#CANLIYAYIN - Fenerbahçe ligin ilk haftasında Gazişehir'i 5-0 mağlup etti

1 931
70
 
YORUMLAR
meyavuz
meyavuz - 5 aylar önce
Bu maçda Maraton üstten yaptığımız çekimimiz https://youtu.be/CYq9aWlWdp0
MERAKLI KANALl
MERAKLI KANALl - 6 aylar önce
Ya kardeşim emre bu kadar iyiydi evet bana göreve iyi neden geçen sezon başak şehire kiraladınız bu ne perhiz bu ne lahana
John Shelby
John Shelby - 6 aylar önce
TÜRKİYENİN EN İYİ FUTBOL YORUMCULARI
1- ALİ ECE
2- DİĞERLERİ
Huseyin Dogan
Huseyin Dogan - 6 aylar önce
10 saniyeden fazla tahammül edemiyorum şu adama. Bir de Fenerbahçe hakkında konuşuyor.
TolgaKanarya
TolgaKanarya - 6 aylar önce
Ali Ece gibi bir Yorumcu yok bu Dünyada. Dinlemesi güzel oluyo Futboldan anladigini cok anlasiliyo. Youtube Kanali acsa Kral olur
İsmail Hakkı Gürkan
İsmail Hakkı Gürkan - 6 aylar önce
Böyle akıcı ve objektif konuşan bir yorumcu bulmak zor.
İsmail Hakkı Baş
İsmail Hakkı Baş - 6 aylar önce
Bu adam neden sürekli kafasına şapka yada birşeyler takıyor?
Bayram Kiyanç
Bayram Kiyanç - 6 aylar önce
Yorumcu olarak alo ece mehmet demirkol bide serkan rençber var. Bide ahmet çakara bak futbol yorumluyor ama içine girdiginde büyüyen organımı veririm diyor
Özgür Meriç
Özgür Meriç - 6 aylar önce
ali abi kral adamsın allahıma seni saatlerce dinleyebilirim hele birde konu fenerbahçe ise..
İbrahim Korkmaz
İbrahim Korkmaz - 6 aylar önce
Ali ece candır caaan
Cedric
Cedric - 6 aylar önce
ntv spor bizim tv de yok frenkası nedir
Dead Justice
Dead Justice - 6 aylar önce
NTV Spor artık yok onun yerine dmax var ama NTV de spor bölümünde bulabilirisin
özgür özgür
özgür özgür - 6 aylar önce
Adam hem bilgili hem de çakma yorumcular gibi kaşı gözü muhabbeti yapıp insanlara laf atarak yorum yapmıyor. Serdar Çeliker, uğur bilmem ne a spordaki bir sürü TRT de bir sürü ne olduğu belirsiz kişiler arasında bunun gibi insanları dinlemek ayricalik
Mustafa Ileri
Mustafa Ileri - 6 aylar önce
Fanatik bjk li olmasına rağmen objektiflik söz konusu olduğunda en iyisi
Resul Kılıç
Resul Kılıç - 6 aylar önce
Adam hiç boş yapmadan nokta atış konuştu ve bitirdi harika bir adamsın Ali abi.
Ahmet Tortumlu
Ahmet Tortumlu - 6 aylar önce
Geçtiğimiz sezon da bursa galibiyetiyle başlamıştı unutmayalım
Baran Konuk
Baran Konuk - 6 aylar önce
Geçen sezon ilk hafta bursayı yenmiştik yalnız karıştırıyosun
ilker karabulut
ilker karabulut - 6 aylar önce
Abartmadınız mı ya bu kadar feneri övmeyi. Yahu iç sahada kazandılar 1 maç. Sanki şampiyon oldular. İlk mağlubiyette çok merak ediyorum bu kadar konuşulacak mı. Adamların 4üncü yıldızı için herkes birlikte olmuş. Altı üstü Bi maç kazandırlar
Şenol Sabancı
Şenol Sabancı - 6 aylar önce
Ali Ecenin butun yorumlarina bayiliyorum. Cok net tak tak tak .
