklerin ve yerin gaybı(nı bilmek) O’na mahsustur. O, ne güzel gören ve ne güzel işitendir! Onların (yerde ve gökte olanların), O’ndan başka dostu (ve yardımcısı) yoktur. O, hükmüne/hâkimiyetine hiç kimseyi ortak etmez.”
Enes Bayram
Enes Bayram - 14 gün önce
ilk'teki görüntüye hala inanan arkadaşlar varsa tebrik ediyorum hiç bişey araştırmadıkları için.
Enes Bayram
Enes Bayram - 14 gün önce
@TUNCER - Gizem Avcısı pardon hocam ya izlemeden attım yorumu
TUNCER - Gizem Avcısı
TUNCER - Gizem Avcısı - 14 gün önce
O goruntu temsili.Videoda o goruntuden bahsetmiyorum farkettiyseniz.O yuzden kimse o videoya takilmiyor ✌🏻
Jimin ssi
Jimin ssi - 14 gün önce
Valla Hz Adem dönemini çok merak ediyorum
enes Bozan
enes Bozan - 14 gün önce
Bence bilimsel olarak zaman yolculuğu hiç bir zaman bulunmayacak
alone dark
alone dark - 14 gün önce
Videolarini atlamadan izledigim tek kanal.
Selim Yüzgeç
Selim Yüzgeç - 14 gün önce
Seni beğenmeyen maldır ben sıkılmadan tekrar tekrar izliyorum 😂😂😂👍👍💜💜💜
[V] Rush
[V] Rush - 14 gün önce
Peki zaman yolcuları için zaman kavramı yok o zaman onlar için hiçbir zaman kıyamet kopmaz bu nası olucak
Ayhan Orhan
Ayhan Orhan - 13 gün önce
her canlı ölümü tadscsk yaşlanacak
ExPulSo
ExPulSo - 14 gün önce
Ben peygamberimin zamaninda giderdim
levent özkan
levent özkan - 15 gün önce
Cidden tebrik ediyorum.emeğine sağlık sürükleyici idi. Yuşa tepesinde bu yılla ilgili yazan ve şifresi kırılan tek durum bu yıllan itibaren üç yıl içinde suriye de seçim olucak suriyede kendi devlet adamını yönetmek için olucak olan seçim herhangi bir sebepten dolayı kaldı ki bu her hangi bir sebepte şifresi kırıldı yuşa tepesinde israel'in akdeniz kıta sağanlığından kendisine hak iddia etmesi sonucunda suriye başta olmak üzere akdenizde kıyısı bulunan tüm arap ülkelerine ekonomik yaptırım uygulamaya kalkışması ve bu yaptırımda inat etmesi sebebiyle suriye kendi devlet başkanını seçmek için seçime giricek veee bu seçim TÜRKiYE'ye kendi istekleriyle haritada bağlanmasıyla sonuçlancak .Suriye'den sonra sırasıyla ürdün katar umman ve afganistan TÜRKiYE'ye seçimleriyle aynen bu şekilde haritada bağlanacaklar.bu durumu hazmedemeyen başta vatikan olmak üzere AB ve amerika ve israil var güçleriyle ekonomik savaş ilan edicekler bu ekonomik savaşın ilk göstergesi TÜRKiYE başta olmak üzere dolar 7 8 9 10 lira sınırında olucak dolasıyla bu dediğim arap ülkelerinde de ileride dolar Böyle olucak CENABI ALLAH'ın izniyle bu yıldan itibaren önümüzdeki üç yıl içinde görüceğiz hep beraber iNŞAALLAH! SADAKALLAHÜL AZiM AMiN YARABBiM!
yavuz selim şeker
yavuz selim şeker - 15 gün önce
Avrupalilarin amerikayi isgalini engllemek icin kullnairdim osmanliya haber verirdim ve osmanli oraya gidip orayi korurdu amerikada islam yurdu olurdu ve avruoa daha fazla buyup osmanliyu yikamazdi aq illuminatisi
Harun aga
Harun aga - 15 gün önce
Süpersiniz abi
Celengul Unlu
Celengul Unlu - 15 gün önce
Peygamber efendimizin yanına gitmek isterdim dünyalar benim olurdu
Serkan Yardımcı
Serkan Yardımcı - 15 gün önce
Bir çok tüyolar vereceğim size
Celal Gülçin
Celal Gülçin - 15 gün önce
Gelecek 50 yılın spor ve şans rakamlarının yazılı olan bir dergiyi alırdım ve onunla aç olan ülkeleri doyururdum
eri bim
eri bim - 13 gün önce
Yaw he he :)
Deniz Helin
Deniz Helin - 15 gün önce
Tuncer beyciğim onceden izlemistim tüm videolarını yine izliyorum harikasın 💕💞
Önder Acet
Önder Acet - 15 gün önce
O dis like atanlar müslüman deyilmi islam tarihini dinlemek istemiyosan dis like atma
Uğur B
Uğur B - 15 gün önce
2007 veya 1990
Ramil Eliyev
Ramil Eliyev - 15 gün önce
Menim dunya goruwumun olmasi TURKlere borcluyam
Ramil Eliyev
Ramil Eliyev - 15 gün önce
LA ILAHE ILLAHLAH
Sonraki