Ebubekir Torunoglu
Ebubekir Torunoglu - 6 aylar önce
Bu adam koyu bir Beşiktaş taraftarı ama son derece bilgili, Son derece objektif ve son derece dil kullanımcı muhteşem bir yorumcu. Tarafını belli etmeden oldukça şeffaf yorumlarda bulunuyor. Çok keyif aldık dinlerken helal olsun.
Ihsan Figen
Ihsan Figen - 6 aylar önce
Ali Ece futbol yorumlayşın 10 numara. Cahil, şovmen, şarlatan, tetikçi bir sürü yorumcu müsveddesinin olduğu alemde, adam gibi yorumcusun. TEŞEKKÜRLER,
ÇATLAK KİREMİT
ÇATLAK KİREMİT - 6 aylar önce
Hiç düşünmem Ali eceyi direk Beşiktas skaut ekibi başkani yaparim.
Hatta Federasyon başkani yaparim.
Millitakim menejeri.
Olmadi sporbakani.
Şakadeyil Adam Futbol bilgisi Futbolcu bilgisi ,vizyonu birikimi..
Yazik oluyo bu adama.
Hasan Bibilik
Hasan Bibilik - 6 aylar önce
Adam haklı👍👍
Ferah Gül
Ferah Gül - 6 aylar önce
Sorulari soran spikeri tebrik ediyorum cok iyi sorular ve anlatim
Melih Can KILIÇ
Melih Can KILIÇ - 6 aylar önce
1-mehmet demirkol 2-ali ece bu işten kral onlar.
Hasan Emirhan Erdoğan
Hasan Emirhan Erdoğan - 6 aylar önce
Ugur karakullukcu da iyi
Riza Surucu
Riza Surucu - 6 aylar önce
Melih Can KILIÇ bir de serdarali celikler herisi fasa fiso
Ha To
Ha To - 6 aylar önce
Bu adamin yorumlarina hayranim. Işte adaletli, objektif yorumculuk budur.
Üzülme Uğur Abi Bana Kefende Yakışır Ceyhan prensi
hadi gs yenildi anladimda bjk ve basakşehir niye 3 yedi trabzon niye berabere kaldı ?
Hüseyin Demir
Hüseyin Demir - 6 aylar önce
ŞİMDİ KORKUN İŞTE !
Emirhan Tubay
Emirhan Tubay - 6 aylar önce
İlk hafta 4 büyükler içinde en zor maçın Beşiktaş'ın olduğunu düşünüyorum
Türkiye'de en zor Anadolu takımı deplasmanı hangisi dersen herkes Sivas der heralde
Yakup Delikaya
Yakup Delikaya - 6 aylar önce
En zoru konya
Roblox Dünyası
Roblox Dünyası - 6 aylar önce
Oyuna girdikten sonra Tolga Ciğerci'yi çok beğendim.
Çağrı Ayaz
Çağrı Ayaz - 6 aylar önce
Ben zaten tolga zigotken de çok iyi olduğunu biliyordum
Celtic Cross
Celtic Cross - 6 aylar önce
Çocukluk döneminde de beğendim
ATA TÜRKÇÜ
ATA TÜRKÇÜ - 6 aylar önce
Evinde oturuyorken de beğendim
Salih Sahsuvaroglu
Salih Sahsuvaroglu - 6 aylar önce
Kenarda da çok efendiydi. Gollere en çok sevinenlerden biri
Alper Alper
Alper Alper - 6 aylar önce
oyuna girmeden önce de beğenmiştim. harika oturuyordu kenarda
Yüksel Saygı
Yüksel Saygı - 6 aylar önce
Fenerbahçe ye hakemlerle şampiyon luk hayır li olsun Nihat Özdemir kına yakmıştır
ridu dida
ridu dida - 6 aylar önce
bro gazi sehirli herif ayagini tutuyo yeredusunce, darbe var belli
Kerim Karaaslan
Kerim Karaaslan - 6 aylar önce
Senin kadar futbolu düzgün anlatan dobra konuşan bir adam yok yeminle
DAVİD DE GEA
DAVİD DE GEA - 6 aylar önce
ALİ ECE TÜRKİYE'NİN EN İYİ YORUMCUSUDUR
kadir serkan atılgan
kadir serkan atılgan - 6 aylar önce
İnsan konuşurken bir kere bile takılmaz mı? Beyni saat gibi çalışıyor. Maşallah.
Ökkeş Polat
Ökkeş Polat - 6 aylar önce
Adam gibi yorumcu
Erdal Oğuzhan
Erdal Oğuzhan - 6 aylar önce
Ali abi neden yaz kış bere takıyo acaba
Anıl Güler
Anıl Güler - 6 aylar önce
Erdal Oğuzhan bere değil o bandana
Dominik Brodoto
Dominik Brodoto - 6 aylar önce
Ali ece varsa her türlü izlenir adam futbol dehası yorumları çok kıymetli
göksel yeşilyurt
göksel yeşilyurt - 6 aylar önce
Ali ece çok güzel yorum yapıyor takım ayırmaksızın keşke bütün yorumcularımız Ali abi gibi olsa
Murat A
Murat A - 6 aylar önce
Muhabir arkadaş “What we do in the shadows” filmindeki Stu’ya çok benziyor.
ENGİN ELİGÜL
ENGİN ELİGÜL - 6 aylar önce
ben gs liyim. fb dün yendi ama gerçekten 2. ligde bile ilk 15 e giremeyecek bir takım yendi. buradan fb lilere sesleniyorum. adam akıllı en az 5 tane transfer lazım. 5 ide direk 11 de oynamalı. yoksa fb nin kadrosu iyi değil. medyadaki yavşakların kadroyu abartmasına bakmayın. rodirgues gs de saç baş yoldurtuyordu. rakipler çabuk çözdüler. dibine bir adam koyuyorlar rodrigues pert. haa surada işe yarar. maç 1-0 fb üstlüğüne geçince işe yarar. max kruse de adam adama oynayınca ondan da verim alınamıyor. sol bek stoper 2 tane sağlam orta saha 2 tane de sağlam kanat oyuncusu gelmedikçe fb bırakın gs yi başakşehir ve trabzonla bile yarışamaz. ben bir gs li olarak fb ile yarışmak istiyorum. diğerleri sarmıyorr.
Mehmet Barış Kara
Mehmet Barış Kara - 6 aylar önce
ENGİN ELİGÜL yok ne 5 i 11 tane lazım :) gs kadrosu mu iyi sen Fener’e laf ediyorsan gs en az 8 transfere filan ihtiyacı var yerli diye ademi Emre mor gibi ne kadar gereksiz varsa doldurdunuz kadroya gelmiş kadro aklı veriyor :)
Kür Şad
Kür Şad - 6 aylar önce
Bu Antep'e kim olsa böyle oynardı bugün. Bu maç fenerlileri boşuna kandırmasın. Evet istek ve arzu tamdı. Ligin ilk maçı kendi sahanda zaten olması gereken hep bu olmalıydı. Ancak fener bu futbolu başka bir takıma karşı oynayamaz.
Fatma Arslan
Fatma Arslan - 6 aylar önce
@Kür Şad kiskanç
Kür Şad
Kür Şad - 6 aylar önce
@Abdullah Uğurlu Hazırlık maçlarında gördük. ne zaman %80-70-60 topla oynadınız? Antep sizi havaya sokmuş ama maçı tek taraflı izlememek lazım.
Abdullah Uğurlu
Abdullah Uğurlu - 6 aylar önce
Ligde fenerden başka kimse %80 topla oynamayla oynayamazdı
YILDIRIM MURAD
YILDIRIM MURAD - 6 aylar önce
Boyle objektif adamlari izleyin fanatizmi kullanip taraftarlari klupleri birbirine dusuren insanlari seyretmeyin onlarin derdi turk futbolu degil rant kavgasi
Ali Caymaz
Ali Caymaz - 6 aylar önce
fenerbahcenin referans,acık ara lider defanscısı bence uche veya hogh degil,kral savascı luganodur
SCATMAN66
SCATMAN66 - 6 aylar önce
Müthişsin Ali Ece ağzına sağlık
buraK ceylaN
buraK ceylaN - 6 aylar önce
ali ece seviliyosun !
Cem Akdemir
Cem Akdemir - 6 aylar önce
FENERBAHÇE li olarak ali ecenin analizlerine dikkat ederim Bizim futbolculuğunda kazma olarak yer edinmiş Mustafa Doğan ilker yağcıoğlu gibilerini gördünmü kanal değiştiririm
Kadir Uygun
Kadir Uygun - 6 aylar önce
7:20 vites örneği saçma...😋
mehmet yetim
mehmet yetim - 6 aylar önce
ben de en çok o örneği beğendim , ajsjsjsjsjjsjd 😂😂😂
Ömer Demir
Ömer Demir - 6 aylar önce
Fenerbahce
Çağrı Ayaz
Çağrı Ayaz - 6 aylar önce
Türkiye nin en iyi yorumcusu tartışmasız!
John Doe
John Doe - 6 aylar önce
Güneşin doğacağını yalnız allah bilir Ali ece haşa tövbeye gelmezsen dinden çıkarsın. Fener iyi oynadı ya stoper almak lazım ama
Hasan Tan
Hasan Tan - 6 aylar önce
Mikrofunu tutan adamin ne kadar bilgili ve konuşmasının netligine rağmen nasıl bir yerlere gelmediğini çok iyi özetliyor ülkenin durumunu.
Kerem Bayraktar
Kerem Bayraktar - 6 aylar önce
adam ntv de çalisiyor bence iyi bir yer
Futbolist TV
Futbolist TV - 6 aylar önce
Yaşar uçar birde aspora bak
Yaşar Uçar
Yaşar Uçar - 6 aylar önce
Hasan Tan NTV gibi bir kanalda çalışıyor. Herkese emanet ederler mi sence o işi. Tabiki bilgili ve diksiyonu iyiolacak
sal ça
sal ça - 6 aylar önce
Jalison ve ozan harika 6 numaraya ihtiyacimiz yok sol bek stoper golcuyu ikinci donemde alınabilir vedat ve max forvet rahat rahat oynar stoper ve sol bek lazım .
hamza sanlı
hamza sanlı - 6 aylar önce
Bence Türkiye’nin en iyi yorumculardan ilk 2 ye girer
Selman Ali
Selman Ali - 6 aylar önce
Uğur bazen istemeyerek kendini kaybedip objektifligini kaybedebiliyor ama ali ece den hic böyle bişey görmedim kesinlikle en iyisi ali ece
Hakan Kocadağ
Hakan Kocadağ - 6 aylar önce
Uğur ve Ali Ece bence en iyiler
Galata Saray
Galata Saray - 6 aylar önce
penaltılarla gol atıyorsunuz MK 1.ligten çıkan takıma ne olacak bu senede ŞAMPİYON 👑GALATASARAY👑 💛❤️
YILDIRIM MURAD
YILDIRIM MURAD - 6 aylar önce
Siz 1.ligden cikan takima penaltidan atamayip yenildiniz o ne olucak herkes 1 hafta once antep tas gibi kadro kurdu fenerin icinden gecer diyordu simdi yok penaltilarla yok bu takim zaten duser ilk penalti yanlis digerleri dogru velev ki penaltilar verilmesin yine dun kazanirdik farkla futbolu azicik bilen insan dun ki mactan sonra galibiyeti penaltiya baglamaz kendinizi avutuyorsunuz fenerbahce iyi oynayamaz anca penaltilarla alir 5 hafta sonra goruruz diyorsunuz kendinizi avutun iyi bi stoper solbek on libero gelince bu takim cok daha iyi olacak
Gokhan Yurtsever
Gokhan Yurtsever - 6 aylar önce
Bu adami ne zaman dinlesem futbol bilgim artiyor.
Ali Akın
Ali Akın - 6 aylar önce
bu ulkede senın kadar futboldan anlayan bır kısı daha yok helal olsun ali ece bey
Ali Akın
Ali Akın - 6 aylar önce
bu sonuc sizleri yanıltmasın .6 numara lazım sutoper lazım sol bek lazım forvet lazım
Cloud Paso
Cloud Paso - 6 aylar önce
Fanatik gs liyim ama fb hak ederek ezerek kazandi.penalti kararlari tamamen dogruydu.
Çağrı Ayaz
Çağrı Ayaz - 6 aylar önce
@ridu dida Aynen gördüm ben de sonradan penaltilarin hepsi temiz
LycFatum
LycFatum - 6 aylar önce
​@Doğukan Uyanık ilki de dogru dikkatli izlemeniz lazım
Ha To
Ha To - 6 aylar önce
Doğukan Uyanık o ilk penaltiyi yavaşlatilmiş haliyle izle birde. Adam ayaga vuruyor. Oda penalti
ridu dida
ridu dida - 6 aylar önce
@Emre De Souza bro gazisehirli herif ayagini tutuyo yeredusunce, darbe var belli
aksel vitsel
aksel vitsel - 6 aylar önce
Yeminle ali ece ve trtspor haric hicbir kanali ve programi izlemeyin size sesleniyorum fb bjk ve ts taraftarlari...prim vermeyin diger kanallara
aksel vitsel
aksel vitsel - 6 aylar önce
@baha demiral renktasim trtspor ve ntv digerleri fetosarayin yalak kanallari
baha demiral
baha demiral - 6 aylar önce
TRT spor yandaş
Erbil Özgenç
Erbil Özgenç - 6 aylar önce
Bu galibiyet yanıltabilir canlar. Fenerbahçenin asıl marifetini Trabzonspor belirleyecek diye düşünüyorum. Asıl o zaman ne olduklarını anlarız bence çünkü uşaklar zımba gibi takım. O yüzden gevşememek lazım yavşakşehir maçı da var tabi ama onlar şuan sikindirik duruyor. Ama Fb nin istek ve temposu iyi gözüktü umarım bunu sürdürebilirler yoksa işimiz zor.
Ozan Duman
Ozan Duman - 6 aylar önce
sikindirik ?😀 alemsin
Yusuf Enes Tekinay
Yusuf Enes Tekinay - 6 aylar önce
Bu sene iyi gözüken tek takım trabzon zaten. Onları yenmek kolay olmayacak
6kasımDERİNYARA
6kasımDERİNYARA - 6 aylar önce
Tarafsız konusan ender yorumculardan
Kuzey Simayın Sahibi
Kuzey Simayın Sahibi - 6 aylar önce
Fenerbahçe ilk haftadan puan kaybetse yerden yere vurulacaktı kazandı buna rağmen yine yerden yere vuruluyor şu skoru ve futbol’u galatasaray falan ortaya koyduğu zaman hem basın olsun hemde diğer taraftarlar yere göğe sığdıramıyor.. hiçbir takım daha hazır değil avrupada bile ilk haftalar durağan geçer siz daha ilk haftadan herkesin uçmasını bekliyorsunuz.. ama Fenerbahçe’nin özellikle iç sahada nasıl bir oyun benimseyeceğini çoğu kişi görmüştür artık skordan daha önemli olan Fenerbahçe’nin kararlı oyunu.. savunmadaki sıkıntıları (sol stoper-sol bek transferi) giderirse Fenerbahçe iddia ediyorum bu sene özellikle içeride çok can yakar 2 golden az atmaz.. kilit nokta savunma hattı olacak bu sene Fenerbahçe için.. Rojo ve Laxalt tarzı adamlar şart.
avci hcr
avci hcr - 6 aylar önce
Adamsın
Sonraki